Van de 1e snel zwanger, maar de 2e wil nog niet lukken

Discussion in 'Zwanger worden clubs' started by Meijtje, Jan 25, 2014.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Meijtje

Meijtje VIP lid

Nov 24, 2011
    5,086
    187
    63
    Test is wit. Dus geen resten, op naar de volgende ronde..
    Fijne koningsdag.

2. noamy

noamy Fanatiek lid

Oct 12, 2010
    3,671
    0
    0
    administratief medewerkster
    arnhem
    Jeetje meijtje gelukkig dan maar in hoeverre je over gelukkig kunt praten.....

Fijne dag ik zou zeggen drink maar ff lekker en even gedachten op nul...
    Dikke knuf

3. Meijtje

Meijtje VIP lid

Nov 24, 2011
    5,086
    187
    63
    @noamy en werkte een kwart ook? Hoe gaat het nu met je? Ik denk aan je, omdat ik weet hoe het speelt in het dagelijks leven.
    En ja wel gelukkig onder de omstandigheden, anders moest het er weer uitgehaald worden.

4. Jori

Jori Bekend lid

Nov 6, 2012
    864
    0
    16
    Meitje wat fijn dat er geen resten zijn!

@ Lizanne dikke knuffel!

Hier al twee dagen hoofdpijn en vandaag misselijk. Verder nog geen positieve ovulatietest gehad dus ik denk dat ik mn ei heel vroeg heb gehad. Daarentegen vandaag weer vruchtbaarslijm gehad dit kwam niet van klussen aangezien de laatste keer donderdagavond was.... Pfff echt vreemd allemaal hoor. Weet nu ook niet meer wanneer ik moet testen!

5. Kacheltje

Kacheltje Bekend lid

Mar 8, 2013
    929
    92
    28
    Meitje... Ik ben "blij" voor je dat iig niets is achtergebleven. Hoe gaat het verder met je?

@Mickey... Wanneer ga je testen?

6. Jori

Jori Bekend lid

Nov 6, 2012
    864
    0
    16
    Derde! jouw NOD was vandaag heb je getest?

7. Droppie Drie

Droppie Drie Fanatiek lid

Aug 1, 2013
    1,735
    10
    38
    Meijtje, goed dat er niets achter is gebleven. Kan de blik weer op de toekomst!

Ik ben me nu al helemaal gek aan het maken. Ik KAN helemaal niets voelen (want zelfs als er een bevruchting heeft plaats gevonden is het nog niet ingenesteld) maar heb nu al last van 'zware liezen'... pff, dat wordt een lang wachtbankje...

Geloof trouwens dat Derde een paar dagen geleden ongi was geworden?

8. Lizanne84

Lizanne84 Fanatiek lid

Oct 24, 2013
    1,533
    5
    38
    Hier weer ongikrampjes en lichte schouderpijn dus over enkele dagen wellicht weer ongi...

Volgende week gaat ml nog een zaadonderzoek doen en de week erna dan voor mij toch nog een hysteroscopie als dat lukt. Dan hebben we alle onderzoeken gedaan voor het verlof zodat we erna weten wat te doen.

9. noamy

noamy Fanatiek lid

Oct 12, 2010
    3,671
    0
    0
    arnhem
    lief van je!!
    ja n kwart werkte ook en hebben nu gewoon .3 avonden achter elkaar geklust tor gisteravond dus
    Mn ei zal vast geweest zijn had posi ovu test op dag 17
    Nu maae hopen dat mn eitje bevrucht is of word en ik op bevrijdingsdag n mooie posi test in handen mag hebben!

jij n beetje leuke dag gehad

10. LIX

LIX Fanatiek lid

Aug 16, 2010
    2,725
    6
    38
    Zorgsector
    Noord Holland
    Fijn Naomy. Hoe gaat het nu tussen jullie, zijn de spanningen minder?

11. Jori

Jori Bekend lid

Nov 6, 2012
    864
    0
    16
    Hier weer een dag met hoofdpijn. Normaal heb ik dit tijdens mijn ongi. Nu dus midden in de cyclus. Iemand hier ervaring mee?

12. Meijtje

Meijtje VIP lid

Nov 24, 2011
    5,086
    187
    63
    @jori geen ervaring, ik krijg vaak van stress hoofdpijn, komt in ene en kan ook zo weer gaan.

@naomy gelukkig dat dat ook werkt. Hier was wel leuk touwtje getrokken en eendjes gevist op de kermis. Kleine meid helemaal gelukkig. Heeft een mega bal en een dolfijn uitgekozen. Daarna naar reis museum, kon ze voertuigen in en uit klimmen, toevallig stond er 1 die van haar vader geweest is haha. Dus manlief zn voertuig. Super grappig. Ook wat bekende collega's. Toen zijn we terug gelopen en hebben een lekker patatje gegeten :) leuke foto's.

@lizanne, bah :( hoop dat het niet doorzet. Hopelijk kun je het onderzoek nog voor de vakantie doen (als dat nodig mocht zijn) spannend allemaal!

@droppie drie succes op het martelbankje. Het blijft een verschrikking! Duim voor je.

@kacheltje ach moet door... Jammer maar helaas. Dit is lang niet zo erg als curretage. Als ik niet getest had, had ik het niet geweten. Op naar de volgende ronde.

Weet iemand of ik Mn normale cyclus aan moet houden, of weer opnieuw moet tellen vanaf de mk?

13. Jori

Jori Bekend lid

Nov 6, 2012
    864
    0
    16
    Meijtje ik denk eerste dag bloeding. Maar volgens mij kan het ook maar zo zijn dat je cyclys nu anders is. Eventueel op tijd beginnen met ovulatietesten of regelmatig klussen?

14. Kacheltje

Kacheltje Bekend lid

Mar 8, 2013
    929
    92
    28
    Meijtje tegen mij zeiden ze toen dat de eerste dag van het bloedverlies weer telt als cyclus dag 1 ( zoals bij een menstruatie) maar het kan zijn dat de eisprong iets later is vanwege de mk.

15. noamy

noamy Fanatiek lid

Oct 12, 2010
    3,671
    0
    0
    arnhem
    Ja nu wel weer ff
    Klussen achter de rug en nu op t wachtbankje!

Wie zitten er bijna op nod hier?

16. mickey83

mickey83 Bekend lid

Dec 30, 2013
    515
    0
    16
    NULL
    NULL
    Hier helaas door naar de volgende ronde... De eerste tekenen van ongi zijn er weer. Ik weet eigenlijk niet zo goed wat ik er verder bij moet zeggen... ik baal... had het liever anders gezien... het lijkt wel alsof ik me na eisprong steeds meer voorbereid op een volgende teleurstelling. ... daarna probeer ik maar zo snel mogelijk weer verder te gaan met andere dingen. Wel twijfel ik soms waneer ik weer naar ha ga. Gyn heeft gezegd en jaar: nou dat dacht ik niet.

Droppie drie en lizanne... Ik hoop voor jullie positiever bericht!

Noamy... fijn dat het werkt. Hopen dat dit de oplossing is voor jullie en dat het daardoor voor beide beter mag gaan! Succes met wachten!

17. Kacheltje

Kacheltje Bekend lid

Mar 8, 2013
    929
    92
    28
    Ohhh balen Mickey....shit

Weet je zeker dat er geen kans meer is ?
    Je zult je lichaam wel goed kennen ....

18. Lizanne84

Lizanne84 Fanatiek lid

Oct 24, 2013
    1,533
    5
    38
    @Mickey83: dik balen hoor! Hier is het vanaf de eisprong ook altijd een rollercoaster van gevoelens: het ene moment probeer ik me te behoeden voor een teleurstelling en ga ik er van uit dat het weer niet gelukt is, het andere moment denk ik: mss toch wel en zou ik niet al eens testen?...

Hoelang zijn jullie nu al bezig? Ik zou met wat ik nu weet ook niet meer gewacht hebben om naar de gyn te gaan. ML heeft het eigenlijk tegengehouden want anders was ik een maand of 3 geleden al naar de gyn gegaan voor zaadonderzoek ed.

Wanneer was je NOD eigenlijk? Ik verwachtte mijn ongi 30 april of 1 mei maar zou hier ook al eerder kunnen zijn nu ik regelmatig ongikrampjes voel. Maar stiekem dus toch nog hoop...

19. Meijtje

Meijtje VIP lid

Nov 24, 2011
    5,086
    187
    63
    @mickey erger nog, ze tellen vanaf je laatste MA daar gaat het jaar opnieuw in. Daar loop ik ook tegenaan. Was het januari en nu is het april :( elke keer opnieuw... Dus flink balen. Dikke knuf voor je!

20. Lizanne84

Lizanne84 Fanatiek lid

Oct 24, 2013
    1,533
    5
    38
    @meijtje: als je de laatste MK nu voor jezelf houdt en doet alsof je nooit getest had kan je dan niet eerder? Zo zou ik het precies doen ;)
    Want voor t zelfde geld had je gewoon niet getest en het niet geweten. Of zie ik dat verkeerd?

Share This Page