@natalie ik snap hoe je je voelt. Pas met 12 weken zal je een beetje vertrouwen krijgen, zeker als met 10 weken een kleintje gestopt is. Nu is het een tijd vol spanningen en ik merkte zelf dat ik er niet van kon genieten. Ik hoop dat je snel door de eerste periode heen bent. Dat het zakt en dat je dan van vertrouwen naar genieten gaat. Dikke knuf. Ik hoop met je mee. @droppie 3 het leven is oneerlijk! @kacheltje balen zeg @hier spierpijn en nu werken, leuke combi....zucht Fijn weekend allemaal
Dames, Ik had mezelf voorgenomen niet vroeg te testen maar aangezien we vandaag een feest hebben de hele dag van schoonfam, dacht ik toch even kijken of hij toevallig posi is want dan drink ik zeker niets, en eet ik ook geen rauwe dingen etc. (Als hij negatief was geweest ook niet mezelf kennende want ben supervoorzichtig en aangezien het pas 10 dpo is kon hij nog posi worden in komende dagen ) Maar tot mn grote ongeloof binnen afleestijd, op 10 dpo, een streep... Ik kan het nog niet geloven. Na 7 maanden en een vm.k.. Durf ook nog niet heel blij te zijn omdat er nog zo veel mis kan gaan en ik dat ook heb ervaren. Ben voorzichtig een ienimini beetje blij @Nathalie, Fijn hoor! Dat stelt toch alweer wat gerust. Ookal begrijp ik dat je evengoed nog wat onzeker bent!! Is niet zo gek. Probeer toch een beetje te genieten hoe moeilijk ook! Voor de rest van de dames, fijn weekend!!
Wauw Deetje! Inderdaad voorzichtig gefeliciteerd! Al best duidelijke streep voor 10dpo! Heb je vroege symptomen die je anders niet hebt? Hier vandaag 8 dpo en voel wel banalers waar ik maar al te graag een symptoom van zou willen maken. Helaas nog even afwachten...
Wow, Dee-tje, wat goed!!! Alvast gefeliciteerd meid! Dat wordt een feestje (en hopelijk 9 maanden lang) zonder alcohol!
Bedankt voor jullie lieve reacties @mamasmeisje, Ik had wel een aantal dingetjes die ik leek te herkennen van het eerder zwanger zijn, maar ik durfde me er niet teveel op te focussen omdat ik bang was voor teleurstelling. Wat ik lijk te merken is dat als ik ongi moet worden, mijn afscheiding vanaf ei tot nod weinig en erg droog is. Als het raak is, blijft deze vanaf ei bij mij wat meer en (sorry voor details ) natter, doorzichtiger ook wel. Ik zag dat al steeds afgelopen dagen en dacht al hmm, wie weet. Verder ook pijntjes en steekjes die meer uitstralen naar de zijkant van mijn buik richting heupbot, beetje spierpijnachtig gevoel. Terwijl ik als ik ongi wordt meestal meer last heb van steekjes in de liezen. (heb ik nu ook maar iets minder) Ook heb ik last van mn darmen. Had ik vorige keer ook dus dat was ook wel een herkennings puntje. Maar goed. Voor nu blijf ik nog even onzeker. Ik ben blij maar ook lichtelijk angstig merk ik. Hoop zo dat het goed gaat. Ik hoop echt heel erg voor jou dat het ook raak is! Spannend, 8 dpo. Nog een paar daagjes. Ga je pas testen als je niet ongi wordt? Of heb je ook last van testdrang
Jeetje meiden, wat goed! Deetje voorzichtig gefeliciteerd! Mamasmeisje spannend! Ik hoop het zo voor je! Morgen maar eens de lijst op vissen! Fijne avond allemaal
Zwanger: Blaadje: xx jaar, 2e kindje - ronde 5 - 14 november 2014? NatalievK: 28 jaar, 2e kindje - ronde 11 - 24 december 2014? Dee-tje: 25 jaar, 2e kindje - ronde 5 - 23 december 2014? NOD lijst: Marrie84: 29 jaar, 2e kindje - NOD xx april - ronde 12 Droppie Drie: 32 jaar, 3e kindje - NOD 8 mei - ronde 9 Jori: 27 jaar, 2e kindje - NOD 9 april - ronde 0 Kacheltje: 26 jaar, 2e kindje -NOD 13 april - ronde 1 Mamasmeisje: 30 jaar, 2e kindje - NOD 18 april - ronde 11 Evi83: 30 jaar, 2e kindje - NOD 21 april - ronde 12 (13 na stoppen pil) Sznne: 28 jaar, 2e kindje - NOD 22 april - ronde 10 Meijtje: 30 jaar, 2e kindje - NOD 23 april - ronde 11 (*MA aug 13 *MA dec 13) Derde: 32 jaar, 3e kindje - NOD 26 april - ronde 11 Mickey83: 30 jaar, 2e kindje - NOD 29 april - ronde 16 (*MA jan 14) Lizanne84: 29 jaar, 2e kindje - NOD 1 mei - ronde 12 Whoppie: 31 jaar, 2e kindje - NOD 3 mei - ronde 12 Noamy: 33 jaar, 2e kindje - NOD 5 mei - ronde 6
Dee-tje, gefeliciteerd meid!!!! Wat goed!! @mamasmeisje, spannend hoor! Weet je al wanneer je gaat testen?
Vandaag toch ff op zp... Deetje... wauw wat een mooie test voor 10dpo. Gefeliciteerd hoor. Duim met je mee dat alles goed blijft gaan!
Dee-tje voorzichtig gefeliciteerd! Spannend zeg! Andere meiden op het wachtbankje ook succes, ik moet nog even geduld hebben, ook al begint het woord geduld me echt mn oren uit te komen Om me heen echt de een na de andere echo onder mn neus gedrukt. Ben wel blij hoor voor hen, maar als je dan ook nog hoort dat het bij allen binnen drie maanden raak was en bij eentje een ongelukje dan is het wel even slikken en een traantje laten hoor. Hoop dat ik de moed niet verlies...
*zwaait naar mickey83* jouw cycli blijft ook heel onregelmatig je @derde daar zou ik nu ook een traantje om laten, zeker per ongeluk... Nee waarom dan he en geduld hebben is geen keuze, het wordt opgelegd. Verlies de moed niet, na 2,5 jaar kan het ook. Hou daar aan vast. Dikke knuf meid. @hier, vannacht 0 uur geslapen elk half uur kleine meid, nog even bij me gelegen, maar ze slaat en schopt in haar slaap, dus dan laat je het wel om te slapen, voor je het weet heb je een hiel in het gezicht. Nu zit ik al weer een tijdje op en met een uurtje moet ik werken. Nu nog niet zo moe, maar vanmiddag denk ik dat ik inval haha. Het hoort er bij. Wel een beetje jammer
Zwanger: Blaadje: xx jaar, 2e kindje - ronde 5 - 14 november 2014? NatalievK: 28 jaar, 2e kindje - ronde 11 - 24 december 2014? Dee-tje: 25 jaar, 2e kindje - ronde 5 - 23 december 2014? NOD lijst: Marrie84: 29 jaar, 2e kindje - NOD xx april - ronde 12 Droppie Drie: 32 jaar, 3e kindje - NOD 8 mei - ronde 9 Jori: 27 jaar, 2e kindje - NOD 9 `mei - ronde `1 Kacheltje: 26 jaar, 2e kindje -NOD 13 april - ronde 1 Mamasmeisje: 30 jaar, 2e kindje - NOD 18 april - ronde 11 Evi83: 30 jaar, 2e kindje - NOD 21 april - ronde 12 (13 na stoppen pil) Sznne: 28 jaar, 2e kindje - NOD 22 april - ronde 10 Meijtje: 30 jaar, 2e kindje - NOD 23 april - ronde 11 (*MA aug 13 *MA dec 13) Derde: 32 jaar, 3e kindje - NOD 26 april - ronde 11 Mickey83: 30 jaar, 2e kindje - NOD 29 april - ronde 16 (*MA jan 14) Lizanne84: 29 jaar, 2e kindje - NOD 1 mei - ronde 12 Whoppie: 31 jaar, 2e kindje - NOD 3 mei - ronde 12 Noamy: 33 jaar, 2e kindje - NOD 5 mei - ronde 6
Pfff Meijtje! Heftig zo'n nacht joh! En dan nog gaan werken! Ik hoop dat ze de komende nacht een betere nacht hebt en jij ook! Is ze overdag dan niet stik moe? Nog een keer getest Deetje?? Ik heb vandaag een testje gewaagd op 9 dpo. En daarna heb ik bij kV 2 nieuwe testjes gekocht om mee te nemen op vakantie... En een doosje tampons. Kortom: t nog alle kanten op, haha. Voel je jezelf ook staan hoor bij de kassa: doosje zwangerschapstesten en doosje tampons dus voor t zicht nog FF want extra dingetjes gekocht
Dankjewel nog een keer meiden! @meijtje, Pff wat slopend zeg hé!! Hoop dat het vannacht beter is voor je! @Mamasmeisje, Ja, vanochtend uiteraard nog x getest.. En streepje is een stukkie donkerder dan gister. Dus dat is fijn maar voor nu voel ik mij nog wel onzeker. Tot nod blijf ik elke dag nog een testje doen dus dat betekent morgen en di. nog. Dubbel hè dat je dan met die twee totaal tegenstrijdige dingen in de winkel staat Hopen dat je alleen de testjes hoeft te gaan gebruiken.
Hey Mamameisje! Ik zie dat je een testje gewaagd hebt maar je zegt er niet bij of ie positief of negatief was... Lat ons anders ff mee turen