Niet ben lang weekend weg, dus als ik dinsdag niet ongi ben dan test ik. Hier staan er teveel om me heen zeg maar.
Anticlimax.... Vandaag ongi geworden. Dus zal inderdaad even wat gezeten hebben, maar was geen lang leven beschoren, jammer... Had zo graag een zomer kindje gewild. Op naar 12 14 januari zoiets... Ik hoop dat het toch een keer zal lukken want ik ben wel een beetje klaar met al die missers.
Wat een leven van hoop en vrees Meijtje. Dan kan er volgens mij maar beter helemaal geen streepje te zien zijn. Een zomerkindje zit er dan helaas niet meer in. Want volgende ronde wordt alweer nazomer zeker? Sterkte Meis. Verder leuk weekend gehad? Jouw ouders ook al zolang getrouwd... leuk hoor.
Ja wordt wel 2 weken eerder gehaald dan wordt het begin september, dus nog mooi weer. Nu eisprong gehad denk ik iets eerder dan verwacht, dus rond 7 januari zou ik dan kunnen testen. Toch ga ik verder met leven. Ik merk het aan alles. Ga opleiding management in de zorg doen als de directeur instemt. Mijn manager wil dat graag, dus ik heb een verzoek/motivatie geschreven. Wordt aanpoten met 2 kleintjes maar waar een wil is, zal de weg uiteindelijk vrij gemaakt worden. Zelfs met een derde is het mogelijk. Aan de ene kant voelt het dat het me voor de wind gaat.ik heb er vertrouwen in, we gaan ervoor. We zullen weer zien wat de toekomst brengt. We gaan volle moed, de weg naar een doel is nooit recht. Wie weet...
Lizanne nee zit pas op dag 28 geloof ik, maar geen enkele hormonale verandering op m kaaklijn te zien, temp wordt naar mijn idee ook lager. M'n man is normaal altijd warmer en als ik zwanger ben dan ben ik warmer, dat was ik maar nu zijn we al zo ongeveer gelijk aan temp. Dus eerdaags denk ik wel ongi te worden. We gaan het zien, maar voor mijn gevoel is het voor het eerst in zoveel tijd niet gelijk raak.
Uhm hij is echt al heel donker met middag urine... Zo niet verwacht... Heel raar. Ben zelfs een beetje van slag.
Dank je wel lizanne, we gaan het zien. Hoe is het met jou? Nog nieuws kwalen echo's gehad? Voor jou komt binnenkort de 20 weken echo er al aan. Wat gaat de tijd hard.
Alles ok hier. Begin de beeb vaker en vaker te voelen dus das wel leuk. 24/1 20w echo en dan weten we t geslacht! Ben benieuwd en manlief nog meer denk k 😉 Hoe is je gevoel deze keer?
Zo spannend, ben benieuwd, heb je een voorgevoel qua geslacht. Leuk hè dat gevoel in de buik. Ik vind het altijd zo speciaal. Zoals een collega zei, geniet van de zwangerschap en het gevoel, wij vrouwen zijn geprezen om dit een korte periode van het leven mee te mogen maken. Hoe ik me voel, onwerkelijk en overrompeld, ik dacht dat het niet raak was en nu voel ik me goed eigenlijk, geen naar voorgevoel haha. Geen fluisterstemmetje die me vertelt dat het fout gaat. Voor nu is het rustig. Deze mini kan zomaar een lang leven beschoren zijn <3
hoop zo hard dat je gevoel ook deze keer weer klopt! heb je al een eerste echo gepland? en ja zalige momenten zo zwanger zijn en de kleine voelen! Ik geniet er volop van!
wow meijtje....wat apart! Laten we hopen dat het nu goed gaat! En wat fijn dat je niet zo een rot voorgevoel hebt. ik duim voor je!. Gefeliciteerd!!!
Lizanne ik heb het de vk nog niet eens gemeld haha, ik wil in de laatste week januari begin februari een echo plannen. Ben erg benieuwd. Het zinkt nog niet echt...