Van de 1e snel zwanger, maar de 2e wil nog niet lukken

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Meijtje, 25 jan 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lizanne84

Lizanne84 Fanatiek lid

24 okt 2013
    1.533
    5
    38
    @meijtje: niet voor schamen hoor. Lijkt me volkomen normaal in jouw situatie

heb trouwens net als derde beslist van toch ook wat meer afstand te nemen (voor zolang dat het duurt ;)) maar ik kom wel updates brengen indien er zich nieuwe ontwikkelingen voordoen ;)

succes nog aan iedereen!!

2. Kacheltje

Kacheltje Bekend lid

8 mrt 2013
    929
    92
    28
    @meitje. ..Dat begrijpt iedereen hoor...niet schamen!

@ Lizanne. ..jammer maar begrijp je keuze! Ik hoop dat je ons op de hoogte houdt en succes met alles!

3. Jori

Jori Bekend lid

6 nov 2012
    864
    0
    16
    @ Lizanne wat ontzettend balen! Lijkt me heel goed dat je contact opneemt met de gyn. Dat geeft je misschien ook meer het gevoel dat je er iets aan doet dan hopeloos afwachten!

@ Mamameisje hopelijk kun je uiteindelijk je afspraak met de gyn afzeggen!

@ Derde ik heb 1 ronde ovulatietesten gebruikt geen lhpiek wel zwanger. Voor sommigen werkt dit voor mij totaal niet. Nooit meer!

@ Meijtje laat je niet gek maken door je lijf! In het begin schommelen je hormonen nog hel erg. Ontzettend stoer dat je nog niet getest hebt! Nog even volhouden en dan kan je misschien samen met ml een testje doen!

4. mickey83

mickey83 Bekend lid

30 dec 2013
    515
    0
    16
    NULL
    NULL
    @ Lizanne. Rood... wat balen!! Iedere keer weer die teleurstelling!! Sterkte!!!! En wie weet doet het je goed om afstand te nemen. Ik heb dat de vorige ronde ook gedaan, maar deze ronde lukt het me eigenlijk toch niet.
    UItslagen opvragen. Kan dat?? Kan je dat via de huisarts doen, of gaat dat via de gyn??

@ Meijtje... wat spannend weer!! En ik snap je hoor... we willen eerst een kloppend hartje zien. Maar ik hoop voor je dat dat niet heel lang meer duurt!!

Hier volgens mij al eerste tekenen van rood gespot. Al twijfelde ik wel... dus er zit niets anders op dan gewoon te wachten. Ik weet ook niet precies wanneer eisprong is geweest dus vandaar. ML heeft van de week gedroomd dat het raak was deze ronde... nou sorry, maar ik geloof het dus niet meer.
    Na ongi gooi ik m'n kont altijd ff tegen de krib en neem een paar dagen geen foliumzuur in (herkennen anderen dat??). Dat is ff m'n frustratie uiten dat het weer niet raak is.

5. Meijtje

Meijtje VIP lid

24 nov 2011
    5.086
    187
    63
    Kwaaltjes nemen verder af. Denk toch eerdaags ongi te worden :( zal op naar de volgende ronde zijn... Balen, had een jaar later heel graag een maart kindje gehad zoooo balen.

6. Whoppie

Whoppie Fanatiek lid

26 apr 2011
    2.780
    0
    0
    Jurist
    Gelderland
    @Lizanne: begrijpelijk dat je even afstand neemt. Hopelijk helpt het om je zinnen te verzetten en even afstand te nemen. Succes! Oh en iui kan net zijn wat jullie nodig hebben. Vrienden van ons hebben een keer iui gehad en meteen zwanger. Inmiddels is ze bevalen van een tweede (zonder iui) Dus het kan net dat zetje in de rug zijn die je nodig hebt (spulletje op de goede plek brengen).

@derde: ik heb de laatste ronde (waarin ik zwanger werd) consequent getempt en geen ovutestjes gebruikt. Volgens mijn temp was mn ei op een heel ander moment dan bleek uit de ovutestjes. Veel later. Dus misschien is dat nog een tip. Was voor mij de eerste keer dat ik goed getempt had. Wellicht helpt het anderen ook.

@meijtje: niet alle hoop verliezen hoor. Maar kan me voorstellen dat je zelfs mt een positieve test niet heel blij bent. Ik was wel blij, maar blijf erg onzeker. Volgende week pas een echo en toen was t bij mn 1e zwangerschap mis, dus we zien het volgende week.

@mamasmisje: spannend naar de gyn. Wel fijn dat je wel een doorverwijzing hebt gekregen. Ik zou die niet krijgen omdat we nog 60% kans hadden om zwanger te worden volgens een of andere website. Hopelijk kunnen ze iets voor je doen.

7. Meijtje

Meijtje VIP lid

24 nov 2011
    5.086
    187
    63
    @whoppie ik kan niet om de hormoonwisseling heen, die is net als toen ik bijna 5 weken was. Beetje jammer,bloed komt wel, let maar op mn woorden. Ik zal er niet naast te zitten, voel me echt slecht en krampen zijn al lichtjes aanwezig..

8. Jori

Jori Bekend lid

6 nov 2012
    864
    0
    16
    Oohh Meijtje! Ik hoop dat je er naast zit ;)

@Mickey die frustratie is heel logisch en niet erg. Zolang je dan even later maar wel weer start met de foliumzuur. Heeft het bij jou doorgezet of misschien een ovulatiebloeding?

9. Mamasmeisje

Mamasmeisje Fanatiek lid

29 mrt 2011
    1.304
    0
    36
    Brabant
    Hoe is het nu Meijtje? Al rood of niet! Duim dat t weg blijft meid!!

Hier op t wachtbankje maar deze rond voelt een beetje alsof het een verloren ronde is. Wel op t wachtbankje maar te weinig geklust en voor mijn gevoel ook geen juiste timing dus zal wel niks worden.
    Tellen af tot de gyn, vind ik toch wel heel spannend. Hoop dat ze iets kan doen en dat ze iets ziet waardoor t niet lukt wat ze kunnen verhelpen....

10. Meijtje

Meijtje VIP lid

24 nov 2011
    5.086
    187
    63
    Nog steeds geen ongi nee, zal wel gewoon laat zijn....
    Net ikea bedbank in mn eentje in elkaar gezet.
    Ondanks dat ik me echt negatief voel. Kan ik mezelf daarvoor wel een schouderklopje geven hihi. Zie je wel, geen man komt er bij aan te pas :)
    Wij vrouwen kunnen dat net zo goed met een schroefboormachine en een hamer en ikea sleuteltje whahaha

11. Kacheltje

Kacheltje Bekend lid

8 mrt 2013
    929
    92
    28
    Ik kwam ook ff kijken hoe het ervoor staat Meijtje. ..Gelukkig nog geen rood. ..
    Ga je morgen testen? Veel succes

12. Jori

Jori Bekend lid

6 nov 2012
    864
    0
    16
    Meijtje en mamameisje ik hoop dat het raak is! Geen ongi geen ongi geen ongi!

13. Meijtje

Meijtje VIP lid

24 nov 2011
    5.086
    187
    63
    Weet het niet misschien wacht ik tot zondag of maandag. Ligt er aan wat het temperatuursverschil met ml is of ik überhaupt ga testen. Want als hij warmer is, San is het wachten tot ongi.

14. Jori

Jori Bekend lid

6 nov 2012
    864
    0
    16
    Meijtje hoe gaat het? Ml weer thuis? Ik ben echt te nieuwsgierig...

Mickey wanneer ga jij testen?

Hebben jullie ook ervaring met haaruitval tijdens de zwangerschap? Hier bij de eerste een bos glanzend vol haar. Nu ook een volle bos maar het laat met trosjes los..........

15. mickey83

mickey83 Bekend lid

30 dec 2013
    515
    0
    16
    NULL
    NULL
    @ Meijtje... bij jou nog niets?? Hopen dat het zo blijft!! Je NOD is al geweest toch?

@mamasmeisje... weinig klussen hoeft niets te zeggen. Als er maar net één zaadje op het juiste moment er was. En misschien is dat er dan wel één die al een paar dagen heeft overleefd.:) Laten we dat hopen!! Is dat jouw eerste afspraak bij de gyn??

@ Hier nu echt ROOD!!!!:(:(:( Op naar ronde 19.
    Ik wacht nog twee rondes en daarna zit ik weer bij de HA. Dan kan ze niet zeggen ontspan e.d., want dan heb ik net vakantie achter de rug. En dan zijn we inmiddels ook twee jaar bezig. De volgende NOD is precies tijdens onze vakantie. Naja dat misschien liever dan dat we om de avond aan de slag 'moeten' op de camping ;):p.

16. Kacheltje

Kacheltje Bekend lid

8 mrt 2013
    929
    92
    28
    ohh shit Mickey!

17. Jori

Jori Bekend lid

6 nov 2012
    864
    0
    16
    Oohh michey K.T!

18. Meijtje

Meijtje VIP lid

24 nov 2011
    5.086
    187
    63
    Heb wel weer wat nieuws, gister beetje bloed, denk ongesteld, vandaag ook alleen beetje bloed het is een beetje oud en beetje rood, maar zijn steeds veegjes. Normaal is het gelijk pats boem rode zee... Wat is dat nou weer?nog niet getest, dacht ongesteld te worden, maar nu zet het niet echt door en het gaat ook niet erg pfff raar lichaam heb ik ook. Ik denk nog steeds dat ik morgen dan ongi word ofzo.... Nog niets gebruikt qua tampon, of maandverband. Snap het niet.

Had vrijdag de 13e positieve ovutest, dan zou nu toch wel ongi moeten zijn of morgen. Ik wacht morgen af. Manlief is maandag ook nog vrij. We wachten af.... Ik heb er nog steeds een hard hoofd in, al heb ik dit nooit gehad...

@mickey :( dikke knuf, flink balen!

19. Meijtje

Meijtje VIP lid

24 nov 2011
    5.086
    187
    63
    Vannacht pijn in Mn lijf en hup stolsels rood bloed en vloog met bakken Mn lijf uit. Dus ik denk niet dat ik (meer) zwanger ben. Pijn in Mn heupen en schaambeen niet normaal. Maar ja, blij toe niet getest. Ik wilde het ook helemaal niet weten. Ben al te vaak teleurgesteld.

Nieuwe NOD al hem beet 31 juli.
    Duurt nog wel even dus....

20. Jori

Jori Bekend lid

6 nov 2012
    864
    0
    16
    aahhhh Meijtje wat een shitzooi! Ik hoop dat het de 31e raak is!

Deel Deze Pagina