@tandjes hier nog 2 hoektanden boven en 4 2e kiezen. @lizanne super leuk, ja bumba haha scoort altijd hoog En dat is dan wel een confrontatie ... Een jaar later. We lopen er hier allemaal tegenaan. Hopelijk heb je toch een hele mooie dag, ondanks het gemis, want dat is het. En lekker ongeduldig kunnen die kleintjes zijn toch. @mamasmeisje, wat verschrikkelijk! Ik had het zo gehoopt voor je. Super balen en ik hoop dat je toch nog een beetje vakantie kunt vieren. @whoppie klinkt erg gezellig klussen is ook leuk haha kleine helpt ook mee of niet @pasen weinig, beetje in huis rommelen, troep weg doen en genieten van een dagje extra met mijn man voor voorlopig vrij met werken. En ook waarom worden we niet zwanger en waarom blijft het niet zitten pfff
Zo weer even bijgelezen!!! Balen mamasmeisje!!! Ik hoop dat je nog wel lekker van je vakantie kan genieten. Hier een dilemma. Ik had afgelopen zaterdag avond een mega knallende ovulatietest. Maar mijn temp doet daar niet echt aan mee. Meestal blijft m'n temp tot 36.6 en dag van ovulatie een dip en daarna minimaal 36.8. Nu vanaf zondag getempt en twee dagen 36.6 daarna twee dagen 36.7 en vanmorgen 36.8. Ik weet eigenlijk niet zo goed wat ik hier nu van moet denken. Jullie wel??? Ik las ook zoiets als dat je wel een positieve ovulatietest kan hebben, maar vervolgens geen eisprong. Mocht dit zo zijn... dan word ik zeker ook niet ongesteld over 1,5 week?? Ik dacht net dat ik alles rondom m'n cyclus begon te snappen, maar dat is nu weer zoek...:x grr... En ik heb al zo'n lekkere cyclus Hier nu vrij... Lekker shoppen en dan hopen dat het maandag ook nog lekker weer is om wat buiten te gaan doen.
Ik heb trouwens vandaag gelezen dat er onderzoek gedaan is naar de levensstijl van de man en de kans op een miskraam. Uitkomst was dat dit toch wel enig effect kan hebben..... Het ging met name om roken en alcohol gebruik. Ik heb dit niet gelezen in 1 of ander lullig tijdschriftje maar in het tijdschrift van de KNOV
@jori jammer gaat het hier niet op. Hij rook soms, maar niet rendabel. En daarrnaast sport hij veel met zijn werk, drinkt hij niet. Dus ze kunnen het overal de schuld aan geven, straks is het omdat ik melk lekker vind. Of juist nooit drink of rook. Al doen ze nog zoveel onderzoek, 99,5% van de miskramen blijven onbekend. Dat misschien 0,1 procent beïnvloed wordt ernstig alcohol misbruik en veel roken dan hadden de buren tokkie geen kinderen, die blowen ook nog.
@mickey geen idee, ik heb het nooit gedaan. Ben het heel eerlijk ook niet van plan. Maar kan zijn hoor dat je geen eisprong gehad hebt. ik hoop dat je lichaam van slag is en dat het eitje gewoon gesprongen is.
Ik heb nog even de lijst naar voor gehaald. Typisch voor iemand die in de wachtweken zit en nu al aftelt haha! @Mamasmeisje: ik denk dat ik je nieuwe NOD juist heb uit het NOD topic 1-15 mei maar verbeter gerust indien ik fout ben. Zwanger: Blaadje: xx jaar, 2e kindje - ronde 5 - 14 november 2014? NatalievK: 28 jaar, 2e kindje - ronde 11 - 24 december 2014? Dee-tje: 25 jaar, 2e kindje - ronde 5 - 23 december 2014? NOD lijst: Marrie84: 29 jaar, 2e kindje - NOD xx april - ronde 12 Jori: 27 jaar, 2e kindje - NOD 9 `mei - ronde `1 Kacheltje: 26 jaar, 2e kindje -NOD 13 april - ronde 1 Evi83: 30 jaar, 2e kindje - NOD 21 april - ronde 12 (13 na stoppen pil) Sznne: 28 jaar, 2e kindje - NOD 22 april - ronde 10 Meijtje: 30 jaar, 2e kindje - NOD 23 april - ronde 11 (*MA aug 13 *MA dec 13) Derde: 32 jaar, 3e kindje - NOD 26 april - ronde 11 Mickey83: 30 jaar, 2e kindje - NOD 29 april - ronde 16 (*MA jan 14) Lizanne84: 29 jaar, 2e kindje - NOD 1 mei - ronde 12 Whoppie: 31 jaar, 2e kindje - NOD 3 mei - ronde 12 Noamy: 33 jaar, 2e kindje - NOD 5 mei - ronde 6 Asun: 30 jaar, 2e kindje - NOD 4 Mei - ronde 5 Droppie Drie: 32 jaar, 3e kindje - NOD 8 mei - ronde 9 Mamasmeisje: 30 jaar, 2e kindje - NOD 11 mei - ronde 12
Zwanger: Blaadje: xx jaar, 2e kindje - ronde 5 - 14 november 2014? NatalievK: 28 jaar, 2e kindje - ronde 11 - 24 december 2014? Dee-tje: 25 jaar, 2e kindje - ronde 5 - 23 december 2014? NOD lijst: Kacheltje: 26 jaar, 2e kindje -NOD 13 april - ronde 1 Evi83: 30 jaar, 2e kindje - NOD 21 april - ronde 12 (13 na stoppen pil) Sznne: 28 jaar, 2e kindje - NOD 22 april - ronde 10 Meijtje: 30 jaar, 2e kindje - NOD 23 april - ronde 11 (*MA aug 13 *MA dec 13) Derde: 32 jaar, 3e kindje - NOD 26 april - ronde 11 Mickey83: 30 jaar, 2e kindje - NOD 29 april - ronde 16 (*MA jan 14) Lizanne84: 29 jaar, 2e kindje - NOD 1 mei - ronde 12 Whoppie: 31 jaar, 2e kindje - NOD 3 mei - ronde 12 Noamy: 33 jaar, 2e kindje - NOD 5 mei - ronde 6 Asun: 30 jaar, 2e kindje - NOD 4 Mei - ronde 5 Jori: 27 jaar, 2e kindje - NOD 9 mei - ronde 1 Droppie Drie: 32 jaar, 3e kindje - NOD 8 mei - ronde 9 Mamasmeisje: 30 jaar, 2e kindje - NOD 11 mei - ronde 12
Ik heb Marie er tussenuit gehaald. Sorry, ik zie haar nooit meelezen en heeft 2 of 3 berichten achter gelaten. Of jullie hebben een andere mening? Dan zet ik haar terug.
Hoi dames, Vanochtend weer een echo gehad, zag er goed uit. Kloppend hartje Wel 2 dagen terug gezet, maar VK gaf aan dat ze het eigenlijk nog niet goed kon meten, omdat het nog zo vroeg was dus ik kon ook verder zijn. Ook gaf ze aan dat ze geen garanties kon geven bla bla bla... Ondanks een goede echo voel ik me op de een of andere manier toch een beetje teleurgesteld ofzo...ik weet niet goed waardoor, misschien toch meer verwacht van de echo Of misschien toch die opmerkingen van de VK. Ik ging er vanochtend heen met een goed gevoel en voel me nu toch een beetje down Maar goed, afspraak nu voor over 2 weken voor de 'echte' termijnecho dus we wachten maar weer gewoon af. @mamasmeisje, wat balen dat je toch ongi bent geworden!! Ik hoop dat je ondanks dat toch nog even lekker kunt genieten van je vakantie!
Zwanger: Blaadje: xx jaar, 2e kindje - ronde 5 - 14 november 2014? NatalievK: 28 jaar, 2e kindje - ronde 11 - 24 december 2014? Dee-tje: 25 jaar, 2e kindje - ronde 5 - 23 december 2014? NOD lijst: Kacheltje: 26 jaar, 2e kindje -NOD 13 april - ronde 1 Sznne: 28 jaar, 2e kindje - NOD 22 april - ronde 10 Meijtje: 30 jaar, 2e kindje - NOD 23 april - ronde 11 (*MA aug 13 *MA dec 13) Derde: 32 jaar, 3e kindje - NOD 26 april - ronde 11 Mickey83: 30 jaar, 2e kindje - NOD 29 april - ronde 16 (*MA jan 14) Lizanne84: 29 jaar, 2e kindje - NOD 1 mei - ronde 12 Whoppie: 31 jaar, 2e kindje - NOD 3 mei - ronde 12 Noamy: 33 jaar, 2e kindje - NOD 5 mei - ronde 6 Asun: 30 jaar, 2e kindje - NOD 4 Mei - ronde 5 Jori: 27 jaar, 2e kindje - NOD 9 mei - ronde 1 Droppie Drie: 32 jaar, 3e kindje - NOD 8 mei - ronde 9 Mamasmeisje: 30 jaar, 2e kindje - NOD 11 mei - ronde 12 Evi83: 30 jaar, 2e kindje - NOD 16 mei - ronde 14
@natalievk kan me voorstellen dat het dubbel voelt die onzekerheid en wat de vk zei niet echt leuk om te horen en snap ook niet dat ze dat er zo dik bovenop legt !weten allemaal wel dat het nog mis kan gaan maar meis je hebt n kloppend hartje gezien!!! dat klinkt toch echt geweldig!!! probeer n beetje te genieten! je bent gewoon zwanger!!!!!!!!!!!!!! welkom evi
Hahaha, ben er al een paar maanden hoor Zoontje had dus geen gelijk. Mama heeft geen baby in d'r buik. Dinsdag weer naar het zkh voor bloedprikken en echo.
@natalievk maar als je een kloppend hartje hebt gezien is de overlevingskans al een stuk hoger. Je weet er zijn nooit garanties, maar ik ben blij dat je een hartje gezien hebt. @evi ik hoopte het zo erg voor je! Dinsdag terug. Hoop je dat ze wat vinden of juist niet? Moeilijk hoor. Respect dat je er zo mee om kan gaan.
@ Mamasmeisje, balen zeg. Hoop dat de vakantie je voldoende afleiding geeft... Koppie op meid! @ Natalie, super goed, een kloppend hartje! Iets mooiers had deze echo toch niet kunnen geven? Raar dat de vk de kans dat het misgaat zo benadrukt. Daar word je toch niet vrolijk van... Terwijl je alle reden hebt om te gaan genieten!!! @ Evi, jammer dan zoontje er naast zat. Hoop dat je in het zkh wijzer wordt... Hier wacht ik geduldig mijn ei af. Zondag de ovutesten maar weer uit de kast halen. Verwacht ei eigenlijk pas donderdag, maar ik wil hem echt niet missen als ie ineens wat vroeger is. Mijn lijf heeft me wel vaker voor de gek gehouden... Verder een rustig paaswekend in het verschiet. Morgen komen m'n beide broertjes eten (ze zijn allebei drie koppen groter dan ik, maar ik blijf de oudste!) en morgen naar mijn ouders. Maandag lekker dagje thuis. Moeten de schuur maar eens gaan verven...
Bah, dat klinkt heftig. Even laten onderzoeken idd. Als het (lichte) endometriose is, kan er dan wat aan gedaan worden? Ik heb een vriendin met een bizar heftige variant van endometriose. De verhalen zal ik je verder besparen, maar hoop van ganser harte dat je dat niet hebt!