Nu m'n nod nadert begin ik hem toch te knijpen... zou het dit keer? Ik voel niets bijzonders dus zal woensdag wel ongi worden. Zo niet dan donderdag of vrijdag testen. Ik heb mezelf dit keer plechtig beloofd niet voor nod te testen. Eens kijken of ik me er aan kan houden...
Ik heb al testdrang sinds mijn ei haha. ik haat de onzekerheden dus ik ben er bijna zeker van dat ik eerder ga testen al beloof ik mezelf keer op keer plechtig dit niet te doen.Ik ben helaas dat soort tyoe dat liever een witte test heeft dan ongi wordt....
@DSM: ik kom uit regio Amsterdam. Hoe kreeg je je gyn zo ver om toch de dosering verhogen als hij een waarde van 10+ al goed genoeg vind? Ben benieuwd hoe 'mijn' ziekenhuis erin staat... @huilbaby: hier bracht de osteopaat gelukkig de oplossing! Kregen een heel ander kind nadat we daar waren geweest. @ovu: net test gedaan, nagenoeg geen test streep, dus weer een ei na cd14....
Dames even kort en snel ... Mede door m'n depri heid van alles.... Omo witte test vanmorgen en tot op heden geen ongi maar hoop dat ie snel komt en we verder kunnen.....
Lix; omdat ik toen (clomid 100) geen enkel follikel had. Heeft zelfs niet gewacht op de labo uitslag sindsdien steevast 2 prachtige follikels maar helaas stopt het daar tot nu toe... Dikke knuffel naomy!
Naomy balen meid. Knuff Ik weet hoe je je voelt. Gister ook weer t 1e bloedverlies gespot en heb flink gejankt. Ben er ff zo klaar mee. Vanmorgen potje voor vl weg gebracht. Stiekem hoop ik dat daar iets niet goed is. Dan heb je een reden en moeten ze wel iets...
Whoppie, naomy dikke knuffel meiden! @lix wat goed, helaas hier niet, maar ach ze is al veel leuker dan in het begin en als je een anderhalf jarige hoor zeggen als je vraagt 'wil je slapen' en ze zegt 'nee, nee, niet moe' (van zandkasteel) dan sta je toch verbaast. Ze wil heel graag begrepen worden en kan zich met 2 a 3 woordzinnen prima redden. Nu ook 'pappa appel eten.' (ik ben pappa en pappa ook) en dan zie je haar glunderen. Ik vraag en krijg appel. Daardoor is ze denk ik ook opgeruimder. En huilt ze minder. Sinds ze kan lopen gaat het beter en nu met praten gaat het ook met sprongen vooruit het wordt nog war haha
@ Whoppie: ook dik balen voor jou! Knuf en ik begrijp je idee van te hopen dat er toch ergens een reden te vinden is waarom het niet lukt.
Alvast sorry voor het ego berichtje. Ik sta een beetje te stuiteren Ik had mezelf voorgenomen niet voor nod te testen. Dat leek makkelijk, want ik heb maar 1 test in huis; cb digitaal met termijnindicator. Te duur om te verspillen voor nod. Maaaaarrrrrr... toen kwam ik een ovulatietestje tegen... Omdat ik wel eens gehoord heb dat die positief kan worden bij zwangerschap, heb ik die gedaan. Enja hoor: positief! Hoop zo dat dit betekent dat ik ook echt zwanger ben en ik niet weeeer voor de gek wordt gehouden door mijn eigen lijf! Morgen met ochtendurine die cb doen!