Van de 1e snel zwanger, maar de 2e wil nog niet lukken

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Meijtje, 25 jan 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mickey83

mickey83 Bekend lid

30 dec 2013
    515
    0
    16
    NULL
    NULL
    Ha ha.. ja een luier verschonen was wel ff wennen. Dat hele zakie zit eronder als hij een poepbroek heeft. Ik gebruik veel meer doekjes dan bij een meisje:D.
    Wij stonden er wel van te kijken dat het een jongetje was. Omdat ik ook een klein beetje dacht dat de miskramen jongetjes geweest zouden zijn. Die reactie kreeg ik na de geboorte van nog twee mensen. Maar dat was dus niet zo.

2. Meijtje

Meijtje VIP lid

24 nov 2011
    5.086
    187
    63
    Wij denken ook dat alle miskramen jongens zijn, maar dat komt ook omdat hij de enige in generaties in zijn familie meisjes heeft. De rest heeft alleen maar jongens en geen enkele meid.

Lijkt mij ook wennen hoor, en dat gedoe met balletjes wel of niet ingedaald :') nee geef mij maar een meisje haha, maar voor mn man zou ik het wel heel leuk vinden. Die vindt beide leuk, maar na al die meiden een jongen wordt toch wel een beetje als wondertje beschouwd.

3. Meijtje

Meijtje VIP lid

24 nov 2011
    5.086
    187
    63
    Haha meiden we hadden pasgeleden ruig geknuffeld en een oepsje met condoom... Check mn foto's.... Denk dat ik nu 12 dpo zit :) dus zondag nog een test ertegen.
    Wederom een maart/april kindje?

4. Mamasmeisje

Mamasmeisje Fanatiek lid

29 mrt 2011
    1.304
    0
    36
    Brabant
    Wauw Meijtje! Ziet er goed uit! Wat een leuke afsluiting van vandaag! Juliette is 1 jaar geworden! Hele leuke eerste verjaardag gehad! Wat is t jaar toch snel gegaan!

Meijtje, hopen op een mooie plakkerd! Voor 12 dpo issie goed duidelijk! Goed gevoel erbij dit keer?

5. Meijtje

Meijtje VIP lid

24 nov 2011
    5.086
    187
    63
    Mamasmeisje niet gelijk het idee dat deze kansloos is, vandaag weer donkerder :) dus hopelijk blijft de kleine zitten. <3 en van harte gefeliciteerd met juliette.
    Tijd gaat hard he! Kleine meisjes worden groot. Fijn dat jullie een leuke dag gehad hebben

6. Kacheltje

Kacheltje Bekend lid

8 mrt 2013
    929
    92
    28
    wow meijtje gefeliciteerd!
    Hier afgelopen weekend ook al 1e verjaardag gevierd.....waar gaat de tijd heen

7. Meijtje

Meijtje VIP lid

24 nov 2011
    5.086
    187
    63
    Gaat snel he, gefeliciteerd nog Kacheltje :)

Hier lopen de test heel mooi op.

8. Meijtje

Meijtje VIP lid

24 nov 2011
    5.086
    187
    63
    Cb 2-3 dus loopt goed voor het termijn, precies een week geleden stond deze op 1-2. Volgende week nog 1 en dan staat er hopelijk +3.... Zou zo mooi zijn <3
    Dan blijven de hormonsters goed :) dan nog hopen dat het kindje groeit en hartje klopt zoals het hoort.

9. Meijtje

Meijtje VIP lid

24 nov 2011
    5.086
    187
    63
    15e echo, duurt zooo lang.....

10. Meijtje

Meijtje VIP lid

24 nov 2011
    5.086
    187
    63
    Cb 3+ jeej! Dat je daar zo blij mee kan zijn :)

11. Kacheltje

Kacheltje Bekend lid

8 mrt 2013
    929
    92
    28
    Gefeliciteerd! klinkt allemaal positief meijtje, op naar een mooie echo!

12. Meijtje

Meijtje VIP lid

24 nov 2011
    5.086
    187
    63
    Hoop het Kacheltje, ben wel ontzettend zenuwachtig....

13. Kacheltje

Kacheltje Bekend lid

8 mrt 2013
    929
    92
    28
    Dat snap ik.... hoe voel je je verder ?

Hier opeens 4 dagen overtijd terwijl ik gewoon de pil slik? Nog nooit gebeurd....donderdag moet ik weer aan de nieuwe strip beginnen maar heb alleen beetje bruinverlies gehad. Iemand dit al eens meegemaakt ?

14. mickey83

mickey83 Bekend lid

30 dec 2013
    515
    0
    16
    NULL
    NULL
    Hé Meijtje... na m'n vakantie weer ff op zp... maar wat lees ik nu... HOOP HEEL HARD dat het goed raak is ;)!! Dat te gaat zijn jullie samen wel goed vruchtbaar zeg:p. Nu nog een halve week geduld tot hopelijk een goede echo!! En dat dus in een maand waar je eigenlijk nog niet bezig was ivm vakantie toch??

Gefeliciteerd met de eerste verjaardagen van jullie kids mamasmeisje en kacheltje!!

Hier is onze stoere boy alweer bijna 5 maanden. Vandaag voor het eerst een hapje wortel op. Er ging meer uit dan erin;). Gisteren terug gekomen van een hele fijne en relaxte vakantie. Wat hebben de kids het goed gedaan zeg... echt genieten!!

Meijtje... hoelaat moet je maandag??

15. Mamasmeisje

Mamasmeisje Fanatiek lid

29 mrt 2011
    1.304
    0
    36
    Brabant
    Spannend Meijtje!! Duim voor een goede echo maandag!

Zijn woensdag thuis gekomen van vakantie in Frankrijk! Meiden hebben genoten. Juliette kruipt eindelijk en begint steeds meer te brabbelen. Zo leuk. Mama en papa al heel duidelijk en dan een heel verhaal er achter aan wat niet te verstaan is.

kacheltje, hoe ist? Al ongi? Je was overtijd toch?

16. Kacheltje

Kacheltje Bekend lid

8 mrt 2013
    929
    92
    28
    Meijtje....hoe gaat het met je?

@mamameisje ik ben gewoon niet ongesteld geweest. Alleen wat bruinverlies gehad. Ik ben donderdag weer aan de nieuwe strip begonnen. Test was negatief.
    Mocht het nog een keer gebeuren dan overleg ik wel even met de huisarts

17. Meijtje

Meijtje VIP lid

24 nov 2011
    5.086
    187
    63
    #3697 Meijtje, 13 aug 2016
    Laatst bewerkt: 13 aug 2016
    Kacheltje wat apart zeg.... Geen ongi en toch de test negatief, hopelijk is volgende ronde normaal.
    En verder moe, soms last van hormonsters, kop als een puber, maar verder weinig eigenlijk.

Mickey wat snel 5 maanden alweer! Leuk he die hapjes, nou is wortelen ook gelijk een heftige smaak hihi. En dan nog een met die tong alles naar achter werken en slikken. ;) kunst op zich.
    En we waren niet bezig nee, iets met condoom en ruige ach ja... Iets met oeps haha. Donderdag over een week gaan we op vakantie, dus echt precies tussen de 8 en 12 weken. Hopelijk mag ik volgende week maandag weer voor een echo om te kijken wat de kleine doet voor ik op vakantie ga. Dan heb je nog reactie vermogen als het mis gaat. Ik kom terug als ik bijna 12 weken ben (als mini leeft). We wilden eigenlijk eind deze maand beginnen want dan had je er geen vakantie tussen.
    Apart idee dat mini misschien dan al zo ver is als ik terug kom van vakantie :)
    Maandag om 11.00 erop of eronder....

Mamasmeisje leuk dat juliette kruipt en steeds meer brabbelt, grappig is dat he, Vayènne doet dat ook steeds meer hihi. Hele verhalen maar enkele woorden zijn eruit te halen haha. Nog een beetje weer gehad in Frankrijk?

Hier laatste dagen/weken veel gewerkt, gebroken diensten, dus 7.00 beginnen en 23.00 klaar.
    ben blij dat ik met 1,5 week vakantie heb, begin nu echt heel moe te worden.
    Nog 2 daagjes en dan echo... Ben benieuwd....

18. mickey83

mickey83 Bekend lid

30 dec 2013
    515
    0
    16
    NULL
    NULL
    Ik Duim duim duim voor je Meijtje!! Ben morgen voor het eerst weer aan het werk na ongeveer een half jaar, dus niet gelijk in de gelegenheid om te kijken... maar zodra ik tijd heb... hoop ik positief bericht te lezen van je!!!!

19. Kacheltje

Kacheltje Bekend lid

8 mrt 2013
    929
    92
    28
    Hoe was de echo meijtje ?

20. Lizanne84

Lizanne84 Fanatiek lid

24 okt 2013
    1.533
    5
    38
    wow meijtje superleuk!! en weer een april kindje ja :) ach tis best een leuke periode om te bevallen en nadien te verjaren :)

Ik las dat de echo 7w was en ok dus deze lijkt helemaal goed te komen! Nu al benieuwd naar t geslacht trouwens ;)

Deel Deze Pagina