Ik kom op uitnodiging ook binnenvallen. Eerste ronde 4, tweede nu in ronde 10. Mamameisje, je weet dat na je knaltest het nog 24-48 uur duurt voor je ei springt? Edit. Nog even iets verder terug gelezen. Je kunt het beste, als j ei springt op dag 14, sexen op dag 12-14-16 Zeker niet de handdoek in de ring gooien op de knaltest, want dan seks je feitelijk alleen op dag 12 of 13, omdat je ei pas springt 24-48 uur daarna.
Net ook het andere topic gelezen dus dacht hier ook even te komen meekletsen. Van de 1ste waren we in ronde 2 zwanger, voor de 2de zitten we in ronde 10. Ik heb een heel regelmatige cyclus, netjes 28 dagen, eisprong netjes op dag 14 en toch wil het voorlopig maar niet lukken. Ik zit nu 4 dagen voor NOD en hoop stiekem dat het nu wel raak is maar ik krijg altijd pijn in mijn rechterschouder enkele dagen voor NOD en nu voel ik het weer dus ik vrees voor aankomende ongi. Ik hoop dat we allemaal snel ons gezinnetje mogen uitbreiden!
Voor het lijstje ev: Lizanne84 - 29 jaar - 2de kindje - NOD 9 februari - ronde 10 Dochtertje van April 2012 Een echt schatje maar deze week wint ze ook wel de medaille voor peuterpuber van de week . Hoezo mama, eten in de haren doen mag niet, nee? En ze is zooo geweldig schattig met haar poppemiekes dat ik niet kan wachten om haar te zien met een babybroertje of babyzusje!
@mamasmeisje Whahaha zaadjes zwemmen een hele tijd. Ik werd van mn meid ook een week verset en heb ik tussentijds niets meer gedaan tien met mijn man, dus ze blijven iig 6 dagen leven is mijn ervaring. (krijg je als hij door de weeks op de kazerne slaapt) Een keer extra kan nooit kwaad en het loslaten is zo moeilijk, je doet er alles aan en toch wil het niet lukken Ja tijdstip, een nachtmerrie. Iets met mensen die mn huis binnen kwamen en mij en mijn dochter aan het martelen waren en hoe het ook ging, elke keer overleefde zij of wij het niet. Heel zielig ook... Maar is voorbij. Ben een beetje op zp gaan dwalen en uiteindelijk nog een uurtje geslapen. Ik ben zo blij dat ik geen nachten heb. Zeker omdat manlief er niet is haha zo zielig voor de kleine meid.
@evi83 welkom! Gezellig dat je mee komt kletsen. We zitten allemaal in hetzelfde schuitje. Het is weer een wonder als we weer zwanger mogen zijn. @lizanne84 ook welkom! jij hebt inderdaad een mooie cyclus, raar he zo zwanger van de ene en dit duurt maar. Leuk van april, mijn meisje is van oktober 2012. Handenbindertjes op deze leeftijd pfff. Hopelijk blijven de rode monsters weg! @lijst zal ik eens naar boven trekken. Kijken waar deze uithangt. @hier nog geen idee wanneer nod is. Wacht af tot bloeden van curretage gestopt is en eerste ongi komt... Ben benieuwd... Ondertussen met 2 miskramen nu 9 a 10 maanden bezig
NOD-lijst: Derde: xx jaar, 3e kindje - NOD 7 februari - ronde 7 Lizanne84: 29 jaar, 2e kindje - NOD 9 februari - ronde 10 Mamasmeisje: 30 jaar, 2e kindje - NOD 21 februari -ronde 9 Meijtje: 29 jaar, 2e kindje - NOD maart/april? -ronde 10 (of weer ronde 1) Evi83: xx jaar, 2e kindje - NOD - ronde 10
@Meitje: wat rot van die 2 miskramen! Ik kan me niet voorstellen hoe dat moet voelen: eerst dolgelukkig zijn dat je weer zwanger bent en dan weer opnieuw moeten beginnen... Ik duim alvast dat je snel terug zwanger mag zijn en blijven!
NOD-lijst: Derde: xx jaar, 3e kindje - NOD 7 februari - ronde 7 Lizanne84: 29 jaar, 2e kindje - NOD 9 februari - ronde 10 Mamasmeisje: 30 jaar, 2e kindje - NOD 21 februari -ronde 9 Meijtje: 29 jaar, 2e kindje - NOD maart/april? -ronde 10 (of weer ronde 1) Evi83: 30 jaar, 2e kindje - NOD 28 feb obv lengte laatste cyclus - ronde 10
Heej ik was dit topic al weer even kwijt gelukkig weer gevonden en leuk weer twee nieuwe erbij! Welkom! Zoals jullie zien zijn wij dus bezig voor de derde, maar er zijn weinig topics waarbij de eerste snel gingen en nu zo lang duurt, dus daarom schrijf ik hier mee Ik heb vanmorgen getest en omowit had al wel idee dat het niet raak was, voel helemaal niets, maar dacht doe toch even een testje. Nu dus hopen dat mijn ongi snel komt om nog een ronde te gaan proberen. Mijn man wil alleen na volgende ronde een pauze inlassen ik ben er veel te veel mee bezig en hij is het een beetje zat. De wens voor een derde is voor mij sowieso altijd al iets groter geweest dan bij hem. Ik hoop alleen niet dat hij straks helemaal wil stoppen,want daar heeft hij het soms wel al over. Aan onze klusfrequentie ligt het in ieder geval niet ! We doen het vanaf dag 6 tm dag 18 om de dag en soms na positieve ovulatietest nog extra. Maar ja het heeft tot nu toe helemaal geen nut gehad, dus ik wil ook dat volgende ronde los gaan laten. Raar hoor, twee keer gelijk in ronde 1 en nu wil het maar niet. Hebben jullie dan niet zoiets van is er vast iets mis??? Ik ga dat nu nl echt denken. Heerlijk vakantieplannen, duurt hier nog veeeeeel te lang. We hebben pas eind aug vrij, schoolvakantie valt laat in onze regio. Misschien dat we in. Ei nog weekje weg gaan, maar ik heb nog geen toestemming voor mijn verlof
Over denken dat er iets mis is: Ik ben in oktober al eens naar de gyn geweest omdat ik dacht dat er misschien iets mis was bij mij na de zware bevalling van mijn dochter. Maar hij heeft me toen gerustgesteld dat er op het 1ste zicht niets is wat een 2de zwangerschap in de weg zou staan. Dus proberen we geduldig af te wachten en blijven geloven dat het wel eens raak moet zijn. Testen voor mijn NOD ga ik niet meer doen. Vorige maand dacht ik na een metaalsmaak geproefd te hebben dat ik wel eens zwanger kon zijn en toen een halve dag voor NOD getest. Die test had ik dus beter niet verspild want nog geen 12 uur later werd ik ongi. Dus vanaf nu geen testen meer in huis en ik ga er enkel nog eentje halen als ik dik overtijd ben. Een week ofzo haha! sure...
@lizanne ja het is flink balen, ook ik denk dat er misschien wel wat mis is. We zijn i maanden na de 1e begonnen, dus waarom wil het nu niet? Bevalling was te snel,maar het blijft niet leven en dat testen zeg ik ook altijd, maar mijn cyclus zit ergens tussen ze 31 en 43 dagen, dus wat is dan een week overtijd haha. Ik denk ook dat ik niet zo lang kan wachten of wel. Manlief is toch aankomende 3 maanden op cursus en is alleen zaterdag en zondag inzetbaar. Dus de kans dat het dan raak is, is nihil. @derde daarom zijn mamasmeisje en ik dit topic begonnen. We waren de enige uit de groep die nog niet (of niet meer) zwanger zijn. Ow ik ken dat gevoel van je. Ik wil graag 3 kinderen, manlief vindt 2 zat. Hij heeft er nog 2 meiden bij een andere vrouw. Hij vindt het op zich prima, want ik moet er grotendeels voor zorgen haha, maar toch ben ik bang dat hij zegt tot hier. Het is klaar. Zeker nu de 2e zo moeizaam gaat, wat als het met de 3e ook zo gaat. Ik hoop stiekem altijd op een 2ling haha dan is de beslissing genomen Hopelijk wil hij het toch doorzetten en mag jij genieten van jouw kinderwens. @verlof sinds kort hebben we wijkgericht werken en als het rooster het toe laat kun je intekenen en wordt het gelijk goedgekeurd heerlijk! Vakantie even snel nagekeken en hup prima. Het is moeilijk om vertrouwen er in te houden he dames.
@Derde: volgens mij heb ik net ontdekt dat we in hetzelfde NOD topic zitten met oorspronkelijk ook nog eens dezelfde NOD (9 februari) . Balen van die negatieve test, maar het kan nog altijd he. Misschien te vroeg getest? Het feit dat ik een halve dag op dit forum zit wijst er ook duidelijk op dat ik er teveel mee bezig ben. We gaan nog 1 ronde na deze proberen en dan ook even een pauze inlassen. En ev nog eens terug naar de gyn voor verdere controles.
Welkom Lizanne en Evi!! Gezellig dat jullie hier komen kletsen en het topic wat leven inblazen Heb nu even geen tijd om uitgebreid te reageren want dl vraagt al mijn aandacht.. Zal vanavond eens uitgebreid terug lezen en reageren!!
@lizann84 dat heb ik ook, alleen ik ben nog te moe om weg te gaan en door de weeks komt manlief toch niet thuis, beetje dwalen hier gebruik ik als afleiding. Het is niet dwangmatig haha denk ik (uhm ruim 2000 berichten... ) Zwanger kan ik toch al vanaf november niet worden, dus het is niet dat ik helemaal gefocust ben daarop. Pas over een paar weken kan het weer en elke ronde is het weer spannend. Naar ik snap wel dat je wil minderen Hihi
Kleine meid is in bed aan het oefenen.... Open, dicht, opa, pappa, bal, uit, op, in sastaat (sesamstraat), zo, klaar, ssssst, wawa (water) toet toet, mauw, ting, kkkkk.... Ze moest eigenlijk slapen. Maar ik denk dat dat er niet van komt.....
hihi zalig toch! Die van ons was gisteren weer bezig met haar poppemiekes. Ze noemen baby Charlotte en baby Loes (zelf gekozen namen ). En baby Charlotte had een vuile pamper. Dus die moest op het pamperkussen, benen omhoog, pamperdoekje pakken, nieuwe pamper aan, zat daar toch niet weer kaka in zeker? Heb er een filmpje van kunnen maken, echt hilarisch!
@lizanne dat is zoo leuk! Heb een filmpje dat blokjes stapelen mislukt en ze helemaal uit der stekker gaat tegen dat blokje wat er niet boven wilde blijven staan whahaha. Zijn van die... Wacht maar tot je 18 bent filmpjes hahaha Heerlijk he, als je ze zo bezig ziet, dan zie je hoe snel het gaat en hoe wijs ze worden. Leuk hoe komt ze aan die namen, of is dat uit de lucht komen vallen? Mijn meisje heeft (nog) niets met poppen. Ze heeft wel een poes knuffel die heeft haar riem om en sleurt ze overal mee naar toe haha.
NOD-lijst: Derde: xx jaar, 3e kindje - NOD 7 februari - ronde 7 Lizanne84: 29 jaar, 2e kindje - NOD 9 februari - ronde 10 Mamasmeisje: 30 jaar, 2e kindje - NOD 21 februari -ronde 9 Meijtje: 29 jaar, 2e kindje - NOD maart/april? -ronde 10 (of weer ronde 1) Evi83: 30 jaar, 2e kindje - NOD 20 feb - ronde 10
Hier wel een meisje ja Jij ook? En nu dacht ik even dat je een knaltest van een zwangerschapstest had maar zie net je NOD op 20 februari staan dus ovutest . Hopelijk is het raak in ronde 10 .