Haha zat al te wachten op een reactie Net geprobeerd foto toe te voegen maar niet gelukt..ik ga nu slapen want morgen vroeg op. S gaat naar de psz en wij ondertussen spullen inpakken want we gaan een midweek weg. Naar Buitenhof de Leistert! Heerlijk met z'n 3-tjes genieten! Dus drukke dag morgen! Ik zal overigens iets vaags op de test maar dat heb ik maandelijks dus vertrouw t niet zo.
@jori, Haha, scherp! Ik dacht eruit op te maken dat hij neg was. Maar dat wordt niet gezegd @mamasmeisje, Je zag dus wel wat staan begrijp ik?! Test je vaker vals posi dan?? En met welke, de kv? Fijne vakantie trouwens! Even lekker genieten, heerlijk!
Ja heb wel vaker vage streepjes gehad op een test. Iedereen op zp zag t ook. Zijn de kv2v5 testjes. Heb geen andere waarmee je vroeg kan testen. Maar ik ga er van uit dat t niet zo is. Temp wel omhoog vanmorgen maar toch, vind het moeilijk om positief te denken. Eerst maar positief testen en dan denk ik weer positief
Ik sluit me graag bij jullie aan. Ik probeer wat minder actief te zijn hier. Maar vind t nog wel erg leuk om mee te lezen en af en toe te reageren We zitten nu in ronde 5, bij me dochter was ik bij de 3e ronde zwanger.
hiii asun!!! welkom wij zaten in hetzelfde forum van de zw van onze eerste!!!!ter info voor de rest hier hahahaa mamameisje hoop echt dat er n duidelijkere streep komt!!!
@deetje: gefeliciteerd! @mamasmeisje: spannend hoor. geniet maar lekker van de daagjes weg. Welkom Asun Ik heb vanmorgen een afspraak gemaakt voor de 23e bij de ha. eens kijken wat ze zegt.
Zwanger: Blaadje: xx jaar, 2e kindje - ronde 5 - 14 november 2014? NatalievK: 28 jaar, 2e kindje - ronde 11 - 24 december 2014? Dee-tje: 25 jaar, 2e kindje - ronde 5 - 23 december 2014? NOD lijst: Marrie84: 29 jaar, 2e kindje - NOD xx april - ronde 12 Droppie Drie: 32 jaar, 3e kindje - NOD 8 mei - ronde 9 Jori: 27 jaar, 2e kindje - NOD 9 `mei - ronde `1 Kacheltje: 26 jaar, 2e kindje -NOD 13 april - ronde 1 Mamasmeisje: 30 jaar, 2e kindje - NOD 18 april - ronde 11 Evi83: 30 jaar, 2e kindje - NOD 21 april - ronde 12 (13 na stoppen pil) Sznne: 28 jaar, 2e kindje - NOD 22 april - ronde 10 Meijtje: 30 jaar, 2e kindje - NOD 23 april - ronde 11 (*MA aug 13 *MA dec 13) Derde: 32 jaar, 3e kindje - NOD 26 april - ronde 11 Mickey83: 30 jaar, 2e kindje - NOD 29 april - ronde 16 (*MA jan 14) Lizanne84: 29 jaar, 2e kindje - NOD 1 mei - ronde 12 Whoppie: 31 jaar, 2e kindje - NOD 3 mei - ronde 12 Noamy: 33 jaar, 2e kindje - NOD 5 mei - ronde 6 Asun: 30 jaar, 2e kindje - NOD 4 Mei - ronde 5 Ik ben zo vrij geweest om mezelf erbij te zetten
Welkom Asun! @hier: mijn follikel is weer aan het groeien denk ik Ik gok op een eitje op morgenavond/woensdag.
jeej!!! doe je ook ovu testjes lizanne? ik heb ook al n beetje ongi/eipijn ???!!!??? miss vanaaf n testje wagen t zou toch niet komen van die tarwekiemolie capsules he????!!!
@jori ik heb twee positieve testen gehad en daarna helaas 2 negatieve....nu wachten op ongi zodat we verder kunnen maar het laat aardig op zich wachten helaas.... jij bent al bezig aan je nieuwe ronde he?
Gisteren gyn, zaad is goed. Nu twee keer bloedprikken en een echo en over 5 weken terug. Op papier ziet ze zo geen reden waarom het niet zou lukken.
@kacheltje wat balen! Heb je dit al vaker gehad? Ik ben vrijdag ongi geworden! Deze ronde gaan we gericht bezig. Vindt het best wel weer spannend! @ Evi gelukkig lijkt alles goed dan kun je daar een gerust hart over hebben. Hoe zit je nu in je cyclus?
iig goed nieuws evi hopelijk je bloed en echo ook goed.... dan blijft de vraag natuurlijk waarom het zo op zich laat wachten........