Van de 1e snel zwanger, maar de 2e wil nog niet lukken

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Meijtje, 25 jan 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Droppie Drie

Droppie Drie Fanatiek lid

1 aug 2013
    1.735
    10
    38
    Kunnen jullie even mee turen? Het testje dat ik gisteren weg heb gegooid staarde me vanochtend aan vanuit het prullenbakje en ik meende toch heel even wat te zien. Extreeeeeem licht. Ik word er zelf helemaal scheel van... ;) Ik krijg het ook niet lekker op de foto, beter dan dit lukt me niet. Weet niet of ik me dingen in het hoofd haal of dat het wel raak maar nog heel erg vroeg is. :(

Bijgevoegde bestanden:

2. Kacheltje

Kacheltje Bekend lid

8 mrt 2013
    929
    92
    28
    Ohhh ik zie het wel!
    Alleen is het vanaf een foto natuurlijk lastig te zien of het om een indrooglijntje gaat of niet.
    Ik hoop het voor je!

3. Droppie Drie

1 aug 2013
    1.735
    10
    38
    Ik hoop het zo! Als ik niet ongi word, woensdag nog maar eens testen...

4. Dee-tje

Dee-tje Fanatiek lid

17 okt 2011
    1.435
    320
    83
    Vrouw
    @noamy, Bij dochtertje was t in de derde ronde raak. En bij jouw eerste??

@mamasmeisje, Nod op dezelfde datum, ook 15 april! Ik duim voor ons allebei!

@droppiedrie, Zie een vaag streepje ja!! Spannend hoor. Ik zou idd nog even testen de komende dagen want dan weet je zeker dat het geen indrooglijntje is. Hoop het zo voor je!

5. Mamasmeisje

Mamasmeisje Fanatiek lid

29 mrt 2011
    1.304
    0
    36
    Brabant
    @noamy: had nog helemaal geen welkom gezegd :) dus bij deze!
    Baken weer van je ongi meid! Hopelijk zijn we allemaal snel zwanger!
    Ik merk dat als ik Tarwekiem slik, dat mn eisprong eerder is als normaal, scheelt 2 dagen maar mijn LF blijft 10dagen dus ik eigenlijk mn hele cyclus 2 dagen korter. Het is nu op en ik koop geen nieuwe want na 10 rondes waarvan enkele rondes met Tarwekiem, merk ik nog weinig resultaat.

@droppie drie: ik zie ook wat! Hoef ook eigenlijk helemaal niet zo veel te turen maar ik twijfel of t streep roze of grijs is. Neigt nu naar grijs. Zal duimen voor je!!

@meijtje: wat jammer dat je ei noet benut kan worden deze ronde. Ik zou zondagavond voordat je vriend weggaat en vrijdag als hij thuis komt toch gewoon gezellig maken. Wie weet is je ei net wat eerder of later :)

Mij maakt het trouwens ook niet meer uit wanneer ik zou bevallen. Ik wilde altijd een zomerkindje, later mijn zinnen op een herfstkindje gezet en nu weet op de winter en zelfde en kerstkindje. S. is van januari. Voordeel daarvan is dat ze in de zomer 6-7-8 maanden was en we al iets meer met haar konden doen. Maar t maakt me nu niet meer uit, als het maar zsm is :)

6. Droppie Drie

1 aug 2013
    1.735
    10
    38
    Herkenbaar mamasmeisje, we zijn vorig jaar zomer begonnen omdat we een voorjaarskindje wilden. Toen uitgerekende datum langzaamaan naar het najaar verplaatste zag ik daar ook de voordelen wel van in; lekker met bolle buik op het terras, maar niet in de hitte bevallen. Toen december zich aandiende zag ik dat in eerste instantie helemaal niet zitten en wilden we pauze inlassen. Maar een kerstkindje heeft toch ook wel wat en ik kon het ook echt niet over mijn hart verkrijgen om een maand te verspillen! We zien wel, hoe eerder hoe beter! Hoop dat we allemaal snel een positieve test in handen hebben!

7. Kacheltje

Kacheltje Bekend lid

8 mrt 2013
    929
    92
    28
    Door jouw berichtje Droppie Drie heb ik mijn test van vanmorgen weer uit de prullenbak gehaald :p en nu zit ik met hetzelfde probleem haha
    Ik heb vaker de test bewaard en dan was later nooit een streepje te zien en nu wel heel lichtjes...mja...er zit niks anders op dan afwachten helaas

8. sznne

sznne Actief lid

19 aug 2009
    333
    0
    0
    Drenthe
    hallo allemaal, mag ik hier ook meekletsen? Wij zijn nu 5 maanden écht bezig met ovu testen en tempen etc. Maar vanaf juli afgelopen jaar al gestopt met de nuvaring.. Dus eigenlijk ronde 10 nu en nog steeds geen posi zw test gezien!:(
    Bij de eerste was het in ronde 3 raak en eigenlijk tempte ik toen om juist (nog) niet zwanger te worden.

9. Kacheltje

Kacheltje Bekend lid

8 mrt 2013
    929
    92
    28
    Welkom sznne!

10. Meijtje

Meijtje VIP lid

24 nov 2011
    5.086
    187
    63
    @overslaan aankomende maand is meer pech... Had het liefst dat dit eitje benut zou worden, maar kans nihil. Wordt het een nieuwjaarskindje. We gingen voor maart eerst (gelukt maar ma) toen jullie ook gelukt ook ma. En als aankomende maand niet lukt, dan wil ik weer uitrekendatum maart proberen. Klinkt stom, maar blijf ik geweldig vinden :)

@droppie 3 hoop het zo, zie het zeker.... Morgen testen?

@kacheltje ook spannend! Morgen weer een test?

@sznne, welkom!

Moet strakkies weer even lijstje ophalen en opschonen.

11. Kacheltje

Kacheltje Bekend lid

8 mrt 2013
    929
    92
    28
    @meijtje jammer dat dit eitje niet benut kan worden. Een verrassingsbezoekje aan ml zit er ook niet in?
    Ik ga proberen vol te houden en woensdag pas te testen

12. Dee-tje

Dee-tje Fanatiek lid

17 okt 2011
    1.435
    320
    83
    Vrouw
    @meijtje, Balen idd dat dit eitje voorbij gaat deze maand! Ik zou idd zoals al geopperd wel gewoon nog de dag dat hij weggaat en dan ook meteen weer als hij terugkomt proberen. Wie weet geeft dat nog een kleine kans!

@sznne, Welkom :) Teleurstellend he, als het nog niet mag lukken. We zitten hier allemaal in t zelfde schuitje. Ik zit ook in ronde vijf met gericht proberen en heb heel lange cyclussen. Inmiddels een m.k verder en weer een lange cyclus, en nu op t wachtbankje.

13. Droppie Drie

1 aug 2013
    1.735
    10
    38
    Welkom Sznne!

Kacheltje, hoop dat het bij jou goed uitpakt. Hier vanochtend wakker geworden met menstruatiekrampen, dus ik geloof er niet meer in. Deze cyclus wel weer drie dingen geleerd:
    1) gebruik ovutesten zodat je weet wanneer je nod is
    2) test niet voor nod
    3) vis geen testen uit de prullenbak...

Komende ronde eens kijken of ik me aan m'n eigen regels kan houden :)

14. sznne

sznne Actief lid

19 aug 2009
    333
    0
    0
    Drenthe
    Erg teleurstellend idd, je gaat er toch vanuit dat ''in het verleden behaalde resultaten ook een garantie geven voor de toekomst''... waarop de kans blijkbaar toch wat kleiner is dan je denkt.
    Ik heb het er wel lastig mee gehad, zo begin van dit jaar maar kan het ook wel goed relativeren nu. Het komt zoals het komt en tenslotte hebben we al een mooi meid.
    Het zou alleen nog wel heel fijn zijn als er nog een broer/zusje bij komt:) ik merk wel dat ik ook echt wat ''mis'', het voelt nog niet compleet.

Ik heb vrij gemiddelde cyclussen en de laatste was zelfs ineens vrij kort, daar ben ik opzich wel blij mee maar heeft beide ook zijn voor en nadelen denk ik. Soms zou ik tussendoor wel wat langer in de ''even de aandacht eraf'' periode willen blijven hangen ipv gelijk weer wachten op ei of NOD. Mja we zullen zien hoe het gaat.

15. Mamasmeisje

Mamasmeisje Fanatiek lid

29 mrt 2011
    1.304
    0
    36
    Brabant
    @sznne: welkom!! Hopelijk is het snel raak!

@testen uit de prullenbak: nooit doen! Die zijn gewoon ongeldig. De streep moet binnen 5-10 min komen. Als er na een dag een streep op staat, is het een indroger.

Hier vandaag een kruis gehad op mn tempkaartje. Precies op de dag dat ik het verwacht had. Nu afwachten tot volgende week, NOD tijdens ons midweekje weg. Stop stiekem een test in mn tas denk voor als ongi weg blijft ;)

16. Whoppie

Whoppie Fanatiek lid

26 apr 2011
    2.780
    0
    0
    Jurist
    Gelderland
    welkom sznne!

Hier weer ongi. Ik had een klein btje hoop. want vorige keer ook een decbeebje. Maar helaas weer niet. Nu dus de 12e ronde in. Ik denk dat ik er een ronde bij lieg en naar de ha stap.
    Ik wil gewoon weten of alles goed is, ik denk dat dat iets meer rust gaat geven.

17. Blaadje

Blaadje Fanatiek lid

1 feb 2011
    1.748
    223
    63
    Nou vanochtend de echo gehad, en alles is goed! Het hartje klopte mooi.
    Nu ongeveer 8 weken, maar over 2 weken weer een echo om de termijn definitief te bepalen!

18. Kacheltje

Kacheltje Bekend lid

8 mrt 2013
    929
    92
    28
    Ohhh wat fijn! Genieten!

19. mickey83

mickey83 Bekend lid

30 dec 2013
    515
    0
    16
    NULL
    NULL
    Welkom nieuwe mensen!!! We zijn niet de enige die al lang met een 'brusje' wens lopen. Laten we hopen dat we allemaal snel een positieve test in handen mogen hebben.

@ blaadje. Super een goede echo!!

@ Meiden met ongi... dikke knuffel voor jullie!!! Balen zeg.. Zeker als je toch dacht een streepje te gaan zien.

@Whoppie... ik geef je groot gelijk dat je er een maand bij op tel hoor!! Heb ik 7 maanden geleden ook gedaan ;). Vind je het spannend om de stap naar de HA te zetten??

@ meijtje. Ik sluit me aan bij de andere meiden die zeggen voordat hij weggaat toch gezellig maken en ook als hij terugkomt. Hopen dat je cyclus iets anders loopt dan gedacht.

Hier volgende week dinsdag denk eisprong, dus nu heerlijk relaxed. Waarom kan ik dat niet de hele cyclus zo volhouden?? Dat bedenk ik me iedere keer weer, maar het lukt me ECHT NIET. Tips zijn welkom:).
    Ik heb me wel voorgenomen om minder op zp te zitten... misschien dat dat ook al een klein beetje scheelt. Maar of me dat gaat lukken;)??

20. Meijtje

Meijtje VIP lid

24 nov 2011
    5.086
    187
    63
    Haha we maken het altijd gezellig als hij thuis is... Hij is vrijdag laat weg en maandag vroeg uur of 4.30 weer weg (hij moest nog voorbereiden, dus vrijdag zaterdag en zondag avond maken we het altijd gezellig.
    En opzoeken kan niet. Ik word het kamp daar niet op en daarnaast zit hij ergens ver en heb ik een kleine meid die ik niet kwijt kan en dan nog niet eens gesproken over werken. Hij is de hele dag opdrachten aan jet uitvoeren, dus kan ook zomaar zijn dat hij het nachtje in de bossen moet spenderen haha, dus verrassing zit er niet in met deze cursus :)

En o ja ze zijn met zn 2en per kamer gelegerd... Ook erg leuk als hij wel binnen is hahaha

Deel Deze Pagina