Van de 1e snel zwanger, maar de 2e wil nog niet lukken

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Meijtje, 25 jan 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. LIX

LIX Fanatiek lid

16 aug 2010
    2.725
    6
    38
    Zorgsector
    Noord Holland
    @DSM: Maar hebben ze wel onderzocht dat je geen eisprong hebt dan? Want anders had je niet aan de clomid gehoeven toch?

2. DSM

DSM Bekend lid

17 mei 2013
    730
    2
    18
    Ja, ze hebben bloedname gedaan! Had ik niet bij stil gestaan. Zat met zaad, hsg,... In mijn hoofd!
    Progesteron was toen idd nipt 7 dus geen eisprong. Met clomid 50 en 100 geen follikels (of niet groot genoeg) en vanaf 150 steeds 2 mooie per ronde. Ook progesteron is aanzienlijk omhoog waardoor ik wat langer mag doorgaan!! (Waarde zie onderschrift)

3. Meijtje

Meijtje VIP lid

24 nov 2011
    5.086
    187
    63
    @DSM de ik denk dat mijn man zn kop van zn romp gescheiden had. Onbeleefde botte hork. Je kunt aangeven he, dat je hem niet meer wil. Ik heb ook een gyn /fertiliteitsarts, die ik niet meer wil zien, dat is gewoon in te plannen. En juist hoe groter het ziekenhuis hoe rommeliger. Zo hinderlijk! Dikke knuf, wat moet het een tegenvaller geweest zijn zeg.

@dsm hopelijk slaat 1 van de 2 volgende keren aan.

4. Jori

Jori Bekend lid

6 nov 2012
    864
    0
    16
    @ degenen die clomid gebruiken voor een eisprong..... hadden jullie wel een regelmatige cyclus?

5. Kacheltje

Kacheltje Bekend lid

8 mrt 2013
    929
    92
    28
    @ alle meiden met onderzoeken : heel veel succes met alles! Hopelijk krijgen jullie goede uitslagen.

Wie kan er binnenkort testen?

6. Meijtje

Meijtje VIP lid

24 nov 2011
    5.086
    187
    63
    Eerste DSM is voor derde bedoeld, sorry!

7. Meijtje

Meijtje VIP lid

24 nov 2011
    5.086
    187
    63
    @onderzoeken, volgende keer als het mis gaat, ga ik eens kijken. Ik krijg de verwijzing nu al

8. noamy

noamy Fanatiek lid

12 okt 2010
    3.671
    0
    0
    administratief medewerkster
    arnhem
    Succes dames in de onderzoeken
    Mijn vriend gaat volgende week zaad inleveren en krijgt dan uitslag van t bloed
    Hopelijk hebben we dan t weekend gewoon al n posi test in handen en hoeft t niet meer!

9. Lizanne84

Lizanne84 Fanatiek lid

24 okt 2013
    1.533
    5
    38
    NOD is over 2 dagen maar ben niet zo een vroege tester :)
    Wel dit weekend ovulatietesten en een aantal zwangerschapstesten kv 2v5 in huis gehaald voor op vakantie maar gezien ik weer ongikrampen en schouderpijn heb verwacht ik eigenlijk morgen of overmorgen ongesteld te worden.
    Ga dus ten vroegste morgenvroeg testen maar verwacht zowiezo een omowitte test dus ben er nog niet uit of ik dat wel zou doen :)

10. noamy

noamy Fanatiek lid

12 okt 2010
    3.671
    0
    0
    administratief medewerkster
    arnhem
    Spannend lizanne
    Hopelijk toch gewoon n posi test!!!

Ik ga zondag testen

11. DSM

DSM Bekend lid

17 mei 2013
    730
    2
    18
    Jip! Helemaal mooi 31 dagen en zelfs knallers van OVtesten maar dus geen goede follikels.

12. LIX

LIX Fanatiek lid

16 aug 2010
    2.725
    6
    38
    Zorgsector
    Noord Holland
    En dat kunnen ze alleen zien aan je progesteron toch? Ze kunnen niet op de echo zien of de follikels goed zijn toch?

13. Meijtje

Meijtje VIP lid

24 nov 2011
    5.086
    187
    63
    @testers succes, voor mij zal het weer even duren, want na de MA's had ik een cyclus van 39 en 43 dagen, dus het zal voor mij nog wel een week of 6 a 7 duren. Ik hoop toch zwanger op vakantie te gaan in juli... Of niet... Als het weer mis is heb ik ook weer een uitdaging daar :( dilemma

14. Jori

Jori Bekend lid

6 nov 2012
    864
    0
    16
    Echt bijzonder hoor hoe onze lichamen werken!

@ Lizanne ik hoop toch op een streepje voor jou!

15. LIX

LIX Fanatiek lid

16 aug 2010
    2.725
    6
    38
    Zorgsector
    Noord Holland
    Hey meiden, een vraagje. Is het leuk als we ons eigen lijstje maken? Dus wie wanneer ongesteld moet worden...

16. Kacheltje

Kacheltje Bekend lid

8 mrt 2013
    929
    92
    28
    Oh spannend Lizanne en Naomy!

@lix zo een lijstje hebben we...een paar pagina's terug. Als ik zo achter de laptop zit zal ik hem ff opzoeken

17. derde

derde Bekend lid

21 jul 2013
    896
    0
    0
    Zuid-Holland
    @meijtje, hoop voor je dat je cyclus deze keer toch niet zo van slag is, ik lees vaak dat na een vmk de volgende eisprong toch redelijk snel volgt. Maar jij kent je lichaam natuurlijk het beste.
    We kijken het even aan bij de uitslag hoe die gyn dan is/reageert. Het ligt er natuurlijk aan wat de uitslag is, want als alles goed is zal hij dat er wel weer even inwrijven!

@dsm, ik wist niet dat dan ook kan, dat als je goede ovutesten hebt dat je follikels dan te klein kunnen zijn! Mijn cyclus is ook best regelmatig en ik heb aantal keer met ovutesten sterke lhpiek gehad, maar dan kan het dus toch dat ze niet groot genoeg waren? Iets in mij zegt ook dat het bij mij aan mn hormoonwaardes ligt, maar dan met name progesteron waardoor het na mn eisprong misgaat. Ik hoop dat ze dat kunnen zien met de bloedtest. We zullen zien, ben wel heel blij dat alles nu in gang is gezet. En eind mei horen we meer. Dus dat is nog maar een ronde verder. En wie weet lukt het deze ronde toch zomaar, ook al geloof ik daar niet meer in.

Oh wat spannend, een aantal met hun nod komende dagen!! Ik duim voor jullie, ik vind het altijd erg knap als het lukt niet voor nod te testen. Is er nog ergens een nodlijstje, die heb ik al lang niet meer gezien.

Ivm vakantie zal ik hier even ruim een week niet aanwezig zijn. Morgen gaan we naar de dierentuin, donderdag inpakken etc, misschien dat ik dan s avonds nog wel kan reageren en dan even weekje niet online. Ook wel eens fijn!

18. LIX

LIX Fanatiek lid

16 aug 2010
    2.725
    6
    38
    Zorgsector
    Noord Holland
    Gevonden! Pagina 79 :)

Zwanger:
    Blaadje: xx jaar, 2e kindje - ronde 5 - 14 november 2014?
    NatalievK: 28 jaar, 2e kindje - ronde 11 - 24 december 2014?
    Dee-tje: 25 jaar, 2e kindje - ronde 5 - 23 december 2014?

NOD lijst:

Sznne: 28 jaar, 2e kindje - NOD 22 april - ronde 10
    Meijtje: 30 jaar, 2e kindje - NOD 23 april - ronde 11 (*MA aug 13 *MA dec 13)
    Derde: 32 jaar, 3e kindje - NOD 26 april - ronde 11
    Mickey83: 30 jaar, 2e kindje - NOD 29 april - ronde 16 (*MA jan 14)
    Lizanne84: 29 jaar, 2e kindje - NOD 1 mei - ronde 12
    Whoppie: 31 jaar, 2e kindje - NOD 3 mei - ronde 12
    Noamy: 33 jaar, 2e kindje - NOD 5 mei - ronde 6
    Asun: 30 jaar, 2e kindje - NOD 4 Mei - ronde 5
    Jori: 27 jaar, 2e kindje - NOD 9 mei - ronde 1
    Droppie Drie: 32 jaar, 3e kindje - NOD 8 mei - ronde 9
    Mamasmeisje: 30 jaar, 2e kindje - NOD 11 mei - ronde 12
    Kacheltje: 26 jaar, 2e kindje - NOD 15 mei - ronde 2
    Evi83: 30 jaar, 2e kindje - NOD 16 mei - ronde 14
    LIX: 31 jaar, 2e kindje - NOD 23 mei? - ronde 13

19. Lizanne84

Lizanne84 Fanatiek lid

24 okt 2013
    1.533
    5
    38
    Was ook net ah zoeken.
    Hij moet wel nog eens geupdate worden precies :)

Nog even ego:
    ML en ik zeiden onlangs nog tegen elkaar dat we de laatste maanden wat tegenslagen hebben gehad en dat het geluk toch ooit weer eens in ons voordeel moest keren. Nu heeft hij gisteren na 3 keer proberen eindelijk het rijbewijs BE binnengehaald dat we nodig hebben om met onze caravan op vakantie te kunnen gaan! Hoera! Wat een ontlading bij ons beiden. Even ter info: ik had het wel van de 1ste keer: haha :p
    En hopelijk keert het nu voor een 2de beebje binnenkort dan ook ;)

20. Jori

Jori Bekend lid

6 nov 2012
    864
    0
    16
    Volgens mij is Szanne zwanger toch? Misschien dat iedereen voor zich even kan updaten

Deel Deze Pagina