Van de 1e snel zwanger, maar de 2e wil nog niet lukken

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Meijtje, 25 jan 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Yasmijnkai

Yasmijnkai Niet meer actief

@ Evi, nee doet ik ook niet maar goed hoop gewoon dat ze wel een zwangerschap ziet. :)

2. Mamasmeisje

Mamasmeisje Fanatiek lid

29 mrt 2011
    1.304
    0
    36
    Brabant
    Dames wat denken jullie? Gisteravond gezellig gemaakt, net ovulatietest gedaan en die ziet er zo uit. De onderste is van vanmiddag. Zou piek geweest zijn? Gisterenavond veel pijn gehad links onderin, tot aan vanmiddag ook nog maar veel minder. Nu geen pijn meer. Zou t genoeg zijn? Ben bang dat ik ml vanavond echt niet meer zover krijg....

3. evi83

evi83 Fanatiek lid

10 apr 2011
    2.748
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik zou zeggn piek gisteren. Ei vanavond of morgen.

4. Mamasmeisje

Mamasmeisje Fanatiek lid

29 mrt 2011
    1.304
    0
    36
    Brabant
    Maar wat ik zo vreemd vond is dat ik eergisteren al een smiley had, begin vd piek denk. Gisteren die knaltest en veel ovupijn gehad. Nu deze test en geen pijn meer. Ik twijfel of mn ei niet al is gesprongen vandaag. Liefst zou ik vanavond toch nog even voor de zekerheid willen klussen maar of ml nog wil...:(

5. Yasmijnkai

Heb helaas geen ervaring met ovulatietesten maar ik denk dat ie gaat springen. :) gewoon even voor de zekerheid doorgaan?

6. evi83

evi83 Fanatiek lid

10 apr 2011
    2.748
    0
    0
    NULL
    NULL
    Dat probleem heb ik echt nooit,hahaha!

7. Mamasmeisje

Mamasmeisje Fanatiek lid

29 mrt 2011
    1.304
    0
    36
    Brabant
    We zullen zien vanavond ;) moet eerst werken dus zal wel even laten weten wat hem te doen staat vanavond.
    Maar mocht het niet meer zo zijn vanavond, zou t genoeg zijn geweest gisterenavond nog? Zaadjes blijven toch meestal een dag of 2 in leven en hoeveel tijd hebben ze nodig om bij t ei te komen? Ook wel een halve dag toch?

8. evi83

evi83 Fanatiek lid

10 apr 2011
    2.748
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ei 12 uur, zaad tot 7 dagen

9. Mamasmeisje

Mamasmeisje Fanatiek lid

29 mrt 2011
    1.304
    0
    36
    Brabant
    Nou dan wachten we gewoon weer af! Denk dat we toch goed geklust hebben, zie tempkaartje ook. En de laatste ovutest is opgedroogd al een stuk lichter als op de foto. Denk ei geweest vandaag. Net terug van werken en ml slaapt dus vanavond niet meer gesekst.

10. Meijtje

Meijtje VIP lid

24 nov 2011
    5.086
    187
    63
    @echo met 4 weken, zie je niet veel ben ik bang. Zakje in miniformaat, maar ik nog niets in te zien. Kloppend hartje ook nog niet.

@mamasmeisje ik denk dat je goed geklust hebt. Ovulatiepijn is altijd rond de eisprong, dus ik denk dat die iets eerder is geweest dan. Op het wachtbankje.

@hier zat denk ik een stolsel vast, die kwam er uit met een vak bloed er achter aan. Vandaag is het wel een heel syn minder, maar heel raar. Toen ik bij gyn was zei ze dat mb ei net gesprongen was dan heb ik een cyclus van 18 dagen?mijn lichaam zal wel aan het resetten zijn.

@9 maart tussen mijn verjaardag en manlief in.. :) wie weet brengt het geluk!

11. Yasmijnkai

Ja ik snap dat er geen kloppend hartje is alleen volgens mij wil ze weten of überhaupt wat aanwezig is en op de juiste plaats. :)

12. Meijtje

Meijtje VIP lid

24 nov 2011
    5.086
    187
    63
    Ja dat die niet buitenbaarmoederlijk is, of iets. Hopelijk vinden ze wat en zit het goed. Spannend altijd.

Ik mag komen als ik 7 weken zwanger ben, maar ik denk dat ik met 8 ga omdat de eerst kleine rond de 8 weken is gestopt en de andere was al veel eerder gestopt. Ach eerst mn cyclus normaal krijgen en weer proberen. Tot nu toe is het zwanger worden geen probleem, alleen het blijven is een ramp!

Ik wil zelf de echo later want de laatste keer was echt niet tof. Dat was, ow ja hmm ziet er niet zo goed uit, maar het kan nog, kom over 2 weken maar terug. Dat had ik de vorige keer. Dat is nog veel erger dan het niet weten.

13. Yasmijnkai

Ja daarom vind het erg spannend :p

Hoop voor je dat je cyclus beetje meewerkt nu en jullie straks een plakbabytje hebben!! :D Lichaam van een vrouw is af en toe zo raar zegt mijn man altijd. :)

14. Meijtje

Meijtje VIP lid

24 nov 2011
    5.086
    187
    63
    Dat zal nog wel even duren 18 dagen is geen normale cyclus.

15. Meijtje

Meijtje VIP lid

24 nov 2011
    5.086
    187
    63
    Heb 1 dag stortbak aan stolsels en bloed gehad en toen.... Niets meer.... Dus of van 5 dagen? En voor 1 dag? Snap het niet meer.
    Ik denk dat het van de mk is en dat er een stolsel vast zat. Dan is ei weggevloeid en is het wachten tot ongi om de eerste ei na ma te kunnen benutten...

16. evi83

evi83 Fanatiek lid

10 apr 2011
    2.748
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoi meiden. Niet zoveel nieuws hier.
    Lekker afgevallen, maar verder nog op het wachtbankje.

17. Meijtje

Meijtje VIP lid

24 nov 2011
    5.086
    187
    63
    @evi83 knap hoor. Ik moet de laatste aantal kg nog kwijt maar uhm ja volgens mij ben ik afgehaakt.... Nu lang geen klagen meer hoor door bi bij de eerste zwangerschap was er 25 kg aangekomen. Dus toen moest ik aan de bak. Nu zit ik in maatje 38 maar normaal in 36 en nu door 2 ma was ik ook steeds weer 10 weken dus heb ik ook weer extra reserves.... Dat gaat bij mij zo snel en ik eet toch niets anders?!

18. Meijtje

Meijtje VIP lid

24 nov 2011
    5.086
    187
    63
    @yasmijnkai vandaag echo! Scpannend, laat je weten hoe het gegaan is?

19. Lizanne84

Lizanne84 Fanatiek lid

24 okt 2013
    1.533
    5
    38
    Hier ook niet veel nieuws maar ik lees intussen nog altijd mee hoor! :)

20. Mamasmeisje

Mamasmeisje Fanatiek lid

29 mrt 2011
    1.304
    0
    36
    Brabant
    Hier ook weinig nieuws. FF heeft wel een kruis geplaatst in mn tempkaartje, op de plek dat ik het meeste pijn heb gehad in mn buik.
    Ik heb sinds mn ei iedere dag continue een zeurende en soms krimpende pijn in mn buik, ik denk op de plek waar mn ei gesprongen is. Weet niet wat t is, zou wel eens binnenin willen kijken, haha. Of een echo ter bevestiging dat wat ik voel, ook is wat ik denk dat ik voel. Ik twijfel altijd zo of mn ei wel springt en dat soort dingen. Nou 1 weekje tot 21-2.

@yasmijnkai: succes bij de echo, ben benieuwd wat je gyn zegt en ziet!

Deel Deze Pagina