Van de 1e snel zwanger, maar de 2e wil nog niet lukken

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Meijtje, 25 jan 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Meijtje

Meijtje VIP lid

24 nov 2011
    5.086
    187
    63
    Bij die van 4 alles wat groen is is goed, prak ik net aardappelen en snij kleine stukjes vlees en maak er een taartje van. Kost even moeite maar dan. Eet ze het wel. Verder kale pasta en rijst. Andere kleuren groente is een uitdaging. De jongste is een vuilnisvat, die doet voor alles der mond open.

Vanavond kiptandoori en morgen spaghetti met balletjes. Donderdag eten ze bij oma en word ik opgehaald om een walking dinner met m'n man en de rest van z'n collega's en vrouwen te gaan.
    Ow nog 2 dagen en dan moet ik in een jurk... Nee pffff... Adem in adem door, de jurk past nog steeds, maar begint wel te tekenen zeg maar....

2. Lizanne84

Lizanne84 Fanatiek lid

24 okt 2013
    1.533
    5
    38
    ooo wel leuk walking dinner met je man! En die jurk is ff een uitdaging dan maar komt goed ;) Veel plezier alvast!

Moet hier ook nog es wat dates plannen met ML voordat nr 3 weer alle aandacht opeist ;)

3. mickey83

mickey83 Bekend lid

30 dec 2013
    515
    0
    16
    NULL
    NULL
    Meijtje... dan maar niet teveel eten tijdens dat walking diner, dan gaat het nog meer tekenen. Wel leuk zo'n avondje. Wij hebben het pas met vriendinnen gedaan. We hebben echt in tentjes gegeten waar we normaal gesproken echt niet zomaar naar binnen zouden stappen.
    En donderdag ook je echo toch... of ben ik nu in de war??

Lizanne... zeker plannen. Moet eerlijk zeggen dat we avondjes uit eigenlijk altijd te weinig doen. En als we het dan eens doen zeggen we aan het eind.. moeten we vaker doen. Maar we zijn ook allebei wel van die gezelligheidsmensen die graag met de kids op pad gaan.

4. Meijtje

Meijtje VIP lid

24 nov 2011
    5.086
    187
    63
    Klopt Mickey haha.

Ja de walking dinner zijn alle militairen in glt, dus vrouwen in jurk. Z'n baas weet het, de rest nog niet.
    Alles maar op 1 dag gepland echo hè ik vroeg, dan heb ik genoeg om me zenuwachtig over te maken pfff.... Waarom ook alweer...

Nu maar lekker slapen, wel het hele bed voor mij alleen hihi lekker overdwars.

5. Lizanne84

Lizanne84 Fanatiek lid

24 okt 2013
    1.533
    5
    38
    haha dat overdwars doe ik ook altijd als ML wachtdienst heeft :)

en morgen dan echo he? spannend! maar het lijkt toch goed te voelen deze keer he? :) gezien jouw gevoel tot dusver altijd gelijk had... ik denk alvast heel erg hard aan je!

@mickey: heb de koe bij de horens gevat en date gepland op woensdag 22 februari :) dan is er ook info avond vr ouders op kdv en ervoor gezellig samen eten met ons 2tjes! heerlijk1

6. mickey83

mickey83 Bekend lid

30 dec 2013
    515
    0
    16
    NULL
    NULL
    Lizanne.. goed bezig!!!! Dan heb je oppas gelijk op één avond. Ideaal! Dat zijn vrouwen hè... praktisch ingesteld:p.

Wij hebben sowieso voor, volgens mij ergens in April/Mei, Soldaat van Oranje gepland staan. Dus daar kijk ik ook al naar uit. Maarja dat duurt nog best lang, dus misschien van te voren ook al ff keertje uit eten ofzo.

Meijtje... heel veel succes voor morgen!! Ik hoop met je mee op een hele mooie echo!!!!!!!! En voor daarna lekker genieten van je walking diner!! Ennuh... je buikje mag best gezien worden hoor!!

7. Meijtje

Meijtje VIP lid

24 nov 2011
    5.086
    187
    63
    Haha 8 weken darmenbuikje haha... Charmant ;)

Morgen blijven de kinderen bij oma en opa slapen, voor de jongste de eerste keer buiten de deur.... Ben erg benieuwd hoe ze het gaat doen, waarschijnlijk oma gesloopt en kinderen toch wel haha

8. Lizanne84

Lizanne84 Fanatiek lid

24 okt 2013
    1.533
    5
    38
    succes vandaag meijtje!!

9. Meijtje

Meijtje VIP lid

24 nov 2011
    5.086
    187
    63
    Ja hartje klopt armen en beentjes bewegen, hoofdje bewoog, mooi stevig hartje. Echt alles erop en eraan, wat mooi <3

10. Lizanne84

Lizanne84 Fanatiek lid

24 okt 2013
    1.533
    5
    38
    jaaaaa!!! zo mooooooi!!! geweldig
    het aantal spannende weken daalt nu toch weer
    geniet van je avond met dit goede nieuws!

11. Kacheltje

Kacheltje Bekend lid

8 mrt 2013
    929
    92
    28
    wat een geweldig nieuws meijtje !
    Heerlijk!

12. mickey83

mickey83 Bekend lid

30 dec 2013
    515
    0
    16
    NULL
    NULL
    Wat een super nieuws!! Nu door naar die 12 weken grens!!! Heerlijk.
    En nu heerlijk aan de wandel tussen het eten door. Wel koud in je jurk...

Benieuwd hoe dat is geweest?

Kacheltje... jij trouwens nog een kinderwens voor een derde? Of is het gezin compleet?

13. Meijtje

Meijtje VIP lid

24 nov 2011
    5.086
    187
    63
    Haha koud.... Was maar min 4 pffff. Maar het was gezellig, ben opgehaald door een militair voertuig, wel super grappig, iedereen in de straat met neus tegen het raam, want was zo'n hufterbak haha. En dan moet je rillend in je tuigje charmant instappen. Nee.... Maar verder was het erg leuk hihi. Was wel de enige in een bordeauxrode jurk, de rest op safe in het zwart. Dus ik was een track and trace...

Verder gaat het wel redelijk, nog steeds misselijk, dus ook daar weinig gegeten.
    Ben echt wel blij hoor meiden. Over 2 weken termijnecho. En dank jullie voor jullie medeleven :)

14. Meijtje

Meijtje VIP lid

24 nov 2011
    5.086
    187
    63
    Hoe is het met jullie?

15. Lizanne84

Lizanne84 Fanatiek lid

24 okt 2013
    1.533
    5
    38
    wat mindere nachten hier achter de rug: kleinste was even wat ziekjes maar gelukkig sinds gisterenavond er terug bovenop

verder alles wel prima eigenlijk

komend weekend weekendje weg met vrienden zonder de kids naar de ardennen (huisje met jacuzzi :) zalig!!)
    we kijken er echt wel naar uit

16. Meijtje

Meijtje VIP lid

24 nov 2011
    5.086
    187
    63
    Wat heerlijk lizanne even een weekend ertussenuit. Lekker genieten van de rust en elkaar en jacuzzi, zalig.

17. Mamasmeisje

Mamasmeisje Fanatiek lid

29 mrt 2011
    1.304
    0
    36
    Brabant
    Super zeg!! Gefeliciteerd!!

18. Kacheltje

Kacheltje Bekend lid

8 mrt 2013
    929
    92
    28
    Wat heerlijk Lizanne....veel plezier!

@mickey op dit moment geen wens voor een derde. Past op dit moment niet in ons leven. We hebben eigenlijk altijd gezegd dat 2 genoeg is Maar het kriebelt wel af en toe hoor. ...dus wie weet
    Zou het eigenlijk nog wel eens willen meemaken....Alleen de weg er naar toe is een ramp en het zwanger zijn zelf gaat hier ook niet op een leuke manier dus het blijft een beetje dubbel

19. Meijtje

Meijtje VIP lid

24 nov 2011
    5.086
    187
    63
    Kacheltje haha ik heb altijd gezegd 3, maar het is een heel raar idee dat dit de laatste is als alles goed mag gaan. Alles zo definitief voor de laatste keer. Zo raar...

Ben de plakboek en fotoboeken van de kinderen up to date aan het maken. De plakboeken zijn nu bijna klaar en dan de fotoboeken nog... Dat wordt echt een klus.
    Maar ja als ik weer bij Ben dan is dat weer appeltje.
    Gaat altijd achterlopen ze na de zomervakantie en tot aan de Zomervakantie gaat altijd goed haha.

20. Lizanne84

Lizanne84 Fanatiek lid

24 okt 2013
    1.533
    5
    38
    hier zou ik nog altijd wel een vierde willen ook maar ML heeft wel een punt als hij zegt: 1 voor 1 ;)
    eerst maar eens zien hoe t leven loopt met 3...
    maar mss is dit dus toch ook wel echt de laatste keer...we zullen zien. Nu alleszins eerst volop genieten van dit wondertje!

@meijtje: al voorgevoel vr geslacht? Je dacht allemaal meisjes te krijgen zeker he? ben wel al benieuwd ;) hihi

Deel Deze Pagina