Van de 1e snel zwanger, maar de 2e wil nog niet lukken

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Meijtje, 25 jan 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lizanne84

Lizanne84 Fanatiek lid

24 okt 2013
    1.533
    5
    38
    ik zie weer iets ja! :) zoooo spannend!

Maar je temp kaartje ziet er echt voorbeeldig uit: innestelingsdip zo rond 5 DPO en dan mooie stijging :)

Ik ben echt heeeeel benieuwd!

2. Mamasmeisje

Mamasmeisje Fanatiek lid

29 mrt 2011
    1.304
    0
    36
    Brabant
    Vind hem ook iets beter zichtbaar dan die vorige met 8dpo maar ik twijfel nog enorm. Soms zie je testen voorbij komen van 10 dpo die bv al veeeel duidelijker zijn als deze.

3. Meijtje

Meijtje VIP lid

24 nov 2011
    5.086
    187
    63
    @mamasmeisje ik zie het. Tuurstreep is ook een streep en 1 geluk, bij mij is het pas met 13 dpo te zien, dus kan prima :) geduld, morgen of overmorgen weer testen. Hoop zo dat de kleine blijft plakken!

@mmm ja als je weet wat er is en makkelijk op te lossen, is het de overweging waard. Moeilijk hoor. Ik weet ook niet wat ik weer een mk krijg of ik dan de mmm in wil. Hopelijk is het iets wat makkelijk te verhelpen is :( balen dat we met zn allen al zo lang bezig zijn!

4. Meijtje

Meijtje VIP lid

24 nov 2011
    5.086
    187
    63
    @blaadje ik hoop het voor je! Wanneer kun je testen?

5. Blaadje

Blaadje Fanatiek lid

1 feb 2011
    1.748
    223
    63
    @Mamasmeisje, heeeeel vaag denk ik iets te zien. Niet zo gek dat t nog vaag is je zit nog voor je NOD en de KV test is niet speciaal een extra gevoelige test. Hoop t zo voor je!

Stom is dat he, ik ging er ook gewoon een beetje vanuit dat ik ook voor de 2e wel snel zwanger zou zijn, natuurlijk nogal verwend met een eerste kindje in ronde 2.

Een miskraam had ik ook nooit gedacht, mn moeder heeft t nooit gehad en ook verder komt t in de familie bijna niet voor.
    Maar ja iemand moet de eerste zijn he..

Ik ga 28 februari testen.. ik denk dat ik dan rond mn NOD zit.
    Ik heb altijd een wisselende cyclus dus ik weet t niet zeker.

Inmiddels al voor de 4e dag op rij veel slijmverlies, dat heb ik normaal echt nooit na de eisprong.

6. Mamasmeisje

Mamasmeisje Fanatiek lid

29 mrt 2011
    1.304
    0
    36
    Brabant
    Meiden, helaas vanmorgen ongesteld geworden. Baal enorm, had echt wel hoop. Voor mijn doen ook 2 dagen overtijd, meestal op 10 dpo ongesteld en nu op 12. Iig wel blij met deze iets langere LF. Ga weer een nieuw plan van aanpak bedenken om het volgende ei te grazen te nemen. Vanavond lekker wijntje drinken en deze carnaval voor mij niet alcoholvrij.

7. Blaadje

Blaadje Fanatiek lid

1 feb 2011
    1.748
    223
    63
    @ Mamasmeisje, He bah wat balen zeg! Nu inderdaad lekker genieten van je wijntje, en de volgende ronde word gewoon helemaal jouw ronde;)

8. Lizanne84

Lizanne84 Fanatiek lid

24 okt 2013
    1.533
    5
    38
    @mamasmeisje: flink balen idd! Maar super dat je er al weer zo positief tegen aan kijkt. Ik hoop dat ik dat over 2 weken ook weer kan moest ik weer ongi worden.

9. Dee-tje

Dee-tje Fanatiek lid

17 okt 2011
    1.435
    320
    83
    Vrouw
    Hai dames,

Zou me hier ook graag willen bijvoegen :)

Ben 25 jaar, en van ons eerste kindje was ik binnen drie maandjes zwanger. Twee keer ongie geworden en daarna dus raak ;) Dat vond ik toen lekker snel en was ik natuurlijk erg blij mee! Nu we voor een tweede gingen verwachtte ik dan ook dat het wel weer zo ongeveer zou gaan. Ik hoopte zelfs sneller stiekem ;) Maar inmiddels gaan we vermoedelijk ronde 5 in omdat ik vandaag echt voel dat mijn ongie gaat doorbreken, en ik al 3 negatieve testen heb gehad. Zit nu 2 dagen voor nod, maar normaal heb ik rond 10 dpo al lichtelijk bloedverlies. Nu nog niet, maar dat wijd ik aan de tarwekiemolie waar ik sinds deze cyclus mee begonnen ben. Deze heeft namelijk ook mijn ei met zo'n week tot 10 dagen vervroegd, want normaal heb ik deze erg laat, rond dag 28 en soms zelfs ergens in de 30. Nu op dag 21. Erg blij mee dus :D Maar, dus nog niet raak. En daar dus iets minder blij mee :)
    Ik weet dat het 'pas' ronde 5 is, en dat er genoeg mensen zijn die nu denken dat ik niet mag klagen. Maar het is toch wel stiekem erg frustrerend! Helemaal omdat mijn cyclussen zo lang zijn en het in maanden dus nog langer duurt, dan in rondes. Ik hoop dat het snel raak mag zijn! En voor een ieder van jullie, natuurlijk ook :)

10. Lizanne84

Lizanne84 Fanatiek lid

24 okt 2013
    1.533
    5
    38
    Welkom Dee-tje!
    Hopelijk blijft de ongi toch nog uit en ben je lekker zwanger he!

En ja heel frustrerend elke ronde die er bij komt he.
    Zeker als je er op rekende dat het supersnel zou gaan.
    hier net van t zelfde en nu al in ronde 11.

11. Blaadje

Blaadje Fanatiek lid

1 feb 2011
    1.748
    223
    63
    Welkom Dee-tje!
    Ik snap je gevoel helemaal over dat niet mogen 'klagen'.

Dr wordt dan toch goedbedoeld gezegd: je bent nog jong, je hebt al een kindje dus je kan zwanger worden, 5 maanden is niet lang alles tot een jaar is normaal.

Maar ja als je toch echt zwanger wilt zijn is elke dag al teveel.

Hier nog steeds veel slijmverlies, ik ben benieuwd of het een goed teken is... Pffff wat duurt het toch nog lang voordat t vrijdag is.

Wanneer kan iedereen eigenlijk testen?

12. Meijtje

Meijtje VIP lid

24 nov 2011
    5.086
    187
    63
    @blaadje spannend. Ik hoop het zo voor je.

@mamasmeisje we hadden goede hoop. :( vind her zo naar voor je. Bah!

@dee-tje welkom, natuurlijk mag je er bij. Deze is juist omdat we dachten, of hoopten ook snel een 2e wonder te mogen genieten. En jouw cyclus is inderdaad lang.

@nod lijst zal ik weer ophalen :)

@hier bloeden eindelijk gestopt (met slag om de arm). Helemaal blij, nu ongi afwachten.

13. Meijtje

Meijtje VIP lid

24 nov 2011
    5.086
    187
    63
    NOD-lijst:

Dee-tje: 25 jaar, 2e kindje - NOD 26 februari - ronde 5
    Blaadje: xx jaar, 2e kindje - NOD 1 maart - ronde 5
    Derde: xx jaar, 3e kindje - NOD 4 maart- ronde 8
    Lizanne84: 29 jaar, 2e kindje - NOD 9 maart - ronde 11
    Mamasmeisje: 30 jaar, 2e kindje - NOD 21 maart -ronde 10
    Meijtje: 29 jaar, 2e kindje - NOD 1 april? -ronde 10 (of weer ronde 0)
    Evi83: xx jaar, 2e kindje - NOD - ronde 11

Kijk het even na en verbeter maar raak meiden, het is moeilijk allemaal op te zoeken op de telefoon

14. evi83

evi83 Fanatiek lid

10 apr 2011
    2.748
    0
    0
    NULL
    NULL
    NOD-lijst:

Dee-tje: 25 jaar, 2e kindje - NOD 26 februari - ronde 5
    Evi83: 30 jaar, 2e kindje - NOD 23 maart - ronde 11 (12 na stoppen pil)

15. Dee-tje

Dee-tje Fanatiek lid

17 okt 2011
    1.435
    320
    83
    Vrouw
    #155 Dee-tje, 25 feb 2014
    Laatst bewerkt: 25 feb 2014
    Dank jullie :)
    Nou, hier is het nu toch echt doorgebroken gisteravond!! Dus nu een keer een iets kortere cyclus met 34 dagen. Dat is dan nog tenminste één voordeel, bij een nadeel. Had natuurlijk liever zwanger geweest ;)
    Zal het nog even aanpassen in de nodlijst.

@blaadje, Ik had deze ronde ook echt veel slijmverlies vanaf ei. Normaal nooit zo, ben normaal een stuk 'droger' om het zo maar ff te noemen. Had dus ook goede hoop dat het een goed teken zou zijn :( Helaas!! Hoop voor jou dat het wel iets goeds betekent. Want dat lees je ook wel eens bij sommige meiden.

16. Dee-tje

Dee-tje Fanatiek lid

17 okt 2011
    1.435
    320
    83
    Vrouw
    NOD-lijst:

Dee-tje: 25 jaar, 2e kindje - NOD 29 maart - ronde 5
    Evi83: 30 jaar, 2e kindje - NOD 23 maart - ronde 11 (12 na stoppen pil)

17. Dee-tje

Dee-tje Fanatiek lid

17 okt 2011
    1.435
    320
    83
    Vrouw
    Nou, ik snap er geloof ik niks meer van. Gisteravond opeens een flinke rode veeg bloed. Alle voorzorgmaatregelen getroffen voor de nacht ;) Vanmorgen schoon toen ik naar de wc ging. En even later alleen wat bruine afscheiding. (Sorry voor de details :$ ) Rare is ook dat ik normaal echt flinke buikkramp heb, nu niet gehad. Wat dit nu weer is, pff echt geeen idee. :( Misschien dat het later nog doorbreekt maar dit is niks voor mij.

18. Meijtje

Meijtje VIP lid

24 nov 2011
    5.086
    187
    63
    @Dee-tje raar, hopen dat het dan alsnog 9 maanden weg blijft.
    Ik heb ook van die fratsen na mn ma, zeer hinderlijk, alleen bloed ik dan weer voor 1,5 week.

Nu al 3 dagen geen bloed. Ik kan het bijna niet geloven

19. derde

derde Bekend lid

21 jul 2013
    896
    0
    0
    Zuid-Holland
    Hoi meiden, ben ik weer eens! Omdat ik al 7 rondes dag en nacht op het forum zat heb ik express even afstand gehouden, dat geeft toch wel wat rust!

Welkom nieuwe meiden! Hopen dat we snel zwanger mogen zijn!

Deetje het klinkt eigenlijk niet als je ongi maar als een innesteling. Zeker als het nu vroeger is als normaal. Ik duim voor je! Ik weet wel dat je cyclus heel anders kan zijn met tarwekiemolie en dat andere. Mijn cyclus werd er langer van dus ik gebruik het niet meer.

Ik zit in iddels op het wachtbankje, vind ik altijd zo verschrikkelijk, want ik ga allerlei kwaaltjes zoeken. Nu voel ik bijv nog helemaal niks aan mijn borsten en dan weet ik eigenlijk al weer genoeg. Ik heb ook geen krampjes in mijn buik bijvoorbeeld. Dat had ik bij mijn twee zwangerschappen wel, dus eigenlijk ga ik er vanuit dat het weer niet raak is :( en dan duurt wachten heeel lang. Maar jullie herkennen het natuurlijk dat gevoel. Ik ga steeds meer denken dat er iets mis is! Maar de dokter wil er nog niet naar kijken, pas na een jaar. Logisch ook, maar ik snap er gewoon niets van dat het dit keer zo lang duurt.

Nou laten we maar blijven hopen allemaal!

20. Dee-tje

Dee-tje Fanatiek lid

17 okt 2011
    1.435
    320
    83
    Vrouw
    @meijtje, Pff vervelend hè die zogenoemde fratsen met je cyclus. Om gek van te worden! Van een mk kan je lichaam natuurlijk helemaal goed van slag zijn.

@blaadje, Ik dacht misschien ook innesteling idd, maar toch zegt mijn gevoel van niet. Dus dat t gewoon gaat doorbreken.
    Het kan idd invloed op je cyclus hebben dat tarwekiem olie. Ik gebruik dat andere niet overigens, alleen deze. Moet zeggen dat mijn cyclus juist korter is geworden tot nu toe, dus ik ga er voorlopig even mee door. Iedereen reageert er natuurlijk ook anders op.

De bekende wachtweken zijn idd het verschrikkelijkste. Je denkt van alles wel, of juist niet te voelen en daar koppel je dan gelijk een conclusie aan die helemaal niet zo hoeft te wezen. Ik begrijp idd hoe je je voelt! Probeer je niet te veel te stressen hoe moeilijk ook, en hou de hoop er in! Wie weet is dit jouw ronde :) Duim voor je!

Deel Deze Pagina