Jullie derde girl... leuk!!! Toch je droom die uit gaat komen!! Geniet er nu maar lekker van!! Hoe waren de reacties van de andere trouwens toen je vertelde dat je zwanger was. Dat hebben we hier volgens mij ff gemist. Bij ons vandaag zoonlief 1. Wat gaat een jaar dan snel zeg. Lizanne... bij jou ook alles goed?
Mickey veel wisten dat we een derde wilden, dus zaten er op te wachten. Nu zijn er natuurlijk altijd een aantal, ow een derde... Je wil zeker nog door voor een jongen... Uhh nee, een gezond kindje, een meisje en een jongen is welkom. Ik zou een meisje leuk vinden en m'n man een jongen. Dan krijg je, ja hoor of je niet liever een jongen wil.... Pfff sommige mensen zijn echt dom. 😂 Maar over het algemeen hele leuke reacties nu alweer uit 14 weken. Jeej.
@mickey83: Gefeliciteerd met de verjaardag van je zoontje!! En hier alles ok ja! Beetje last van de ribben in mn rechterzij/rug wel maar buiten dat gaat alles prima met mijn en met ons klein ventje. Hij is nu wel sinds een 2-tal weken een echte druktemaker. Soms gaat mijn buik gigantisch hard te keer, maar ik geniet daar stiekem ook wel heel erg hard van . En de 30 weken komen alweer in zicht dus we kunnen alweer bijna gaan aftellen! Eerst nog de verjaardag van de grootste zus vieren en weekje kamperen als het weer het toelaat en dan wordt het stilaan tijd om alles in orde te maken: bedje, park, kleertjes, geboortekaartje, ... en stiekem hoop ik dan weer een week of 2 te vroeg te bevallen
Lizanne hoop het ook voor je dat je 2 weken eerder beval. Mooi hè dat je alle bewegingen voel van de kleine. Lekker van genieten. Je gaat nog een drukke tijd tegemoet. Wat leuk. Hopelijk wordt het weer om te kamperen. Hier zinkt het steeds meer dat dit een blijvende zwangerschap kan zijn. Hopelijk volgende week de uitslag van de nipttest.
Ha Meiden, Hoe is het ermee? Meijtje al uitslagen gekregen? Lizanne... jij bent zeker al bijna aan het aftellen op je werk? Wanneer ga je met verlof? Wat gaat zo'n zwangerschap dan weer snel zeg. Hier nu een hele lange cyclus achter de rug. Ik weet niet precies meer wanneer ik ongesteld was, maar volgens mij is het zo'n 8 weken. Nu maar eens nadenken of we de voorbehoedsmiddelen aan de kant gaan leggen... Ook wel weer eng moet ik eerlijk zeggen. Eigenlijk zit ik er echt niet gelijk op te wachten dat het zover is, maar aan de andere kant... zwanger ben ik waarschijnlijk toch niet zomaar. En het lijkt me ook wel relaxed om rustig te beginnen. Dat het geen moetje wordt om het gezellig te maken. Nouja... we gaan wel zien.
Net terug v weekje kamperen: heerlijk weer gehad al was t d ochtends zeer fris. Leuke family time 😀 Nu nog een 6tal weken werken en dan echt aftellen ja. Zullen wel nog drukke tijden zijn op t werk want ik stop er definitief dus moet alles afgewerkt krijgen. En bij jullie dan toch ook de wens vr derde : leuk! En hopelijk idd deze keer vlotter zwanger
Mickey de test was mislukt technische fout dus opnieuw laten prikken afgelopen maandag. Wat leuk dat jullie ook voor een derde gaan. Ik vind het zo leuk hopelijk mag je dan na kort oefenen weer genieten van een zwangerschap. Lizanne klinkt heerlijk wij gaan volgende week wat dagen Zwitserland doen. Ook even lekker met elkaar. Het aftellen begint nu echt hè. Nog even en dan heb je weer een wondertje in jouw handen
Ja ik kijk er echt wel naar uit nu! Hij is zoooo welkom ons lieve kleine ventje 😀 19 april nog groei echo om te kijken hoe groot hij al is. Als hij t voorbeeld van z'n zussen volgt zal t rond de 2kg zijn. En dan hoop ik dat m rond de 38w al komt 😉
Hé een hele nieuwe layout hier. Zie dat de onderschriften ook weg zijn. Jammer!!! Lizanne wat een super mooie foto zeg!! Je kan nu echt al een beetje zien hoe hij eruit ziet. En inderdaad al lekker op gewicht. Hopen dat hij niet al te hard meer gaat groeien? Hoeveel wogen jouw meiden met de geboorte? Meijtje. Fijn dat de test goed was!! wanneer heb je de 20 weken echo?
ja tis echt weer wennen aan de nieuwe site mijn onderschrift krijg ik precies toch niet meer goed terug te zien? of zien jullie het wel? en ja hij lijkt al beetje op de 2de zus vind ik op die foto kan natuurlijk weer helemaal anders zijn als hij eruit is. de meiden waren ook stevig hoor. De oudste was bij 40+3 3kg900, De tweede bij 38+5 3kg590 dus als die was blijven zitten tot 40 zou ze ook nr de 4kg gegaan zijn. Over 3tal weken bespreek ik met de gyn of we ons derde wonder wat eerder gaan laten komen als hij weer zo zwaar geschat wordt omdat ik bij de 1ste heel erge complicaties had en dat niet nog eens wil meemaken. Moest ik net zoals bij de 2de al wat opening hebben rond 36-37w denk ik dat het wel mogelijk moet zijn om op 38w het een en ander in gang te zetten. Maar dat zullen we dus nog moeten bekijken. Hoe is t bij jou Mickey? Zijn jullie voor de 3de aan t gaan of voorlopig nog wat aan het afwachten? @Meijtje: ben ook wel benieuwd wanneer je de 20w echo hebt
Ik ben alle topics kwijt jammer genoeg en nee onderschrift zie ik alleen nog als ik m'n handtekening wil wijzigen. Zo spiek ik dagelijks. Jij hebt ook al grote meiden. Eerste 3900 met 39.4 en kleine 3270 met 36.6 al had ik bij de eerste geen complicaties, zou toch liever voor 38 weken gaan. Hier aankomende maandag 20 weken echo. Heb er zin in. Nipt was goed, dat is stap 1. Ergens ook nog een pret echo inplannen... Jeetje.. Goede vraag...
Wat een grote dames hadden jullie al met de geboorte zeg. Onze dame woog 2960 (w39.4) en onze boy 3080 (w 38.4). Of het met de geboorte scheelt weet ik niet, maar ik heb wel twee super bevallingen gehad. Hier geen voorbehoedsmiddelen meer, maar ik weet nooit hoe mijn cyclus loopt. De laatste cyclus was 7 weken, dus ik wacht rustig af. Ik denk er ook niet aan en laat alles over me heen komen. Heerlijk in zo'n begin stadium!!! Moet ook best wel ff wennen denk ik als het zo is.