Van de 1e snel zwanger, maar de 2e wil nog niet lukken

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Meijtje, 25 jan 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Meijtje

Meijtje VIP lid

24 nov 2011
    5.086
    187
    63
    @derde van harte meid! Super!!

@evi sterkte wat confronterend.... Ik leef met je mee. Dikke knuffel!!

@kacheltje ik kan zeggen dat het bij mij mis was en ook zo was... Ik kan je niet zoveel hoop geven... Sorry...

@hier net terug uit gran Canaria.
    Heerlijk gehad en de vakantie is in het hoogseizoen echt niet duur hoor! Zeker niet als je via Belgiƫ vliegt. Je zit boot hetzelfde geld dat je een weekje in centerparcs zit ook een week op gran Canaria... Dus dat vind ik wel mee vallen :) betaal per huisje per nacht. We nemen huurauto en regelen alles zelf.
    Scheelt een hoop centjes.

We zitten ergens na eitje, dus hoop op een Canarisch plakkertje hihi... We zullen hey zien. Heel positief ben ik niet. Heb er een hard hoofd in of het zonder mmm kan voor een 2e... We wachten maar weer af.
    Nu eerst kleding wassen haha

2. Meijtje

Meijtje VIP lid

24 nov 2011
    5.086
    187
    63
    O ja en pech gaat gewoon door. Onze stippie kat is overreden precies op de datum dat ik was uitgerekend van de 2e ma.... Hoe kan die het kiezen... Was gelijk weg gegaan en gaan zoeken. 2 dorpen verder is hij aangereden. En heeft het niet overleefd :(... Zit nu nog in de auto op weg naar huis, maar wat confronterend wordt het zo. mijn mannetje had ik al vanaf geboorte. Hij is net 5 jaar geworden... Bah....

3. noamy

noamy Fanatiek lid

12 okt 2010
    3.671
    0
    0
    administratief medewerkster
    arnhem
    Jeetje getver.....hele dikke knuf.....

Wat n verschrikkelijk nieuws van t vliegtuig he meiden......intens verdrietig
    Ik ben er de hele tijd mee bezig......

4. Meijtje

Meijtje VIP lid

24 nov 2011
    5.086
    187
    63
    Ik vind het erg, maar de sensatie er om heen vind ik verschrikkelijk, waarom gaat het nieuws elk leven langs om maar te vertellen hoe die mensen waren, nabestaanden enz. Bah... Stomme sensatie zoekers! Hatelijk gewoon ... Ik kijk momenteel geen nieuws, ik hoef niet te weten hoe die familie heet waar ze op school zaten en welk werk ze deden. Ik vind het verschrikkelijk voor alle nabestaanden, maar het is niet mijn leed. Het is inbreuk op iemands leven. Ik zou jet ook niet zo uitgemeten op tv willen hebben.
    Een collega van mijn man zat er ook in. Zie je maar weer, kom je levend uit een oorlogsgebied, ga je zo als het je tijd is, dan komen ze je halen.

Het is verschrikkelijk echt. Maar het is niet mijn leed en de tv zegt iedereen kent iemand wel vaag die direct of indirect met een slachtoffer of familie daarvan te maken heeft.... Nee ik keur het niet goed hoe ze met dit omspringen.... Dat vind ik erg!

5. noamy

noamy Fanatiek lid

12 okt 2010
    3.671
    0
    0
    arnhem
    Ja dat is jouw mening idd meijtje....

Ik denk er anders over.....ook omdat hoogst waarschijnlijk niet zomaar om n ongeluk gaat...
    Er zijn n hoop mensen die het juist fijn vinden de extra aandacht en medelevend van de medemens....dat was vandaag nog op n nieuwsprogramna gezegd door een familielid
    Wat ik juist niet vind kunnen is de manier waarop ze in de OekraĆÆne met (dode) mensen om gaan en hun spullen!
    Daar word ik nou boos van! In en in triest
    En dat mensen hun dierbaren die ze verloren hebben niet in hun nabijheid kunnen hebben maar onmogelijk word gemaakt voor ze om daarheen te gaan of repatriƫren niet eens normaal mogelijk is......
    Vreselijk!

6. Meijtje

Meijtje VIP lid

24 nov 2011
    5.086
    187
    63
    @noamy gelukkig mogen we er anders over denken.
    Ik snap het wel van mensen, maar ik steek zo niet in elkaar.
    Misschien ook te maken met de sensatie zoekers wat betreft de werk van mijn man. Dan staan gelijk mijn nekharen overeind.
    Het is ook in en in triest. Ook hoe het gegaan is, is verschrikkelijk en hoe zij met alle doden omgaan..
    Alleen alles er om heen hoeft van mij niet.
    Al die interviews en mensen die vaag iemand kennen en dan hup op tv.
    De info alle respect en het is super verdrietig, maar die kermis er om heen... Dat is mij teveel.
    En dat is echt mijn mening en gelukkig zijn er ook mensen die er anders over denken. En blij toe dat we niet allemaal hetzelfde zijn :)

7. Kacheltje

Kacheltje Bekend lid

8 mrt 2013
    929
    92
    28
    Hier is het helaas mis....Zojuist een echo gehad en het hartje is gestopt...

8. derde

derde Bekend lid

21 jul 2013
    896
    0
    0
    Zuid-Holland
    Ohneeee! Kacheltje wat moet jij je verdrietig voelen! Sterkte meid! Jeetje meer kan ik helaas niet zeggen, ik hoop dat je veel steun hebt aan je man en familie! Sterkte meis, ik leef met je mee! Hoeveel weken was je nu?

Oh dat is ook gewoon zo mijn angst, ik durf echt nog niet te genieten van het feit dat ik zwanger ben. We kunnen niets anders doen dan afwachten tot begin september voor de eerste echo. Tot die tijd geeft geen bloed moed natuurlijk, maar ik hoor te vaak verhalen van mk waarbij het hartje al gestopt is en ze daar pas een paar weken achter komen.

9. Kacheltje

Kacheltje Bekend lid

8 mrt 2013
    929
    92
    28
    Bedankt derde. Ik was 9 weken zwanger.

Ik begrijp dat het makkelijk gezegd is maar toch proberen te genieten meid. Kans op miskraam is natuurlijk vele malen kleiner dan de kans dat het goed gaat. Geniet!

10. Kacheltje

Kacheltje Bekend lid

8 mrt 2013
    929
    92
    28
    Ik had en heb trouwens ook nog geen bloedverlies en de eerste echo was goed en bij de tweede het hartje horen kloppen ( vruchtje was alleen kleiner dan verwacht) en bij de derde echo was het pas mis. Het wil helaas allemaal niks zeggen.
    Mocht je je zorgen blijven maken kun je misschien vragen om de echo te vervroegen ?

11. noamy

noamy Fanatiek lid

12 okt 2010
    3.671
    0
    0
    arnhem
    Jeetje kacheltje wat erg...ben er stil van
    Wat intens contact verdrietig. ...

12. Lizanne84

Lizanne84 Fanatiek lid

24 okt 2013
    1.533
    5
    38
    Oh jee kacheltje :( wat erg!

@hier: vanmorgen op 12 DPO dan toch het testje gewaagd.

Zie hieronder het resultaat:

we zijn door het dolle heen!! Dit op vakantie op een prachtige ligging aan zee in Normandie. Nu superhard duimen dat alles goed mag blijven gaan.

@kacheltje: ik hoop dat dit niet te hard aankomt voor jou nu! Sorry anders

@meijtje en alle anderen: hopelijk geeft dit ook weer moed. Zelf dacht ik ook toen derde dit zei dat je het pas zo ervaart als het zover is, maar dus in ronde 15, het 18de eitje (3 rondes niet benut) dan toch eindelijk raak!!

Bijgevoegde bestanden:

• test.jpg
      test.jpg
      Bestandsgrootte:
      15,8 KB
      Weergaven:
      3
  13. Kacheltje

Kacheltje Bekend lid

8 mrt 2013
    929
    92
    28
    Gefeliciteerd meid

14. noamy

noamy Fanatiek lid

12 okt 2010
    3.671
    0
    0
    arnhem
    Jeetje wat n dubbele verhalen hier....
    Gefeliciteerd lizanne

Kacheltje kan me voorstellen dat dit voor jou nu keihard aan komt
    Dikke knuffel
    Weet je nu wel hoe nu verder? Gaan ze iets doen of wat?

15. Kacheltje

Kacheltje Bekend lid

8 mrt 2013
    929
    92
    28
    Ja heb 3 opties gekregen. ..1) Afwachten 2) Medicatie 3) curretage. ..Heb dinsdag gesprek met mijn eigen gyn erover.

16. Droppie Drie

Droppie Drie Fanatiek lid

1 aug 2013
    1.735
    10
    38
    Jee, wat een twee uitersten... Kacheltje, wat ontzettend erg... Sterkte meid...
    En dan Lizanne, van harte gefeliciteerd!

17. Meijtje

Meijtje VIP lid

24 nov 2011
    5.086
    187
    63
    @kacheltje wat erg een missed abortion. Ik vind het verschrikkelijk voor je.
    Medicatie doe ik nooit meer. Ik had er geen krampen van, maat kwam een emmer vol blerf uit en moet je vruchtje gaan zoeken... Heb ik niet gedaan op de wc klonk het of ik over Mn nek gegaan was, zo hard en veel. En bleef komen, lees vaak dat mensen de krampen als bevalling hebben van die medicatie, dat had ik gelukkig niet. Bij mij liep het in ene.... Na 4 weken vloeien werd ik ongi en stopten het bloeden nog niet. Weer 2 weken wachten, na een week opgebeld dat ik niet meer kon, bleek er nog steeds restweefsel te zitten, die ook op eerdere echo te zien was, maar komt vaak los bij ongi. Behalve bij meij...

Alle 2 de curretages geen problemen gehad, wachten had bij mij geen nut.
    Nooit meer medicatie voor mij. Mocht het weer gebeuren ga ik gelijk weer 'onder het mes' tenminste je snapt het. Heel veel succes en sterkte. Moeilijke keuzes.

En de hele andere kant. Voorzichtig gefeliciteerd lizannne. Zo zie je dat het docht bij elkaar ligt en toch heel ver. Eindelijk meid. We hopen op een kanariepietje maar ja.... Hopen en zo zijn. Nog 2 weekenden en dan weten we meer.

18. Lizanne84

Lizanne84 Fanatiek lid

24 okt 2013
    1.533
    5
    38
    @ kacheltje: dankjewel
    en nogmaals sorry voor de allerslechtste timing.

Heel veel sterkte en ik hoop dat het gesprek bij de gyn dinsdag kan helpen. En dat je erna snel weer zwanger mag zijn en alles goed mag gaan.
    Het doet ons des te meer beseffen dat we er nog lang niet zijn. Gewoon hopen en duimen dat het allemaal goed zit en toch proberen te genieten...

@meijtje en Noamy: dankjewel ook!

19. NatalievK

NatalievK Lid

11 mrt 2014
    81
    0
    0
    Zuid-Holland
    @kacheltje, jee wat erg meid!!! Heel veel sterkte de komende tijd!! Wat betreft die medicatie sluit ik me aan bij meijtje; bij mij na MA ook restweefsel achtergebleven en alsnog curettage...maar misschien hebben wij net pech gehad ofzo...

@lizanne, voorzichtig gefeliciteerd meid!! Wat een goed nieuws! Nu op naar die roze wolk :)

20. Mamasmeisje

Mamasmeisje Fanatiek lid

29 mrt 2011
    1.304
    0
    36
    Brabant
    @kacheltje: jeetje meid wat verschrikkelijk naar! Hopelijk kun je het een plekje geven en kunnen jullie weer verder maar geef het de tijd! Sterkte!

Deel Deze Pagina