Meijtje succes de komende week! en inderdaad samen testen is altijd leuker! Knap hoor Lizanne dat je nog geen testdrang hebt! @ Brondy balen meid! Misschien dat seksen in de tent een extra sensatie eraan geeft Ik hoop dat komende ronde voor jou raak is! Wij gaan ook over anderhalve week op vakantie! Pfff ben er ook wel aan toe!
@brondy flink balen bah rode monsters zijn het! Hopelijk is het een beetje bij te lezen voor je. @lizanne hoe is het met de hoofdpijn? @hier nog wel de eigenaardigheden, maar niet echt kwaaltjes. @jori... Dag 1 is voorbij nog even te gaan voor zaterdagochtend... Of ik moet tussen de 26e en de 28e ongesteld worden. Dan hoef ik niet te testen...
Hier nog steeds barstende hoofdpijn. En uiteraard zegt google dat dit kan wijzen op een zwangerschap maar ook net even vaak kan wijzen op aankomende ongi... Veel wijzer worden we daar niet van en als het van door een zwangerschap veroorzaakt wordt vind ik het best maar als ik dan toch ongi moet worden en weer een extra PMS klacht erbij krijg...pfff! Verder nog steeds niet echt testdrang. Vreemd eigenlijk want zelfs ml vroeg vandaag of ik een testje gedaan had terwijl hij 2 dagen geleden zelf zei van best te wachten Ben er gewoon vrij zeker van dat ik ongi ga worden dus testen is niet nodig en ik loop hier op t werk toch ook niet elke 15 min naar het WC om te checken of ik ongi geworden ben en zolang ik mezelf daar niet gek mee maak test ik niet
Hoi Dames, Kan ik hier ook mee kletsen? Ik ben misschien nog niet zo lang bezig als sommigen hier maar iedere cyclus is er eentje teveel! Ik ben 29 jaar, en heb een dochtertje van oktober 2012. Van haar was ik meteen zwanger. Daarvoor ook een 1e keer zwanger geraakt maar helaas misgegaan bij 11.6. Beide meteen na het stoppen van de pil zwanger. Nu helaas alweer een tijdje bezig vanaf januari. We zitten nu in onze 5e ronde. Ik heb een hele korte cyclus en begin me af te vragen of er überhaupt genoeg tijd is om een eitje te laten rijpen/innestelen. Daarnaast is er een verhoogde kans op zeer vroege overgang dus hoop echt dat het binnenkort raak is. De huisarts doet niets zolang ik nog iedere maand ongesteld wordt, ook al is het maar twee dagen met inlegkruisjes Eind deze week verwacht ik mn ei, en dan zijn we onderweg naar onze vakantie in Italië. Dus een exrta overnachting geboekt zodat we tijd hebben om het gezellig te maken Dan twee weken op het wachtbankje, maar dan zijn we op vakantie dus hopelijk genoeg afleiding. Op de dag dat we thuis komen kan ik testen.. Ben zo benieuwd!
Pfff wat een pagina's....... hahaha @ Lizanne wow nog steeds geen testdrang?? Hopelijk is de hoofdpijn omdat je zwanger bent. Ik krijg meestal wel hoofdpijn voor de ongesteldheid, maar dat duurt gelukkig maar 1 dag. Oneee, begint het bij jou ook met wat rood/bruine afscheiding?? @meijtje Hopelijk snel een plakbeeb zeg.. En wat een gedoe met jouw dl, vind t knap hoe jij dat aan pakt. @ukkie Welkom, ja iedere extra ronde is er 1 teveel Ook naar Italie... Wij gaan ook, volgende week. Waar gaan jullie heen?? @Jori Hahaha, het maakt het wel extra spannend denk ik
ja altijd eerst beetje bruin/rood maar duurt niet lang vooraleer het rood/rood volledig doorbreekt. Ronde 15 inmiddels...
Zwanger: Blaadje: xx jaar, 2e kindje - ronde 5 - 14 november 2014? NatalievK: 28 jaar, 2e kindje - ronde 11 - 24 - 3 december 2014? Sznne: 28 jaar, 2e kindje - ronde 10 31 december 2014 Droppie Drie: 32 jaar, 3e kindje - ronde 9 - 14 januari 2015 Whoppie: 31 jaar, 2e kindje - ronde 13 - 11 februari 2015 Noamy: 33 jaar, 2e kindje - ronde 7 - 5 februari 2015? Jori: 28 jaar, 2e kindje - ronde 2 - 17 februari 2015 Kacheltje: 26 jaar, 2e kindje - ronde 3 - ?? NOD lijst: Asun: 30 jaar, 2e kindje - NOD 4 Mei - ronde 5 Meijtje: 30 jaar, 2e kindje - NOD 26 juni- ronde 13 (*MA aug 13 *MA dec 13 *april 2014 MK 4w 3d) Mickey83: 30 jaar, 2e kindje - NOD 2 juli - ronde 18 (*MA jan 14) Mamasmeisje: 30 jaar, 2e kindje - NOD 7 juli- ronde 14 Evi83: 31 jaar, 2e kindje - NOD 10 juli- ronde 16 Derde: 33 jaar, 3e kindje, NOD xx - ronde 13 LIX: 31 jaar, 2e kindje - NOD xx - ronde 13? DSM: xx jaar, 2e kindje - NOD 13 juni - ronde 20 ?? Brondy: 29 jaar, 2e kindje - NOD 20 juli - ronde 8 Lizanne84: 30 jaar, 2e kindje - NOD 22 juli - ronde 15
Ik hou mijn NOD op 26 maar als ik test doe ik dat de 28e, dan is manlief thuis. Kwaaltjes genoeg, maar vaak genoeg gaat het ook op en vlak na NOD fout @lizanne zeer balen zeg wat gaat de tijd hard he. Ronde 15 alweer. Er zitten al heel veel van ons in de dubbele getallen. Nu hopen dat de vakantie wonderen brengt en er meer mogen gaan genieten van een zwangerschap, die goed blijft gaan. @ukkie welkom mijn dochter is ook van oktober haha. Leuk! Hier al een tijd bezig, het gaat steeds mis. Zie handtekening. Hoe lang is je cyclus? Verschrikkelijk dat het mis is gegaan. Das kort 2 dagen met inlegkruisjes. Ha doen vandaag de dag niet meer zoveel. Vervroegde overgang, bah, hopelijk is het snel raak voor je.
We zijn in januari al met dit clubje begonnen... We zijn alweer 5 maanden verder pfff. Niet te lang bij stilstaan.
niet te lang bij stilstaan nee... in januari vond ik al dat we lang bezig waren en nu zijn we juni... maar dus, niet te lang bij stilstaan
@lizanne: balen van je ongi meid! Helaas weten velen van ons hoe je je voelt... Welkom aan alle nieuwe meiden hier! Ik hou het niet meer bij maar gezellig dat jullie er zijn! @meijtje: spannend weer!! Ik duim voor je! Hier begin vd middag een nagenoeg positieve ovu test! Geen knal knal knal maar wel tegen knal aan. En daar ben ik blij om want vanavond hebben we dan nog een kansje. Morgenochtend vertrekt ml in alle vroegte naar Frankrijk, vanavond werk ik tot 22.00 en dat komt ook wel goed uit want wil zo laat mogelijk deze kans benutten want dan zit ik dichter bij me ei. Zal in de namiddag nog eens ovutest doen maar zit nu aan begin vd piek. Dus toch geen verloren ronde maar een klein kansje nog.. Weet niet of ik het al gezegd had, op 9-7 naar de gyn dus. Ook spannend!
@mamasmeisje: ik duim dat jullie 9/7 alsnog niet naar de gyn moeten! @hier: volop rood vanmorgen, had me gisteren toch weer vastgeklampt aan een sprankeltje hoop dat het een late innestelingsbloeding ofzo was gezien het enkel bruin/roze was maar dus toch op dik rood vanmorgen. Heb met ml afgesproken om alle resultaten eens op te vragen bij de fert gyn en misschien dan toch eerder al over te stappen op IUI. Heb er gewoon echt geen hoop meer in nu.
@lizanne, als je je zo voelt ook zeker aankaarten, het is niet niets en ik hoop dat ze je er bij willen helpen/ begeleiden. Ik vind het super jammer dat het niet raak is en wie weet met een klein duwtje dat het wel raak is. We kennen allemaal de onzekerheid en het er geen vertrouwen meer in hebben. Hier ook zo. Morgen NOD, maar ik ben bang dat het wel genesteld is maar verkeerd, dus wel de hormoonwisseling en de kwalen, maar ik zal vast weer ongi worden, of nog erger dat het ergens met 10 weken er uitgehaald moet worden, omdat mijn lichaam zwanger is van een dode baby. Pfff frustratie al om
ik dacht kom even kijken of er al goed nieus is hier, maar helaas Ik ben echt even afwezig hoor meiden, sorry, maar ik merk wel dat ik deze ronde er minder mee bezig ben daardoor. Ik had wel nog een doosje ovutesten liggen en dacht, ach ze moeten toch op. MAar ik kan mijn ei nergens vinden, grrr en heb vanmiddag de laatste gedaan, weer negatief. Ik heb normaal dag 12 mn ei en nu dag 14 en nog geen lhpiek. Nou ja we klussen volop, maar dit weekend zitten we met vrienden in een huis en de slaapkamers liggen nogal dicht bij elkaar, dus denk dat het er niet van gaat komen. Hoop dus heel erg dat ik morgen mijn lhpiek zou hebben en dan vrijdag mn ei, dan maken we het morgenavond nog even gezellig ik ga in ieder geval geen nieuwe testen meer halen, ben er wel klaar mee na al die rondes. (heb denk 5 rondes ovutesten gebruikt sinds we begonnen zijn) Ik baal dus dat ik nu een langere cyclus heb, maar aan de andere kant ben ik ook blij dat ik dat nu weet, anders had ik vanaf dag 24 steeds meer hoop gerkegen dat ik nog niet ongi zou zijn, nu weet ik dat ik pas dag 28 of 29 mijn ongi hoef te verwachten. Ik ga er in ieder geval van uit dat mijn cyclus niet nog langer zal zijn dit keer. Meiden op rood ik denk aan jullie, en meiden op de wachtbank succes! Meijtje ik leef met je mee, hoe graag ik ook net als jou eens een positieve test zou willen hebben (want die heb jij al meerdere keren gehad) lijkt me jouw frustratie en vooral onzekerheid van de ma nog veel erger! Hopelijk gaat het dit keer wel goed mocht je weer positef testen!
Morgen NOD.... Kwaaltjes worden al wat minder.... Ben benieuwd. Pffff wel testdrang, want ik kan niet om de kwalen heen, maar omdat ze nu afnemen begin ik weer te twijfelen, fout genesteld. We zullen het meemaken. @derde het is ook heel frustrerend. 3 positieve testen en 0 kindjes. En ja ik geloof er niet meer zo in. Als het positief is, kan ik niet blij zijn. Dat terwijl velen van jullie er een 'moord' voor zouden doen. Ik schaam me daar wel.voor.