Hoi dames, Ik ben de afgelopen weken wat stil geweest (wel meegelezen natuurlijk), maar ik had eigenlijk niet zoveel te melden... Behalve veel broek-loeren en tiet-voelen is hier alles wel ok denk ik @'goedbedoelde dooddoeners' voor mij stond 'ach, je hebt al een gezonde zoon' wel écht op nummer 1! Alsof het dan ineens veel minder erg is als het zo lang duurt of als het misgaat...BAH! Realiteitszin is bij sommige mensen soms ver te zoeken, denken dat alles vanzelf gaat ofzo @allemaal, ik ben nog steeds heel hard aan het duimen voor iedereen dat het snel raak zal zijn EN dat het dan ook goed mag gaan!
Misschien hebben we hier last van Baby huilt in nacht om overlevingskansen te vergroten - Nationale Zorggids
Jori, balen van je 5est. Hopelijk breekt ongi snel door zodat je weer vooruit kan kijken. Hier zijn de veelgehoorde dooddoeners ook 'bij de eerste twee was het snel raak, dus het kan nu echt niet lang meer duren' en 'je hebt toch al twee kinderen, dan is het geen ramp als een derde niet lukt'. Nou, dat is WEL een ramp! We zijn gewoon niet compleet. Elke dag zie ik dat lege kamertje, loop ik langs de kast met babykleding, zie ik bolle buiken om me heen. Ik wil gewoon OOK! En het doet pijn als het niet lukt... Maar genoeg getreurd, ik probeer weer vooruit te kijken. Mijn nod ligt waarschijnlijk midden in een week dat ik vrij ben, dus dat is wel lekker. En ik ga de ovutesten weer uit de kast trekken om gerichter te kunnen klussen. Aan de goede plannen zal het iig niet liggen! Hebben jullie trouwens ook dat je aan het piekeren bent of de 'omstandigheden' nu hetzelfde zijn als voorgaande zwangerschap? Ik bedenk me constant of er verschillen zijn in voeding, ondergoed, zeep, wel of niet plassen na de seks... Waar kan het toch aan liggen? Waarschijnlijk is het gewoon domme pech, maar een control freak als ik weet daar echt niet mee om te gaan
@jori die van mij huilde tot een jaar 16 uur per dag, maar ik had echt wel seks Whaha. Nu komt ze na met 1,5 nog steeds 2 tot 5x per nacht. Met een beetje pech elk uur en ja, heb nog steeds minimaal 2x in de week seks haha. Morgen avond weer mmmm hahaha wat word je toch raar als manlief elke keer van maandag tot vrijdag weg is. @ filmpje ga ik morgen bekijken, heb ik de computer aan @droppie 3 ik zou het niet weten. Ik doe niets anders dan anders, gewoon liggen na seks, kennen ze zwemmen, niet te knellende ondergoed, maar dat vind ik niet lekker zitten. Zaterdag weer mn gebakken eitje, altijd behalve als ik zwanger ben. Verder werken sport en eten drinken als altijd... En waar het aan ligt mag Joost weten. En de dooddoeners inderdaad honderd in een dozijn. Ow kind ga slapen... Grrr jori... Heb je een rubbere hamer, manlief is niet eens thuis en ze doet het de hele nacht
hahaha meitje! Hier werkt die theorie gelukkig ook niet! Genoeg seks! Manlief vindt het alleen moeilijk om mij op dit moment te steunen. Heb ook erg last van de hormonen waardoor ik snel geprikkeld ben en nog steeds enorme last van mn tieten....
ik denk ook vaak terug aan hoe het was toen met t zwanger worden van mijn zoontje ik weet wel dat ik er net die maand( hoe kan t!) minder mee bezig omdat we toen druk waren met n huis kopen! en ik geloof zoooo niet in dat cliché dat er minder mee bezig zijn helpt om zwanger te worden maar het was die maand nou net wel zo....toeval miss?????!!! anyway...nu kan ik er echt niet minder mee bezig zijn als nu! vooral tijdens en na mn ei niet! dan let je overal op en denk je bij alles zou t raak zijn!!!??? meijtje dat is ook niet prettig als je mannetje de hele week weg is vooral rond je ei niet.... hoop dat hij bij jou telkens in de weekenden springt!!!! ik doe ook van alles wat goed moet zijn voor je lichaam slik mama vitaminien,foliumzuur en deze ronde met tarwekiemolie begonnen (dit heeft een anti oxidante werking! dus zou de gifitge stoffen ook uit je lichaam moeten halen) en slik vitamine c ik heb wel overgewicht.....maar ben net zo zwaar als toen ik zwanger raakte van mn zoontje en voor tijdens en rond en na mn ei klus ik om de dag! en weet je waar ik zooooo n spijt van heb dat ik na de bevalling ben begonnen met de pil dat had ik nooit moeten doen!!!!! maja ik ben dit keer ook anders ongi veel meer helder bloed en langer dan normaal dit is al mn 4e dag geloof ik...... @jori...mannen begrijpen ons vrouwen daar toch niet in joh! hopelijk heb jij snel duidelijkheid met toch n posi test of n ongi! gek dat je nu inens al n paar dagen over tijd bent he
Ben op mn werk maar wou toch ff mededelen dat ik ongi ben geworden! Bijzonder genoeg erg blij dat ik duidelijkheid heb. En dan gaan we vanaf nu serieus aan de klus!
@ Jori, fijn dat het toch heeft doorgezet, weet je tenminste wel waar je aan toe bent en kun je weer vooruit kijken @ hier, net de echo gehad en vooralsnog ziet alles er goed uit! Kindje zit deze keer op de goede plek en er was voorzichtige hartactie te zien. Nu ongeveer 6 weken, volgende week nog een echo voor de geruststelling. We wachten af!
wat fijn zeg!!!! hoeveelste ronde was het voor jou nu raak? @jori fijn die geruststeling! en nette cyclus van 28 dagen!
@Noamy, het was nu raak in ronde 11 na een bbz dus daarom kreeg ik nu ook een vroege echo om in ieder geval zeker te weten dat het op de goede plek zit. Maar goed, een goede echo met 6 weken is natuurlijk geen garantie dat het ook goed gáát dus ik ben nog wat voorzichtig Op naar volgende week!
dit gaat vast goed komen!!!!! echt!!!! fijn dat je iig dan binnen het jaar zwanger bent hoe lang duiurde het bij de eerste?
@jori...balen! Maar je weet nu idd waar je aan toe bent. @nathalievK wat fijn die echo! Geniet meid! Hier had ik gisteren weer een licht positieve test ( te licht voor mijn gevoel vandaar dat ik het niet had medegedeeld) en m'n gevoel klopte inderdaad....vanmorgen weer getest en negatief helaas. Ik zal de komende dagen wel bloed verliezen!
@kacheltje, balen dat je negatief getest hebt!! Was je al over tijd? @Noamy, ik ben nu voor de vierde keer zwanger. De eerste keer was een MA met 10 weken, toen was ik volgens mij in ronde 2 zwanger. Toen mijn zoontje, dat was in ronde 3 meen ik en toen de bbz en die was in ronde 1. En nu dan in ronde 11. Het kan verkeren zullen we maar zeggen
Geen idee of ik overtijd was...hele onregelmatige cyclus en wist mn nod niet. Een dag of 5 geleden had ik de eerste (licht) positieve test. Gisteren had ie dus een stuk donkerder moeten zijn en helaas vandaag negatief. Het zwanger worden is bij mij geen probleem maar het blijven zitten daarentegen...grr...
Balen kacheltje! Natalie, fijn dat de eerste tekenen goed zijn en het op de goede plek zit. Volgende week nog zo'n mooie echo en dan, hop, op die roze wolk jij! En Jori, jammer van je ongi, maar wel fijn dat je nu tenminste weet waar je aan toe bent. Hier even in een emo bui. Van het augustus groepje op zp is de eerste 38 weken zwanger dus kan elk moment bevallen. De foto's van haar zwangere buik zijn zo waanzinnig mooi dat ik er stil van word. En gisteravond uitgebreid met mijn bestevriendin gesproken. Ze is 12 weken zwanger en heeft gister een goede echo gehad. Ik ben heel erg blij voor haar, maar we zouden SAMEN zwanger zijn, net als bij de eerste twee kinderen. Dus het steekt wel een beetje. Gelukkig is ze extreem lief en snapt ze mijn gevoelens goed, dat scheelt een hoop. Ik kan op haar niet boos worden, maar heb af en toe best de behoefte om iets of iemand de 'schuld' te geven. Rationeel slaat dat natuurlijk nergens op, maar ik ben gewoon kwaad op de hele situatie. Grrrr! Gelukkig kan ik het hier een beetje van me afschrijven. Thanks ladies!
ahhhh kacheltje.... droppie drie heeeeeel begrijpelijk ik heb hetzelfde om mij heen is het een heuse babyboom echt er zijn er zelfs 3 (neef van vriend broertje van vriend en mijn nichtje) op 15 oktober uitgerekend! 4 dagen voor de verjaardag van mijn zoontje en hoop dat er dus niemand op 19 okt bevalt! en dan nog de rest van collegas en vrienden en fam die zwanger zijn of net bevallen.... vreselijk!!!!!! ik let er niet op omdat ik ermee bezig ben het is gewoon zo! dat steekt het is niet zo dat ik het mensen misgun maar het doet zeer bij ons is een tweede zoooo welkom! en als ik dan bij mn zwager en schoonzus kijk die doen t alleen omdat andere het ook willen en of hebben wij zeiden we gaan voor n tweede en hun moedetbn ook weer en meteen weer raak.... het is soms zoooo oneerlijk! en je vraagt je zo vaak af wat je verkeerd doet he... dikke knuf meis maar ik voel psies hetzelfde......
@nathalie: fijn meid. Alvast een btje genieten. @minder mee bezig zijn. Gaat hier niet op. Huis gekocht en aan t verbouwen en toch nog niet zwanger. @droppie: af en toe emo bui moet kunnen. @kachelte: balen!! Lennox mag morgen op voor zn zwemdiploma guppy 2. Zo leuk.