Van de 1e snel zwanger, maar de 2e wil nog niet lukken

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Meijtje, 25 jan 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mamasmeisje

Mamasmeisje Fanatiek lid

29 mrt 2011
    1.304
    0
    36
    Brabant
    @lizanne: gefeliciteerd! Ziet er goed uit voor 12 dpo! Hier krijg ik weer wat hoop van! Geniet van je vakantie en van elkaar! Ben echt blij voor jullie na zo'n lange tijd!
    Ik zou me het gevoel niet eens voor kunnen stellen maar door het dolle heen zou een goede omschrijving zijn!

Hier nu in vruchtbare periode.
    Vrijdag 2e follikelmeting gehad. Links een follikel van 18.7 mm. Gyn verwachtte binnenkort eisprong. Zijn braaf om de dag bezig met het bed op te maken dus we zien wel weer.
    Vanaf hoeveel mm springt het eitje eigenlijk?
    Ovutest is nog niet posi, denk morgen ofzo.
    Temp deze ronde niet. Heerlijk! Vertrouw nu even op de gyn.
    Vrijdag bloedprikken voor chlamydia en progesteron. Ben benieuwd!
    En volgende maand HSG onderzoek. Zie ik wel wat tegenop maar ben blij dat er verder gekeken wordt.

Nogmaals Lizanne gefeliciteerd!

2. mickey83

mickey83 Bekend lid

30 dec 2013
    515
    0
    16
    NULL
    NULL
    @ Kacheltje... Nee... dat was niet de bedoeling. Heb je toch eerder de echo gehad? Je had hem toch eigenlijk pas morgen? Gaf je gevoel dit zelf ook al aan of niet?
    Ik wens je heel veel wijsheid in het hoe nu verder!! Ik heb het twee keer meegemaakt en heb beide keren de medicatie gedaan. Na de eerste keer ding ik mega vloeien en kreeg ik na een dag een spoed curettage. Ik had daarna een hb van 3,5. Daarna heb ik gezegd dat ik de medicatie nooit meer wilde. En toch de volgende keer weer (op advies van gyn) gebruikt en toen ging het echt super!!
    Nogmaals heel veel sterkte om dit te verwerken!! Ik denk aan je!!

@ Lizanne... een positieve test!! Gefeliciteerd!! Geniet ervan en hopen dat het goed blijft gaan!!

3. derde

derde Bekend lid

21 jul 2013
    896
    0
    0
    Zuid-Holland
    Lizanne, gefeliciteerd! Wow fijn hoor! En het voelt heel onwerkelijk he na zoveel rondes! Ik moet soms nog steeds mn testen erbij pakken, anders geloof ik het niet! Nu begint het spannende wachten op een echo! Probeer er van te genieten in ieder geval, ik voel me nu nog prima, maar hoop wel wat meer kwaaltjes te krijgen, zodat ik er echt in kan geloven.

Succes kacheltje met je keuze, het fijnst is het denk als het vanzelf los komt, maar dat gebeurt niet bij iedereen. Ik moet eerlijk zeggen dat ik wel schrik van die horror verhalen door de medicatie! Ik zou dan zelf kiezen voor even afwachten ( een of twee weken als dat kan?) en anders curretage. Mn zus had ook afgewacht, bij haar kwam het spontaan, maar helaas niet alles dus moest alsnog cuuretage. Het is bij iedere vrouw zo verschillend! Ik denk aan je meis! Sterkte met verwerken!

4. Kacheltje

Kacheltje Bekend lid

8 mrt 2013
    929
    92
    28
    @mickey. ...Ja was zondag naar het ziekenhuis gegaan....werd gek van het afwachten

5. mickey83

mickey83 Bekend lid

30 dec 2013
    515
    0
    16
    NULL
    NULL
    Kacheltje. .. ik kan me helemaal voorstellen dat het wachten verschrikkelijk was! ! Ik wist de laatste keer al met mn positieve test dat het niet goed zou gaan. Geen goed gevoel. Maar moest toen nog wel wachten tot ik zeven weken zwanger was. Slopende weken waren dat. Dat gun je niemand. Heel goed dus dat je eerder naar het ziekenhuis ben gegaan! !!
    Ben benieuwd wat je gyn morgen adviseerd!! Heel veel sterkte meid!!

Derde. .. ik heb nooit willen afwachten. Ik had zoiets van er zit iets wat er niet meer hoort te zitten. En dat moet eruit... dan kunnen we namelijk weer verder. Maar dat is voor iedereen natuurlijk anders.

Ik denk aan je kacheltje!!!

6. Kacheltje

Kacheltje Bekend lid

8 mrt 2013
    929
    92
    28
    Ik wil absoluut ook niet afwachten. Dat is voor mij geen optie Ik laat jullie morgen wat weten.

@Lizanne Dringt her al een beetje tot je Door meid? Geniet nog lekker van het goede nieuws en natuurlijk van jullie vakantie

7. Lizanne84

Lizanne84 Fanatiek lid

24 okt 2013
    1.533
    5
    38
    Dames jullie zijn echt de allerliefste! Superhard bedankt voor alle felicitaties en alle steun het afgelopen half jaar!
    Ik blijf hier ook zeker nog hangen tot jullie allemaal op roze kunnen!

@kacheltje: echt doordringen doet het met vlagen. Ml heeft het eerste uur na de test zeker om de 10 minuten nog eens gekeken of er nog 2 streepjes stonden. En ikzelf vandaag ook weer. Ik heb totaal geen kwaaltjes en voel me gewoonweg super dus het is echt amper te geloven dat het dan toch gelukt is.

De schrik zit er wel in dat het nog misgaat maar we proberen positief te denken en toch te genieten.

Nogmaals dankjewel iedereen en ik blijf heel erg hard duimen dat iedereen hier op de zwanger lisjt komt te staan.

tot binnenkort!

8. mickey83

mickey83 Bekend lid

30 dec 2013
    515
    0
    16
    NULL
    NULL
    Kacheltje. .. ik kan me helemaal voorstellen dat het wachten verschrikkelijk was! ! Ik wist de laatste keer al met mn positieve test dat het niet goed zou gaan. Geen goed gevoel. Maar moest toen nog wel wachten tot ik zeven weken zwanger was. Slopende weken waren dat. Dat gun je niemand. Heel goed dus dat je eerder naar het ziekenhuis ben gegaan! !!
    Ben benieuwd wat je gyn morgen adviseerd!! Heel veel sterkte meid!!

Derde. .. ik heb nooit willen afwachten. Ik had zoiets van er zit iets wat er niet meer hoort te zitten. En dat moet eruit... dan kunnen we namelijk weer verder. Maar dat is voor iedereen natuurlijk anders.

Ik denk aan je kacheltje!!!

9. mickey83

mickey83 Bekend lid

30 dec 2013
    515
    0
    16
    NULL
    NULL
    Oeps nou zet hij het er nog een keer op. ... sorry dames... Volgens mij is het bedtijd voor mij;).

Lizanne... fijne vakantie!! Geniet ervan. Ik ben ook al klein beetje aan het voorbereiden en pakken. Gaan eind van deze week!! :D

10. Kacheltje

Kacheltje Bekend lid

8 mrt 2013
    929
    92
    28
    Ik ben net terug uit het ziekenhuis. Ik heb gekozen voor een curretage en die gaat morgen plaatsvinden.

Ik vroeg nog voor een echo foto en de gyn zei dat ze sowieso nog een echo moest maken. En wat blijkt. ....blijken het 2 kindjes geweest te zijn. Alleen is het bij 1 kindje al vroeg misgegaan ( vruchtzakje was wel nog aanwezig) en bij het tweede kindje met 9 weken ( misschien iets eerder )
    Ik hheb er echt ff geen woorden voor. ....

11. noamy

noamy Fanatiek lid

12 okt 2010
    3.671
    0
    0
    administratief medewerkster
    arnhem
    Jeetje kacheltje wat heftig....
    Heeeeel veel sterkte voor morgen
    Ik hoopdat je de kracht mag vinden je erdoorheen te slaan en dit alles op ten duur n plekje te kunnen geven.....

12. mickey83

mickey83 Bekend lid

30 dec 2013
    515
    0
    16
    NULL
    NULL
    @ Kacheltje... ook dat nog... wat een dubbele teleurstelling zeg!! Heel wijs dat je dan voor een curettage hebt gekozen. Bij mijn eerste zwangerschap (2010) bleek het ook te gaan om twee vruchtzakjes. Hierdoor heb je meer weefsel wat uit je lichaam moet.
    Heel veel sterkste morgen!!! Wel fijn dat het gelijk al kan!! Ga je onder algehele narcose of plaatselijk?
    Dikke knuffel!!

13. Mamasmeisje

Mamasmeisje Fanatiek lid

29 mrt 2011
    1.304
    0
    36
    Brabant
    Heel veel sterkte Kacheltje! Hoop het nooit mee te hoeven maken! Tis zo oneerlijk! Neem de tijd! X

14. belgischemama

belgischemama Fanatiek lid

21 mrt 2010
    1.614
    0
    0
    Vd 1e en 2e meteen zwanger, 3e meer dan 2j een lijdensweg, nr 4 verrassing..

15. Meijtje

Meijtje VIP lid

24 nov 2011
    5.086
    187
    63
    @kacheltje wijs dat je curretage doet.
    Ik mocht geen van alle onder plaatselijke. Ze vinden dat niet gepast hier.
    Zoiets hoor je niet mee te krijgen en heb je heel veel kans er een trauma aan over te houden zeiden ze... Dus hier sowieso gehele narcose. En plaatselijk kan enorm veel pijn doen wat ik gehoord heb. En ik ben daar wel eens plaatselijk verdoofd en werkte maar 1 kant, toen is de behandeling door gegaan (lis excisie) met een onverdoofde kant, dus dat is voor mij al helemaal nooit meer een optie geweest.

Ik hoop dat je het onder gehele narcose doet kacheltje.
    En 2 vruchtjes ipv 1 dubbel verschrikkelijk.... Succes vandaag, hoe onwerkelijk. Denk aan je! Hopelijk verloopt het vlot en herstel je snel. Bah meid! Ik vind het zo erg voor je.

16. noamy

noamy Fanatiek lid

12 okt 2010
    3.671
    0
    0
    administratief medewerkster
    arnhem
    Kacheltje sterkte vandaag. ...denk aan je
    Een zwarte dag in nl en voor jou al helemaal. .....knuf

17. Kacheltje

Kacheltje Bekend lid

8 mrt 2013
    929
    92
    28
    Bedankt allemaal meiden.
    Ik moet me om 11 uur nuchter melden want ik ga inderdaad onder algehele narcose. Ik mocht kiezen tussen algehele narcose of een ruggenprik. . Andere opties waren er niet.

18. Meijtje

Meijtje VIP lid

24 nov 2011
    5.086
    187
    63
    Sterkte meid. Nog even. Ik weet hoe zwaar het is.
    Bah zo balen, zo gemeen. Geen woorden!
    Verschrikkelijk, straks word je leeg wakker.
    Hele dikke knuf meid... Het is een hel.
    Nu niet te bevatten zo snel gaat het...
    We denken aan je/jullie.

19. Droppie Drie

Droppie Drie Fanatiek lid

1 aug 2013
    1.735
    10
    38
    Kacheltje, ik denk aan je... Hoe is het gisteren gegaan?
    Sterkte!

20. Kacheltje

Kacheltje Bekend lid

8 mrt 2013
    929
    92
    28
    Ja de ingreep zelf is me reuze mee gevallen. Heb weinig bloed verloren.
    Enige nadeel ( en daar was ik wel een beetje boos over ) ik was uiteindelijk pas om kwart voor 4 aan de beurt. Maar goed....Gyn moest bij ander spoedgeval zijn en dat begrijp ik wel aangezien dit bij mij eigen bevalling ook nodig is geweest. Maar had de dag ervoor om 16:00 voor het laatst gegeten dus dat was wel pittig.
    Om 21:15 mocht ik naar huis omdat ik me goed voelde ( moest eigenlijk een nachtje blijven ) en ik zat om 21:30 lekker thuis op de bank en om 21:35 belde mijn eigen gyn : Of ik de anti-d spuit wel gehad had.
    Uhhh nee. ...Wist niet dat het nodig was.
    Kon ik weer terug want moest perse binnen zoveel uur. Uiteindelijk om 22:30 weer thuis.
    Ik ben blij dat het achter de rug is. Fysiek voel ik mee heel goed en heb ik weinig last.
    Nu het emotionele herstel nog. ...

Deel Deze Pagina