Van de 1e snel zwanger, maar de 2e wil nog niet lukken

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Meijtje, 25 jan 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Meijtje

Meijtje VIP lid

24 nov 2011
    5.086
    187
    63
    @mamasmeisje bij mij is gekeken en blijkt dat het groeien laatste stukje dat je dat voelt, daarna dat hij springt een erge steek of meer pijn en op de plek waar het eitje gesprongen is blijft een cyste achter, dus dan voel je een zeurende pijn tot die kleiner is. Is normaal, die wordt klein en dan is alles weer normaal.
    Haha ik heb het gezien op een inwendige echo bij mijn controle. Omdat ik toen ook pijn had, dat is echt ovulatie pijn... Was voor mij voor het eerst, blijkt vaker te gebeuren na een ma of mk dat dat in ene gevoeliger wordt (en evt. Blijft) hopelijk ben je er een beetje mee geholpen.

2. Meijtje

Meijtje VIP lid

24 nov 2011
    5.086
    187
    63
    @lizanne geeft toch niet.

Hier ondernemend krullenbolletje, die ontzettend ondeugend is en 's nachts bijna niet slaapt.... Iets met tandjes. Ze heeft nu met 16 maanden haar eerste 2 kiesjes

3. Yasmijnkai

Yasmijnkai Niet meer actief

Hey meiden was idd te vroeg ze zag baarmoederslijmvlies en had het opgemeten. . Moet over 2 weken terugkomen. :)

4. Meijtje

Meijtje VIP lid

24 nov 2011
    5.086
    187
    63
    Jeetje nog spannend. Bij mij met 8 weken kwamen ze een stipje tegen, (was 5,5 week) maar dat was echt zoeken, was toevallig dat ze een hartje tegen kwam, die2 weken later gestopt was.
    Hoe voel je je nu? Ik vond dat wachten zoooo erg! Hoe ben jij er onder?

5. Yasmijnkai

Ik ben gek genoeg positief haha :p ook wel rustig niet gestrest ofzo. Wachten duurt wel lang maar denk altijd van dan heb ik wel misschien een mooie echo dus wachten is het waard. :)

6. Meijtje

Meijtje VIP lid

24 nov 2011
    5.086
    187
    63
    Ja dat wel. Ik wist natuurlijk al dat het niet klopte bij de eerste echo, dan is het wachten echt heel naar. Ik duim voor je. Het zou zo mooi zijn!

7. Yasmijnkai

Ik had dat met mijn MA met 8 weken klopte het hartje zo traag en was 2 weken terug gezet en dan moet je een week wachten voor volgende echo om te kijken of het gestopt is of toch nog een wonder is gebeurt... pfft wat was dat toch killing.. ik wist gewoon dat het gebeurt was.. en idd bij 9 weken echo hartje gestopt en dan wil je lichaam het ook niet loslaten. :(

8. Mamasmeisje

Mamasmeisje Fanatiek lid

29 mrt 2011
    1.304
    0
    36
    Brabant
    O thx Meijtje voor de info! Dat van die cyste en dat daar ze zeurende pijn van is wist ik dus echt niet. Nu wordt het zoveel duidelijker! Dan weet ik zeker dat mn ei op maandag geweest is en dat die zeurende pijn de dagen daarna zeker geen laat ei is! Ik kan me nog herinneren dat bij de eerste echo van de zwangerschap van S. de vk zei dat ze een cyste zag op mn eierstok maar dat ik normaal zei ze. Verder nooit geen aandacht aan besteed want op dat moment is de zwangerschap het belangrijkst. Nu het voor de tweede wat langer duurt begon die cyste in mn hoofd te spelen in de zin van; zou dat de reden zijn dat t niet wil lukken nog maar door jou verhaal kan ik dat nu wel een beetje los laten.
    Nu maar hopen en duimen! Mn tempkaartje ziet er tot nu toe iig stabieler uit dan ooit. Normaal heb ik van die vreemde uitschieters van 37,5 naar 36,9 en dan weer flink omhoog.
    Moet de komende tijd flink wat werken voor mijn doen dus dan schiet de tijd lekker op en heb ik niet zoveel tijd om er steeds bij stil te staan!

9. Meijtje

Meijtje VIP lid

24 nov 2011
    5.086
    187
    63
    @mamasmeisje als je altijd dat zeurende gevoel hebt door je hele cyclus, dan kun je het na laten kijken, maar anders is het napijn van de eisprong, door die cyste.
    Dat is ook vaak de reden dat mensen mis gaan op hun ei. omdat ze denken dat die pas komt als de pijn over is, maar dat hoeft niet. Begin van de pijn moet je hebben, dat is groeien en springen, dan moet je gelijk, dan heb je meeste kans. Als je gelijk (binnen een paar uur) vanaf het begin van de pijn knuffelt, heb je de meeste kans.
    Dus niet laten misleiden, die cyste kan geen kwaad, maar dan is het eitje al geweest.

10. Mamasmeisje

Mamasmeisje Fanatiek lid

29 mrt 2011
    1.304
    0
    36
    Brabant
    Ja heb het altijd een paar dagen na m'n ei dus dat zal die napijn zijn van die cyste. Gelukkig niet een hele cyclus. Denk dat we op tijd zijn geweest!

11. Meijtje

Meijtje VIP lid

24 nov 2011
    5.086
    187
    63
    Ik hoop het zo voor je! Zou zo mooi zijn! Ik gun het je zo en alle andere meiden hier ook! Nu op martelbankje.
    Ja net er na kan inderdaad, dat had ik ook even :)

12. Lizanne84

Lizanne84 Fanatiek lid

24 okt 2013
    1.533
    5
    38
    Hey dames,

voor sommige komt de NOD weer dichterbij!
    Ik duim alleszins mee dat jullie snel zwanger mogen zijn dus hopelijk komende week veel positieve testjes he!

13. Meijtje

Meijtje VIP lid

24 nov 2011
    5.086
    187
    63
    Dikke knuffels meiden!
    Fijne zondag avond :)

14. Meijtje

Meijtje VIP lid

24 nov 2011
    5.086
    187
    63
    Hoe was jullie valentijn? Hier cake gehaald voor manlief en bonusdochter.
    Filmpje op de bank, verder moest ik van het weekend werken.

Hier weer bloed in meer of mindere mate, dus bij elkaar sinds 7 dec 3 dagen geen bloed gehad verder allemaal wel.

15. Mamasmeisje

Mamasmeisje Fanatiek lid

29 mrt 2011
    1.304
    0
    36
    Brabant
    Tis weer even stil hier! Hoe gaat het met iedereen??

@hier: vandaag alweer 8dpo. Begint weer spannend te worden. Voel eigenlijk niks bijzonders. Heb alleen veel honger en kan echt oneindig eten. Testdrang begint te komen..spannend!!!

16. evi83

evi83 Fanatiek lid

10 apr 2011
    2.748
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hier op 10a11 dpo.
    Vanmorgen twee testen gedaan. De ene bleef half roze dus die heb ik uitgespoeld en toen zag ik een vaag begin van een streepje. Tweede test was echter omo wit

17. Lizanne84

Lizanne84 Fanatiek lid

24 okt 2013
    1.533
    5
    38
    oooh spannend!
    Ik duim voor jullie beiden!

@Hier: ah wachten op ei maar wil het deze ronde echt wel gewoon op me af laten komen dus geen ovutesten, geen klusplanning, gewoon als we zin hebben het gezellig maken en we zien wel of het deze keer wel lukt. We hebben intussen toch al vanalles geprobeerd dus het lijkt niet superveel uit te maken of we elke dag of om de dag of wat dan ook klussen. 2de week van maart hebben we alvast een afspraak voor een intake gesprek bij de gyn.
    Intussen ook nog wat aan de conditie ah werken = terug beginnen joggen, wat opletten op mijn eten want die 5kg sinds de bevalling van mijn dochter moet er toch echt wel eens af :).

groetjes!

18. Mamasmeisje

Mamasmeisje Fanatiek lid

29 mrt 2011
    1.304
    0
    36
    Brabant
  19. evi83

evi83 Fanatiek lid

10 apr 2011
    2.748
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hmmm, sorry, ik zie niks :(

20. Lizanne84

Lizanne84 Fanatiek lid

24 okt 2013
    1.533
    5
    38
    Ik zie heel vaag iets maar het is echt nog wel vroeg dus kan nog beide kanten uit volgens mij.

Deel Deze Pagina