ZWANGER: Blaadje: xx jaar, 2e kindje - ronde 5 - 14 november 2014? NatalievK: 28 jaar, 2e kindje - ronde 11 - 24 december 2014? NOD lijst: Dee-tje: 25 jaar, 2e kindje - NOD 15 april - ronde 5 (*maart 14) Derde: 32 jaar, 3e kindje - NOD 26 april - ronde 11 Droppie Drie: 32 jaar, 3e kindje - NOD 8 april - ronde 8 Evi83: 30 jaar, 2e kindje - NOD 21 april - ronde 12 (13 na stoppen pil) Jori: 27 jaar, 2e kindje - NOD 9 april - ronde 0 Kacheltje: 26 jaar, 2e kindje -NOD 13 april - ronde 1 Lizanne84: 29 jaar, 2e kindje - NOD 6 april - ronde 12 Mamasmeisje: 30 jaar, 2e kindje - NOD 18 april - ronde 11 Marrie84: 29 jaar, 2e kindje - NOD xx april - ronde 12 Mickey83: 30 jaar, 2e kindje - NOD 29 april - ronde 16 (*MA jan 14) Meijtje: 30 jaar, 2e kindje - NOD 23 april - ronde 11 (*MA aug 13 *MA dec 13) Noamy: xx jaar, 2e kindje - NOD xx mei - ronde 7 Sznne: xx jaar, 2e kindje - NOD xx april - ronde 10 Whoppie: 31 jaar, 2e kindje - NOD 8 april - ronde 11
@sznne en noamy ik heb jullie er bij gezet en dat kunnen jullie naar gelang aanpassen, want het klopt nog niet. Hoe is het met marrie84? En jori hoe is het met jou?
@droppie drie haha hier die ondergrondse containers, daar kun je ze niet meer uit vissen @blaadje wat geweldig dat tot nu toe alles goed is. Wat een opluchting
@mickey: nu nog niet spannend. Maar als ik eenmaal een afspraak heb denk ik wel.. aan de ene kant wil ik weten of alles goed is, aan de andere kant ook weer niet. Want dan ligt t niet aan iets medisch. Wat is t dan? En als t wel iets is, is dat natuurlijk ook niet leuk. @baadje: gefeliciteerd! Fijn @meijtje: mijn nod zal ergens rond 3 mei zijn denk ik. @eisprongdames: succes en goed benutten!
ZWANGER: Blaadje: xx jaar, 2e kindje - ronde 5 - 14 november 2014? NatalievK: 28 jaar, 2e kindje - ronde 11 - 24 december 2014? NOD lijst: Dee-tje: 25 jaar, 2e kindje - NOD 15 april - ronde 5 (*maart 14) Derde: 32 jaar, 3e kindje - NOD 26 april - ronde 11 Droppie Drie: 32 jaar, 3e kindje - NOD 8 april - ronde 8 Evi83: 30 jaar, 2e kindje - NOD 21 april - ronde 12 (13 na stoppen pil) Jori: 27 jaar, 2e kindje - NOD 9 april - ronde 0 Kacheltje: 26 jaar, 2e kindje -NOD 13 april - ronde 1 Lizanne84: 29 jaar, 2e kindje - NOD 6 april - ronde 12 Mamasmeisje: 30 jaar, 2e kindje - NOD 18 april - ronde 11 Marrie84: 29 jaar, 2e kindje - NOD xx april - ronde 12 Mickey83: 30 jaar, 2e kindje - NOD 29 april - ronde 16 (*MA jan 14) Meijtje: 30 jaar, 2e kindje - NOD 23 april - ronde 11 (*MA aug 13 *MA dec 13) Noamy: xx jaar, 2e kindje - NOD xx mei - ronde 7 Sznne: xx jaar, 2e kindje - NOD xx april - ronde 10 Whoppie: 31 jaar, 2e kindje - NOD 3 mei - ronde 12
Haha, zo'n container heb ik ook nodig Meijtje! Fijn dat alles goed is Blaadje! Hier het eerste bruin gespot, dus ongi zal morgen wel doorbreken.
ZWANGER: Blaadje: xx jaar, 2e kindje - ronde 5 - 14 november 2014? NatalievK: 28 jaar, 2e kindje - ronde 11 - 24 december 2014? NOD lijst: Dee-tje: 25 jaar, 2e kindje - NOD 15 april - ronde 5 (*maart 14) Derde: 32 jaar, 3e kindje - NOD 26 april - ronde 11 Droppie Drie: 32 jaar, 3e kindje - NOD 8 april - ronde 8 Evi83: 30 jaar, 2e kindje - NOD 21 april - ronde 12 (13 na stoppen pil) Jori: 27 jaar, 2e kindje - NOD 9 april - ronde 0 Kacheltje: 26 jaar, 2e kindje -NOD 13 april - ronde 1 Lizanne84: 29 jaar, 2e kindje - NOD 1 mei - ronde 12 Mamasmeisje: 30 jaar, 2e kindje - NOD 18 april - ronde 11 Marrie84: 29 jaar, 2e kindje - NOD xx april - ronde 12 Mickey83: 30 jaar, 2e kindje - NOD 29 april - ronde 16 (*MA jan 14) Meijtje: 30 jaar, 2e kindje - NOD 23 april - ronde 11 (*MA aug 13 *MA dec 13) Noamy: xx jaar, 2e kindje - NOD xx mei - ronde 7 Sznne: xx jaar, 2e kindje - NOD xx april - ronde 10 Whoppie: 31 jaar, 2e kindje - NOD 3 mei - ronde 12 ---------------------- Ik heb mijn NOD op 1 mei gezet en het blijft ronde 12 omdat we de vorige ronde hebben overgeslaan (maar dus eigenlijk wel al eitje nummer 15...)
@Blaadje: super dat alles in orde is! Toch altijd weer even een opluchting. @Whoppie: dat gevoel had/heb ik ook. Ik wil alles laten onderzoeken maar hoop heel hard dat er niks mis is maar dan ook wel even hard dat het nu wel snel eens mag lukken. @Sznne: welkom! Hopelijk snel die positieve test!
Zwanger: Blaadje: xx jaar, 2e kindje - ronde 5 - 14 november 2014? NatalievK: 28 jaar, 2e kindje - ronde 11 - 24 december 2014? NOD lijst: Marrie84: 29 jaar, 2e kindje - NOD xx april - ronde 12 Droppie Drie: 32 jaar, 3e kindje - NOD 8 april - ronde 8 Jori: 27 jaar, 2e kindje - NOD 9 april - ronde 0 Kacheltje: 26 jaar, 2e kindje -NOD 13 april - ronde 1 Dee-tje: 25 jaar, 2e kindje - NOD 15 april - ronde 5 (*maart 14) Mamasmeisje: 30 jaar, 2e kindje - NOD 18 april - ronde 11 Evi83: 30 jaar, 2e kindje - NOD 21 april - ronde 12 (13 na stoppen pil) Meijtje: 30 jaar, 2e kindje - NOD 23 april - ronde 11 (*MA aug 13 *MA dec 13) Derde: 32 jaar, 3e kindje - NOD 26 april - ronde 11 Sznne: 28 jaar, 2e kindje - NOD 26 april - ronde 10 Mickey83: 30 jaar, 2e kindje - NOD 29 april - ronde 16 (*MA jan 14) Lizanne84: 29 jaar, 2e kindje - NOD 1 mei - ronde 12 Whoppie: 31 jaar, 2e kindje - NOD 3 mei - ronde 12 Noamy: 33 jaar, 2e kindje - NOD 5 mei - ronde 6 Ik ben zo vrij geweest om alles op tijd volgorde te zetten (sorry ben iemand van structuur en overzicht)
@noamy, wat knap gepland van ze zeg allemaal op de 15e! Rot is dat wel om te horen dat er steeds weer nieuwe zwangeren in je omgeving bij komen he? Ff flink van balen en dan weer positief verder! (en ik hoop voor je dat ze de 19e overslaan)
Ja ongelofelijk he! Echt bizar Het ergste vind ik t van zwager en schoonzus.... Toen wij zw waren van ons zoontje leerde hun elkaar net kennen en waren ze na 1 maand GEPLAND zwanger Nu hadden wij verteld dat wij voor de tweede gingen door mijn medische situatie en gingen hun ook meteen voor de tweede en dus meteen weer in ronde 1 zwanger Geen cent om te makken en denken nergens over na maar willen alles wat n ander ook heeft! Pfffff Walgelijk Dus hoop echt zoooooo dat ze nu m'n zoontje zijn verjaardag niet overschaduwt.....laat r lekker 2 weken ervoor bevallen!!
Haha is goed hoor, ik had de namen op volgorde gezet, beetje gemakzucht en puzzelen voor de ander wie wat waar @noamy, daarom ben ik gestopt te zeggen dat we een 2e willen en niemand weet dat ik/we graag een 3e willen, dit houden we voor ons. Mensen trekken vaak van hoeveel en hoeveel jaar er tussen... Gaat ze niets aan. Mensen weten van mn 2 missed abortion, dus ze vragen er niet meer naar of ik zwanger ben, want een aantal hadden een shock toen ik zei ja ik ben zwanger en het is dood... Nu je zin. Ik word nu met rust gelaten eindelijk. Niemand op mn huid, niemand die wil hebben wat ik heb. Raad, houd op dat gebied zoveel mogelijk voor jezelf zeker als jullie een wens hebben voor een 3e, zulke mensen doen maar, krijgen het in hun schoot geworpen en zien de consequenties niet...
@meijtje ik had het normaal nooit tegen mensen gezegd maar onze kinderwens hangt samen met mijn gezondheid daar ging het zo slecht mee dat wij voor de keus werden gesteld of nog een kindje of medicatie nemen waarmee het niet meer zou kunnen....... als je dan niet gezond bent en veel naar t zkh moet vragen mensen(althans de geinteresseerde haahha) je hoe het gaat en naar de uitslagen en vertelde we ons verhaal....dus ook dat we voor de keus gesteld werden! vandaar dat er nu meer mensen weten dat we ermee bezig zijn..... heeft zn voor en nadelen en gelukkig vraagt niet iedereen erom hoor! maar juist die schoonzus waarvan ik niks meer kan hebben en dus wel zw is na ronde 1 van de tweede.....vraagt dan gewoon ongenegeerd of t al raak is! die hebben gewoon geen benul hoe het voor iemand is als t wat langer duurt omdat het voor hun zo vanzelfsprekend is dat ze elke keer in ronde1 zwanger zijn.... heel slecht...maar hoop dat ze weer n jongen krijgen want dan willen ze zeker weten nog n derde (willen er graag n meisje bij pfff) en dat die derde dan even minimaal n jaar diirt voor ze zwanger raken en ze dan voelen hoe dat is!!! en dan ga ik t ook elke maand vragen aan dr! sorry ik ben soms n beetje gemeen wat hun betreft
@Blaadje, Wat fijn! Super dat alles nu voorspoedig mag gaan voor je!! @Zeggen dat je zwanger wilt worden; Heb mij ook voorgenomen het bij een eventuele derde niet meer met anderen te bespreken! Dit deden wij bij de eerste ook zo en besef me nu pas hoe lekker rustig aan mn hoofd dat eigenlijk wel was! Nu weten meerdere mensen het namelijk wel, niet iedereen, maar dan krijg je toch een beetje die druk op je schouders van mensen die constant op de hoogte gehouden willen worden en dan ook nog van die domme brutale vragen stellen en opmerkingen maken over of het nu nog niet raak is!? Merk wel dat ik daar last van kan hebben, nu helemaal na mn m.k. Dat ik wel eens denk van, Pffff hou je grote mond eens. Dus @noamy, kan me jou ook goed voorstellen in de situatie met je schoonzus. Lijkt me ook niet leuk.
Kan me jou reactie wel een beetje voorstellen hoor, al verlaag je je dan wel tot hun niveau he Uit de info die jij geeft trek ik ook een conclusie waarbij je je mag afvragen of ze uberhaupt 1 kind al kunnen geven wat het nodig heeft om in de huidige maatschappij enigszins fatsoenlijk mee te kunnen draaien zowel emotioneel, financieel etc. Ken ook van deze gezinnen die weinig inzicht hebben in dingen en voornamelijk met de dag leven, ook per dag zo een keuze maken om weer zwanger te worden etc. gewoon omdat het KAN. Jammer vind ik dat dan, zegt misschien juist veel meer over mij dan over hun maar toch... ik irriteer/erger me er ook wel eens aan maar je hebt alleen jezelf ermee want je kan er niets aan veranderen..
tja dan verlaag ik me zo af en toe maar even ahahah ik kan t niet laten!!!! maar het is psuies zoals je zegt en je trtekt het echt bij het juiste eind! hun hebben geen cent te makken maar worde vanuit alle kanten lekekr toegestopt met van alles! dus zo hebben ze toch van alles! en kunnen ze ook gewoon mee met van alles vreselijk irritant! en dus idd daarom ook de beslissing dat hun er ook weer eentje bij wilde nu! zij had net n baan want werkte niet en meteen zwanger dus die baan kan ze waarschijnlijk ook op ddr buik schrijven of zij heeft dan net t geluk dat ze gewoon terug mag komen en mag blijven! zul je net zien bah als je ziet wat n speelgoed dat blaag van hun heeft!!! niet normaal maar wel klagen dat ze t niet zo breed hebben als ik wat voor mijn zoontje gekocht heb moeten hun t ook! bah en dan lopen ze ook nog te pochen met alles wat ze dan krijgen of kopen :x
@noamy hier hoefde ik niet meteen, maar er is wel een flink stuk van bmm en door gevorderd voorstadium van baarmoederhalskanker. En manlief en ik schelen 15 jaar. Ik merk dat mensen waar het nooit fout is gegaan of geen moeite hebben (op dat gebied geen klagen, steeds ronde 1 of 2 raak. Maar blijft bij mij niet zitten) dat ze zo we nemen nog 1. Zeker als ze alles toegestopt krijgen en blijven gillen, we zijn zo zielig. Ze hebben geen besef wat moeilijk is, hoe het tegen valt als dat er allemaal niet meer is. Mijn schoonzusje, daar had ik zo'n goede band mee en was al jaren in de familie, we waren 13 jaar geleden namen aan het brainstormen en je begrijpt al mijn naam Jesse vond ze toen niets en ja hoor jongen en heette Jesse. Stom ik was 17, maar dat ze zich zo zou verlagen. Had toen ook dat 3 mijn ideaal gezin zou zijn. Nu vroeg ze in ene of ik er nog zo in stond. Huh nou ben tevreden met 1 die leeft... Ze wilde er eigenlijk nog 1, maar ja mijn broer niet (ze is namelijk vreemd gegaan, dus heeft wel even genoeg aan de situatie zoals deze is en er komt geen kind van haar meer)..... Zo zie je maar, die stomme fouten heb ik ook gemaakt en heb ik ook erg mee gezeten. Maar nu ik eigenlijk alles weer, ken het me geen reet meer deren wat ze doet. Ze wordt uitgekotst door de familie.
Lieve ladies, ben een tijdje niet actief geweest (wel meegelezen) maar wat een verhalen allemaal! Leef met iedereen mee maar ga niet overal op reageren..... Vanaf nu aan doe ik weer actief mee! Heb hele drukke dagen achter de rug. Mijn examen gehad en deze ging wel erg goed gelukkig! Daarbij op mn werk te horen gekregen dat ik langer mag blijven! Komende maand zouden ml en ik voor de tweede spruit gaan. We zijn er vanuit gegaan dat ik weer een cyclus had van 23 dagen. Echter ik had vandaag ongesteld moeten worden en dat is nog niet gebeurt...... We hebben twee keer geklust zonder bescherming maar ver buiten de vruchtbare periode(vlak na ongi en gisteravond) hhhmmm krijg echt vreselijk de kriebels in mijn buik! En dan lees ik ook nog dat artikel van mamameisje! Ik denk als ik morgenvroeg niet ongesteld ben er toch een testje tegen aan gooi, Just to be sure. Dat zou toch wel heel bizar zijn met zon korte cyclus maar misschien is mijn cyclus dit keer eindelijk weer wat langer! Ik laat het jullie morgenvroeg natuurlijk weten!
Spannend Jori! Ik hoop op een korte cyclus en een knaltest! Hier was ik zelf altijd dat verwende nest bij wie alles aan kwam waaien. De eerste twee kids in 1 keer raak dus ik heb gewoon een aantal vriendinnen verteld wanneer we voor een derde zouden gaan. Had ik m'n naïeve mond maar gehouden! Ik realiseer me nu pas hoe ontzettend frustrerend het is als het niet zo snel gaat. Hoe allesoverheersend de wens voor nog een kindje kan zijn. En hoe ongelooflijk irritant het is om keer op keer te moeten vertellen dat het nog steeds niet raak is. Naarmate de tijd vordert neemt ook de druk toe. Maar dat bevordert de vruchtbaarheid ook niet echt... :x