Van de 1e snel zwanger, maar de 2e wil nog niet lukken

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Meijtje, 25 jan 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Jori

Jori Bekend lid

6 nov 2012
    864
    0
    16
    @ Meijtje en toch ben ik echt heel benieuwd hoor!

Ik krijg gewoon zenuwachtige kriebels van iedereen hier die binnenkort moet testen!

2. evi83

evi83 Fanatiek lid

10 apr 2011
    2.748
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ronde 12 in, nod 21-4

3. Meijtje

Meijtje VIP lid

24 nov 2011
    5.086
    187
    63
    Ongi geworden vandaag zoals verwacht.
    Eindelijk na 3,5 maand weer een echte ronde in.
    NOD 23 april. Ei waarschijnlijk op een donderdag, dus die vergaat.
    Manlief is nog 3 weken op cursus van maandag heel vroeg tot vrijdag laat.
    Aankomende ronde wordt dus eigenlijk niet benut.

4. Meijtje

Meijtje VIP lid

24 nov 2011
    5.086
    187
    63
    ZWANGER:
    Blaadje: xx jaar, 2e kindje - ronde 5 - 14 november 2014?

NOD lijst:
    Dee-tje: 25 jaar, 2e kindje - NOD 5 April - ronde 5 (*maart 14)
    Derde: xx jaar, 3e kindje - NOD 2 april - ronde 9
    Droppie Drie: 32 jaar, 3e kindje - NOD 8 april - ronde 8
    Evi83: 30 jaar, 2e kindje - NOD 21 april - ronde 12 (12 na stoppen pil)
    Jori: 27 jaar, 2e kindje - NOD 9 april - ronde 0
    Kacheltje: 26 jaar, 2e kindje -NOD - ronde 0
    Lizanne84: 29 jaar, 2e kindje - NOD 6 april - ronde 12
    Mamasmeisje: 30 jaar, 2e kindje - NOD 18 april - ronde 11
    Marrie84: 29 jaar, 2e kindje - NOD xx april - ronde 12
    Mickey83: 30 jaar, 2e kindje - NOD 25 maart - ronde 16 (*MA jan 14)
    Meijtje: 30 jaar, 2e kindje - NOD 23 april - ronde 11 (*MA aug 13 *MA dec 13)
    NatalievK: 28 jaar, 2e kindje - NOD 27 maart - ronde 11 (*bbz)
    Whoppie: 31 jaar, 2e kindje - NOD 8 april - ronde 11[/QUOTE]

5. Whoppie

Whoppie Fanatiek lid

26 apr 2011
    2.780
    0
    0
    Jurist
    Gelderland
    mm ik had een heel verhaal geschreven en geplaatst. dacht ik. Niet dus... Nou ja, dan maar iets anders.. ;)

@meijtje: jammer, maar je wist het eigenlijk al. Dan valt de teleurstelling iets mee waarschijnlijk. Maar wel balen dat je deze maand niet kan benutten.

@ei: ik heb echt geen idee, maar als mn ei geweest is, hebben we m iig goed benut deze maand. Vl was wat minder moe en meer met zn hoofd hier, dus dat scheelt. Maar we zullen zien over een tijdje.

@baadje: fijn dat je geen last hebt. Had ik met Lenn ook niet. Hopelijk blijft het zo.

Voor de testers heel veel succes!

6. evi83

evi83 Fanatiek lid

10 apr 2011
    2.748
    0
    0
    NULL
    NULL
    ZWANGER:
    Blaadje: xx jaar, 2e kindje - ronde 5 - 14 november 2014?

NOD lijst:
    Dee-tje: 25 jaar, 2e kindje - NOD 5 April - ronde 5 (*maart 14)
    Derde: xx jaar, 3e kindje - NOD 2 april - ronde 9
    Droppie Drie: 32 jaar, 3e kindje - NOD 8 april - ronde 8
    Evi83: 30 jaar, 2e kindje - NOD 21 april - ronde 12 (13 na stoppen pil)
    Jori: 27 jaar, 2e kindje - NOD 9 april - ronde 0
    Kacheltje: 26 jaar, 2e kindje -NOD - ronde 0
    Lizanne84: 29 jaar, 2e kindje - NOD 6 april - ronde 12
    Mamasmeisje: 30 jaar, 2e kindje - NOD 18 april - ronde 11
    Marrie84: 29 jaar, 2e kindje - NOD xx april - ronde 12
    Mickey83: 30 jaar, 2e kindje - NOD 25 maart - ronde 16 (*MA jan 14)
    Meijtje: 30 jaar, 2e kindje - NOD 23 april - ronde 11 (*MA aug 13 *MA dec 13)
    NatalievK: 28 jaar, 2e kindje - NOD 27 maart - ronde 11 (*bbz)
    Whoppie: 31 jaar, 2e kindje - NOD 8 april - ronde 11

Ik ga vandeweek maar eens naar de dokter

7. Meijtje

Meijtje VIP lid

24 nov 2011
    5.086
    187
    63
    Sorry evi, lijst aanpassen blijft lastig op de telefoon :)

@whoppie ja dat wel maar het blijft raar dat we nu na deze maand een jaar verder zijn dan dat we begonnen en nog steeds met lege handen staan. We kunnen niet naar de gyn, want ik ben zwanger geweest. Onderzoeken hoe en wat heeft maar 5% kans dat er wat uit komt en als er wat uit komt, kunnen ze er vaak niets aan doen, of moeten we gelijk kiezen voor ivf.
    Ook weet ik dat de eerste ongi na ma zo ontzettend zeer doet... :(

8. Whoppie

Whoppie Fanatiek lid

26 apr 2011
    2.780
    0
    0
    Jurist
    Gelderland
    Nee dat weet ik en das ook echt balen! Ik ken t.. en dan ben je natuurlijk al zwanger geweest. Dus dat lijkt me ook erg frustrerend. En idd als je zwanger bent geweest gaat n ha je vaak niet door sturen. Ik hoop voor je dat t mss toch gaat lukken deze ronde.

9. Jori

Jori Bekend lid

6 nov 2012
    864
    0
    16
    Ooh Meijtje balen zeg!

ben je ook niet in de gelegenheid om oppas te regelen en je partner rond de eisprong romantisch te verrassen?

10. Jori

Jori Bekend lid

6 nov 2012
    864
    0
    16
    Afgelopen dagen toch wat rustiger op dit topic. Misschien toch wat ladies die wat meer afstand nemen?

11. Lizanne84

Lizanne84 Fanatiek lid

24 okt 2013
    1.533
    5
    38
    deze maand doen we hier een pauzeke ja maar volg maand gaan jullie me hier wellicht weer wat vaker horen ;)

12. Droppie Drie

Droppie Drie Fanatiek lid

1 aug 2013
    1.735
    10
    38
    @meijtje, toch balen, ookal is het geen volkomen verrassing. En wat balen dat jullie komende maand niet kunnen benutten!

Hier het weekend weer overleefd. Zaterdag met 9 kids naar de schaapskooi geweest om lammetjes te knuffelen voor Marije d'r verjaardagsfeestje. Vandaag vrienden en familie over de vloer en net nog traktaties staan knutselen... ik ben toe aan weekend! :D Zo manlief nog eens even verleiden, want ik verwacht m'n ei binnen nu en een week. Deze ronde geen ovutesten om de druk er iets af te halen. Niet dat het veel helpt, het enige verschil is dat ik nu totaal geen idee heb wanneer mijn nod is en ik kan testen...

13. Dee-tje

Dee-tje Fanatiek lid

17 okt 2011
    1.435
    320
    83
    Vrouw
    Ik was inderdaad dit weekend even afwezig! Was een weekendje weg dus dan is er weinig tijd om even rustig te zp-en ;) maar komt dus niet door afstand nemen hoorr! Ik heb dit weekend tussen de bedrijven door gewoon mn ovtestjes gedaan en nog geen knaller gehad, dus het verwachte zaterdag ei is niet geweest en moet dus nog komen, ben benieuwd.
    Heb wel even bij gelezen net dames!

@meijtje, In ieder geval fijn dat je nu idd een echte ronde in kan gaan. Alleen wel balen dat je waarschijnlijk je ei niet kunt benutten!

14. Kacheltje

Kacheltje Bekend lid

8 mrt 2013
    929
    92
    28
    Ik was ook even afwezig, we hebben het ontzettend druk gehad op het werk maar ik ben er weer :)

@Jori.. ik zie dat jullie in April gaan klussen voor een tweede...wij ook! Ik verwacht mijn menstruatie rond 13 april en daarna gaan we van start.

15. Kacheltje

Kacheltje Bekend lid

8 mrt 2013
    929
    92
    28
    @ Mickey83 en NatalievK, Bijna jullie NOD zie ik...Spannend!

16. Whoppie

Whoppie Fanatiek lid

26 apr 2011
    2.780
    0
    0
    Jurist
    Gelderland
    @rust: nee niet echt. Gewoon druk met verbouwen en de kleine. Het weekend soieso niet veel aanwezig op zp. Lekker met lennox bezig zijn :)
    Hier ook geen ivutesten en tempen. Dus idd ook geen idee hoe het met mn ei staat. Deze week wel gewoon regelmatig geklust. Dus we zien het wel..

17. evi83

evi83 Fanatiek lid

10 apr 2011
    2.748
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik heb morgen een afspraak bij de ha. Hopelijk krijg ik een verwijzing voor de gyn.
    Ik wil weten of er iets mis is.

18. Whoppie

Whoppie Fanatiek lid

26 apr 2011
    2.780
    0
    0
    Jurist
    Gelderland
    Succes!!

19. mickey83

mickey83 Bekend lid

30 dec 2013
    515
    0
    16
    NULL
    NULL
    Hier weer even een reactie... een druk weekend achter de rug en daarvoor ook nog gewerkt.

Zaterdag ochtend een negatieve test en overdag buikpijn. Nu al wel rood slijm. Morgen is m'n NOD, dus dan zal het wel doorbreken.
    We gaan dus weer een ronde verder!! Ik baal er wel flink van... ik had het zo leuk gevonden. Een vriendin is net twee weken zwanger en ik had haar zo graag gevolgd. Helaas...
    Soms vraag ik me af... hoe komt het en wat kunnen we er nog meer aan doen om dingen te bevorderen?? Deze ronde tarwekiemolie gebruikt, maar dat heeft dus ook niet geholpen. Is er iemand bekend met teunisbloemolie?? Of andere middelen?? Heb ook over osteopathie nagedacht.
    En daarna denk ik weer van: gewoon afstand nemen en er niet teveel aan denken. Nou dat lukt me de eerste weken van m'n cyclus aardig, maar als m'n ei eraan komt ben ik dat allang weer vergeten.
    Al met al ben ik het wachten na 1,5 jaar gewoon een beetje zat. Als je nou zou weten dat het over een half jaar zo is, dan vind ik het prima, maar dit onzekere wachten :x.

Zo ik heb m'n hart weer ff gelucht ;)!!

@ meijtje. Fijn dat je nu weer een gewone cyclus ingaat!! Hopen dat hij toch iets anders gaat lopen dan je zelf verwacht en dat je hem wel kan benutten!!

@mamasmeisje. Jouw dochter ook bijna naar de peuterspeelzaal. Hier ook. Ik vind het voor haar erg leuk, maar heb wel een beetje het idee dat ik dan echt met lege handen sta. (weer helemaal alleen thuis).

@evi. Spannend... hopelijk mag je door.

20. Mamasmeisje

Mamasmeisje Fanatiek lid

29 mrt 2011
    1.304
    0
    36
    Brabant
    @evi: ben benieuwd! Laat je weten hoe het was? Ik twijfel nogsteeds of we wel of niet moeten gaan. Denk toch nog 1 ronde zo proberen, dan naar HA. Moeilijke keuze maar wil gewoon bevestiging dat alles goed is en dat we al die maanden niet voor niks bezig zijn..

Deel Deze Pagina