lix wat een raar gedoe zeg..... knuffel meijthe ml krijg over +- 3 weken de uitslag geloof ik stond op het papiertje ben benieuwd als dat goed is, waar ik vanuit ga, kunnen we dat iig uitsluiten en niet over twijfelen dan blijft het presteer probleem alleen over maar dat zal ook vast wel loslopen als ik eenmaal zwanger ben dan is de druk er gewoon af! hebben er eerder ook nooit problemen mee gehad alleen de afg 3 a 4 maanden.... lekker op vakantie iig beetje je gedachten verzetten en hopsen! wahahah moet even lachen om je leuke beredenering! whahahaa
Het valt wel mee wat voor nare smaak ik er nu aan over hou. Ik had gerekend op een keiharde nee...en nu heb ik iig bij twee artsen duidelijk kunnen maken hoe ik erin sta. Dit krijg je echt met wisselingen van de wacht... Hoop alleen dat ze zich aan haar woord houdt en me vrijdag belt.
@lix haha misschien ben ik wat sneller uit het veld geslagen. Hopelijk krijg je een ja. Nu is het afwachten! Ben je allergisch voor jodium? Dan doen ze sowieso dat onderzoek toch niet(die je niet wil)?
Ik heb meerdere allergieën, waarvan iig 1 ernstig (1 wesp kan mij doden). Ik werk zelf met contrast en als ik het op m'n hand krijg, krijg ik jeuk en uitslag. Dat is wel iets ander contrast dan voor de hsg, maar ook jodiumhoudend. Je kan wel medicatie krijgen om de allergie tegen te gaan, maar ik voel daar niets voor. Zeker niet icm het feit dat mijn eigen collegae het onderzoek begeleiden en de pijn die ik heb gehad tijdens de hysteroscopie.
M'n buik voelde vandaag ovu-achtig aan (zwaar, vol, opgeblazen gevoel in onderbuik). Ook stond m'n Bmm echt open, dus ook al was de ovu test gister zwaar negatief, toch maar voor de tweede dag achtereen gezellig gedaan met ml....Ben benieuwd wanneer ovu komt. Hopelijk over 14 dagen resultaat.
@Lix, heb het idee dat ovutest net te laat is, dus misschien knalt ie morgen. @Jori, kindje weer een beetje opgeknapt en zelf ook wat kunnen slapen? @ allemaal, als mensen zeggen 'het komt wel goed' en 'koppie op' dan is dat met de beste bedoelingen. Om een hart onder de riem te steken. En natuurlijk, ze hebben meestal geen flauw idee waar ze het over hebben. Kennen de frustratie niet, de twijfel, de verplichte nummertjes, de spanning die het meebrengt in de relatie, de teleurstellingen keer op keer... Desondanks komt het uit een goed hart. Zo ook deze woorden: Lieve meiden, hou moed. Misschien is het deze maand raak, misschien pas over 10 jaar, misschien nooit. Maar van bij de pakken neerzitten wordt niemand gelukkig!
Wat bedoel je met net te laat? Ik heb gister m'n laatste ovu test gedaan en stop daar mee, ga ze niet meer kopen. Vandaag ook geen test gedaan dus.....
Ah, ik bedoelde dat ik het idee heb dat ovutesten niet pieken ruim voor ei, maar tegelijk met eisprong. Ik vermoed dus dat je morgen een positieve ovutest in handen zult hebben als je vandaag aan je lijf een eisprong voelt naderen. Maar ik kan me voorstellen dat de ovutesten nu even je neus uit komen!
ah, vandaar. Meestal heb ik 1 EN 2 dagen voor ovu iig een positieve test. en de dag van de ovu de knaller. Ik ga het zien aan mn temp de komende dagen
Lix; Hoe was het gegaan met de acupunctuur? Ik heb gewoon blauwe plekken waar de naalden hebben gestoken, en niet zo'n kleintjes ook (kijk naar me en ik zie blauw! Maar om een blauw plek op je voorhoofd uit te leggen is wel gek haha) Noamy; Even balen! Succes alvast in de volgende ronde, hoe kut het ook is dat het niet raak is. Heel herkeenbaar al die gevoelens. Ik probeer het meestal te relativeren. Met nr 1 was ik in ronde 3 zwanger en snapte ik jullie ook totaal niet. Nu (helaas) wel. Ergens ben ik blij dat mensen het niet snappen, anders zat iedereen hier in de MMM en dat lijkt me ook niet de bedoeling. Wel vind ik jammer dat er geen begrip is soms. Dat het je kwalijk wordt genomen dat je niet uitbundig reageert ed. Het niet begrijpen is 1, het niet opbrengen van begrip een ander want tenslotte weet iedereen hoe het voelt als m iets niet heeft wat ie graag zou willen om het simplistisch te zeggen.
@DSM: ik heb nooit blauwe plekken van de acupunctuur! Hooguit een rood puntje/plekje....Wat raar zeg...
Ik merk ook dat het dag voor dag scheelt. Maar als ze komen, goh hoe komt het je bent niet zo vrolijk en ze weten van mn miskramen, dan breekt mn klomp. Nee ik ben niet elke dag vrolijk en soms moet ik mezelf mn bed uit sleuren, zeker na een zware nacht met de kleine meid of als ik weet dat ik manlief weer een tijd niet zie al heb ik hem wel nodig. Dat is even slikken. We proberen vanaf nu nog iets meer dan een jaar en dan is het denk ik over. Anders is manlief al 50 als er nog een kleine geboren wordt. Een klap in het gezicht, maar er is een grens. En ik hoop voor die tijd nog een keer een zwangerschap te voldragen
Au au au, ik denk dat mijn ei zojuist is gesprongen...beetje jammer dat ik ml vanavond pas laat zie. Dan is het waarschijnlijk te laat. Dus de zwemmers van gister en eergisteren moeten het gaan doen. Zwemmen jongens!
@ Lix volgens mij kan een ei zelfs in uitzonderlijke gevallen 24 uur goed blijven dus veel plezier vanavond! Hier is DL weer bijna helemaal opgeknapt! Verder wordt ik helemaal gek van mezelf. Ieder moment naar de wc om te kijken of ik al ongi ben. Dan denk ik weer ik ga morgen testen, nee overmorgen, nee morgen, nee zaterdag, nee morgen..... Wordt helemaal gek van mezelf! En aan mn afscheiding/pukkels/stemming te zien/merken komt mn ongi eraan Wanneer zouden jullie testen? Vermoedelijk dinsdag 29 april mn ei gehad. Heb twee vroege testen en nog twee digitaal zonder indicator.
Lix, vanavond nog even klussen! Baat het niet dan schaadt het niet! Jori, spannend hoor! Ik ben heel nieuwsgierig dus heb testen voor nod nooit kunnen werstaan
Ohh Jori spannend hè...ik zit met hetzelfde probleem. Ik twijfel over m'n ei...het zal 29/30 april geweest zijn of misschien 1 mei. Ik wilde eigenlijk op Moederdag testen maar twijfel nu om vrijdag te testen. Kan mezelf niet bedwingen haha