Van de 1e snel zwanger, maar de 2e wil nog niet lukken

Discussion in 'Zwanger worden clubs' started by Meijtje, Jan 25, 2014.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Mamasmeisje

Mamasmeisje Fanatiek lid

Mar 29, 2011
    1,304
    0
    36
    Brabant
    Pffff ei is laat deze ronde! Vandaag cd 16 en nog geen positieve ovu test, morgen dag 15 of 16. Hij loopt wel wat op dus begin vd avond nog maar eens testen.

Ik probeer het ideaal plaatje wat los te laten want dat maakt de teleurstelling alleen nog maar groter. Ik had gehoopt dat er 2,5 jaar tussen zou zitten maar dat is helaas niet zo. Tja je doet er niks aan. Onze tijd komt nog wel!

Ben trouwens op zoek naar een nieuwe wagen. Is er iemand die iemand kent die zijn Joolz day earth wil verkopen? Kleur elefant grey :)
    Speur heeft marktplaats af maar nog niks gevonden...

2. mickey83

mickey83 Bekend lid

Dec 30, 2013
    515
    0
    16
    NULL
    NULL
    Zwanger:
    Blaadje: xx jaar, 2e kindje - ronde 5 - 14 november 2014?
    NatalievK: 28 jaar, 2e kindje - ronde 11 - 24 december 2014?
    Dee-tje: 25 jaar, 2e kindje - ronde 5 - 23 december 2014?
    Sznne: 28 jaar, 2e kindje - ronde 10 – 31 december 2014

NOD lijst:

Whoppie: 31 jaar, 2e kindje - NOD 3 mei - ronde 12
    Noamy: 33 jaar, 2e kindje - NOD 5 mei - ronde 6
    Asun: 30 jaar, 2e kindje - NOD 4 Mei - ronde 5
    Droppie Drie: 32 jaar, 3e kindje - NOD 8 mei - ronde 9
    Jori: 27 jaar, 2e kindje - NOD 9 mei - ronde 1
    Mamasmeisje: 30 jaar, 2e kindje - NOD 11 mei - ronde 12
    DSM: - NOD 11 mei - ronde 19
    Kacheltje: 26 jaar, 2e kindje - NOD 15 mei - ronde 2
    Evi83: 30 jaar, 2e kindje - NOD 16 mei - ronde 14
    Derde, 33 jr, 3e kindje, NOD 16 mei - ronde 12
    LIX: 31 jaar, 2e kindje - NOD 23 mei? - ronde 13
    Lizanne84: 29 jaar, 2e kindje - NOD 28 mei - ronde 13
    Meijtje: 30 jaar, 2e kindje - NOD eind mei?- ronde 11 (*MA aug 13 *MA dec 13 *april 2014 MK 4w 3d) Mickey83: 30 jaar, 2e kindje - NOD 1 juni - ronde 17 (*MA jan 14)

3. mickey83

mickey83 Bekend lid

Dec 30, 2013
    515
    0
    16
    NULL
    NULL
    ;)
    DSM Krijg jij nu ook elke cyclus echo's om te kijken hoe de eitjes zijn? En als het er dan twee zijn heb je natuurlijk meer kans op een tweeling? Of werkt dat niet zo?
    Ik twijfel of ik wel altijd een eisprong heb, dus misschien wil ik toch weer eens bloed laten prikken om dat na te kijken. De vorige keer dat het geprikt is had ik een eisprong en is hij ook benut, maar werd een MA. Had jij nooit zelf een eisprong, of was dat wisselend?
    En je kan dus wel positieve ovulatietest hebben en uiteindelijk geen eisprong??
    Soms snap ik het echt allemaal niet meer hoor ;). Ik hoor namelijk ook weleens mensen die clomid slikken terwijl ze ook zelf een eisprong hebben.

4. evi83

evi83 Fanatiek lid

Apr 10, 2011
    2,748
    0
    0
    NULL
    NULL
    Zwanger:
    Blaadje: xx jaar, 2e kindje - ronde 5 - 14 november 2014?
    NatalievK: 28 jaar, 2e kindje - ronde 11 - 24 december 2014?
    Dee-tje: 25 jaar, 2e kindje - ronde 5 - 23 december 2014?
    Sznne: 28 jaar, 2e kindje - ronde 10 – 31 december 2014

NOD lijst:

Whoppie: 31 jaar, 2e kindje - NOD 3 mei - ronde 12
    Noamy: 33 jaar, 2e kindje - NOD 5 mei - ronde 6
    Asun: 30 jaar, 2e kindje - NOD 4 Mei - ronde 5
    Droppie Drie: 32 jaar, 3e kindje - NOD 8 mei - ronde 9
    Jori: 27 jaar, 2e kindje - NOD 9 mei - ronde 1
    Mamasmeisje: 30 jaar, 2e kindje - NOD 11 mei - ronde 12
    DSM: - NOD 11 mei - ronde 19
    Kacheltje: 26 jaar, 2e kindje - NOD 15 mei - ronde 2
    Evi83: 31 jaar, 2e kindje - NOD 16 mei - ronde 14
    Derde, 33 jr, 3e kindje, NOD 16 mei - ronde 12
    LIX: 31 jaar, 2e kindje - NOD 23 mei? - ronde 13
    Lizanne84: 29 jaar, 2e kindje - NOD 28 mei - ronde 13
    Meijtje: 30 jaar, 2e kindje - NOD eind mei?- ronde 11 (*MA aug 13 *MA dec 13 *april 2014 MK 4w 3d)
    Mickey83: 30 jaar, 2e kindje - NOD 1 juni - ronde 17 (*MA jan 14)

Even m'n leeftijd aangepast ;)

5. mickey83

mickey83 Bekend lid

Dec 30, 2013
    515
    0
    16
    NULL
    NULL
    Balen Lizanne! Dikke knuf voor jou!! Nu toch opnieuw onderzoek voor ML.

Succes nog voor de meiden op het wachtbankje!!

6. Lizanne84

Lizanne84 Fanatiek lid

Oct 24, 2013
    1,533
    5
    38
    dankjewel Mickey83!

Ja ze doen nu bij ML een controle-onderzoek. Maar de uitslag krijgen we dan weer pas 2 weken nadien en dan is het volgende eitje al weer gepasseerd dus ik wil deze ronde nu ev al eens gaan proberen met een zelfinseminatie set ofzo om de kans op slagen ev te verhogen. Het moest zo maar eens lukken en tis weer eens wat anders zeker... ;)

7. DSM

DSM Bekend lid

May 17, 2013
    730
    2
    18
    In eerste instantie moest ik op 2 bepaalde cyclusdagen bloed laten prikken. Daardoor vast gesteld dat ik onvoldoende progesteron had. Dit geeft aan of je een goede eisprong hebt; wat dus niet het geval was. Sinds de clomid inname dien ik maandelijks rond cd 12 langs te gaan om te kijken of er follikels zijn en een week na ovulatie een bloedname laten doen. Zoals je in mijn onderschrift dus ziet zit de progesteron wel beter ondertussen dus nu maar hopen dat er ook daadwerkelijk een ZS uitkomt…

8. LIX

LIX Fanatiek lid

Aug 16, 2010
    2,725
    6
    38
    Zorgsector
    Noord Holland
    Hmm...ze willen dat ik op cd21 bloed laat prikken. Dus ik zei al, ik heb soms mn ovu pas op cd18 f zelfs cd21...nou doe dan maar cd23. Maar overal lees en zie ik dat je je progesteron piekt op 7dpo. Wat zal ik nou gaan doen? (buiten duimen dat mn ei gewoon netjes op cd14 komt:D)

9. Jori

Jori Bekend lid

Nov 6, 2012
    864
    0
    16
    Advies nodig! Begon toch heel erg te twijfelen over mijn eisprong. Dus nog een ovulatietest gedaan en zie de foto! Volgens mij moeten we aan het klussen vanavond!

Attached Files:

10. Jori

Jori Bekend lid

Nov 6, 2012
    864
    0
    16
    Ik kan wel janken want ik ben heel bang dat ik domweg mn ei gemist heb!:(

Daarbij vraag ik me af of mij luteale fase wel lang genoeg is....:(

11. derde

derde Bekend lid

Jul 21, 2013
    896
    0
    0
    Zuid-Holland
    @jori, misschien vind je dit heel stom, maar heb je een vroege zwangerschapstest in huis? Die je zes dagen voor je nod kunt gebruiken. Of evt een goedkope kruidvat of action zwtest? Zo ja, zou ik morgenochtend even testen om te zien wat er gebeurd. Een ovutest kan namelijk ook positief uitslaan op een zwangerschap. En aangezien je nu op dag 20 zit en al vaker korte cyclussen hebt gehad kan ik bijna niet geloven dat je nu pas je ei hebt. Voor de zekerheid even knuffelen vanavond, maar mijn gevoel zegt dat jij gewoon bij de lucky ones hoort die eerste ronde zwanger is....

Lix ik krijg ook op dag 21 een bloedtest, maar ik ben dus juist bang dat het dan te laat is, mijn eisprong is namelijk meestal op dag 11 of 12, dus dan ben ik weer voorbij die piek van progesteron. Ik kon alleen niet eerder door mn vakantie en 7 dagen na mn ei in weekend valt.
    Dsm ik ben wel blij met jou berichtjes, ik leer er erg veel van!

12. Jori

Jori Bekend lid

Nov 6, 2012
    864
    0
    16
    Derde bedankt voor je tip! Ga morgenvroeg een ZW test van de action doen! Maar blijf er buikpijn van houden hoor. En mn man komt er vanavond echt niet onderuit!

13. noamy

noamy Fanatiek lid

Oct 12, 2010
    3,671
    0
    0
    administratief medewerkster
    arnhem
    Jori ik denk dat je ei gewoon hebt gevonden!
    Teste je met je ovu anders sochtends?
    Bij mij test ik ook vaak savonds posi nadat ie sochtends,geen iochtend urine natuurlijk, nog niet echt posi is....
    Dus aan de klus zou ik zeGgen!
    En geloof dat n lf van 8 tot 14 dagen gewoon goed is!
    Mijn lf is de laatste rondes rond de 10 11 of 12 dagen...

Succes meis

14. Jori

Jori Bekend lid

Nov 6, 2012
    864
    0
    16
    Ja de gedachten in mn hoofd vliegen heen en weer. Want als ik zwanger ben waarom had ik dan zoveel slijm? Aan de andere kant heb ik vijf dagen hoofdpijn gehad...... We hebben zondagavond voor het laatst geklust en ben zo bang dat we nu mn ei gemist hebben. Helaas is er maar 1 oplossing: geduld hebben. Voor de ckerheid doe ik morgen een ZW test en rond 12 uur ga ik een ovutest doen. We zullen zien!

15. Kacheltje

Kacheltje Bekend lid

Mar 8, 2013
    929
    92
    28
    @ Jori....Spannend! En ik zou inderdaad voor de zekerheid aan de klus vanavond! Ik hoop voor je dat je morgen een positieve zwangerschapstest in handen hebt.

16. DSM

DSM Bekend lid

May 17, 2013
    730
    2
    18
    Ik handteer steeds 5 tot 7 dagen na mijn positieve OVtest. Voordeel is dat ik het bloed op mijn werk laat prikken door collega en dat ik de uitslag 's avonds persoonlijk krijg doorgemaild van het labo.
    Mijn positieve test is meestal op dag 16 dus ervan uitgaande dan prik ik op dag 23. Gyn geeft altijd te kennen dag 24/25 maar ik kijk het ook een beetje aan omdat de test ook al eens pas op dag 18 positief was.

Jori; wanneer ben je de laatste maal ongesteld geweest?

17. Jori

Jori Bekend lid

Nov 6, 2012
    864
    0
    16
    DSM ik was 11 april was de eerste dag van mijn laatste menstruatie.

Zojuist een ZW test gedaan en deze was omowit. Dus toch een laat ei denk ik. Ik hoop dat het klussen van zondagavond en gisteravond genoeg was maar heb er een hard hoofd in. Ik denk namelijk dat ik dinsdag mn ei heb gehad want toen was mn hoofdpijn het ergst en voelde ik me ellendig. Tis afwachten. Volgende cyclus ga ik elke dag een ovulatietest doen :) just to be sure!

18. derde

derde Bekend lid

Jul 21, 2013
    896
    0
    0
    Zuid-Holland
    Jammer jori, maar nu weet je waar je aan toe bent. En als je ei dinsdag was en je zondag geklust hebt is het geen probleem hoor. Bij mijn tweede had ik het zelfs vier/vijf dagen voor mn ei voor het laatst geklust en toch zwanger!

Ik heb pressed besteld, vanavond maar eens gebruiken, wie weet helpt het de zwemmers nu wel de juiste kan op te zwemmen ;)

Ik ben vanaf nu even afwezig voor een week, tenzij we wifi nemen, maar vind dat altijd beetje afhankelijk van de prijs op zo'n park en de kwaliteit en snelheid is meestal ook een drama!

Ik hoor volgend weekend op nieuw roze op dit topic!! Er zn er een paar die bijna nod hebben, spannend!!!

19. noamy

noamy Fanatiek lid

Oct 12, 2010
    3,671
    0
    0
    administratief medewerkster
    arnhem
    nou t moet niet gekker worden!!!

komt net n collega naar me toe(n collega die ik niet echt mot!)
    hoe ik me voel
    ben nl vandaag weer begonnen met werken na n griepje
    ik zeg ja t gaat wel nog beetje keelpijn etc

zegt ze ennuuhh niks anders?
    ik zo huh?
    ja je gezicht ziet er zo anders uit je huis!
    ben je zwanger??????

nah als nou uitgerekend zij het nu goed heeft dan breekt mn klomp!
    maar ik hoop echt echt echt dat ze gelijk heeft!!!!!!!!!!!!

20. Jori

Jori Bekend lid

Nov 6, 2012
    864
    0
    16
    hahaha Naomy dat zou pas grappig zijn!

Hier zojuist ook nog een ovulatietest gedaan en deze was precies hetzelfde als gisteravond...... Snap er niks meer van! Er is maar 1 oplossing en dat is geduld hebben tot volgende week.

Share This Page