@meijtje, Ik kan je foto niet zien maar wat ontzettend goeddd Ben echt heel blij voor je! Begrijp dat de onzekerheid er nog erg is. Ik hoop voor je dat het allemaal goed mag lopen voor je dit x. Voor nu gefeliciteerd!
Meijtje, mooi nieuws! Hoop dat het allemaal goed mag blijven gaan en je over 8 maanden een wolk van een baby in je armen mag houden. Hier ben ik juist afgelopen maand van de goedkope foliumzuur overgestapt op de duurdere 'zwanger worden' vitaminen van Etos. Die moet je tweemaal daags slikken en dat zit nog niet helemaal in mijn systeem. 's Avonds vergeet ik het regelmatig .
mooi meijtje gefeliciteerd, duim mee voor je! Ik had hier afgelopen zaterdag(middag) ook een licht positieve test, voelde me al een paar dagen zwanger, darmen voelden zo strak en waren zo op de hobbel dat het precies voelde alsof ik 16 week zwanger was en t kindje kon gaan schoppen. Ook wel sneller buiten adem met trap lopen dus had maar even getest en jaaa dus.. net voor vertrek naar schoonouders dus dat was wel lastig om het daar niet over te hebben Zou nu dan op 3,5wk zitten dus nog wel heeeel vroeg, al wil ik het nu wel eerder zeggen, vorige keer was ik pas zeker genoeg bij 20wk.
@szanne, Ook voorzichtig gefeliciteerd dan!!! Misschien nog even een testje doen vandaag of morgen? Fijn hoor meiden ! Nu hopen dat er snel nog meer mogen gaan volgen.
Wauw Meijtje! Gefeliciteerd hoor! Ik zie t streepje! Wat een geluk dat je zo snel en gemakkelijk zwanger raakt zeg! Hoop dat dit een blijvertje is! Dit was je eerste poging na de mk en de lange bloeding toch? Het is jullie gegund!! Wordt ergens ook wel wat verdrietig! Waarom lukt t bij ons nou niet? Tis zo frustrerend!!Hoop zo dat t deze ronde zo mag zijn, 3 jaar terug op 9 mei positief getest, hoop dat ik dat deze week weer kan doen op 9 mei, al is mn NOD 2 dagen later...
Gefeliciteerd meijtje en sznne! Ik hoop dat het bij beiden allemaal goed mag gaan! En dat we hier snel mogen volgen.
Van harte allebei! Fijn zeg, en kan het me heel goed voorstellen, Meijte, dat je nu toch weer onzeker bent. Je zal waarschijnlijk pas na elf weken echt opgelucht zijn. We gaan heel hard duimen! Ik had bij mijn tweede ook met 2e paasdag positief getest, vergeet je nooit meer Mamasmeisje heel herkenbaar hoor, heb precies hetzelfde gevoel, waarom lukt het nu niet, we doen niks verkeerd, klussen altijd voor en op ei en leven beiden heel erg gezond, geen sigaretten, geen alcohol (ik alleen wat met een feestje, dat is denk eens per drie maanden) we eten gezond, we sporten beide en toch gebeurt er niks en zo raar na onze andere kindjes die in ronde 1 verwekt zijn. Ik kan bijna niet anders dan bedenken dat er iets niet goed zit. Ik denk echt aan twee dingen, verstopte eileiders of hormoonprobleem na eisprong ofzoiets. Ik hoop dat we daar over een maand wat meer duidelijkheid over zullen hebben.... Ik hoop dat er een hoop roze volgt komende tijd, ik denk hier in ieder geval niet, heb al wat ongikrampjes, ik verwacht het morgen of overmorgen....
@szanne jij ook een voorzichtige gefeliciteerd! Dat schiet al op twee op 1 dag! @ mamameisje en derde ik hoop voor jullie ook gauw een positieve test! Ook voor mezelf natuurlijk maar ik zit nu net in ronde 1 en ben heel benieuwd/onzeker over hoe het ons zal vergaan.
Hé meijtje en szanne... een positieve test. Wat goed!! Gefeliciteerd!! Hopen dat alles nu goed mag blijven gaan meijtje!!! Heb jij ivm eerdere MA ook met zeven weken een echo?? Je ei dus inderdaad anders geweest dan gedacht. Verder kan ik me ook wel aansluiten bij mamasmeisje en derde. Frustratie is het goede woord ervoor. Ik gun het anderen heel erg, maar daarnaast heb jezelf ook al zo lang dat verlangen. Deze maand ben ik er wel wat rustiger onder. Vorige maand voelde ik meer druk.. Ik dacht erg van nu moet het toch wel een keer raak zijn. Ik denk volgende week dinsdag m'n NOD, dus nu op het wachtbankje. (en er verder niet teveel aan denken!!) Laten we hopen dat we allemaal snel mogen volgen met een positieve test met goed einde!!
Heej meiden, vanmorgen ongi geworden, precies op tijd, dat dan weer wel, maar toch weer even flink balen. Ook al wist ik gevoelsmatig dat het weer niet raak was, maar toch Enige voordeel, ben niet ongi bij de eerste afspraak aan de gyn volgende week maandag. Wie weet doen ze dan wel een inwendige echo, maar moet het eerst maar afwachten allemaal. Zucht ik heb eigenlijk echt geen hoop meer hoor dat het nog gaat lukken. En mijn man heeft me al wat extra tijd gegeven, maar heeft nu ook echt zoiets van hoe lang moeten we nog door gaan. Hij vind het wel best zo en is het zat dat ik het afgelopen jaar zo neerslachtig ben geworden van alle teleurstellingen. Ik begin me nu juist weer wat positiever te voelen, de druk is minder en ik heb nu toch al zoiets van tja het gaat vast niet lukken, dus daardoor stress ik veel minder. Ik ben wel blij dat we het zkh gaan bezoeken en hoop echt dat dat ons wat duidelijkheid geeft. Zo niet (als er niks uit komt) geef ik mezelf nog een half jaar en dan is het klaar. Ik heb geen zin de komende jaren bezig te zijn met iets wat ik heel graag wil, maar wat er gewoon niet is. Ik denk dat ik het er heel moeilijk mee ga krijgen, maar ik zie mezelf ook geen jaren meer voort ploeteren. We hebben twee gezonde kinderen en ik denk dat we daar heel gezegend mee mogen zijn. Dan kan de wens voor een derde nog zo sterk aanwezig zijn, maar als ik daardoor nog een jaar teleurstelling na teleurstelling moet verwerken en daardoor depri ben, dan is het gewoon goed geweest.... Maar laten we eerst volgende week en komende ronde maar afwachten. Voordeel is wel dat mn volgende eisprong op de dag van vertrek naar vakantie is, dus mochten ze een echo willen doen in zkh om te zien of mn eitjes groot genoeg zijn, dan zou het de dag ervoor dus nog kunnen. Hoop het zo!
Derde dikke knuffel.... Je verhaal en gevoel erbij is zooo herkenbaar Het is gewoon soms niet eerlijk dat je naar zoiets moois verlangt en het niet gebeurd om welke reden dan ook....terwijl er mensen zijn die hun kinderen weg geven of vermoorden!! Meijtje en Suzanne gefeliciteerd
Ik herken me wel wat in je verhaal hoor, en juist nu ik dan wel positief getest heb komt het besef meer en meer dat ik heel erg bezig was met het ''moeten hebben want ik wil het '' Wat een druk heb ik mezelf eigenlijk opgelegd. Een stapje terug en beseffen dat je al een gezond kindje hebt is ook zoveel waard! We kunnen tegenwoordig zoveel zelf bepalen.. en zelf het bepalen wanneer een kind geboren moet worden willen we in eigen hand houden. Ergens vind ik het te zot voor woorden terwijl ik er net zo hard aan mee doe.. Mocht het nu dan ook voortijdig mislopen of voor een eventuele derde ben ik nu echt wel overtuigd dat ik het lekker op zn beloop laat gaan en dan zien we vanzelf wel. (weet dat dat makkelijk gezegd is maar door alle ervaringen de afgelopen jaren kan ik het ook wel denk ik) Jammer dat er voor zo'n les wel eerst vanalles gebeuren en ervaren moet worden. Realistisch blijven en luisteren naar je gevoel zijn voor mij hierin wel erg belangrijk