Van de 1e snel zwanger, maar de 2e wil nog niet lukken

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Meijtje, 25 jan 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Meijtje

Meijtje VIP lid

24 nov 2011
    5.086
    187
    63
    @evi83 ja flink van nemen hihi. Hopelijk wordt het raak! Dan mag je het martelbankje op. En ja ik heb hier ook een meisje.
    Erg ondernemend moet ik zeggen.

Vanmiddag uitslag van onderzochte weefsel en controle. Ik ben wel benieuwd wat er uit komt en of er wat uit komt.

2. evi83

evi83 Fanatiek lid

10 apr 2011
    2.748
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik heb een ventje

3. Lizanne84

Lizanne84 Fanatiek lid

24 okt 2013
    1.533
    5
    38
    @meijtje: ik hoop dat er positief nieuws is!
    @evi83: hoe oud is je ventje?

4. evi83

evi83 Fanatiek lid

10 apr 2011
    2.748
    0
    0
    NULL
    NULL
    Net een maand twee

5. Yasmijnkai

Yasmijnkai Niet meer actief

Hallo Meiden mag ik meeschrijven?

Ik raakte van onze dochter 1e ronde al zwanger en en bij de 2e was het ook gelijk raak maar eindigde in een MA met 9 weken. Nu heb ik 3 keer een 2e lichte streep gehad met over tijd en toch nog ongesteld geworden. Nu weer een super lichte streep en ga morgen weer testen en als die ook licht is wacht ik tot Valentijnsdag om nog een keer te testen dus erg spannend hier. :p

En ja wij hadden ook als eerst een meisje :D misschien ligt het aan mij maar ik hoorde dat er meer jongens geboren worden maar toch zie ik dat mensen die ik ken toch een meisje krijgen. :D

6. Lizanne84

Lizanne84 Fanatiek lid

24 okt 2013
    1.533
    5
    38
    klopt toch iets van die jongens hoor.
    4 vriendinnen van mij zijn zwanger en allemaal van een zoon :)
    En 1tje weet het nog niet en denkt ook dat het een jongen wordt en ik denk dat nu dus ook. Jongensboom.
    Tegen dat wij zwanger zijn/moeten bevallen zijn het misschien weer meisjes ;)

7. Meijtje

Meijtje VIP lid

24 nov 2011
    5.086
    187
    63
    Mijn moeder heeft het goed gedaan meisje jongen meisje jongen meisje hahaha

@yasmijnkai ik weet helaas hoe het is. Ik word ook steeds redelijk snel zwanger. Maar ik ben nu ondertussen een maand of 10 voor de 2e bezig, omdat het steeds mis gaat. Hopelijk nestelt de kleine goed. Spannend.

@hier uitslag was inderdaad zwangerschapsweefsel. Pijn in mn buik was de eisprong die ik voelde, echo gehad en alles is schoon, ei net geweest en andere eitjes zien er ook goed uit.
    Ik mag onderzoek laten doen, stollingsonderzoek, en chromosomen onderzoek. Grote kans dat daar niets uit komt en mag ik 3 maanden niet zwanger worden en de kans dat de volgende goed gaat is 84%. Dus ik denk dat ik nog even wacht met die onderzoeken omdat het 2x snel raak was.

8. derde

derde Bekend lid

21 jul 2013
    896
    0
    0
    Zuid-Holland
    Hoihoi, even ego, volgende keer meer, morgen of overmorgen moet ik ongi worden. Heb gister weer getest, weer omowit, dus hoop is nu toch echt heel ver weg. Stiekem heb ik wel dat hele kleine beetje hoop zolang ongi er niet is, maar t zal me niet verbazen als ik morgenochtend moet rennen naar de wc na het opstaan. Op de een of andere manier begint het bij mij altijs s nachts en dan ook gelijk woeshhhh, heel irritant! Maar goed ik hoop vooral dat ik er niet te lang op hoef te wachten, want dan kan ik weer gaat tellen voor de volgende ronde.
    Ik lees morgen even bij en dan reageer ik, wil nu naar bed, ben erg moe!

9. Mamasmeisje

Mamasmeisje Fanatiek lid

29 mrt 2011
    1.304
    0
    36
    Brabant
    Hallo!! Ben ik weer even..helemaal geen tijd gehad nog om uitgebreid te reageren en nu eigenlijk ook niet want moet slapen..ik beloof dat ik morgenmiddag mezelf lekker op de bank nestel en alles bij lees, hihi! Aan de ene kant ook wel goed hoor, iets minder zp maar wil dit topic gewoon bijhouden :) dus tot morgen allemaal en slaap lekker!

10. Lizanne84

Lizanne84 Fanatiek lid

24 okt 2013
    1.533
    5
    38
    @ Derde: we lopen precies wel gelijk dan. Hier morgen NOD en tot nu toe nog geen ongi te bespeuren. De laatste rondes had ik ook altijd schouderpijn voor ik ongi werd en ook dat heb ik voorlopig niet dus ik heb goeie hoop maar ben ook bang voor een extra grote teleurstelling...

11. derde

derde Bekend lid

21 jul 2013
    896
    0
    0
    Zuid-Holland
    Nou, het is precies gegaan als verwacht :(
    Gisteravond binnen al beetje roze gespot (sorry) en vanmorgen stond de rode kraan open! Wel netjes op dag 13 na ei zoals altijd, maar natuurlijk onwijs k#t!!!
    Ik begin echt de hoop te verliezen hoor, mijn man wil binnenkort ook stoppen, in ieder geval een pauze, dus dit wordt echt mijn laatste ronde :( en ik heb heel erg zoiets van,waarom zou het nu wel lukken dan? We klussen al zeven rondes zo gericht, dus er is vast iets mis?! Jammer dat huisartsen er nog niet naar willen kijken als je nog geen jaar bezig bent. Gaan jullie naar de huisarts als jullie na twaalf maanden nog niet zwanger zijn? Ik heb gewoon het gevoel dat het iets heel simpels is, verstopte eileiders ofzo, maar ja nu moet je maar blijven proberen en telkens die teleurstelling, wordt er niet goed van. Waarom lukte het vorige keren dan wel zo snel???
    Sorry ben echt even verdrietig, het leeftijdsverschil wordt ook steeds groter dus daar ben ik ook niet blij mee.
    Ik neem even wat afstand van het forum, jullie horen later weer van me!
    Ik hoop dat jij wel een roze test hebt lizanne en natuurlijk de anderen ook binnenkort!!!

12. Lizanne84

Lizanne84 Fanatiek lid

24 okt 2013
    1.533
    5
    38
    @Derde: echt balen!!! aarrgggh! :x!
    Ik hoop echt dat het de volgende ronde gewoon raak is.
    Hier gaan we na 12 maanden naar de gyn (nog slechts 2 te gaan dus :(). Mijn man is zelf arts dus dat is voor ons gelukkig geen probleem om een afspraak vast te krijgen.

Ik begrijp je ook wel ivm het leeftijdsverschil. Hier had ik het liefst van al ook al een 2de beebje gehad eigenlijk maar ik probeer dan altijd positief te blijven: nu gaat ons dochtertje er hopelijk meer van begrijpen als er een broertje of zusje mag komen.

Wie weet helpt het trouwens wel om een pauze in te lassen bij jou?
    Ik duim alleszins dat je snel zwanger mag zijn van je derde. En het is echt balen dat het niet zo snel gaat als bij de vorige 2. Normaal dat we ons dan afvragen wat er mis zou kunnen zijn he.

Nog heel veel succes en als je nood hebt aan een babbel kom gerust weer af ;)

13. Mamasmeisje

Mamasmeisje Fanatiek lid

29 mrt 2011
    1.304
    0
    36
    Brabant
    Zo ik zit en op mn gemakt even alles teruggelezen!

@meijtje: als ik het zo lees was de uitslag van het weefselonderzoek toch goed? Althans als ik lees dat er alweer een ei gesprongen is en de andere eitjes er goed uit zien, dan kan je ervan uit gaan dat je weer een cyclus hebt? Is het bloeden wel gestopt nu?

@derde: jeetje wat verschrikkelijk balen meid! Snap dat je inderdaad gaat denken dat er iets mis zit nu jullie al zo lang gericht klussen. Lassen jullie een pauze in omdat je man vind dat je er teveel mee bezig bent? Loslaten is ook zo ontzettend moeilijk! Ik ga duimen voor je deze ronde.

@huisarts: soms denk ik wel eens: je kan toch gewoon zeggen dat je al meer als 1 jaar bezig bent? Huisarts kan dat toch nooit checken en wat maken die 2 maanden dan nog uit. Is misschien een hele slechte en niet helemaal eerlijke gedachte maar ach leugentje om eigen bestwil..

@evi: jouw zoontje is net 1 maand 2 zeg je he? Mijn dochter ook. Is van 13 januari 2012. Leuke leeftijd he? Hier een flink eigenwijs dametje met een eigen willetje :)

Hier vanmiddag een ovutest die bijna positief is. Denk morgen of maandag knaller. Gaat niet lang meer duren. Voel ook al een aantal dagen zeurende pijn links onderin mn buik dus dat zijn de groeiende follikels denk ik. Dus weet wat ons te doen staat dit weekend. Vanavond begint hier in t zuiden de carnaval alweer en wij zijn hier erg fanatiek in. Zit nu steeds te denken, wel of geen bier voor mij. Zal t veel uitmaken? Straks is het deze ronde niet raak, dan heb ik het voor niets laten staan. Kan ik er beter van genieten vanavond en wie weet moet ik het de komende 9maanden laten staan.

Sorry als ik meiden ben vergeten. Kan niet alles onthouden. Fijn weekend allemaal!!

14. evi83

evi83 Fanatiek lid

10 apr 2011
    2.748
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ja klopt, hij is van 20-12 2013
    Heerlijke leeftijd, zooooo'n makkelijk mannetje :)

15. Yasmijnkai

@Meijtje, erg vervelend is dat, durf ook gewoon niet meer blij te zijn want denk het is toch niet goed. Vanmiddag 2v5 gedaan en mijn test was weer licht positief, streepje zie je ietjes beter maar toch. Heb ook even nagellak op gedaan en nu is ie duidelijker. Ik ga toch tot woensdag of donderdag wachten om weer te testen hoe MOEILIJK het ook is. :p
    Oh waarom mag je dan 3 maanden niet zwanger worden? Ik moet nu 3 maanden mijn cyclus bijhouden maar mag gelukkig wel zwanger worden van mijn gyn.

@Derde, sterkte is ook onwijs k#t! :( Ga duimen dat je toch misschien in de pauze zwanger raakt!

Ik ga slapen ben moe :) fijn weekend allemaal! :)

16. Lizanne84

Lizanne84 Fanatiek lid

24 okt 2013
    1.533
    5
    38
    Hier ook weer ongi geworden :(

Had nochtans echt gedacht dat het raak was deze keer.
    Wat balen weer! :x

Nieuwe ronde nieuwe kansen zeker?

17. Yasmijnkai

Ah bah, hoeveelste ronde is dit voor je?

18. Meijtje

Meijtje VIP lid

24 nov 2011
    5.086
    187
    63
    @derde en lizanne84 :( balen zeg! Wat erg. Ik had het zo gehoopt voor jullie... En waarom de ronde daarna wel? Niemand heeft het antwoord waarom wel of waarom niet. Maar de onzekerheid slaat steeds sneller toe en elke ronde is een teleurstelling als die rode duvels om het hoekje komt kijken. Dikke knuf voor jullie.

@mamasmeisje, ja uitslag is redelijk. Het was idd zwangerschapsweefsel. ik had wo, do, vrij, ovupijn, vrijdag om 13.00 was het eitje al gesprongen en sinds vrijdag is het vloeien gestopt. Dus de avond nog wel geknuffeld, heerlijk :D na zo'n tijd, maar ik denk dat we het eitje gemist hebben. Zou wel stom toeval zijn. Nu 84% dat volgende zwangerschap wel goed gaat.

@yasmijnkai, ik mag wel zwanger worden, maar dan kunnen ze geen testen doen. Dus als ik zwanger wordt dan mag ik met 7 weken een echo laten maken om te kijken hoe het er voor staat. Als ik dan nog niet zwanger ben mag ik terug voor onderzoek. Alleen de kans dat er wat uit komt is nihil. In hoop dat de test donker wordt en het eitje nestelt. Zit je nog voor nod?

@naar de gyn, elke ma of mk wordt weer opnieuw begonnen met tellen, dus ik zit nu weer in maand 1 ondanks we bijna een jaar bezig zijn. Over 2 maanden zou ik ook liegen als ik er echt een hard hoofd in zou hebben. Maar dat gaat bij mij jammer genoeg niet op.... Leugentje voor bestwil.

Nieuwe ronde nieuwe kansen voor ons dames. Hoop houden, ik duim voor iedereen dat het nestelt en blijft zitten. Dikke knuf allemaal!

19. Lizanne84

Lizanne84 Fanatiek lid

24 okt 2013
    1.533
    5
    38
    We gaan nu ronde 11 in.
    De eerste was er in ronde 2. Dus geen idee waarom het nu zolang op zich laat wachten, maar we worden er aardig gefrustreerd en wanhopig van.
    Een 2de in oktober 2014 had qua timing anders ideaal geweest ;)

20. Meijtje

Meijtje VIP lid

24 nov 2011
    5.086
    187
    63
    @lizanne84 ik hoop zo dat de komende ronde toch raak is. Zo frustrerend :(

Deel Deze Pagina