Van de 1e snel zwanger, maar de 2e wil nog niet lukken

Discussion in 'Zwanger worden clubs' started by Meijtje, Jan 25, 2014.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Droppie Drie

Droppie Drie Fanatiek lid

Aug 1, 2013
    1,735
    10
    38
    Bedankt meiden!
    En nu maar hopen dat ie keurig blijft plakken...

2. Jori

Jori Bekend lid

Nov 6, 2012
    864
    0
    16
    @naomy balen hoor en ik hoop dat je ongi gauw komt zodat je verder kunt! Dikke knuffel meid!

@ Droppie Drie Van Harte!!! Super hoor!

Hier echt zwaar vermoeiende dagen. Dochterlief is ziek waardoor slapen dramatisch is en papa en mama weinig slaap krijgen en er een groot spanningsveld ontstaat.

Ik blijf het ongi gevoel houden maar nog steeds niks te bekennen..... Ik hoop ook zo dat ik de testdrang kan weerstaan de komende dagen:)

3. Meijtje

Meijtje VIP lid

Nov 24, 2011
    5,086
    187
    63
    @droppie van harte meid. ik hoop zo op een plakker voor je, een januari wondertje!

@jori spannend!

4. LIX

LIX Fanatiek lid

Aug 16, 2010
    2,725
    6
    38
    Zorgsector
    Noord Holland
    @droppie: gefeliciteerd!

@jori: beterschap voor dl

@hier: ovulatie test nog steeds verre van positief. Heb nu geen testen meer, ga ze denk ik ook niet kopen. Merk dat ik er echt klaar mee ben...Met alles rondom zwanger worden :(

5. Meijtje

Meijtje VIP lid

Nov 24, 2011
    5,086
    187
    63
    @lix :( dikke knuffel! We weten hoe je je voelt, aan de ene kant klaar en aan de andere kant blijft het knagen, het ideaalbeeld in duigen.
    Ik moet ook steeds motivatie vinden om weer te beginnen. Ik doe ook niet meer aan ovutesten. Ik wil het niet weten.
    Niet meer blij worden gemaakt met een dode mus... Of ja mk...
    Soms denk ik wel eens, hoeveel kunnen we aan, hoe vaak kunnen we de grenzen nog oprekken?

6. DSM

DSM Bekend lid

May 17, 2013
    730
    2
    18
    Proficiat Droppie! Lix; dikke knuffel! Het kan ook allemaal zo frustrerend zijn eh

7. LIX

LIX Fanatiek lid

Aug 16, 2010
    2,725
    6
    38
    Zorgsector
    Noord Holland
    Thnx....
    Het is fijn om hier een clubje te hebben wat het gewoon snapt. Dat er niet gezegd wordt 'je hebt er tenminste één' of mensen die zeuren dat het allemaal zo heftig is en net in ronde 3 zitten....

Straks maar weer naar de acupunctuur. Krijg vandaag ook te horen of de laparoscopie akkoord is. Hoop het echt, want een hsg ga ik niet doen....

8. noamy

noamy Fanatiek lid

Oct 12, 2010
    3,671
    0
    0
    administratief medewerkster
    arnhem
    Lid dikke knuffel

Droppie drie van harte

Hier net ongi doorgebroken ......

9. Jori

Jori Bekend lid

Nov 6, 2012
    864
    0
    16
    Naomy gelukkig maar! Op naar de volgende ronde!

@Lix dikke knuffel en succes met de onderzoeken!

10. Mamasmeisje

Mamasmeisje Fanatiek lid

Mar 29, 2011
    1,304
    0
    36
    Brabant
    Jeej van harte gefeliciteerd meid!
    Dacht kom FF kijken nadat ik hier een tijdje niet meegelezen heb. Er wordt zo veel gekletst dat ik het niet bij kan houden.
    Heb dus ook niet alles terug gelezen nog.

Verder nog weinig nieuws te melden. Deze ronde een traag en laat ei gehad. Op dag 19 (ipv 16/17). T ei is wel goed benut en dus wachten we weer af.
    K weet niet of er nog een lijstje is maar voor de lijst is mn NOD op 14 mei nu.

Vanmiddag probeer ik alles of iig een aantal pagina's even terug te lezen.

11. Lizanne84

Lizanne84 Fanatiek lid

Oct 24, 2013
    1,533
    5
    38
    ik heb het deze ronde ook extra moeilijk merk ik. Het hoeft nu echt niet meer lang te duren of ik en ben er ook helemaal klaar mee.
    Ik heb al zo geen hoop meer voor de komende ronde en dan is het moeilijk om er niet neerslachtig bij te lopen. Normaal heb ik enkele dagen na mijn ei weer zin om er tegen aan te gaan voor een volgende ronde maar nu heb ik al een idee dat het toch weer niks gaat zijn en er al geen zin meer in om er aan te beginnen...:( En net nu we vrijdag op vakantie vertrekken met ons 3tjes. Ik zou net blij moeten zijn! Hopelijk slaat mijn gemoedstoestand nog om.

12. Meijtje

Meijtje VIP lid

Nov 24, 2011
    5,086
    187
    63
    @lix ik hoop het voor je dat ze akkoord gaan. Spannend!
    Succes bij acupunctuur... Ik moet daar nog steeds niet aan denken Brrr.
    En inderdaad alle clichés komen hier niet voorbij. Wij snappen het en velen van dit groepje hebben te maken met de mmm. De keuzes en tot hoe ver we willen gaan. Wat wel en wat echt niet. Zo moet ik even niet denken aan gepluk, ondanks dat ik wel mag laten onderzoeken. Dan hebben ze gelijk hun zegje klaar, dus je wil niet zo graag dat je zwanger wordt of dat het goed gaat. Ze hebben geen weet, hoeven hebben het zelf niet ondergaan en hoeven het ook niet te ondergaan. Ik heb er even geen energie voor. Jullie snappen dat, de keuze wat wel en wat niet en dat een pauze er bij hoort. Buitenstaanders zien het als dat ik het niet genoeg wil... Stom dat ik niet gelijk ren om alles te laten onderzoeken. Ze hebben geen idee wat het emotioneel allemaal doet, in wat voor achtbaan van emoties we geregeld zitten en dat een maandje rust ook nodig is... En als je het niet wil, moet je het ook echt niet doen. Dikke knuf en ik duim voor je.

@noamy balen, nu kun je door naar de volgende ronde... Had je graag op roze gezien

@mamasmeisje ja we kletsen wat af

13. noamy

noamy Fanatiek lid

Oct 12, 2010
    3,671
    0
    0
    arnhem
    heeeeel herkenbaar dames....
    ik heb er ook echt last van

dan zijn er nog mensen die dan zeggen kop op naar de volgende ronde!
    of ach het is jullie bij de eerste ook gelukt dus dit komt ook goed! uhhh ja maar wanneer?????!!!!!?? grrrrrr
    of je meot er niet zo mee bezig zijn dat werkt averechts

14. Meijtje

Meijtje VIP lid

Nov 24, 2011
    5,086
    187
    63
    @lizanne Hopelijk kun je met de vakantie je zinnen verzetten. De motivatie terug vinden, die bij ons allen in de schoenen zit zo ongeveer. Ook voor jou een dikke knuf

15. noamy

noamy Fanatiek lid

Oct 12, 2010
    3,671
    0
    0
    arnhem
    dank je meijtje......lief van je
    ik zie iedereen hier erg graag op roze!!! maja moeder natuur heeft t zo niet zo voor ons bedacht....

hoe sta jij nu in je cyclus?

16. Meijtje

Meijtje VIP lid

Nov 24, 2011
    5,086
    187
    63
    @noamy zeker het, ach komt wel goed... Heb ik echt de drang om iemand bonnste buiten te trekken. We weten niet wanneer en of het wel goed komt. Lekker naïef om zo te denken. Lekkere dooddoener is het altijd.
    Hier begint het enkele mensen op te vallen dat ik minder vrolijk ben. 1 die zegt, ik snap het en ik ga niet zeggen dat het goed komt, hoop het wel, maar weet het niet. Toen kon ik wel janken! Hèhè 1 die het snapt. En ik ben blij dat ik hier een groepje heb die er ook actief mee bezig is, die dezelfde onzekerheden hebben.

Nu weet ik dat mijn geval net anders is, want ik ben ondertussen al 3x zwanger geweest in een jaar, maar dan krijg ik, ach je bent toch zo weer zwanger... Stomme mensen, misschien wel, maar waarom zou de 4e X wel goed gaan?
    Ik ben ook een jaar verder nu met onverrichte zaken.
    Enige wat is, is dat ik aantal extra onderzoeken krijg zodra ik de mmm in ga.
    (ze hadden het zelfs over DNA onderzoek, manlief heeft 2 andere meiden en bij zn ex zat er ook een mk tussen) wij hebben nu ook een meid en 3 mislukte.

17. noamy

noamy Fanatiek lid

Oct 12, 2010
    3,671
    0
    0
    arnhem
    knuffel meijtje....
    het is gewoon verschrikkelijk
    en mensen kunnen zich pas indenekn hoe het is als ze het zelf mee maken
    ik heb allemala mensen om me heen die in n poep en n scheet zwanger zijn geworden en die denken alelmaal dat je van het ermee bezig zijn niet zwanger raakt!
    waarom is de fakking pil dan in het leven geroepen als je er dan toch aan denkt je niet zwanger word!!!!
    stomme domme mensen!!!
    dat is ook elke keer wat ik mensen nu zeg hoor
    word er zooo moe van!

ik heb ook gewoon de domme rotte pech dat ik 2 ziektes heb die in de buikstreek liggen
    mn zieke darmen met crohn
    en mn zieke onderrug van de reuma....
    ik denk echt dat dat het bij mij bemoeilijkt met zw worden.....
    k*t k*t k*t is t gewoon....
    ook die onderkeheid of het idd wel goed komt en wanneer dan
    hoe lang word onz geduld nog op de proef gesteld tot we mogen genieten van een zwangerschap
    en ons gezin mogen uitbreiden zodat onze andere kindjes niet 'alleen' blijven.....

mijn vriend heeft zijn goedje vanmorgen weggebracht en bloed geprikt dus datis nu in gang gezet dus ben benieuwd....

18. LIX

LIX Fanatiek lid

Aug 16, 2010
    2,725
    6
    38
    Zorgsector
    Noord Holland
    Pfff, de gyn belt net...ja, ik zie dat u een telefonische afspraak heeft, maar ik weet eigenlijk niet waarom...

Uitgelegd, dat ik een lap wil ipv hsg en dat haar collega dat moest overleggen en dat ik daar vandaag uitsluitsel over zou krijgen. Nou, het was dus niet overlegd. Ik word nu vrijdag teruggebeld.

Zei ze: ja, maar we kunnen beter een poli afspraak maken, want ik moet de procedure ook uitleggen. Dus ik keihard eroverheen: Tja, als de lap niet akkoord is, hoef ik ook geen poli afspraak natuurlijk. Zij: Oh....want, dan is het klaar voor u begrijp ik? Ik: Ja, inderdaad. Een hsg ga ik niet doen, met nogmaals de opsomming van mijn motivatie...

Wordt vervolgd dus....

19. Meijtje

Meijtje VIP lid

Nov 24, 2011
    5,086
    187
    63
    Mijn cyclus ik weet het niet. Zit na mk op dag 12. Dus ik heb nog wel even te gaan. Ik doe geen testen, want als we bij elkaar zijn dan hopsen we toch wel en nu nog t/m morgen vakantie en vrijdag is hij weer terug en maandag ook vrij, dus als eitje tussen nu en de 19e dag komt, wordt deze toch wel benut. En ei benutten lukt wel alleen uitgroeien tot een baby is een probleem.. grrr

20. Meijtje

Meijtje VIP lid

Nov 24, 2011
    5,086
    187
    63
    @lix nee zeg! Wat een boerenl#llen. En toch af proberen te schepen met iets anders. Je hebt het allemaal al een keer uitgelegd en dan toch proberen. Wat een domper zeg! Nog langer in onzekerheid. Je wordt er zo moedeloos van. Lekker langs elkaar heen (zoals heel vaak in de zorg en echt niet altijd expres) maar nooit tof als het jezelf betreft! Hopelijk krijg je vrijdag alsnog een positieve bevestiging. Echt niet leuk meid, wat een nare smaak zal je nu hebben :(

@noamy ik hoop ook dat onze meid niet alleen blijft, alleen zeker weten doe ik het niet, jammer genoeg. Ja het kan zomaar zijn dat het zwanger raken bemoeilijkt. Wanneer krijgt je ml de uitslag van bloed en zaad?

Share This Page