Ja wordt geschat op 6w1d, dus iets minder ver, maar dat is pixelwerk. Over 2 weken weer terug. Er was een regelmatig hartje, dus het is weer een begin. Hopelijk gaat het nu wel een keer goed.
ja! hartje is goed, en idd pixelwerk op die termijn dus nu blijven hopen dat t goed blijft! spannende weken nog...
Ja, het geeft gewoon geen garantie, de kleine ligt goed, mooie dooier, dus opzich alles gunstig. En het is er 1, ook niet heel onbelangrijk hihi
Meijtje... wat blijft het dan nog spannend zeg!! Maar dit zijn in ieder geval goede berichten. Hoop echt voor je dat het deze keer goed mag blijven gaan!! Lizanne... herken wel wat je zegt over spiderman etc. Het speelgoed van jongens is gewoon veel gewelddadiger en van die figuren die ik echt niet leuk vindt. Bij meisjes is dat toch wat gemoedelijker met prinsessen enzo.
Mickey ik hoop het ook, ben ondertussen wel een beetje klaar met de missers. Nog 12 dagen... Wat duurt het lang... Pffff en eerder.heeft niet echt heel veel nut. De kleine doet het of niet, erop of eronder....Maar aan de andere kant vorige keer had ik met 9.5 ook een goede echo en die kwam uiteindelijk ook af...
Ja jij hebt ook nog x late miskraam gehad. Bij mij is 6/7 weken het cruciale punt. Lastig dat je dan nu nog niet volledig kan vertrouwen (al kun je dat natuurlijk nooit helemaal). Maar ik hoop dat deze eerste goede berichten ook zo blijven!!!! Daarom zie ik er best weer tegenop. Het lijkt me zo erg om dat allemaal weer mee te moeten maken. Heb inmiddels al zoveel pillen naar binnen geduwd... hoop het nooit meer te hoeven doen!!
Ja dat niet op je lichaam kunnen vertrouwen....vreselijk! Hoe voel je je verder Meijtje....heb je kwaaltjes? En hoe gaat het met jou Lizanne?
hier alles prima! gisteren een gender reveal cupcake event gehad op t werk, was wel leuk. 15 stemmen vr jongen en 8 vr meisje dus de meesten hadden t juist, en de cakejes waren lekker de meisjes weten nu ook dat er een broertje op komst is. De oudste vindt het superleuk en heeft haar broertje ook al voelen stampen de tweede vindt alles prima en snapt er nog niet te veel van Als ik mijn blote buik laat zien zegt ze wel baby en begint ze te aaien en kusjes te geven: zo lief! maar ze beseft totaal niet dat er echt iets inzit binnenkort de lange suikertest hier omdat ik al 2 zeer zware babies geproduceerd heb en de kans op zw diabetes blijkbaar groter wordt met elke extra zwangerschap dus hopelijk is t ok! En verder kunnen we nu kleertjes beginnen shoppen want voor jongens heb ik nog niks :-D
Zo leuk! Dat lijkt me dan wel weer heerlijk. Lekker shoppen. Leuk zeg met jouw collega's je brengt me op ideeën. Ja die suiker test blijft spannend.
Ja duurt lang he als je zit te wachten... Maar voorlopig nog alles ok? Kwaaltjes? Al zegt dat natuurlijk niet veel
Jawel, begint zelfs klein bolletje aan de onderkant te krijgen net boven m'n schaambeen, wel grappig, is minimaal maar dan zie je dat het groeit. Misselijk zo in ene midden op de dag, verder weinig eigenlijk. Ja humeur om op te schieten maar dat heb ik toch wel de laatste tijd met die vele hormoonwisselingen. Nog een paar dagen, vandaag verjaardag, mn nichtje wordt 1 (ben op dezelfde dag gecurreteerd en zij geboren, hoe typisch) morgen weer het gewone leven. Ml savonds niet thuis dus eens kijken wat we gaan eten. Ik ben echt koos inspiratieloos de laatste tijd.
Oh echt ga je zelf al iets zien aan je buik... ben je van jezelf zeker behoorlijk plat?? Ik zit hier inmiddels weer helemaal op m'n oude gewicht, maar dat buikje :x. Heb echt een richeltje boven m'n broek als ik zit... Ik sport op het moment helemaal niet... dat is denk ik het probleem . Herkenbaar trouwens als manlief niet mee eet... het gebeurt bij ons niet heel vaak, maar als het zo is... dan wordt het vaak iets met de p. Dochterlief vindt poffertjes erg lekker.
haha hier zijn poffertjes ook erg in trek of andere p's = pannenkoeken, pizzatjes (soms wel zelfgemaakt en belegd ), patat (wel meestal pas op vrijdag). verder vaak tosti, soep, yoghurt met havermout, gewone boterhammen, spek en eitje en dan houdt het zo ongeveer op
Vanavond sperziebonen met aardappelen en bal gehakt. Soms ben ik 3 weken of langer alleen. Dus dan moet ik wel echt groenten en alles gaan koken. Patat ook een idee maar volgens mij hebben we niet meer zoveel haha. Hebben nog pastasaus in de koelkast, dat wordt altijd voor 2x gemaakt en poffertjes is wel een goede oom te eten. Dat lusten de kleine meiden ook.
Ja als je vaker alleen bent kun je niet altijd met de p's aankomen hè Heel goed dat je gezond hebt gekookt!! Wij vanavond zuurkool op. En beide kids vonden het zelfs lekker. Zeker de kleine man... daar gaat op het moment nog echt alles heel goed in. Benieuwd of het zo blijft.
Hier eten de meiden warm op school en Kdv dus wel gemakkelijk vr mij. S avonds kleine maaltijd is gelukkig voldoende maar dan nog ontbreekt t me dus ook wel ooit aan inspiratie vr eens iets "nieuws" Wel straf dat zuurkool goed bevonden wordt. Groentjes zijn hier niet zo gemakkelijk: komkommer koolrabi wortel bloemkool rode kool broccoli boontjes en kerstomaatjes zijn de toppers. Andere groentjes zijn meestal meer een probleem.