Van de 1e snel zwanger, maar de 2e wil nog niet lukken

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Meijtje, 25 jan 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Jori

Jori Bekend lid

6 nov 2012
    864
    0
    16
    hahaha kacheltje! heb je ook symptomen? hier allen symptomen voor de ongi. En ga waarschijnlijk pas vrijdag testen

2. Kacheltje

Kacheltje Bekend lid

8 mrt 2013
    929
    92
    28
    Ja sinds m'n ei al het gevoel alsof ik ongi moet worden. Ik ga ook vrijdag testen dan zit ik 4,5 of 6 dagen voor m'n NOD

3. Meijtje

Meijtje VIP lid

24 nov 2011
    5.086
    187
    63
    Succes morgen voor de testers.

Hoe is het verder met iedereen?

4. noamy

noamy Fanatiek lid

12 okt 2010
    3.671
    0
    0
    administratief medewerkster
    arnhem
    ik ben weer s ziek
    was anderhalve week terug ook ziek met griep
    en nu weer keelpijn iets koorts en buikgriep
    blleegghhhhh
    oh en ongesteld! das ook bllegghhh

5. Whoppie

Whoppie Fanatiek lid

26 apr 2011
    2.780
    0
    0
    Jurist
    Gelderland
    Droppie drie: gefeliciteerd!

Jori: balen!

@lix: fijn dat het nog geen nee is, maar wel jammer dat de afpsrkane niet zo lekker lopen. Dan blijkt toch maar weer dat je echt een nummertje bent in het zh.

Vandaag sollicitatiegesprek gehad voor een andere functie binnen de gemeente. Volgende week hoor ik meer.

Ongi was al btje begonnen, maar gister echt doorgebroken. Ik hoop nu dat het zondag minder is, dan gaan we zwemmen voor moederdag en eigenlijk wil ik er zaterdag al vanaf zijn dan ben ik jarig.
    Had zo gehoopt voor deze verjaardag een tweede te hebben of dan iig zwanger te zijn. Helaas niet. Dat maakt deze verjaardag toch iets minder leuk. Wordt ook al 32 en vl in juni 36! We worden er niet jonger op hoor..

6. LIX

LIX Fanatiek lid

16 aug 2010
    2.725
    6
    38
    Zorgsector
    Noord Holland
    Ei is nog niet geweest, temp is nog laag. Ml was gisteravond knock out toen ik thuis kwam, dus helaas niet kunnen klussen. Hopelijk vanavond dan maar.

@Whoppie: ik snap je volkomen...Ik word in september ook 32 en deel je gevoel.

@noamy: beterschap!

7. Lizanne84

Lizanne84 Fanatiek lid

24 okt 2013
    1.533
    5
    38
    @ Kacheltje en Jori: ik ken het gevoel. Ik heb me deze keer laten verleiden om te testen gewoon omdat ik de dag ervoor de hele tijd naar WC liep om te checken of ik ongi was en dan wel 5 keer aan het vegen was om te zien of er nu toch wel of niet iets rood te bespeuren was.

Dus bij mij gaf de omowitte test wel even rust maar uiteraard werd ik enkele uren later ongi en dan is het ook weer zonde van de test maar die mentale rust was even nodig :)

@ hier: nog 1 nachtje slapen en we vertrekken op vakantie! :) Dus goeide vooruitzichten. ML heeft vanmorgen nog een controle staal binnengebracht. Mijn hysteroscopie wordt uitgesteld tot na de vakantie en uiteraard hopen we dat het allemaal niet meer nodig is ;)

Dus de komende 2 weken zullen jullie mij hier minder horen.
    Ik duim voor vele positieve testjes en kom mss af en toe wel eens spieken.

8. Lizanne84

Lizanne84 Fanatiek lid

24 okt 2013
    1.533
    5
    38
    @Whoppie: dat gevoel klinkt bekend. Ben dan wel 2 jaar jonger maar had toch ook graag een 2de voor mijn 30ste gehad of toch minstens zwanger.
    Pfff dat het maar niet meer te lang duurt...
    Succes nog met het solliciteren trouwens! Hopelijk komt daar goed nieuws.

@Lix: wel vreemd van je temp. Was het met zekerheid ei-pijn? of toch iets anders?

@Noamy: flink balen. zeker met ongi erbij, dikke bleh!

9. LIX

LIX Fanatiek lid

16 aug 2010
    2.725
    6
    38
    Zorgsector
    Noord Holland
    Zekerheid heb je nooit in cyclus land :-D
    Heb nog steeds vruchtbaar slijm en bmm staat ook nog open, zal dus nog wel niet geweest zijn.

10. Lizanne84

Lizanne84 Fanatiek lid

24 okt 2013
    1.533
    5
    38
    Das waar! :)
    Hopelijk kunnen jullie het nog goed benutten dan!
    Ik verwacht mijn ei volgende week dinsdag. Dus vanaf zaterdag weer lekker aan de slag ;)

11. Meijtje

Meijtje VIP lid

24 nov 2011
    5.086
    187
    63
    @lizanne heel veel plezier op vakantie! Heerlijk genieten en inderdaad hopen dat het onderzoek niet meer nodig is.

@whoppie zuur zeg :( hier ook al 30 (manlief een stuk ouder). Had altijd gezegd voor mn 30e al mn kinderen..... of niet en nu plannenbijgesteld. e. Het wordt inderdaad een verjaardag met een zwart kantje. Ik hoop toch dat je er van kunt genieten.
    Spannend, hopelijk heb je de baan.

@lix apart, ei toch later? Hopelijk vanavond klussen voor je en dat je er toch nog gebruik van kan maken.

12. LIX

LIX Fanatiek lid

16 aug 2010
    2.725
    6
    38
    Zorgsector
    Noord Holland
    Sinds mn zwangerschap is mijn cyclus een puinhoop. Ei komt op zn vriegst op dag 14, op zn laatst op dag 21...en ongesteld tussen cd27 en cd32.
    Wisselende ovu, wisselende LF (zie handtekening)

13. Lizanne84

Lizanne84 Fanatiek lid

24 okt 2013
    1.533
    5
    38
    @Lix: ik ken niet zoveel van temperaturen maar je had gisteren precies toch een dipje, niet? Kan dat dan toch geen ei geweest zijn?

14. Meijtje

Meijtje VIP lid

24 nov 2011
    5.086
    187
    63
    @lix, ik zat meestal op lf 13 a 15 (toen ik ovutesten gebruikte) en cyclus tussen de 31 en 35 dagen (heel soms 28 met uitschieters naar 39/43 dagen)
    Jij ligt inderdaad helemaal overhoop met jouw cyclus. Dacht dat die van mij drama was, maar jij bent ook lekker bezig

15. Whoppie

Whoppie Fanatiek lid

26 apr 2011
    2.780
    0
    0
    Jurist
    Gelderland
    @lizanne: fijne vakantie. Hopelijk helpt de rust even. Dat zeggen ze toch?

@lix: vervelend van je cyclus. Voor Lennox was ik op het uur af 28 dagen. heerlijk. Nu ook tussen 29-36 dagen. Erg vervelend en dan is het bij jou nog erger.

@baan: maandag hebben ze nog een gesprek en dan hoor ik volgedne week of ik een tweede gesprek krijg. Als ik mn coordinator hoor, dan moet het wel goed komen, maar toch..
    je weet het niet.. Daarna nog ff met de uren eruit komen.
    Iig ff mn gedachten op iets anders, al hoewel dat natuurlijk niet echt zo is, maar dat gevoel heb ik wel.

16. Meijtje

Meijtje VIP lid

24 nov 2011
    5.086
    187
    63
    @whoppie en dat gevoel doet al heel veel :) ik hoop het voor je. Toch weer een stapje vooruit.

17. Meijtje

Meijtje VIP lid

24 nov 2011
    5.086
    187
    63
    Whahaha mn 2500e bericht. Jeetje wat een onzin zal ik in de tussentijd uitgekraamd hebben whahaha.

18. noamy

noamy Fanatiek lid

12 okt 2010
    3.671
    0
    0
    administratief medewerkster
    arnhem
    ahahah meijtje!!!!
    onzin???neej toch

lizanne fijne vakantie!
    lekker genieten!

wat n bagger weer is het he meiden bllgggg
    zo voel ik me extra ziek blleeghh

ik ben trouwens echt heftig ongesteld...
    met veel en helder bloed....

19. Meijtje

Meijtje VIP lid

24 nov 2011
    5.086
    187
    63
    Af en toe ken ik me een partij slap l#llen, dat mag enige naam hebben haha. Ja ook ik kan het :)

20. Kacheltje

Kacheltje Bekend lid

8 mrt 2013
    929
    92
    28
    @lizanne.....fijne vakantie !

Deel Deze Pagina