@brondy welkom en wat naar dat jullie te horen hebben gekregen dat het niet goed is. Hopelijk kunnen ze jullie snel verder helpen. @lizanne wat balen zeg! Bah. We gaan echt richting voorjaarskindjes... Alleen dan een jaar later. Waar blijft de tijd. @bmm is goed te voelen hoor, open en gesloten. Je kunt zelfs de verwerking voelen als je ongesteld moet gaan worden. Dan wordt de bmm al zachter en bij een zwangerschap blijft deze dicht en hard. Ligt jouw bmm niet iets gekanteld dan? Als je wat deuk geeft of je moet poepen komt die wat meer naar voren en is het beter te voelen. Heb het ooit 2 rondes gedaan. Wel grappig, want je kunt echt heel je cyclus zo volgen. @hier een fikse griep, alles doet zeer, zeker ook hoesten, laatste keer is meer dan 10 jaar geleden. Dacht eerst bah keelpijn nu is het echt verschrikkelijk. Hoesten tegen braken aan longen keel doen zeer, alle spieren verkrampen in mn lichaam, warm koud warm koud. En dan nog eens ongi. Blegh wat voel ik me ellendig. Vandaag beddag morgen weer werken. Blik op oneindig en gaan. Maar het zal niet van harte gaan. Hopelijk is het dan grotendeels over...
Ego berichtje: Vanochtend een heeeeel licht streepje bloed bij het afvegen...... Kon het haast geen bloed noemen maar een beetje verkleuring zeg maar En vannacht best wel een beetje steek gehad onderin mn buik (werd er wakker van). Verder vanochtend met hoofdpijn opgestaan maar dit had ik mn vorige cyclus ook vijf dagen lang Maar zou natuurlijk ook kunnen dat ml gisteravond een bloedvaatje geraakt heeft Verder nog ladies die de komende dagen gaan testen?
@Meijtje heel veel beterschap! Laat je maar lekker vertroetelen door ml en dl BMM nog nooit zelf kunnen voelen ook niet als ik pers zeg maar.
Zwanger: Blaadje: xx jaar, 2e kindje - ronde 5 - 14 november 2014? NatalievK: 28 jaar, 2e kindje - ronde 11 - 24 december 2014? Dee-tje: 25 jaar, 2e kindje - ronde 5 - 23 december 2014? Sznne: 28 jaar, 2e kindje - ronde 10 31 december 2014 NOD lijst: Whoppie: 31 jaar, 2e kindje - NOD 3 mei - ronde 12 Noamy: 33 jaar, 2e kindje - NOD 5 mei - ronde 6 Asun: 30 jaar, 2e kindje - NOD 4 Mei - ronde 5 Droppie Drie: 32 jaar, 3e kindje - NOD 8 mei - ronde 9 Mamasmeisje: 30 jaar, 2e kindje - NOD 11 mei - ronde 12 DSM: - NOD 11 mei - ronde 19 Kacheltje: 26 jaar, 2e kindje - NOD 15 mei - ronde 2 Derde, 33 jr, 3e kindje, NOD 16 mei - ronde 12 LIX: 31 jaar, 2e kindje - NOD 21 mei - ronde 13 Mickey83: 30 jaar, 2e kindje - NOD 1 juni - ronde 17 (*MA jan 14) Evi83: 31 jaar, 2e kindje - NOD 10 juni- ronde 15 Jori: 27 jaar, 2e kindje - NOD 15 juni - ronde 2 Lizanne84: 29 jaar, 2e kindje - NOD 25 juni - ronde 14 Meijtje: 30 jaar, 2e kindje - NOD 26 juni- ronde 13 (*MA aug 13 *MA dec 13 *april 2014 MK 4w 3d)
@meijtje: voorjaarskindjes klinken perfect voor mij en ja waar is de tijd... veel beterschap trouwens!
Ja ik weet niet meer wanneer mijn nod is. Zie mijn onderschrift. Dat kan verschillen van 7 juni tot 18 juni geloof ik. Als ik uitga van een cyclus van 23 dagen dan klopt alles ook dat ik mijn lh piek gemist heb. Als ik uitga van een cyclus van 34 dagen dan moet mijn lh piek dinsdag pas komen. Ik test dus nog even rustig door met de ovulatietesten Aan de andere kant kreeg ik de vorige cyclus ook pas een week na mn eisprong hoofdpijn.... Over drie weken zullen we het weten
@ jori Ik dacht ook meteen aan een innesteling. Maar met jouw cyclussen is dat inderdaad moeilijk in te schatten. Ik hoop het voor je!
dag 15. Eerste dag van mn laatste menstruatie was 15 mei. Het is ook echt maar heel weinig maar goed wel een duidelijke verkleuring. En heb nog nooit eerder bloedverlies gehad door sex..... Maar goed mn eerste zwangerschap had ik ook geen bloedverlies en ook geen symptomen Ik wacht af
Als je deze keer weer een korte cyclus hebt dan zou het een innesteling kunnen zijn. Maar het is idd afwachten. ..wel spannend hoor!
het is hier best rustig momenteel. zelf ook wel niet veel te melden ben alweer over de grootste teleurstelling heen maandagmorgen afspraak bij de fertiliteitsarts voor een 2de echo en wellicht afspraak maken voor hysteroscopie. We gaan ook al eens vragen wat de eventueel volgende stappen zouden zijn.