Ego berichtje: Hier vanochtend niet getest! Twas te hectisch vanwege weekendje weg. Nu onderweg naar grote romantische wereldstad. En gaan morgenvroeg testen als de ongi nog niet door gekomen is. Kacheltje al getest? En wie nog meer de komende dagen?
@lix, wat een klap... Welke onderzoeken gaan ze nu doen? Hoe nu verder? Dat hormoon is belangrijk. Ik weet er verder weinig van, of ze het kunnen aanvullen, maar ik weet wel dat een tekort daarvan veel problemen kan geven. Wat verschrikkelijk rot! Dikke knuffel meid.
Volgens het ziekenhuis is er niets aan de hand, hebben we een heel hoge zwangerschapskans, ook als er 1 eileider dicht zit. Ik kan nu kiezen tussen een hsg of hycosy. Laparoscopie gaan ze niet doen. Maar ook als er één eileider dicht zit hebben we nog een hoge kans en gaan ze ons niet voor 2015 helpen. En in januari houdt het wat mij betreft op....Dus heeft onderzoeken ook geen zin. De kans op verstopte eileiders is klein omdat ik al twee keer zwanger ben geweest....
Sterkte lix! @jori...ik probeer te wachten tot moederdag. Geen idee of dat gaat lukken. Laat je ons morgen wat weten?
Vanochtend test gedaan: omowit. Maak me wel zorgen want dan wordt mn cyclus ineens steeds langer. Hoop dat vandaag mn ongi komt.
Ik denk niet dat ik te vroeg test. Mn eisprong was waarschijnlijk 29 april en heb een vroege zwtest gebruikt. Ik denk dat ik de huisarts ga vragen naar een bloedonderzoek naar mn hormonen.
@lix als je al zwanger bent geweest is de kans dat ze verstopt zijn niet zo heel groot. En wat rot dat ze voor 2015 niet verder willen onderzoeken... Bah meid en als je er achter staat dat je jezelf tot die tijd geeft, heeft verder onderzoek weinig zin na die tijd. balen zeg! Bah, Hopelijk komt het wondertje toch nog. Het rare is, als je hoge slaagkans hebt, waarom is het dan niet zo... Kansberekeningen zijn zo oneerlijk. @jori heb je een langere cyclus? Kan zijn dat je eerdaags ongi wordt
Ik zou over 3 dagen nog eens testen als je nog niet ongi bent. Ik testte bij mijn zoontje pas positief 2 dagen na mijn nod.
Ik wil jullie allemaal een fijne moederdag wensen. Ik weet dat jullie deze dag dubbel ervaren omdat jullie op dit moment graag moederdag zouden vieren met 2 (of 3) kindjes maar ik hoop dat jullie toch een beetje kunnen genieten! Ik hoop dat volgend jaar met moederdag ieders wens is uitgekomen! Veel liefs
@kacheltje jij en de rest ook! Ondanks alles, lekker genieten van wat wel hebben hier een mooie verf tekening met een foto hoe ze bezig was gekregen
Hey meiden, inderdaad fijne moederdag allemaal ondanks dat de meeste zo graag nog moeder van een volgend kindje hadden willen zijn. Hier dubbel feest, ik ben namelijk ook jarig! Ik kreeg een ontbijtje op bed en natuurlijk een verjaardagskado (maar had ik zelf uitgekozen haha, dus wist het al), maar ik kreeg dus iets waar ik het nog steeds warm van krijg van mijn dochtertje. Ze had namelijk op de psz een houten hartjesdoosje geverfd en daarin zaten een paar hartjessnoepjes. Ze wilde er zelf eentje uitpakken en die kreeg ik om op te eten. En ik weet niet of het een voorteken is (ben niet bijgelovig), maar er stond dus 'baby' op!!!! Ongelofelijk! hoe kan het zo zijn dat ze precies die aan me geeft, ze kan nog niet lezen en op de rest van de hartjes (heb ik daarna natuurlijk meteen gelezen) stonden alleen maat stomme dingen. Ik hoop zo dat het toch stiekem iets betekend!!! maar bijzonder was het sowieso! Verder denk ik trouwens niet dat het deze ronde raak is hoor, voel me totaal niet zwanger, dus wordt eind deze week vast ongi. Ik heb morgen de afspraak voor de echo en bloedprikken. Ml moet vanaf vandaag even drie dagen onthouden, haha en die mag dan woensdag zijn zwemmers inleveren. 26 mei de uitslag, spannend dus! Jori, misschien inderdaad toch nog te vroeg? Veel vrouwen testen pas ruim na nod positief? Welke dag van je cyclus zit je nu? Het kan ook zo zijn dat je cyclus inderdaad wat langer is dit keer. Je hebt zie ik nog niet een heel regelmatige cyclus? Succes ermee in ieder geval. @lix, wat naar dat ze je niet verder willen/kunnen helpen. Ik herken helaas je gevoel heel goed. Mijn man heeft de afspraak voor een knip in januari 2015 al bijna gemaakt. Wij gaan nog een half jaar door en dan is het einde oefening. Ik heb geen zin de komende jaren bezig te zijn met al die onzekerheid en teleurstellingen. Ik hoop heel erg dat het nog voor die tijd gaat lukken, maar het kost tot nu toe al zoveel stress en energie en ik wil zo niet heel lang meer door gaan. Blijkbaar is het ons dan niet gegund of is het beter zo, dat zijn de gedachten die steeds vaker door mn hoofd schieten. Ik ben net twee dagen terug van vakantie en moet nog een hoop teruglezen, dus ga dat binnenkort doen, nu eerst huis opruimen, schoonmaken, hapjes klaarmaken voor vanavond!!! En nog langs schoonmoeder... Druk dagje!
Dubbel gefeliciteerd Derde! En ik begin spontaan te geloven in een voorteken, hoop dat je dochter snel gelijk ktijgt met haar snoepje!
Van harte derde wat leuk! Dubbel leuk! Mooie he de knutselwerkjes. Hopelijk is het een teken. Het is wat he. Die onzekerheid... Denk van de week ei gehad, had last van steken, sinds mijn ma heb ik er last van. O ja mijn zus op vakantie, kreeg ik een berichtje van haar... Net als de vorige keer, vertel het maar je bent zwanger he, ik voel het gewoon. Vorige keer bleef ze er ook op door gaan en toen wist ik al dat ik de kleine kwijt zou raken. Ze kan het niet laten, dus gelijk gezegd, denk het niet, heb een mk gehad. Ik kan blijven zeggen dat ze er mee op moet houden, maar dat komt niet aan. Als ik het wil vertellen dan doe ik dat wel, tot die tijd (zeker na 2 ma) haal je het toch niet in je hoofd... Ja zij wel, zucht... Voel me gelijk weer rot. Ze zet me altijd voor het blok en houdt pas op als ze een antwoord naar haar zin heeft, dus gelijk maar op der bord gegooid. Kan ze er wederom op kauwen. Zo vrolijk ow jij bent zwanger ik weet het zeker met smileys pffff. Dan is ze universitair opgeleid, maar soms zou je denken dat ze de lagere school niet heeft afgemaakt...