Balen voor alle meiden waar het weer mis is. Ik zit weer op het wachtbankje. Overigens duurde het bij m'n zusje 9 maanden voor de eerste. In 1 keer raak voor de tweede en een jaar voor ze zwanger was van de derde.
Dankjewel Meijtje, ik hoop het ook! En voor jou ook zo snel mogelijk! @Evi: zo horen dat het echt wel varieerde hoelang het duurt voor je zus zwanger werd geeft toch wel weer moed voor de volgende ronde. dankjewel Ik heb vannacht superslecht geslapen. Ik werd om 4u wakker en hoopte echt dat ik toch niet ongi was geworden. Zodra ik me realiseerde dat het wel zo was echt volle bak tranen. Zooo verdrietig. Ik werd er echt even wanhopig van dus daarom dat dit berichtje lezen toch weer moed geeft. Het zal echt wel een keer lukken he! Bij ons allemaal!
Nou meiden ik heb een hele positieve test in de handen.. in het echt is ie nog duidelijker.. zo blij.. sorry als ik iemand hiermee kwets maar het is lang geleden dat ie zo positief was normaal moest ik echt turen.
Hey, zeker niet kwetsend hoor: GEFELICITEERD!!! Geniet ervan. Ik zou een eventuele positieve test hier ook hebben getoond hoor Hoelang waren jullie bezig voor de 2de? Dit geeft me weer hoop hoor!
Dank je!! Hoop zo dat de kleine nu lekker blijft plakken! Naja wij hadden 3 keer al een licht positieve test dat je echt moest turen en toen werd ik ongesteld. 4e zelfde maar toen zei mijn gyn dat ze twijfelt of het een vmk was en nu dus dit echt zo blij want na 4 keer eindelijk een duidelijke 2e streep! En idd hoop houden het komt echt goed!!
@lizanne84 bij 20% van de innestelingen gaat het goed, dus dan word je wel ongesteld terwijl het eitje wel bevrucht was. Elke ronde heeft net zoveel kansen. En soms hebben we iets meer pech dan de andere keer. En een dikke knuffel! Het is zo confronterend als het dan doorzet! Maar het kan echt hoor! Veel positieve stralen voor jou. @yasmijnkai alvast voorzichtige felicitaties, hopelijk mag deze uitgroeien tot een wondertje
Gefeliciteerd YasmijnKai! Mooie test! Hopelijk volgen er snel meer in dit topic. Ik had gister een smiley op m'n cb ovutest, dipstick was hetzelfde als controle streep. Vandaag echt een knaller op m'n dipstick dus gister denk ik begin piek en eind ofzo. Zaterdagavond gezellig gemaakt en vanavond natuurlijk weer en misschien morgenavond ook, daarna neem ik ook plaats op t wachtbankje. Ben benieuwd! @lizanne; altijd zo balen als ongi doorzet!! Hopelijk kun je snel de moed weer bij elkaar halen om er weer tegenaan te gaan! Gaat goed komen meid!
@mamasmeisje spannend weer, nog even gezellig maken en dan plof... Ik wacht met je mee tot mn ongi, want ik heb woensdag, donderdag of vrijdagochtend mn ei gehad. Wel vrijdagavond geknuffeld, maar het eitje naar alle waarschijnlijkheid gemist, dus over 2 weken ongi voor mij en een positest voor jou. Ik ga zo duimen voor je!
Ach, gaat tot n toe nog goed hoor. Hoop dat ik me een beetje in kan houden deze ronde, ml gaat vrijdag een week op vakantie dus met m'n nod is ie er niet
@evi Jeetje ga je wachten tot hij terug is? Of denk je dat je jezelf niet kunt bedwingen? Mijn man is altijd maandag t/m vrijdag weg, maar zo rond de testdatum vind ik dat altijd wel vervelend. Dan weet ik ow ik kan testen, hij is over 3 dagen thuis. Ik heb wel altijd gewacht hihi Ik denk dat ik moeite ga krijgen als ik voor het eerst weer sinds 5 maanden weer op het bankje zit. Weer hoop, weer proberen pfff.
Whaha verleidelijk he elke keer blijft het spannend. Ik zit ook met jullie op het bankje, arm on jullie heen. Ik ben benieuwd wanneer mn ongi komt.
Spannend hoor!! Hoop op positieve testen dames!! Ik ga woensdag naar de echo bij mijn gyn. Ben dan +- 4 weken dus benieuwd wat ze ziet.
Verwacht er niet te veel van, 4weken is nog zo kort, dat is enkel een stipje áls ze het al kan vinden.
Nou dames, ik plof ook neer op het wachtbankje! Vanavond m'n ei goed benut, momenteel voel ik al een aantal uur ovulatiepijn. Weet zeker dat hij vannacht springt en morgenavond seksen heeft geen zin meer denk. Sowieso moet ik tot 23.15 werken morgen en daarna komt er niet veel meer van want ml slaapt dan al want moet vroeg op. Mijn NOD is 21 feb. Uitgaande van een LF van 10 dagen. Officieel dus op 25 feb maar gaan eerst maar uit van 21 feb! Spannend!!