ja amai nog niet ik zou helemaal depri zijn van alles wat jij al hebt moeten meemaken... pfffff nie normaal daar moet toch ergens een oorzaak voor zijn zou je denken...
Te vruchtbaar.... Meer kunnen ze er niet van maken en misschien iets op het dna, we mogen het laten onderzoeken, maar dat is ter kennisgeving, want we willen geen ivf, dus komt daar wat uit waardoor het mis gaat dan weten we het alleen dat het zo is, maar de kans is niet zo heel groot omdat we 2 gezonde meiden hebben. Pech wordt het ook wel een beetje op gegooid, ik mag een afspraak maken, maar heb er geen behoefte aan, of misschien wel.... Ik zal het zien...
Nee meijtje....wat erg weer! ik heb er gewoon geen woorden meer voor....wat verschrikkelijk hoe voel je je
Kacheltje ja het lijkt ondertussen een slechte grap zo vaak gaat het mis, net of ergens een verborgen camera is en ik lijdend voorwerp. Het is dubbel, het is nog zo vroeg, dus dat is dan zo. Aan de andere kant had ik het zo graag gewild op een.bijzondere dag positief getest. Maar ja, we hebben het niet voor het uitkiezen, nu hopen dat komende ronde raak is en blijft zitten. Want dan heb ik ook nog een zomer kindje. Zou ook tof zijn. Alleen dan is mijn man waarschijnlijk niet bij de bevalling, door z'n werk... dat zou ik wel balen zijn, maar ja. We kunnen niet alles hebben toch? Dit moment zou ideaal geweest zijn dat het zou lukken. Nu weer toekomst bijstellen, ben ik al een paar jaar mee bezig. Als alles gelukt was, was ik nu al bijna uit de luiers met de 3e, nu moet de 3e überhaupt nog gemaakt worden.
Hè nee meijtje... wat balen dat je hoop gelijk ALWEER over is. Is het niet zo dat het bij jou veel te snel innestelt... dat je lichaam niet vroeg genoeg herkent dat iets niet goed is. Meid, dat je dit nu iedere keer weer mee moet maken. Ik snap dat de onderzoeken je verder toch niet kunnen helpen, al zou je misschien weleens willen weten waarom. Ik gun je het allerbeste!!! Dus hoop dat je snel een GOEDE zwangerschap mag hebben!!!
Dank je Mickey ja ze gooien het er ook op dat mijn lichaam probeert te bakken en later pas ziet.dat het niets is of denkt nog zwanger te zijn terwijl mini gestopt is. Over 2 weken hopelijk weer eisprong, dan hopelijk raak.
Hier een goeie echo vanmorgen: 9w2-3d dus klopt met wat we dachten. mini-armpjes en beentjes en kloppend hartje. Ik mag dus stilaan wel echt beginnen wennen aan het idee van een 3de ukkie...! Morgen voor een week naar de US en 1/12 de termijn echo. Gaat vast snel daar zijn! @ meijtje: ik duim mee ... elke keer! Hopelijk heb je weer ergens een sprankeltje moed en hoop gevonden!
Mmm toch niet allemaal goed nieuws: te trage schildklier blijkbaar. Moet nu tyroxine bijnemen elke dag...
Lizanne gefeliciteerd met jouw goede echo! Een 3e ukkie. Zo mooi, wat balen dat jouw schildklier te traag werkt. Gaat dat nog weg na de zwangerschap? Hier wat nieuws ovulatiebloeding.... Kan er ook nog wel bij. Ergens 7 december weer testen. En hoop ja en nee, ik voel vaak al aan het begin dat het niet goed zit. Nieuwe ronde, we gaan er weer voor. Ik heb nog geen zin in vervolg onderzoeken. Dus we proberen het gewoon weer
Dankjewel Meijtje. Volgende week donderdag devolgende en dan mag iedereen het weten (als alles nog goed is). Het schildklierprobleem is nieuw voor mij. Ik hoop dat het enkel door de zwangerschap komt en niet iets levenslang gaat zijn. Ik merkte wel dat ik deze keer echt enorm moe was. veel erger dan bij de vorige zwangerschappen en ik heb het heel erg vaak koud. Wat normaal niet zo uitgesproken is, zeker gezien het nog niet eens zo heel erg koud is buiten. Nu het was kantje boordje voor medicatie te moeten nemen dus hopelijk is het over enkele weken verholpen en heeft het geen gevolgen gehad, maar ben nu wel beetje bang voor groeiachterstand ofzo... we zullen zien. en ovulatiebloeding?idd iets nieuw!weer afwachten wat de sint brengt dan... (aka testen op 7 december) Hoe nam/neemt je man het eigenlijk op? Het zal sowieso voor jou zwaarder wegen maar ik vermoed dat hij het toch ook elke keer wel even moet verwerken, zeker om jou zo ongelukkig te zien, zal hem ook zwaar vallen.
Ja, hij zegt dat hij het vooral rot voor mij vindt. Dat ik steeds alles moet doorstaan ondergaan. En ja soms heeft hij er ook echt verdriet van, maar meestal relativeert hij. Voor hem ben ik de grens, als ik niet meer kan, dan houdt het op. Hij is niet tegen een derde maar het moet wel allemaal haalbaar blijven. Komt tijd komt raad. Je bent alweer bijna 12 weken. Zo ver alweer. Lekker hoor. Hopelijk is de schildklier tijdelijk, dat je er na de zwangerschap geen last meer van hebt.
Spannend Lizanne, om deze week aan iedereen het grote nieuws te vertellen. Zijn er al mensen op de hoogte, of hebben jullie het echt geheim gehouden? Meijtje... fijn dat je man de keuze aan jou laat. Jij moet het tenslotte iedere keer weer allemaal meemaken. Hoe ben je er zelf nu onder?? Woont je bonusdochter ook nog steeds bij jullie? Al een puber toch?
Hallo dames. Mag ik mee komen lezen? DL is net 3 geworden en we zitten nu in ronde 15 voor een 2e kindje. Ik heb pcos en zit in de MMM.
Zeker welkom eilandmuts. Het is hier wel beetje stiller geworden vergeleken met anderhalf/twee jaar geleden omdat we intussen allemaal dan toch zwanger zijn geraakt van de tweede. Maar nu begint de ronde voor een derde ev wel weer 😉. Pcos lijkt me lastig! Maar wel goed op te lossen niet? Ik hoop alvast heel hard mee dat t snel raak mag zijn. Voor ons was ronde 15 raak!
@mickey83: enkele collega's weten het sinds de week us vorige week. Wou toch iemand hebben om ev over te kunnen praten gedurende die week dus. Verder mijn beste vriendinnen maar familie en leidinggevende nog niet voor die laatste heb ik wel wat schrik! Want contract loopt eind sep af en hij gaat er van uit dat ik er zeker tot dan nog ben... Verder verwacht ik veel verwonderde reacties en wellicht ook de "jullie hopen nu op en jongen zeker?" Terwijl ik net heel blij zou zijn met nog meisje.
Ja haha hier ook 2 meiden, ik verwacht dezelfde vraag... Maakt het uit,wil al heel m'n leven 3 kinderen. Mickey per dag verschillend juni vorig jaar begonnen aan nummer 3 dat maakt dit maand 17 alweer voor een derde... Gaat zo hard. Vandaag echt een baaldag veel mensen met positieve test en breekt toch dat ze onbezorgd blij kunnen zijn, Zit ik met elke positieve test... En hoelang zal deze zijn, 6 8 10 weken? 7e kan ik weer testen, eerder eigenlijk maar heb er niet echt behoefte aan... Stom hé, wil het zo graag maar uitkomst test is nog niet eens zo heel bijzonder, ja m'n man was op oefening dus hopen op lang levend zaad, dat is eerder gelukt. Voor mij is de periode na de test veel interessanter. En ja puber alom in huis, zich zo lui opstellen dat ze bijna achteruit loopt, me (en ml) alleen maar beschuldigd van liegen, want ja alleen eigen wereld is belangrijk en Let op niets anders. En dan nog met eten in ene een kind van 4, lust geen groenten.... Zucht.... Beetje ondankbaar de laatste tijd, maar ja het hoort erbij en ook dat gaat weer over. Eilandmuts welkom ja ik ben bezig voor een derde, tweede duurde lang alleen derde nog veel langer en niet zozeer door het niet zwanger worden maar omdat ik te vruchtbaar ben en daar kunnen ze niets aan doen.
Nou ja zo'n licht streepje dat het of weer aan het afstoten is, of m'n ei is veel later geweest. Op foto (bijna) niet zichtbaar.... We wachten het gewoon weer af, hopelijk geen ongi van het weekend... Dan zijn we weg met m'n ouders 40 jaar getrouwd <3
Weeral... Toch maar weer even duimen op goede afloop maar je weet meestal wel goed in te schatten dus...