Heb je helemaal gelijk in, maar ik had niet verwacht dat er al zaadonderzoek moet plaatsvinden voor ik uberhaupt bij de gyn geweest ben.
ZWANGER: Blaadje: xx jaar, 2e kindje - ronde 5 - 14 november 2014? NatalievK: 28 jaar, 2e kindje - ronde 11 - 24 december 2014? NOD lijst: Dee-tje: 25 jaar, 2e kindje - NOD 5 April - ronde 5 (*maart 14) Derde: xx jaar, 3e kindje - NOD 2 april - ronde 9 Droppie Drie: 32 jaar, 3e kindje - NOD 8 april - ronde 8 Evi83: 30 jaar, 2e kindje - NOD 21 april - ronde 12 (13 na stoppen pil) Jori: 27 jaar, 2e kindje - NOD 9 april - ronde 0 Kacheltje: 26 jaar, 2e kindje -NOD - ronde 0 Lizanne84: 29 jaar, 2e kindje - NOD 6 april - ronde 12 Mamasmeisje: 30 jaar, 2e kindje - NOD 18 april - ronde 11 Marrie84: 29 jaar, 2e kindje - NOD xx april - ronde 12 Mickey83: 30 jaar, 2e kindje - NOD 25 maart - ronde 16 (*MA jan 14) Meijtje: 30 jaar, 2e kindje - NOD 23 april - ronde 11 (*MA aug 13 *MA dec 13) Whoppie: 31 jaar, 2e kindje - NOD 8 april - ronde 11
Pfff ja ik ben héééél blij , maar tegelijkertijd durf ik me ook nog niet echt te verheugen...er kan nog zoveel misgaan natuurlijk! Maar goed het feit dat we alweer zover zijn, is al heel wat. Gelukkig heb ik over 2 weken een afspraak voor een echo om te kijken of het op de goede plek zit en het niet weer een bbz is, dan ben ik ongeveer 6 weken...misschien dat we dan zelfs al een hartje kunnen zien kloppen. Dus we wachten maar gewoon af! Ik duim voor jullie dames, dat jullie snel mogen volgen!!!
Wow Natalie!! Super! Wat een knaltest! Geniet er maar van. En hopelijk zit alles op de juiste plaats en klopt er een hartje (of mss wel 2? haha!)
Natalie van harte! Wat zal dat een heerlijk gevoel zijn! Op naar de 6 weken echo! Hoop voor je dat alles goed is!
@nathalievk, Mooi testje! Gefeliciteerd meid. Probeer lekker te genieten ook al is dat soms lastig. Heb vertrouwen!
Nathalie: Die test ziet er goed uit!! Van harte gefeliciteerd!!! Fijn dat je al zo snel een echo hebt!! Het zou natuurlijk helemaal super zijn als je dan ook al een hartje kan zien kloppen. Hier slaan we december als uitgerekende datum over. Dat heb je met een langere cyclus. Volgende NOD 29 april. Dus als je de lijst nog een keer aanpast meijtje... mag die ook aangepast worden .
@Nathalievk: van harte gefeliciteerd meid! Dat moet een heerlijk gevoel zijn! Hopelijk zit alles goed! En hopelijk volgen er snel meer dames in het zwanger lijstje!!
Het is mogelijk in ronde 11, dus we houden moed met zn allen. Hier rotnacht, kleine meid lag pas om 2.00 te slapen en is nog eens 4x wakker geworden. Ligt nu al een uur wakker in haar bed. Ik moet er uit, maar het kost zoveel moeite. Ben zo moe ze heeft dit al de hele week....
Dankjulliewel voor alle lieve reacties dames! @Meijtje: herkenbaar! Onze kleine vent is de afgelopen drie dagen ook helemaal van slag. Hij slaapt niet voor 11 uur 's avonds...wat natuurlijk veel te laat is! Zou het aan het weer liggen ofzo?
@natalie haha was dat maar... Mijn meid doet het al 1,5 jaar. Nu wat erger. Door hoektandjes, maar ze slaapt nooit door en is altijd midden in de nacht aan het apenkooien.
Hoe blijven jullie positief? Ik vind het zo moeilijk om positief te blijven. Ben het geplan zo beu en al die teleurstelling...misschien moet ik proberen er niet teveel aan te denken, zp en FF verbod ofzo maar das ook zo moeilijk...