goh soms vraag ik me af of 2 niet genoeg is nu gaat het weer vlotjes allemaal: ze slapen goed, spelen al leuk samen, ik krijg alles rond en met een 3de erbij is het weer aanpassen: zal ik genoeg aandacht kunnen geven aan iedereen dan? hoeveel meer was komt er dan weer bij ? hoe gaan de nachten zijn? of de periodes als ze ziek zijn want die zijn toch wel zwaar altijd... en ik twijfel soms gewoon of de 3de er niet te veel aan zal zijn hoewel ik al heel lang een 3de wil (en zelfs nog een 4de) maar dan hoor je soms van mensen met 3 kinderen dat ze de 3de doodgraag zien maar dat hij/zij eigenlijk net die ene te veel is... mmm ja weet het dus niet daarom, we zullen wel zien: als het komt dan komt het en dan moest het zo zijn en dan is de 3de meer dan welkom en zal het ons zeker ook wel lukken, indien niet dan houden we t bij 2. Klinkt wel ok, niet?
Ok ff in shock hier. 2 dagen nadat manlief beslist dat hij volgende maand ook voor een derde wil gaan ben ik 3 dagen over tijd En dan dit:
ahhh wat een verrassing! Gefeliciteerd! ik begrijp de shock als je er nog niet mee bezig was hama maar komt vast goed !
dankjewel!!! het gaat weer even zeer hard aanpassen worden maar we kijken er naar uit hoor! En ik ben heel blij dat ik niet meer elke maand teleurgesteld moest worden en dat ik vroeger dan verwacht zwanger ben geraakt. Nu natuurlijk weer even onzekerheid of alles goed gaat lopen maar we blijven positief.
Joh lizanne... dat is ff wat anders. Bedenken dat je misschien wel een derde wil en vervolgens ben je gewoon al zwanger!! Toch niet helemaal veilig geweest de afgelopen maand. Dat scheelt inderdaad wel heel erg veel stress en teleurstellingen. Jij bent verder niet bekend met herhaalde miskramen toch? Hopen dat het dan nu ook gewoon goed blijft gaan!! Wat zei manlief er trouwens van?? Meijtje... jij weer door voor de volgende ronde. Al een afspraak gemaakt bij de gyn voor vervolg? Wat kan een mens inderdaad aan... Heb me wel gerealiseerd dat je die ellende en dat wachten wel snel vergeet als je uiteindelijk dan zo'n kleintje in je handen hebt. Al moet ik er nu nog ff niet aan denken om weer in die circle van hoop, afwachten en teleurstelling te zitten. Meijtje ik hoop voor je dat het niet heel lang meer gaat duren voordat je een goede zwangerschap hebt!!
Gefeliciteerd Lizanne! Toch wel heel bijzonder zo! Het andere uiterste van heel lang moeten wachten. Geniet ervan meid en hopelijk gaat alles goed! En de praktische zaken, dat komt ook wel goed. Druk heb je het sowieso, of het er nu 2 of 3 zijn.
Dankjewel dames voor die lieve berichten. @mickey: nee idd niet veilig geweest maar we wisten dat wel. Hadden alleen na de vorige keer toen het zo lang duurde niet gedacht dat t wel zo snel kon. Ook maar twee keer afgelopen maand gezellig gemaakt waarvan 1 keer 4 dagen voor de eisprong en 1 keer 10 dagen erna. Manlief aanvankelijk meer in shock dan blij maar nu toch stilaan meer blij dan shock. Ben zelf wel opgelucht dat hij 2 dagen voor de test zei dat hij toch zeker ook een derde kind wou. En nu hoopt hij dat t een zoontje is 😉. Zelf zou ik 3 meiden wel leuk vinden maar vooral gezond kind uiteraard. Heb nu meer dan anders schrik dat er iets mis is met de baby. Alsof drie gezonde kinderen te veel geluk is. @mamasmeisje: je hebt gelijk: 2 of 3 is allebei druk. En de praktische zaken lossen zich idd wel op. Heb er vrijdagnacht wel even v wakker gelegen maar komt goed @meitje: ik hoop dat dit nieuws niet hard aankomt voor jou en duim echt voor een snelle blijver bij jullie!
Hoe is het met jullie??? Meijtje, Lizanne en de anderen? Zijn er nog meer die voor een derde willen gaan?
Alles ok hier. Al blijft het aardig wennen aan het idee dat we werkelijk met 5 gaan zijn over 7,5maand. 10/11 de eerste echo op 9,5w. Hopelijk alles ok dan. Intussen ook wel wat last v misselijkheid maar valt al bij al goed mee. Ook vaak honger en moe maar t valt goed mee eigenlijk. Alleen daaraan merk ik dus wel zwanger te zijn. Jullie into een derde?
Ha lizanne ik zie het nu pas. Van harte meid haha en wat een shock! Ik hoop dat alles goed gaat. Het is jou gegund, zoals mijn ma zegt, je hebt ze sneller dan de 100.000 Hier afspraak gemaakt en ik kan 1 november terecht, ik denk nu ergens halverwege m'n cyclus te zitten denk ik. We zullen zien, afwachten maar weer of het wat is en als het wat is, of dat het blijft zitten. Heb niet echt een eisprong gevoeld, dus of ik er 1 gehad heb is de vraag. Mn hormonen liggen zo overhoop dat ik zelfs daar aan twijfel. Verder gaat het goed hoor, alleen heel erg druk... Zowel privé als op m'n werk, dus ik loop mezelf momenteel een beetje voorbij. Maar als straks die gekke dagen over zijn dan hoop ik weer in war rustiger vaarwater te komen
Morgen maar eens testen... 30 september was m'n laatste NOD, nu nog geen bloed. Wie weet... Zou een leuke zijn voor gesprek 1 november 😂 ja ben voor de 11e x zwanger kunnen jullie hormonsters checken... Heb nu m'n man niet hier die is een paar weken op oefening, dus ik weet echt niet ofik wel of niet zwanger ben, Hele cyclus al puisten op n kaaklijn en temperatuur kan ik nu niet bepalen. Pfff dat is raar. Zou wel leuk zijn, morgen is onze trouwdag
Jeej streepje op onze trouwdag <3 wel tuur... Maar het is een streepje. Ik dank dat ik 10 dpo zit. Zo gaaf, hoop zo dat het nu wel goed gaat <3
Dank je wel lizanne, misschien toch m'n zomerkindje die ik zo graag wilde hihi alleen dan (ruim) een jaar later, dat was met de tweede ook, zat ook een jaar tussen de misser en een wondertje <3 soms wordt het geduld op de proef gesteld, maar de aanhouder wint. (uiteindelijk)
Ja ik zie het ook Meijtje, gefeliciteerd! Ik duim voor je..... Heb je je man het goede nieuws al kunnen vertellen of hoe gaat dat met zo'n oefening ?
Het was voor korte duur.... De test is weer bijna wit. Had het voorgevoel maar ik durf het niet ut te spreken.
Lizanne zeg dat.... Ben blij dat het bij jou tot op heden wel goed gaat . Ik ben gewoon een geval apart...