Ja zo leuk hè ben ook helemaal blij dat ik alweer zover gekomen ben. Hopelijk toch echt de laatste zwangerschap.
Wauw meijtje... wat heerlijk dat het nu goed mag gaan!!! Alweer bijna 12 weken. Wat gaat het dan eigenlijk alweer snel die eerste periode!! Fijn!!!!! Al een voorgevoel wat betreft geslacht?
Ben al geweest was een man haha moet je net mijn man hebben die heeft een uitgesproken mening over mannen die gynaecoloog worden... Alleen routinematig gekeken ja hartje klopt. Kleine is gegroeid en alles wat we al wisten nogmaals navragen. Intake check over 1,5 week lekker bij m'n eigen vertrouwde gynaecoloog die neemt wel de tijd en doet net een stapje extra zeg maar. Maar mini weer goedgekeurd al heeft hij niet gekeken of de darmpjes ingedaald waren. We hopen er maar op. Net weer wat bloedverlies, heb ik de laatste tijd wel vaker. Maar kleine lijkt het wel goed te doen. Nu hopen dat.mn lichaam het niet opgeeft.
Mickey geslacht denk ik een meisje haha. 13 maart mag ik weer op controle, officieel zou ik pas met 16 weken weer.moeten, maar hij snapte gelukkig dat dat te lang was, dus over 1,5 week weer even gluren
Jeej morgen 13 weken en hartje klopt nog. Maandag controle 💕, hopelijk is alles goed. Het wordt steeds echter. Over precies een week weten we wat het wordt als friemeltje het wil laten zien.
vandaag weer controle dan? en kunnen ze dan niet al eens zien of t jongen of meisje is??? anders nog 4 vijf dagen geduld dus...
Nee vandaag niet gezien. Wel weer kloppend hartje gezien en lekker bewegen. Nu afspraak met 17 weken en 20 weken staan. En natuurlijk zaterdag. Dan weten we wat het wordt. En nog ergens nipttest. In de komende 2 weken.
Oh spannend allemaal Meijtje!! Wat gaat de tijd dan opeens alweer hard. Je spreekt gewoon al over 20 wekenecho. Leuk hoor!! Heb je zelf een vermoeden wat het is?
@ meijtje: morgen worden onze kleine meiden alweer 2 jaar!! Klopt toch he dat we uiteindelijk dezelfde dag zijn bevallen intussen 2 jaar geleden? alvast gefeliciteerd voor jullie daar en geniet van t feestje!
Ja klopt, ik veel te vroeg haha 36.6, jij vast gefeliciteerd! We vieren het hier een zondag 2 jaar alweer wat gaat het snel. Over 2 dagen weet ik of ze een broertje of zusje erbij krijgt
Wat gaat t allemaal toch snel!! Alvast gefeliciteerd met jullie meiden. Spannend Meijtje! Ben erg benieuwd! Fijn dat alles goed gaat!!
Mickey ja mooi hè wie had dat nog durven dromen dat het zover zou komen dat ik het over de 20 weken echo zou hebben. En ik denk een meisje if tenminste ik hoop het, heb al zoveel mooie zomerkleding gezien, zit me al helemaal te verlekkeren. Zo gaaf. Maandag heb ik al de nipttest en over uiterlijk 3 weken de uitslag. Toch wel weer een beetje spannend. Dank je mamasmeisje.
Ja het is een meisje en alles ziet er goed uit, maagje, blaas gevuld. Stevige navelstreng ♥ 155 bpm. Eerste jurkje al gescoord, zo gaaf
Wat fijn om te horen dat alles goed is! En een meisje....wat leuk! En zo typisch dat je het al weet eigenlijk he.....ik heb dat ook steeds gehad