ik kan begrijpen dat het nog niet echt zinkt, voor die keer dat je het totaal niet verwachtte en dan zo een test! ik nam mijn test toen ook om de zoveel tijd weer eens vast om ernaar te staren en dan te denken: jup het is echt wel een 2de streep En nu soms nog bekijk ik de foto vd test haha
Dank je wel mamasmeisje, ik update jullie ook geregeld, dik anderhalf jaar later dan begonnen maar dat is het zeker waard <3
Hé Meijtje... ik hoop met je mee op GOED nieuws dit keer!! Maar de eerste berichten zijn positief. Dan zou je toch nog net je (na)zomerkindje hebben . Hier vorige week ook een test gedaan. Mijn cyclus is meestal 5 weken, maar nu zat ik inmiddels al op de 6,5 week. Dus weer eens bij het kruidvat een test gekocht. De verkoopster zei toen ik wegliep: "Succes ermee". De test gedaan en hij was negatief waarna ik een dag later ongesteld werd. Aan één kant schrok ik een beetje, T is namelijk nog niet eens 1, aan de andere kant zag ik het ook wel als een knipoog van boven als het wel zo was geweest. Dat is iets anders dan 3 jaar wachten. Moet zeggen dat ik toch wel een klein beetje opgelucht was dat het niet zo was. Nog ff geduld.
Mickey ken het wel een beetje..... Aan de ene kant ben ik blij dat het niet direct gelukt is, zo lang was ook weer de andere kant. Wij zijn nu sinds juni 2015 bezig voor een derde, is ook al een heel eind voor mijn gevoel. Bi mij zei die van de kruidvat, die heb je regelmatig nodig. Ik zo ja klopt krijg je ervan als je elke 2 maanden een ster extra produceert... Je had die kop moeten zien.. Die had echt zoiets van uhhh die had ik niet aan zien komen. Haha ja weet je, dan moet je het ook niet vragen, dan krijg je eerlijk antwoord en dat kan nog wel eens niet het gewenste zijn. Maar Mickey kriebelt het voor een 3e? Het was altijd mijn kinderdroom 3 kinderen (3 meiden eigenlijk).
Heel goed om zo'n antwoord te geven. Dan moeten ze er maar niets van zeggen hoor!! Een collega van mij heeft het ook altijd over kinderen nemen. Ze weet echt niet hoe het bij sommige mensen gaat. Dat het bij haar nou zo snel en goed ging... Ja een derde... Dochterlief zei gisteren: "Mama weet je wat ik wens? Ik wens dat je weer een baby krijgt en dat ik nooit meer naar zwemles hoef!!" Nu nog ff geduld hoor... misschien als hij 1 is?? (al is dat al over 2 maanden..)
nog alles ok meijtje? echo al gepland? wij volgende week de 20 weken echo en dan weten we of we 3meiden of een 1ste zoontje mogen verwachten :-D
War lief derde, zo leuk. Ik was al snel begonnen omdat ik al een voorgevoel had dat het heel lang ging duren. Super dat jullie ook voor een derde gaan. Hier 26e een echo dus nog even een weekje wachten.
Ja lizanne precies 20 weken alweer. Spannend, wanneer heb je de echo? Speciaal hè, ik ga al eerder voor geslacht. Week of 15. Beviel me wel en 20 weken dubbel check haha, nog een pretecho voor nog een check haha
vandaag net de 20 weken echo gehad: alles erop en eraan! en weer een baby boven het gemiddelde (moet onze aanleg zijn ) en .... we krijgen een zoontje!!! woehoe!!! echt helemaal blij blij blij!!! en tegelijk ook wel beetje van 'oei na 2 meiden kennen we dat niet' maar zo blij!! echt kriebels in mijn buik voor dat kleine ventje!!
Ha Lizanne, wat leuk een jongen (al was een meisje ook leuk) Toen ik wist dat de tweede een jongen was moest ik er wel ff aan wennen. Ik had mezelf echt als een meidenmoeder gezien. Moet eerlijk zeggen dat ik meer van knutsel en frutsel ben. Ik zie mezelf echt nog niet bij een voetbalwedstrijd staan... maar misschien is dat wat voor manlief. Meijtje... spannend. Heel veel succes morgen!!
succes vandaag meijtje!! @ mickey83: ja stiekem hoop ik dat onze zoon voor een indoor balsport kiest ofzo maar de papa gaat zeker heel blij zijn als hij zou willen voetballen want zelf altijd fervent voetballer geweest. Nu ja als hij maar gelukkig wordt met wat hij doet Verder vinden we t dus allebei superleuk om een jongen te krijgen na 2 meisjes want ben niet zo het knutsel frutsel type (al heb ik zeer veel vooruitgang geboekt sinds de oudste er is ). Waar we alleen niet naar uitkijken zijn de action man, spider man, power rangers etc en computerspelletjesverslavingen (onze meiden hebben daar (voorlopig) totaal geen interesse voor) maar we zullen wel zien he belangrijkste blijft uiteraard zolang ie maar gezond is!
Zo leuk lizanne gefeliciteerd!! Een zoontje hoe bijzonder! Ik ben echt een meiden mama dus als ik dat te horen krijg zal ik er echt even aan moeten wennen. Zo de echo... Zit alleen in de wachtkamer pfff zenuwen