Van de 1e snel zwanger, maar de 2e wil nog niet lukken

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Meijtje, 25 jan 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Meijtje

Meijtje VIP lid

24 nov 2011
    5.086
    187
    63
    Ja ondanks dat ik ontzettend misselijk ben (wat ik bij de andere niet was) denk ik nog steeds een meisje :)

2. Lizanne84

Lizanne84 Fanatiek lid

24 okt 2013
    1.533
    5
    38
    ah ik was ook meer misselijk dan bij de vorige en tis een jongen ;)
    haha we zullen nog ff moeten afwachten

3. Meijtje

Meijtje VIP lid

24 nov 2011
    5.086
    187
    63
    Haha met 14 weken wil ik eerste keer kijken wat het geslacht wordt :) zolang mini het maar het maar blijft doen en een kwaliteit van leven heeft. (En stiekem gaat m'n voorkeur naar een meisje en dat onbekende terein wat je een jongen noemt ;) )

4. mickey83

mickey83 Bekend lid

30 dec 2013
    515
    0
    16
    NULL
    NULL
    Hé Kacheltje,

Jij hebt twee kleine mannetjes. Dan kun je me vast wel ergens mee helpen. Onze kleine man wordt over een maandje 1 en ik vind het best lastig om cadeautjes te bedenken. Heb jij geen leuke tips?
    Duplo hebben we met z'n geboorte al best veel gehad. Auto's hebben we nog niet zoveel, maar weet niet precies welke dan leuk zijn. Al met al... ik vind het lastig.

5. Kacheltje

Kacheltje Bekend lid

8 mrt 2013
    929
    92
    28
    wij hadden hetzelfde probleem , ze hadden al zoveel speelgoed! Wat wij uiteindelijk gedaan hebben is aan iedereen een cadeaubon gevraagd van 1 winkel ( in ons geval bol com) en wij hebben toen voor de zomer een speeltoestel voor in de tuin gekocht aangezien het echte buiten kinderen zijn. We hebben een speelhuisje met glijbaan gekocht en wij hebben gewoon de rest bijgelegd.

Wat verder hier erg aanslaat is het keukentje, houten trein + rails van Thomas de trein en het loopfietsje
    Qua auto's hebben we eigenlijk vanalles en niet echt van een soort ofzo maar daar spelen ze ook veel mee.

6. Lizanne84

Lizanne84 Fanatiek lid

24 okt 2013
    1.533
    5
    38
    hier hetzelfde probleem met de jongste dochter die bijna 2 wordt
    ik denk dat het wat HABA gezelschapsspelletjes en CDs van kapitein winnokio worden hier.
    de oudste wil graag een maand later het duplo ziekenhuis en dan kan dat ook weer voor de beide dienen

keukentje vinden ze hier trouwens ook leuk, zelfs die van bijna 5 nog, dat blijft een winner

Vorig jaar hebben we voor de jongste op haar 1ste verjaardag de HABA ballenbaan kado gedaan. Is ook wel leuk voor beiden en kan uitgebreid worden.

@meijtje: wanneer mag jij weer piepen naar t kleintje?

7. Kacheltje

Kacheltje Bekend lid

8 mrt 2013
    929
    92
    28
    Ja wij hebben hier ook een grote ballenbaan....Die vinden ze ook super!

8. mickey83

mickey83 Bekend lid

30 dec 2013
    515
    0
    16
    NULL
    NULL
    Keukentje is hier inderdaad ook al veel mee gespeeld. En dochterlief van 5 kan nog steeds koken en pizza bakken etc.
    Die ballenbaan, daar ga ik nog ff naar kijken.
    Een loopfietsje heb ik gehad van de kinderen van m'n klas toen ik vorig jaar met verlof ging. (Ik dacht bijna... zal ik die weer inpakken:D), nee dat doe ik niet hoor).

Auto's komen sowieso op z'n lijstje.

Wat leuk dat jullie het geld bij elkaar hebben gelegd voor een huisje. Slim zeg.

9. Meijtje

Meijtje VIP lid

24 nov 2011
    5.086
    187
    63
    Hier voor tweede verjaardag een loopfietsje,
    Daarnaast kijk ik nog, smartmax vindt ze erg leuk, abrick maxi, sprekende pip vindt ze ook het einde (heeft haar nichtje) dus we gaan nog even een selectie maken

10. Lizanne84

Lizanne84 Fanatiek lid

24 okt 2013
    1.533
    5
    38
    ja smartmax heeft de Sint/Kerst hier gebracht en is idd ook tof.

btw meijtje: wanneer mag je weer vr echo?

11. Meijtje

Meijtje VIP lid

24 nov 2011
    5.086
    187
    63
    Morgen mag ik weer ergens 11.30...

12. Kacheltje

Kacheltje Bekend lid

8 mrt 2013
    929
    92
    28
    Succes vandaag Meijtje

13. Lizanne84

Lizanne84 Fanatiek lid

24 okt 2013
    1.533
    5
    38
    succes meijtje!

14. Lizanne84

Lizanne84 Fanatiek lid

24 okt 2013
    1.533
    5
    38
    hopelijk alles ok!?

15. Kacheltje

Kacheltje Bekend lid

8 mrt 2013
    929
    92
    28
    Hoe was de echo Meijtje ?

16. Meijtje

Meijtje VIP lid

24 nov 2011
    5.086
    187
    63
    Ja echo was super! Ben zo ontzettend blij!
    Alles bewoog, mooi schedeltje, ruggetje, armpjes beentjes. Hartje gehoord. Ik ben precies uitgerekend op de datum dat ik dacht :) zo mooi.

Dus nu intake plannen voor gynaecoloog.

Vandaag als cadeautje van m man met z'n allen maar de 9 maandenbeurs

17. Kacheltje

Kacheltje Bekend lid

8 mrt 2013
    929
    92
    28
    Wat goed om te horen Meijtje, heerlijk!
    kun je al een beetje genieten ?

18. Lizanne84

Lizanne84 Fanatiek lid

24 okt 2013
    1.533
    5
    38
    ja geweldig! had het stiekem al in een ander topic gelezen :) (te nieuwsgierig ;))
    en nu proberen genieten ja! Binnenkort dan ook geslachtsbepaling las ik ook. Nog 3 weken ongeveer? spannend!!

19. Meijtje

Meijtje VIP lid

24 nov 2011
    5.086
    187
    63
    Ja klopt, de datum wordt van de week pas definitief voor geslachtsbepaling. Ze mailde vandaag dat ze die dag niet eens open zijn. Dus waarschijnlijk wordt het nu vrijdag of donderdag avond. Dus met 13w4/5dagen. Dat is al over 2,5 week.

Aankomende donderdag intake bij de gynaecoloog. Voor medische indicatie. Dus ook weer een echo en dan hopen dat de darmpjes goed ingedaald zijn. Dat moet voor 12 weken en was afgelopen echo nog niet, dus hopelijk deze wel.

Ja genieten.begint wel een beetje ook omdat ik zo'n goed gevoel erover hebt. Kamertje besteld op 9 maandenbeurs hihi. Erg hè.

Er staan nieuwe foto's in de galerij

20. Lizanne84

Lizanne84 Fanatiek lid

24 okt 2013
    1.533
    5
    38
    Zo schattig die foto's!! Mini mensje 😍

Deel Deze Pagina