Van de 1e snel zwanger, maar de 2e wil nog niet lukken

Discussion in 'Zwanger worden clubs' started by Meijtje, Jan 25, 2014.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Lizanne84

Lizanne84 Fanatiek lid

Oct 24, 2013
    1,533
    5
    38
    @Meijtje: :( nee!! Hoe rot voor je! Pffff...

2. Dee-tje

Dee-tje Fanatiek lid

Oct 17, 2011
    1,435
    320
    83
    Female
    @meijtje, Ahh nee he.. Wat ontzettend naar. Ik had het zo gehoopt voor je en dan nu dit. Vind het echt erg voor je. Hele dikke knuffel voor jou.

3. DSM

DSM Bekend lid

May 17, 2013
    730
    2
    18
    Ah bah meijtje! Sterkte hoor!!

4. noamy

noamy Fanatiek lid

Oct 12, 2010
    3,671
    0
    0
    administratief medewerkster
    arnhem
    Meijtje neeeeeejjjj wat nAAR.....
    bedankt voor je lieve berichtjes....dikke kmuf voor jou

Deetje van harte! Wat n duidelijke oploop!
    Aan jou onderschrift af te leiden was de tweede best snel raak of vergis ik me?

Nog tips voor ons wat je afg ronde tijdens eisprong anders hebt gedaan?!

Mijn vriend heeft gister n half tabletje genomen wat we van de ha hebben gekregen althans gekocht 35 euro voor 4 tabletten!!!
    En dat werkt als n tierelier!
    Heb gelukkig op de dagvan m'n eisprong gisteravond geklust!!
    Gelukkig toch nog n beetje blij....

Bedankt voor al jullie lieve berichten trouwens !!

5. Jori

Jori Bekend lid

Nov 6, 2012
    864
    0
    16
    ooo Meijtje nee! wat een K..zooi!:(

Hier voor het eerst een ovulatietest gedaan van de Action. Deze was omowit terwijl morgen mijn eisprong is volgens de calculator.... iemand hier een verklaring voor?

eeuh zie ook mijn banner :(:(:(

6. derde

derde Bekend lid

Jul 21, 2013
    896
    0
    0
    Zuid-Holland
    neee balen meijtje, jeetje wat naar! Wil je nu niet wat verder onderzocht worden waarom het steeds niet blijft zitten? Er kan dan namelijk iets aan de hand zijn, weet niet meer precies wat, maar een collega van mij had 11 mk achter elkaar en bleek iets te hebben. Niet om je ongerust te maken, maar ik zou er voor onderzocht willen worden. Veel sterkte meis!

Whoppie, hoe lang ben je nu bezig? T is fijn dat ze zaadonderzoek hebben gedaan, maar bij jou alleen 'gekeken'? wat kan ze zonder echo zien dan? Ze kan alleen de stand van je baarmoeder bekijken en of er niet toevallig een infectie in je vagina zit, maar ze kan verder toch niets zien? Je eileiders niet, niet of er cystes zijn? Ik vind het erg raar dat ze zeggen dat het te druk is bij de gyn, jammer dan daar zijn ze voor! Succes ermee! Ik moet maandag dus voor het eerst naar de gyn! Had me ook wel voorgenomen niet zonder verwijzing weg te gaan hoor, want mijne deed ook niet makkelijk, maar is sowieso een lastige tante.

Noamy hoop dat het het geld waard is ;), lijkt me een erg lastige situatie! Wel fijn dat je je ei nu benut hebt. Blijkbaar heeft hij niet veel testosteron? Ik kan je alleen niet helpen, als ik mijn man midden in de nacht wakker maak bespringt ie me nog ;)

Oh ik heb nu twee weken vakantie, heerlijk!!! Lekker ontspannen dus, wie weet helpt het! En met Koningsdag ga ik even lekker los! :) mn ei is toch pas eind volgende week!

7. derde

derde Bekend lid

Jul 21, 2013
    896
    0
    0
    Zuid-Holland
    @Jori, ik denk dat je ei al is geweest. ls je weer zo'n korte cyclus hebt had je op dag 8 moeten beginnen met testen! Mijn ei is ook al op dag 11/12 bij een cyclus van 24 dagen. Ik hoop dus dat je al geklust hebt afgelopen dagen?

8. derde

derde Bekend lid

Jul 21, 2013
    896
    0
    0
    Zuid-Holland
    neee balen meijtje, jeetje wat naar! Wil je nu niet wat verder onderzocht worden waarom het steeds niet blijft zitten? Er kan dan namelijk iets aan de hand zijn, weet niet meer precies wat, maar een collega van mij had 11 mk achter elkaar en bleek iets te hebben. Niet om je ongerust te maken, maar ik zou er voor onderzocht willen worden. Veel sterkte meis!

Whoppie, hoe lang ben je nu bezig? T is fijn dat ze zaadonderzoek hebben gedaan, maar bij jou alleen 'gekeken'? wat kan ze zonder echo zien dan? Ze kan alleen de stand van je baarmoeder bekijken en of er niet toevallig een infectie in je vagina zit, maar ze kan verder toch niets zien? Je eileiders niet, niet of er cystes zijn? Ik vind het erg raar dat ze zeggen dat het te druk is bij de gyn, jammer dan daar zijn ze voor! Succes ermee! Ik moet maandag dus voor het eerst naar de gyn! Had me ook wel voorgenomen niet zonder verwijzing weg te gaan hoor, want mijne deed ook niet makkelijk, maar is sowieso een lastige tante.

Noamy hoop dat het het geld waard is ;), lijkt me een erg lastige situatie! Wel fijn dat je je ei nu benut hebt. Blijkbaar heeft hij niet veel testosteron? Ik kan je alleen niet helpen, als ik mijn man midden in de nacht wakker maak bespringt ie me nog ;)

Oh ik heb nu twee weken vakantie, heerlijk!!! Lekker ontspannen dus, wie weet helpt het! En met Koningsdag ga ik even lekker los! :) mn ei is toch pas eind volgende week!

9. Jori

Jori Bekend lid

Nov 6, 2012
    864
    0
    16
    @ derde we hebben geklust op de volgende dagen: dag 9 s'avonds, dag 11 s'ochtends en dag 13 s'avonds. Alleen ik heb niet zo'n vertrouwen in geklus in de ochtend omdat ik dan denk dat alles er weer uit loopt.

Normaal als mijn ei er aan zou komen zou ik nu toch ook een licht streepje moeten zien?

10. Droppie Drie

Droppie Drie Fanatiek lid

Aug 1, 2013
    1,735
    10
    38
    Bah Meijtje, wat een K*T nieuws! Aanvullend onderzoek vanwege de mk's lijkt me geen gek idee...

Wat de ovu-testen beteft: van mij lopen ze nooit langzaam op, maar ik heb ineens van de ene op de andere dag een knaller. Deze testjes had ik begin deze week. Volgens m'n banner is vandaag m'n eisprong, maar denk dat die een dagje eerder was.

Attached Files:

11. Dee-tje

Dee-tje Fanatiek lid

Oct 17, 2011
    1,435
    320
    83
    Female
    @noamy, Thanks. Nou, zo snel niet echt toch? ;) Misschien sneller dan sommigen hier, zeker. Maar zoals in m'n onderschrift staat waren we bezig vanaf september 13, dus totaal 7 maanden en een vm.k geduurd. Dus twee maandjes langer bezig geweest dan jij nu ongeveer (jij sinds november 13 bezig toch maak ik uit je onderschrift op?) En in totaal heb ik minder kansen gehad door mijn lange cyclussen, dus maar 5 eisprongen gehad, dus 5 rondes maar dus 7 maanden :) Als je een wens hebt die zo sterk is, zoals je weet, en bij de eerste was het na 3 maanden raak dan duurt elke maand te lang. Maar ik ben super blij dat het nu raak mag zijn en hoop dat het allemaal goed gaat.
    En gun ieder van jullie hetzelfde.

Vervelende situatie trouwens met je man, hoop dat jullie er uitkomen.

Ik heb niet speciaal iets anders gedaan dan anders nee.

12. Jori

Jori Bekend lid

Nov 6, 2012
    864
    0
    16
    @ droppie drie hoe zien jouw ovulatietesten na de eisprong eruit dan? direct omowit?

13. Dee-tje

Dee-tje Fanatiek lid

Oct 17, 2011
    1,435
    320
    83
    Female
    @jori, Ik heb ook een vermoeden dat je ei al geweest kan zijn. Je had hiervoor al vaker kortere cyclussen dus daarom denk ik t. Je kunt zoals eerder genoemd beter iets eerder beginnen met testen :) Of hij moet nog komen maar dan zou je cyclus dus weer wat langer zijn dan laatste keer was.

14. Droppie Drie

Aug 1, 2013
    1,735
    10
    38
    @ Jori, niet helemaal omo-wit, altijd wel een heel licht streepje. Na de knaller van dinsdag was ie woensdag ook nog wel positief, maar niet meer zo extreem. Heb net nog even een testje gedaan. Als ie over 10 minuutjes droog is plaats ik een foto van de hele reeks.

15. LIX

LIX Fanatiek lid

Aug 16, 2010
    2,725
    6
    38
    Zorgsector
    Noord Holland
    Lizanne heeft me via een krabbel uitgenodigd voor dit clubje. Bedankt daarvoor :)

Ik sluit me graag bij jullie aan :)

16. Droppie Drie

Aug 1, 2013
    1,735
    10
    38
    Vers van de pers ;)

Streepje is nog wel te zien, duidelijker dan zondag en maandag, maar niet meer zo obvious als dinsdag en woensdag. Wat denken jullie? Eitje woensdag gesprongen? Dan heeft klussen vanavond geen zin meer toch? Ik ben wel weer toe aan een goede nachtrust... ;)

In jouw geval lijkt het alsof je ei al ruim geweest is, of nog moet komen. Eerste lijkt me logischer aangezien je eerder een kortere cyclus hebt gehad. Hoop dat het klussen voldoende is geweest! zo niet, dan komende maand wat eerder beginnen met ovu testen.

Attached Files:

17. Droppie Drie

Aug 1, 2013
    1,735
    10
    38
    Welkom LIX, jij hebt ook al een aardig rijtje in je banner staan...

18. Jori

Jori Bekend lid

Nov 6, 2012
    864
    0
    16
    @ droppie drie thanks voor de foto! Ik denk dat bij jou inderdaad het eitje woensdag is gesprongen!

Mijn test was omowit...... dus dan zal mijn eitje wel veel eerder geweest zijn. Baal wel een beetje dat ik nu niet weet wanneer mijn ei geweest is. Maar goed de tijd zal het leren of het klussen van zaterdagavond en maandagochtend voldoende geweest is.

19. Meijtje

Meijtje VIP lid

Nov 24, 2011
    5,086
    187
    63
    @naomy wat goed misschien ken hij het met een kwart af hihi :) gelukkig dat de tabletten werken, maar ik snap ook heel goed dat je het zonder de tabletten ook wil. Heeft hij er echt altijd last van? Mn ex had het op en af namelijk. Waar het aan lag (mij waarschijnlijk)....

Wel een test gedaan. Midden op de dag net zo licht als de eerste, dus ik ben op mn weg terug.

@onderzoeken ik weet het niet 1 is net voor de 10 weken gestopt, curretage, 2e had met 7 weken al een achterstand en twijfelende hartsvriendin, 2 weken later was die al aan het verschrompelen en was niet boven de 6 weken gekomen met groei, kwam niet vanzelf, dus innestelen ging wel goed alleen 1 echt gestopt en andere nooit begonnen, deze heeft zich niet goed ingenesteld, dus komt heel vroeg. Ik wil nog even geen onderzoeken, laatste half jaar zoveel k#t onderzoek gehad.... Even niets aan mn lijf.

20. Meijtje

Meijtje VIP lid

Nov 24, 2011
    5,086
    187
    63
    Welkom Lix :) ronde 13 al weer zie ik, er zitten hier al een aantal aan het begin of middenin de mmm

@droppie drie zo hopla duidelijk en nee denk dat vanavond geen meerwaarde meer heeft.

Duidelijke ovulatietesten dames!

En heel erg bedankt, het rare is... Ik ben blij dat het eens uit zichzelf er uit gekomen is. Nu hopen dat er dan niets achterblijft.... Zijn we zo een jaar bezig en 3 mislukkingen verder.

Share This Page