Hier precies hetzelfde, weet niet of jullie zitten te wachten op mijn verhalen. Maar ik vind het allemaal retespannend. Hoop zo dat deze blijft zitten! Elk toiletbezoekje speur ik naar bloed, maar tot nu toe niets gelukkig. Woensdag komt MvM, hopelijk een mooie test dan. En dinsdag de 27e de eerste echo. Ben dan 6.6 weken dus hoop een kloppend hartje te zien!
@ Natalie harstikke fijn dat het zo goed gaat! Ik denk juist dat je hoop geeft! Hoeveel rondes heeft het jou gekost om nu in deze gelukkige positie te zitten? @ Droppie drie ook voor jou echt super hoor! Hopelijk een echt plakkertje en binnenkort en prachtige echo! Ook jij geeft hoop!
Hi ladies... Ben n beetje afwezig op t forum. ... Sorry maar door alle toestanden heb ik echt ff behoefte aan .....niks! ! Hahaha Leuk om van de zwangere dames te horen! En las ook de kwetsende reacties ivm de zwangeren in de omgeving en hoe je je bij het niet zwanger raken voelt.... Het is voor mij ook echt heel herkenbaar. .... Een dikke knuffel voor alle niet zwangere. ..hopelijk mogen wij snel ook op roze!!! Ik hoop dat we vrijdag niet al te slecht nieuws krijgen ivm de tweede zaad en bloed onderzoek van mn vriend......
hee meid normaal heb ik altijd 7 dagen flink. maar nu de afgelopen 2 maanden zo raar vorige maand 2 dagen overtijd en 2 dagen ongi,. en nu dus langer overtijd en ook weer 2 dagen ongesteld. het was ook niet hevig gewoon alsof ik in me laatste dagen zat van me normale 7 daagse maar jah ik wacht t gewoon wel weer af tot volgende maand. ik kan wel over 2 weken bij de vk komen voor een gesprek dan ga ik haar gek maken met al mijn vragen
@lisanne heerlijk nog even genieten van het geweldige uitzicht. Leuk dat dl mee gaat in de rugzak . Haha stiekem toch mee bezig? @natalievk wat goed dat alles tot op heden goed is. Spannend is het altijd weer. Genieten gaat dan moeilijk. Ik hoop dat je na de nekplooimeting wat meer rust hebt en dat het voorzichtige genieten gaat beginnen, hoe laat moet je? @droppie wat spannend zeg, ik leef met je mee. Ik weet hoe van dag naar dag je leeft dan. Alles in de hoop dat het goed zit, maar die stomme twijfels die de overhand kunnen nemen. Ik hoop dat je de 27e een prachtecho hebt! @naomy dikke knuffel voor jou! @nad haha altijd goed om al je vragen te kunnen vuren haha. Je kunt er een test tegenaan gooien voor de zekerheid. Dan weet je het in ieder geval zeker. @hier nog op het wachtbankje, weinig bijzonders. We wachten rustig. Ik denk niet echt dat het raak is. Ik heb nog geen kwaaltjes in ieder geval...
Heerlijk in de tuin met mn dochter. Babybadje in de tuin 2 emmers water er in, parasol en genieten is compleet! Gelukkig heeft manlief het terras afgemaakt van het weekend, verder is nog een bouwput, maar dit stukje maken we dankbaar gebruikvan eindelijk bijna zomer!
@meijtje, ik moet vrijdag om half 1...ik ben benieuwd, vind het wel echt megaspannend allemaal. Bij mijn zoontje hebben we dit nl niet gedaan. Hebben jullie ervaring met de combinatietest?
Nee ik wil het niet weten, het is en blijft een kansberekening en dadelijk loop je de hele zwangerschap te stressen en heb je niet kunnen genieten omdat het kindje toevallig een dikke nekplooi had. Nee, al is de kans 1 op 10.000 denk je zit wel goed, dan kun je nog die ene zijn. Dus wij hebben ervoor gekozen om het niet te doen, juist om dat je met 1 op de 250 nog 249 gezonde babies heb. En met 1 op 10.000 je echt nog die ene kan krijgen.
Ik heb wel de combinatietest gedaan bij mn zoon. Ik zou het zo weer doen. Ik weet dat het een kansberekening is maar ik zou er wel voor kiezen om verder onderzoek te verrichten mocht de kans groter zijn dan 1 op 200 maar dat is natuurlijk voor iedereen persoonlijk. Als je van te voren weet dat je ongeacht de uitslag toch geen verder onderzoek wilt dan zou ik de test ook niet doen
Ik heb het beide keren wel gedaan. Als deze zwangerschap goed blijft gaan doe ik het weer. Bij verhoogd risico kan je vervolgonderzoek doen. En als de kans op Down groot is kan je je daar vast een beetje mentaal op instellen en inlezen... Gisteren ben ik trouwens goedgekeurd door MvM!
@natalie gefeliciteerd! @hier gele band gehaald tang soo do haha. Nu witte band af, op naar de oranje band en nog geen bloed al denk ik dat deze er wel aan zit te komen... Krampachtig gevoel in mn onderbuik nog steeds...
HoiHoi dames, terug van vakantie: wat is het heerlijk geweest! Ik heb nog niet alle berichten kunnen teruglezen maar heb wel iets opgevangen over ev naar Belgie gaan om verder onderzoek te krijgen. Gezien ikzelf van Belgie ben kan ik jullie zeggen dat het inderdaad mogelijk is om hier zelf rechtstreeks bij de fertiliteitsarts een afspraak te maken. Zo hebben wij dat hier ook gedaan. @hier: helaas weer ongikrampen en schouderpijn dus ik vrees game over maar het kan nog altijd natuurlijk
Hoi dames, Ben niet veel aanwezig. Druk, druk. Leuk om wat van de zwangeren te horen.. @lizanne: fijn dat t leuk was. @meijtje: gefeliciteerd! Met je band! Hier net een laat ei gehad. Pas op dag 19 een verhoogde temp. Nu ook erh consequent geweest met tijd van tempen. Nu dus op t wachtbankje. Denk dat nod pas 4 juni is.. dus afwachten maar weer. .
@lizanne fijn dat je een heerlijke vakantie hebt gehad. kun je er weer even tegen aan. En hopelijk zetten de ongikrampen niet door! @whoppie inderdaad een laat ei! Heel veel succes op het bankje. Ik duim dat het raak is voor je.
Test was omo, over een maand weer eens kans. Volgende nod 27 juni. Hopelijk niet veel later, 4 juli gaan we vliegen. Dan ben ik rode zee af op vakantie