Zo weer even bijgelezen!! Ik heb een periode afstand genomen van zp. Even niet bezig zijn met allemaal dingen rondom zwanger worden... en in die tussentijd even lekker op vakantie geweest!! Maar helaas zonder resultaat, want vorige week ook weer ongesteld geworden. @ Noamy. Wat balen voor jullie zeg!! Kan de kwaliteit dan achteruit gaan door de jaren heen?? Hopen dat er snel duidelijkheid komt over hoe verder!! @ Lizanne. Wat vervelend dat je bezoek bij de gyn zo verliep. Dan hadden ze je ook gelijk bloed kunnen laten prikken. Wat houdt een hysteroscopie precies in?? @ Meijtje. Ik zag dat jij ook al aan het rekenen bent voor de vakantie. Heb ik vorige week ook zitten doen. En dat terwijl het pas over twee cyclussen is... Het 'misschien ben ik dan wel zwanger' is over. Ik ga er al helemaal vanuit dat ik de volgende vakantie ook weer ongesteld word. @ Evi. Zouden jullie nu anders gelijk door mogen voor IVF oid?? Wij werden namelijk na de eerste onderzoeken (echo, bloedafname, zaadonderzoek) weer voor een jaar weggestuurd. Ik vond eigenlijk dat ze maar heel weinig onderzocht hadden voor we weer werden weggestuurd. Hebben jullie nog meer onderzoeken gehad dan deze?? Hopen dat deze de volgende onderzoeken voor jou niet nodig zijn, maar dat je al een positieve test hebt!!
Zwanger: Blaadje: xx jaar, 2e kindje - ronde 5 - 14 november 2014? NatalievK: 28 jaar, 2e kindje - ronde 11 - 24 december 2014? Dee-tje: 25 jaar, 2e kindje - ronde 5 - 23 december 2014? Sznne: 28 jaar, 2e kindje - ronde 10 31 december 2014 Droppie Drie: 32 jaar, 3e kindje - ronde 9 - 14 januari 2015 NOD lijst: Whoppie: 31 jaar, 2e kindje - NOD 3 mei - ronde 12 Noamy: 33 jaar, 2e kindje - NOD 5 mei - ronde 6 Asun: 30 jaar, 2e kindje - NOD 4 Mei - ronde 5 Mamasmeisje: 30 jaar, 2e kindje - NOD 11 mei - ronde 12 Derde, 33 jr, 3e kindje, NOD 16 mei - ronde 12 LIX: 31 jaar, 2e kindje - NOD 21 mei - ronde 13 Evi83: 31 jaar, 2e kindje - NOD 10 juni- ronde 15 DSM: - NOD 13juni - ronde 20 Jori: 27 jaar, 2e kindje - NOD 15 juni - ronde 2 Kacheltje: 26 jaar, 2e kindje - NOD 17 juni - ronde 3 Brondy: 29 jaar, 2e kindje - NOD 23/25 juni - ronde 7 Lizanne84: 29 jaar, 2e kindje - NOD 25 juni - ronde 14 Meijtje: 30 jaar, 2e kindje - NOD 26 juni- ronde 13 (*MA aug 13 *MA dec 13 *april 2014 MK 4w 3d) Mickey83: 30 jaar, 2e kindje - NOD 2 juli - ronde 18 (*MA jan 14)
Geen idee, daar is niet zo expliciet over gesproken. Waar het op neer kwamis dat ik niet aan de medicijnen hoef of zo en dat de kijkoperatie het enige is dat ze me aan kunnen bieden omdat ik de rest niet wil. Of ik daar nu al wel voor in aanmerking zo komen is niet te sprake gekomen.
Oh ja, pendelen: http://www.zwangerschapspagina.nl/pendelen/340308-werkt-pendel-forum-wie-pendelen-op-zwangerschapspagina-nl.html
@Mickey83: Balen voor jou dat je weer ongesteld bent geworden maar wel goed dat je even afstand hebt kunnen nemen lijkt me. Ik ben hier toch echt wel vrij hard geobsedeerd helaas Hysteroscopie is trouwens met een camera in de baarmoeder kijken. Zou vrijwel pijnloos moeten zijn en max 30 min duren. Dan kunnen ze ev verklevingen zien en/of littekenweefsel wat ik wel vermoed. Wat er dan ev aan zou moeten worden gedaan weet ik wel niet. We zullen zien. Volgende week woensdag weten we alleszins meer. @Evi83: kijkoperatie is idd niet niks... zou daar zelf precies nog niet aan toe zijn maar aan de andere kant: als dat de reden is waarom het niet wil lukken dan wil je het ook weer zo snel mogelijk weten en er zo snel mogelijk iets aan doen. Lijkt me enorm dubbel. @Droppie drie: geniet er van, ondanks de misselijkheid. @vakantie: hier ook al berekend dat ik volgende vakantie ongesteld ga zijn. Ga er ook helemaal niet van uit dat ik dan ev zwanger zou kunnen zijn.
Als ik ongi word is het de week voor dat we ovakantie gaan naar gran Canaria. We wachten af. Ik doe nog niets, eerst vakantie. Daarna zien we verder. Verder nog steeds ziek, moe en hoest mn longen er uit. Zeker snachts @kijkoperatie, spannend, grote stap. Ja zo gaan we langzamerhand allemaal de mmm in. Wel raar dat ze bij de ene veel meer doen/uitsluiten dan bij de ander, die zo weer met wat kleine testen onverrichte zaken een jaar naar huis wordt gestuurd...
@vakantie: zijn er ook dames die ver weg gaan met de kleine? @Mickey wat goed dat je even afstand hebt kunnen nemen. Wel jammer dat je ongesteld bent geworden maar misschien kun je nu toch vol goede moed er weer tegenaan. Inderdaad bijzonder dat het niet eenduidig is welke onderzoeken in welk stadia uitgevoerd worden. Aan de andere kant is elke situatie natuurlijk anders. Geen een cliënt is voor de gynaecoloog dezelfde. Meijtje beterschap!
@jori thanx voor het eerst dit jaar 2 paracetamol mn hoofd in gedrukt en zo naar bed, ik kan niet meer en dan heb ik met mijn dochter vanmorgen nog 2 uur mee geslapen. Spierpijn, hoofdpijn strot zo ruw als schuurpapier en longen die een kilo zwaarder wegen, maar voor de rest voel ik me goed hahaha. Ok klaagzang voorbij. @mickey balen van je ongi. Knap dat je afstand kunt houden. Ik zwerf hier geregeld. Ik had het gehoopt voor je. Ik ben een beetje een zeef. Sorry meiden ik wilde op iedereen reageren maar mn hoofd wil niet. En jori hier gaan we naar gran Canaria, vorig jaar ook gedaan ,toen was ze 11 maanden.
Sorry meiden ben ook minder actief hier het spijt me Bedankt IIg voor jullie medeleven Ik vind t heel moeilijk om geen datum te hebben om naar uit te kijken wanneer we onze eerste afspraak hebben...... Idd zo gaan we allemaal de mm in en idd gek dat t overal anders gAat he...... Hopelijk kunnen ze ons allemaal gewoon helpen om zwanger te worden van n gezonde beeb
pfff moet weer even van me afschrijven dat de vrouw van collega van ML zwanger is. En hij vermeldde er even bij dat 'het niet zo goed uitkwam' arrrghhh!
meiden ik ben in shock!!!! 2 dagen overtijd en nog geen ongi dus dacht ff n testje.... net na t slechte nieuws en de mm in moeten gaan.... ik ben zooooo blij ik hoop zooooo dat dit goed blijft gaan!!!!! Bekijk bijlage 398999 Bekijk bijlage 399000
@noamy: wat fijn! Gefeliciteerd! @Lizanne: wat naar.. en vooral dat laatste inderdaad, maar zij weten natuurlijk ook niet beter. Ik kan ook echt heel moeilijk blij zijn voor bekenden die zwanger zijn. Zo wil ik helemaal niet zijn, maar zo is t helaas wel nu. @meijtje: beterschap. @vakantie: dit jaar niet, want een huis gekocht en aan t verbouwen. Vorig jaar was ie 9 maanden en toen heerlijk naar portugal geweest. Dus zekr op vakantie gaan met een kleintje.. Heerlijk en tot 2 mogen ze nog gratis mee.. @mickey: wat jammer dat je toch weer ongesteld bent geworden. @hier: morgen nod denk ik, maar zoals jullie al zeggen. ik denk niet meer dat ik zwanger ben/wordt.. temp is nog hoog, mar zal we gaan dalen een dezer dagen. mss zaterdag een testje.. we zullen zien.
Zo, jullie hebben behoorlijk gekletst zie ik al. Ga zo even terug lezen, maar wil eerst Naomy feliciteren!! Super leuk meis!!! Toch niet de MMM in.
@naomy geweldig! Hoop dat het goed gaat. @lizanne ow wat pijnlijk om te horen. Ik kan als ik zoiets hoor niet mn mond houden. Kan ik zo fel reageren. Dan vinden ze mij echt niet meer aardig. Met het komt niet uit. Dan moet je er een knoop in laten leggen. Blegh ! @hier nog steeds belabberd. Nog een maandje en dan vakantie. Zo'n zin in!
@ Noamy... Wat een verrassing!! Hopen dat het goed blijft gaan!! Nu zwanger geworden met medicatie voor manlief toch?? @ dikke buiken om je heen... Ja het blijft lastig. Vorige week op vakantie zag ik ook ALLEEN MAAR buiken voor m'n gevoel. En dan zeker als je dan merkt dat het eigenlijk niet uitkomt... grr. Ik hoop echt dat wij allemaal ook nog een keer zo mogen 'pronken'!! Zo is dochterlief hier nu zindelijk en heb ik nog behoorlijk wat luiers en luierbroekjes liggen. (Ik had namelijk niet verwacht dat ze ook gelijk 's nachts zindelijk zou zijn) Aan één kant denk ik ik bewaar het en aan de andere kant kan ik het volgens mij beter aan iemand geven die het goed kan gebruiken. Ik vind het nog lastig. Nou ik ga weer even proberen zp loos te doen (als het me lukt). Over kleine 4 weken lees ik weer helemaal bij!! Ik hoop dat ik dan veel positiefs zie!! Meiden ik denk aan jullie!!!
@whoppie... Wie weet is het nu raak. Goed dat je temp nog hoog is!! Wanneer zakt hij bij jou altijd?? Voor mijn dochter zakte hij altijd een paar dagen van te voren en nu zakt hij soms pas als ik al ongesteld ben. @Meijtje... Beterschap! Hopen dat het nu snel over is!!