ZWANGER: Blaadje: xx jaar, 2e kindje - ronde 5 - 14 november 2014? NOD lijst: Dee-tje: 25 jaar, 2e kindje - NOD ?? April - ronde 5 (*maart 14) Derde: xx jaar, 3e kindje - NOD 2 april - ronde 9 Evi83: 30 jaar, 2e kindje - NOD 23 maart - ronde 11 (12 na stoppen pil) Jori: 27 jaar, 2e kindje - NOD 9 april - ronde 0 Kacheltje: 26 jaar, 2e kindje -NOD - ronde 0 Lizanne84: 29 jaar, 2e kindje - NOD 6 april - ronde 12 Mamasmeisje: 30 jaar, 2e kindje - NOD 21 maart - ronde 10 Marrie84: 29 jaar, 2e kindje - NOD xx april - ronde 12 Mickey83: 30 jaar, 2e kindje - NOD xx april - ronde 18 (*MA jan 14) Meijtje: 30 jaar, 2e kindje - NOD 1 april? - ronde 11 (*MA aug 13 *MA dec 13) NatalievK: 28 jaar, 2e kindje - NOD xx april - ronde 11 (*bbz) Whoppie: xx jaar, 2e kindje - NOD 8 april - ronde 11
Denk als het wegblijft dat ik morgen nog wel een testje wil wagen of anders vrijdag. T/m nu iig nog geen rood, 1x echt minimaal roze na goed speuren op t wc papier. Ik blijf er een hard hoofd in hebben, ondanks dat ik wel wat hoop heb denk ik dat ongi eraan komt...
ZWANGER: Blaadje: xx jaar, 2e kindje - ronde 5 - 14 november 2014? NOD lijst: Dee-tje: 25 jaar, 2e kindje - NOD 5 April - ronde 5 (*maart 14) Derde: xx jaar, 3e kindje - NOD 2 april - ronde 9 Evi83: 30 jaar, 2e kindje - NOD 23 maart - ronde 11 (12 na stoppen pil) Jori: 27 jaar, 2e kindje - NOD 9 april - ronde 0 Kacheltje: 26 jaar, 2e kindje -NOD - ronde 0 Lizanne84: 29 jaar, 2e kindje - NOD 6 april - ronde 12 Mamasmeisje: 30 jaar, 2e kindje - NOD 21 maart - ronde 10 Marrie84: 29 jaar, 2e kindje - NOD xx april - ronde 12 Mickey83: 30 jaar, 2e kindje - NOD xx april - ronde 18 (*MA jan 14) Meijtje: 30 jaar, 2e kindje - NOD 1 april? - ronde 11 (*MA aug 13 *MA dec 13) NatalievK: 28 jaar, 2e kindje - NOD xx april - ronde 11 (*bbz) Whoppie: xx jaar, 2e kindje - NOD 8 april - ronde 11 Gok dat mijn nod 5 april ongeveer moet zijn. Paar dagen terug echo gehad om te kijken of alles schoon was en bm zag er prima uit. Verder kon ze me vertellen dat er een rijpende follikel was, ze verwachtte dat die binnen een paar dagen zou knallen en volgens mijn berekening moet dat zo rond aanstaande ztrdag zijn. Spannend dus En fijn dat er iig weer een rijpend ei in the house is Ik hoop alleen dat ik hem goed kan benutten want ben net een weekendje weg met vrienden. Zat al tegen ml, hoe doen we dat nou zachtjes haha we zitten in t zelfde huisje! Wel aparte slaapkamers uiteraard Hoop dat we nog even ongemerkt kunnen dus haha. En sowieso hoop ik ml nog ff te kunnen verleiden vrijdagochtend voor we wegrijden. Pff maak me er nu al weer helemaal druk om of het dan gaat lukken en dat geplan, raak er altijd zo van in de stress echt stom Chill out denk ik dan, we zien wel. Maar ja, je wilt je eitjes benutten he... @mamasmeisje, In ieder geval hoopvol dat het nog niet is doorgezet. Buikpijn hoeft niks te zeggen natuurlijk. Maar begrijp dat je je er op instelt dat het gaat doorbreken, je wilt jezelf natuurlijk ook niet teveel hoop inpraten. Begrijp dat gevoel.
Ja die buikpijn, die is ook helemaal weg! Was alleen vannacht en vanmorgen, echt zeurende ongiachtige pijn dus was ervan overtuigd dat ik zou bloeden... OW en kan dat gevoel van dat gestress en geplan, haha. Bang om het ei te missen of niet goed benut wordt..
@dee-tje fijn dat alles leeg is en eitje op knappen staat, geweldig! Ja even mikken, maar het is voor een goed doel haha. Dan hopen dat het goed benut wordt @mamasmeisje, altijd weer spannend. Hoop het zo voor je. Ik ben blij dat ik die stress niet heb. Ik heb geen idee wanneer wat is, voor mij is het uitzitten tot volgende ongi, maar ik weet wel hoe het voelt...
@meijtje. Wat knap en vooral fijn dat je er zo'n rust bij heb over hoe je cyclus loopt. Ik wil het altijd graag weten hoor!! Dus rustig afwachten. Maar 10 weken gevloeid... dat is lang. Was dat na je curettage? @mamasmeisje. Wat spannend zeg!! Ik hoop echt voor je dat het goed gaat. Die temperatuur van deze morgen kan niets zeggen, je kan hem namelijk niet goed vergelijken met andere dagen omdat je al uit bed was geweest. Nou hopen dat je de HA en gyn gewoon helemaal niet nodig hebt!! @Dee-tje. Jammer hè dat het soms zo'n geplan is. Ik ben eigenlijk iemand die het s morgens fijner vind, maarja dan moet dochterlief nog wel slapen . Succes in ieder geval alvast!! Fijn dat je bm in ieder geval schoon was.
@mickey nee ze wilde eerst cytotec proberen. 7 dec begonnen, Dat doe ik dus nooit meer. Er is restweefsel achter gebleven en die is er pas 7 weken later eruit gehaald zijn 31 januari. Schandalig dat ze zo lang gewacht hebben en eigenlijk vond de assistent het niet nodig dat ik eerder terug ging ,dus kon nog eens een week later bij een andere gyn terecht. Ik was zo overstuur dat ik niet meer wilde, manlief opgebeld en gezegd eigen gyn en morgen. Ze heeft nog nooit gebeld,dus hoe durven jullie mijn vrouw te behandelen, anders kon ik nog veel later pas terecht voor de echo en dus ook de curretage. Maar na de curretage heeft het tot de 18e geduurd voor het bloeden stopte. Dus ik ben er 10 weken mee onderweg geweest. Ik vind het wel even prima, heb in 6 maanden tijd meer inwendige onderzoeken gehad dan meeste in hun hele leven zullen meemaken.
@ Meijtje, ik snap je helemaal dat je er even klaar mee bent!! Wat vervelend is dat allemaal verlopen zeg. Hier ook tweemaal cytotec gekregen. De eerste keer werd het uiteindelijk een spoed curettage omdat ik bleef vloeien (ik liep echt leeg en viel iedere keer flauw). De tweede keer liep alles goed en moest ik gewoon een week later voor een controle echo komen.
@mickey jij spoedcurretage, pfff flauw vallen van cytotec is niet goed. Ik bleef ook vloeien en ik had van de bevalling ferro tabletten, dat was mn redding. De cytotec neem ik niet meer, dan maar curretage. Is me 2x zoveel beter bevallen. En het vloeien redelijk snel over. Ik hoop het niet nog eens te hoeven meemaken, maar ik heb aangegeven dat ik geen cytotec meer gebruik.
@Meijtje en Mickey: Cytotec heeft bij mij ook niet helemaal goed gewerkt. Bij mijn MA heb ik ook Cytotec gekregen in eerste instantie, dat was in augustus en toen bleek er bij mij ook nog flink wat restweefsel achtergebleven, waardoor ik alsnog gecurreteerd moest worden. Alleen is dit ook niet helemaal goed gedaan, waardoor er alsnog weefsel achterbleef en daar heb ik vervolgens nog ruim twee maanden mee rondgelopen, alvorens het opnieuw een curretage werd Nog een opsteker even tussendoor: ik heb een nieuwe baan gevonden! @mamasmeisje: ik blijf voor je duimen!
ZWANGER: Blaadje: xx jaar, 2e kindje - ronde 5 - 14 november 2014? NOD lijst: Dee-tje: 25 jaar, 2e kindje - NOD 5 April - ronde 5 (*maart 14) Derde: xx jaar, 3e kindje - NOD 2 april - ronde 9 Evi83: 30 jaar, 2e kindje - NOD 23 maart - ronde 11 (12 na stoppen pil) Jori: 27 jaar, 2e kindje - NOD 9 april - ronde 0 Kacheltje: 26 jaar, 2e kindje -NOD - ronde 0 Lizanne84: 29 jaar, 2e kindje - NOD 6 april - ronde 12 Mamasmeisje: 30 jaar, 2e kindje - NOD 21 maart - ronde 10 Marrie84: 29 jaar, 2e kindje - NOD xx april - ronde 12 Mickey83: 30 jaar, 2e kindje - NOD xx april - ronde 18 (*MA jan 14) Meijtje: 30 jaar, 2e kindje - NOD 1 april? - ronde 11 (*MA aug 13 *MA dec 13) NatalievK: 28 jaar, 2e kindje - NOD 27 maart - ronde 11 (*bbz) Whoppie: xx jaar, 2e kindje - NOD 8 april - ronde 11
@natalie super zeg! Gefeliciteerd! Goed nieuws zeg. Balen dat de curretage niet goed ging. Ik begreep wel dat gelijk curreteren meer succes heeft dan na cytotec. Ik vond het herstel ook vervelender. Daarom kies ik de volgende keer gelijk curretage. Hopelijk voor niemand van ons een volgende keer meer.... Mij lieten ze er tussen de cytotec en curretage zo lang mee lopen en maar zeggen, hoort er bij je kunt 6 weken vloeien... Ja zoveel helder rood bloed? Ja vreemd maar kan.... Pfff. Stomme telefoniste, mijn gyn was laaiend dat ik niet serieus genomen was aan de telefoon.
@Meijtje: En of!! Bij mij vond de telefoniste dat het geen spoed was toen ik na 7 weken vloeien en dergelijke belde, ik kon als het aan haar lag 2 maanden later op z'n vroegst een afspraak krijgen. Ik ben toen niet zo heel vriendelijk geweest en heb er echt op gestaan dat ik op het spoedspreekuur gezien kon worden diezelfde week en de gyn gaf me uiteindelijk groot gelijk!
@mamameisje ik blijf voor je duimen! Wordt er gewoon een beetje zenuwachtig van! @meitje ik hoop dat ook deze ronde voor jou een wondertje brengt! dat is je gegund! @ Natalie gefeliciteerd met je nieuwe baan!
ZWANGER: Blaadje: xx jaar, 2e kindje - ronde 5 - 14 november 2014? NOD lijst: Dee-tje: 25 jaar, 2e kindje - NOD 5 April - ronde 5 (*maart 14) Derde: xx jaar, 3e kindje - NOD 2 april - ronde 9 Evi83: 30 jaar, 2e kindje - NOD 23 maart - ronde 11 (12 na stoppen pil) Jori: 27 jaar, 2e kindje - NOD 9 april - ronde 0 Kacheltje: 26 jaar, 2e kindje -NOD - ronde 0 Lizanne84: 29 jaar, 2e kindje - NOD 6 april - ronde 12 Mamasmeisje: 30 jaar, 2e kindje - NOD 21 maart - ronde 10 Marrie84: 29 jaar, 2e kindje - NOD xx april - ronde 12 Mickey83: 30 jaar, 2e kindje - NOD 25 maart - ronde 16 (*MA jan 14) Meijtje: 30 jaar, 2e kindje - NOD 1 april? - ronde 11 (*MA aug 13 *MA dec 13) NatalievK: 28 jaar, 2e kindje - NOD 27 maart - ronde 11 (*bbz) Whoppie: xx jaar, 2e kindje - NOD 8 april - ronde 11
Hai meiden, mag ik ook meeschrijven? Ik heb twee prachtkinderen, van wie ik allebei de eerste ronde direct zwanger was. Had het dus totaal niet verwacht dat het nu zo lang duurt. We zijn sinds juli 2013 aan de slag voor een derde kindje. Ik zit bij een clubje hier op zp die allemaal in juli/augustus zijn begonnen, maar daar is vrijwel iedereen al zwanger. Dat steekt steeds meer... Ik begin me steeds vaker af te vragen of er iets mis is. Of lukt het niet omdat we er zo waanzinnig mee bezig zijn? Ik had me eigenlijk voorgenomen om deze maand wat meer afstand te nemen. Gestopt met ovutesten, gestopt met foliumzuur. Het leek me een perfect moment om even rust te creëren, een uitgerekende datum in de tweede helft van december leek me namelijk niet ideaal. Maar nu m'n ei eraan zit te komen begint het toch weer te kriebelen. Ik ga het nu toch niet ineens met condoom doen?! Pfff... zenuwslopend dit....
Bizar toch zeg, dat bij jullie beiden er gewoon doodleuk gezegd wordt dat dat normaal is dat bloeden en dat ze je er nog gewoon even langer mee willen laten rondlopen! Goed dat je dan op je strepen staat, soms weet je zelf heel goed wat het beste voor je is en kun je het beste voor jezelf opkomen, dat blijkt maar weer! @nathalie, Super, gefeliciteerd! @droppiedrie, Welkom! Gezellig dat je mee komt kletsen! Lastig is dat dan he, zit je in een clubje waar je allemaal begint met dezelfde wensen en verwachtingen en blijf je voor je gevoel alleen achter.. Dat voelt echt niet tof! Kan ik goed begrijpen idd. Hier zit je dan wat meer op je plaats ja, meer meiden waarbij het langer duurt dan ze verwacht hadden. Ik kan me voorstellen dat het dan toch weer begint te kriebelen ja, nu het ei nadert. Lijkt me ook moeilijk om die dan niet te benutten als je t al zo een tijd wilt!
Hoi Droppie! Van harte welkom hoor! Ik kan me heel goed voorstellen dat het vervelend begint te worden als iedereen al zwanger is. En kan me heel goed voorstellen dat je even afstand neemt. Weet je zeker dat je rekening wil houden met de uitgerekende datum? Misschien wordt de baby wel twee weken te vroeg of twee weken te laat geboren?! Klets lekker met ons mee misschien kunnen we een uitlaatklep voor je zijn en een klein beetje ontspanning geven. Immers de eerste is al zwanger
Even een beetje teruggebladerd om jullie enigszins te leren kennen... @ Derde, jij ook hier! Geloof dat dit clubje beter bij ons past. De verhalen over in de weg zittende buiken en ochtendmisselijkheid ben ik even zat. Hoe veel ik het ze ook gun! Fijn om hier ook met gelijkgestemden te kunnen kletsen die de frustratie herkennen. Zit je toch iets meer op dezelfde golflengte. @ mamasmeisje, morgen weer testen... spannend! Ik duim voor je! Ik heb net besloten dat het afstand houden voor mij niet werkt. Het lukt me echt niet om niet aan mijn zwangerschapswens te denken. Overal zie ik zwangere buiken, bij de lunch twijfel ik over een broodje filet americain, zp lonkt, en in bed weet ik precies welke dag van m'n cyclus het is en of we in aktie moeten komen of niet. Dussss.... ik trek het foliumzuur weer uit de kast en we gaan er weer voor!