Van de 1e snel zwanger, maar de 2e wil nog niet lukken

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Meijtje, 25 jan 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Jori

Jori Bekend lid

6 nov 2012
    864
    0
    16
    Ik kan het me heel goed voorstellen Droppie drie! Dikke knuffel!

2. Kacheltje

Kacheltje Bekend lid

8 mrt 2013
    929
    92
    28
    Spannend Jori....ben benieuwd

3. noamy

noamy Fanatiek lid

12 okt 2010
    3.671
    0
    0
    administratief medewerkster
    arnhem
    Meijtje ook zo n fijne schoonzus dus pffff
    En wat erg van je bmm
    Pffff hopelijk is het snel raak meis!

Jori spannend!

Droppie jah moeilijk he
    Ik zat ook nog te denken dat mijn hele leven alleen om zw worden draait sinds n half jaar.....
    Pffff was t bij ons allemaal al maar zo ver dat we al lekker konden genieten van n nieuw wondertje in onze buik!!!

4. Jori

Jori Bekend lid

6 nov 2012
    864
    0
    16
    @kacheltje heb jij alweer een test gedaan?

5. Meijtje

Meijtje VIP lid

24 nov 2011
    5.086
    187
    63
    @droppie drie, dat komt dan in ene hard aan inderdaad. Gelukkig is hier nooit wat aan komen waaien,we waren ook blij verrast dat de eerste gelijk raak en gezond was.

@jori ach het is weggehaald, dus kan op zich nu geen kwaad meer. Door de ok wel onder begeleiding van de gyn, dus heel veel echo's om te meten hoelang mn bbm was. Ging goed, alleen denk ik nog steeds dat mn Stortbevalling daar iets mee te maken heeft. Ik heb het niet voelen aankomen, dus wie weet gaat mn bmm makkelijker open dan anders...

6. Droppie Drie

Droppie Drie Fanatiek lid

1 aug 2013
    1.735
    10
    38
    Irritant he? Ik heb van de week ook ein-de-lijk weer eens nieuwe kleding gekocht. De afgelopen 9 maanden dacht ik steeds "ik wacht wel even, dan kan ik straks positiekleding kopen" . Maar ik realiseer me nu dat ik mijn leven niet stop moet zetten, want daar wordt het ook niet leuker op...

7. noamy

noamy Fanatiek lid

12 okt 2010
    3.671
    0
    0
    arnhem
    Goed gedaan,!
    Ik denk idd ook zo
    Al koop ik al af en toe zw kleding....IIg broeken...
    Ik ben al n paar keer aan m'n darmen dus buik geopereerd en psies op de broekrand dat blijft pijnlijk gevoelig....
    Dus toen ik zw was van m'n zoontje heb ik t echt uitgevonden! De positiebroeken!!
    Kan ik eindelijk weer eens broeken aan ipv alleen maar jurkjes met n legging....
    Geen pijn meer aan m'n buik door die heerlijke buikband en niemand die t ziet!!!:)

8. Jori

Jori Bekend lid

6 nov 2012
    864
    0
    16
    vanochtend een test van CB zonder weken indicator gedaan en die zei: niet zwanger!

Ik ben in de war. Ik ben nog steeds niet ongesteld heb zere borsten, typische afscheiding(beetje gelig had ik bij de vorige zwangerschap ook).......

Begin echt te twijfelen of mij lichaam nog naar behoren functioneert.

9. Dee-tje

Dee-tje Fanatiek lid

17 okt 2011
    1.435
    320
    83
    Vrouw
    @jori, Misschien is je cyclus gewoon langer deze ronde? Jammer meis! Misschien toch eens met ovutesten werken komende ronde? Zoals al gezegd kun je dan namelijk kijken of je wel een lhpiek hebt en dus een eisprong, en van daaraf dus ook weer meten wanneer je nod is en wanneer je dus echt over tijd bent. Het kan dat je cyclussen gewoon wat schommelen en nu wel wat langer worden dan 23 dagen? Is opzich niet zo erg aangezien je cyclussen wel kort zijn en 28 gemiddeld is :) Ik duim evengoed voor je dat het als nog raak is.

10. Jori

Jori Bekend lid

6 nov 2012
    864
    0
    16
    Nee Dee-tje zou inderdaad fijn zijn als mijn cyclussen weer wat langer zijn maar vindt het wel raar dat mijn cyclus ineens zoveel dagen langer is. Haal me dan van alles in mn kop zoals ooh nee straks zit ik in de overgang etc...... Terwijl dat nergens opslaat want dat heeft niemand bij mij in de familie

Maar goed heb nog nooit zo gehoopt om ongesteld te worden...... en dan ga ik inderdaad komende maand ovulatietesten gebruiken! :)

11. Dee-tje

Dee-tje Fanatiek lid

17 okt 2011
    1.435
    320
    83
    Vrouw
    Nee joh, niet teveel gekke gedachten in je hoofd halen hoor ;) Het komt vast goed! Bij mij is het al helemaal zo onregelmatig als maar kan, varieert van 34 tot 45 dagen. Je lijf kan soms nu eenmaal opeens je cyclus langer of korter maken. Dat is soms lastig en verwarrend, weet er echt alles van!! Ik ken ook dat gevoel ja, van hopen dat je ongi dan maar snel doorbreekt! Geeft een hoop duidelijkheid en kun je weer verder. :)

12. Meijtje

Meijtje VIP lid

24 nov 2011
    5.086
    187
    63
    @jori balen zeg, Hopelijk dat je vanaf nu een mooie cyclus hebt.

@dee-tje die van mij begint gelukkig bij 31 tot 39 met uitschieters naar 43, maar heb ik gelukkig niet zo heel vaak. Die van jou zijn nog wat langer :(

@hier elk uur van klokje gezien. Afgelopen dagen deed mn kleine meid het weer wat beter maar nu komt hoektand boven door Pffff.

Heerlijk weer straks lekker naar buiten :) en vanavond werken.
    fijne dag allemaal

13. Mamasmeisje

Mamasmeisje Fanatiek lid

29 mrt 2011
    1.304
    0
    36
    Brabant
    @jori: wat vervelend die onzekerheid. Heb je alleen met de cb getest? Misschien kV eens proberen, wie weet ik daar een heel licht streepje te zien wat nog niet genoeg is voor de cb? Hoop dat je snel duidelijkheid hebt!

Verde eigenlijk weinig nieuws te melden. Vandaag 5 dpo en een flink dip in mn temp. Hopelijk is dit iets goeds maar vind het moeilijk positief te zijn. Ondanks dat de timing goed was denk ik dat t niet zo is. We wachten maar weer af...

14. noamy

noamy Fanatiek lid

12 okt 2010
    3.671
    0
    0
    arnhem
    we duimen voor je!!!!

15. Lizanne84

Lizanne84 Fanatiek lid

24 okt 2013
    1.533
    5
    38
    @Jori: wel balen seg! Ons lichaam kan ons toch zo voor de gek houden he. Maar het kan nog altijd dat je te vroeg testte, niet? En anders idd toch een langere cyclus.

Hier niet veel te melden: aan het wachten op eitje dat er volgende week zou moeten aankomen.

2 dagen geleden na een weekendje weg met zwangere vriendinnen vroeg mijn dochter plots: waar mama baby dan? Ik hoop dat we haar snel kunnen vertellen dat er inderdaad ook in mama buik een baby aan het groeien is.

16. sznne

sznne Actief lid

19 aug 2009
    333
    0
    0
    Drenthe
    Zwanger:
    Blaadje: xx jaar, 2e kindje - ronde 5 - 14 november 2014?
    NatalievK: 28 jaar, 2e kindje - ronde 11 - 24 december 2014?

NOD lijst:
    Marrie84: 29 jaar, 2e kindje - NOD xx april - ronde 12
    Droppie Drie: 32 jaar, 3e kindje - NOD 8 april - ronde 8
    Jori: 27 jaar, 2e kindje - NOD 9 april - ronde 0
    Kacheltje: 26 jaar, 2e kindje -NOD 13 april - ronde 1
    Dee-tje: 25 jaar, 2e kindje - NOD 15 april - ronde 5 (*maart 14)
    Mamasmeisje: 30 jaar, 2e kindje - NOD 18 april - ronde 11
    Evi83: 30 jaar, 2e kindje - NOD 21 april - ronde 12 (13 na stoppen pil)
    Sznne: 28 jaar, 2e kindje - NOD 22 april - ronde 10
    Meijtje: 30 jaar, 2e kindje - NOD 23 april - ronde 11 (*MA aug 13 *MA dec 13)
    Derde: 32 jaar, 3e kindje - NOD 26 april - ronde 11
    Mickey83: 30 jaar, 2e kindje - NOD 29 april - ronde 16 (*MA jan 14)

Lizanne84: 29 jaar, 2e kindje - NOD 1 mei - ronde 12
    Whoppie: 31 jaar, 2e kindje - NOD 3 mei - ronde 12
    Noamy: 33 jaar, 2e kindje - NOD 5 mei - ronde 6

had gistermiddag een vroeg ei, vorige maand ook al... apart maar vind t prima:)

17. sznne

sznne Actief lid

19 aug 2009
    333
    0
    0
    Drenthe
    ik duim mee voor iedereen op het wachtbankje

18. Droppie Drie

Droppie Drie Fanatiek lid

1 aug 2013
    1.735
    10
    38
    Jori, balen die onzekerheid! Ik hoop dat je cyclus wat langer is en je over een paar dagen alsnog een positieve test in handen hebt!

Hier baal ik van m'n ongi. Aan de andere kant wel blij dat mijn cyclus eindelijk twee opeenvolgende maanden hetzelfde is. Heb lang lopen schommelen tussen 22 en 38 dagen, hoop dat het eindelijk stabiel wordt!

Voor het lijstje: ronde 9, nod 8 mei

19. Jori

Jori Bekend lid

6 nov 2012
    864
    0
    16
    Hier nog steeds geen ongi..... Inmiddels wel twee kruidvattesten in huis gehaald! Die 2v5 hadden ze niet dus twee voor 9,65 :) Deze kunnen wel al vroeg gebruikt worden.

Maar ik weet nog steeds niet wat ik moet denken!

Ik hoop dat we allemaal vruchtbare weken tegemoet gaan!

20. Kacheltje

Kacheltje Bekend lid

8 mrt 2013
    929
    92
    28
    @jori...het blijft spannend hè !
    Ik heb nog niet getest

Deel Deze Pagina