Van de 1e snel zwanger, maar de 2e wil nog niet lukken

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Meijtje, 25 jan 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lizanne84

Lizanne84 Fanatiek lid

24 okt 2013
    1.533
    5
    38
    @mamasmeisje: moed niet opgeven meid! Hoe moeilijk dat ook is. Ik ook 14 rondes niet positief getest en nu dan in ronde 15 toch wel. Dus het gaat bij jou ook zeker nog eens zo zijn!
    Waarom denk je trouwens dat het niks is? Ik dacht deze ronde ook weer dat t niks was want voelde me ook net zoals de vorige 14 rondes (of zelfs minder mogelijke 'kwaaltjes' dan sommige vorige rondes) en toch positief getest!

2. Kacheltje

Kacheltje Bekend lid

8 mrt 2013
    929
    92
    28
    @ mamameisje Meijtje had ook hoofdpijn en ze test ook positief! Weet dat het makkelijk gezegd is maar niet opgeven hoor!! Hier zijn genoeg voorbeelden van meiden die na heel veel rondes toch opeens zwanger zijn.

Koorts is hier nu redelijk. Ik hang steeds rond de 38 ( ondanks 8 paracetamol en 3x diclofenac)
    Ik moet morgen naar de gynaecoloog en als ze het niet vertrouwde gaan ze een foto maken want ze zei gisteren dat er ook een kleine kans is dat ze een gaatje geprikt hebben tijdens de curretage ( het zou ook eens ophouden pffff. ..)
    Zelf heb ik het idee dat het steeds beter gaat maar zal het morgen weten

3. Lizanne84

Lizanne84 Fanatiek lid

24 okt 2013
    1.533
    5
    38
    @kacheltje: ook dat nog...mag inderdaad wel eens ophouden nu

4. Meijtje

Meijtje VIP lid

24 nov 2011
    5.086
    187
    63
    @mamasmeisje ik vind het verschrikkelijk voor jullie!
    Ik weer hoe het voel. Bij mij is het positief maar 1 op de 4 dat het weer mis gaat.
    Ik heb we een hard hoofd in. Ik snap he, zoveel mogelijk positief, maar het lukt me niet. Ik ga verder met de orde van de dag alsof er niets is.
    Ik moet wel anders word ik gek. Het is al zovaak mis gegaan waarom zou het nu wel goed gaan.
    Het zelfde heb jij elke ronde, ronde in, ronde uit. Ik duim voor je dat het toch spontaan mag komen. Dikke knuf. Wat machteloos sta je. En dan het wachten.
    Aanstaande vrijdag duim ik voor je. Voor positieve test en goede uitslagen.

5. Meijtje

Meijtje VIP lid

24 nov 2011
    5.086
    187
    63
    @kacheltje, pfff hoop het niet voor je. Je hebt al zoveel pech, dat hoef je er echt niet bij. Zo zie je maar weer dat het niet altijd goed gaat.
    Bah meid wat ontzettend balen! Kan er niet bij.
    Dikke knuf, hoop dat je lichamelijke snel herstelt.
    Geestelijk blijft het een achtbaan.

6. noamy

noamy Fanatiek lid

12 okt 2010
    3.671
    0
    0
    administratief medewerkster
    arnhem
    nogal ja!!!!!

mamameisje ik snap zooo goed hoe je je voelt!
    en ik wou dat ik t kon veranderen maar helaas....
    houd je vast aan de gedachten dat het hoe dan ook ook n keer voor jou zo zal zijn dat je zwanger word!
    wat gaan ze nu in de mmm doen?

en voor alle andere dames waar t nog niet raak is wens ik dit ook natuurlijk
    dikke knuf!!

meijtje nog getest!!??

7. Meijtje

Meijtje VIP lid

24 nov 2011
    5.086
    187
    63
    Nog geen bloed en nee nog niet getest. Ik heb ook geen testen in huis haha.
    Morgen halen, zaterdag testen.

8. Kacheltje

Kacheltje Bekend lid

8 mrt 2013
    929
    92
    28
    Spannend!

9. noamy

noamy Fanatiek lid

12 okt 2010
    3.671
    0
    0
    arnhem
    spannend man!!!!

10. Mamasmeisje

Mamasmeisje Fanatiek lid

29 mrt 2011
    1.304
    0
    36
    Brabant
    Zit mezelf gek te maken maar kon het niet laten. Had geen kv2v5 in huis dus sensitest dipstickje. Hij lijkt wit maar binnen 10 min iets vaags en nu helemaal droog dit. Ben nog vroeg, 8 dpo. Zien jullie iets??

11. Mamasmeisje

Mamasmeisje Fanatiek lid

29 mrt 2011
    1.304
    0
    36
    Brabant
    Nog 1 van verder af.

12. Lizanne84

Lizanne84 Fanatiek lid

24 okt 2013
    1.533
    5
    38
    op de 2de lijk ik wel iets te zien na lang turen :)

Ik hoop zo voor jou dat over 2 dagen de testen duidelijker zijn!
    8 dpo is echt wel vroeg he ;)

13. Meijtje

Meijtje VIP lid

24 nov 2011
    5.086
    187
    63
    Bij allebei een ja. Ik zie de streepjes en zijn roze. Dus dat is goed, over 2 dagen kv test doen.denk dat je het dan wel beter ziet :) hoop zo dat het blijft zitten.

14. Mamasmeisje

Mamasmeisje Fanatiek lid

29 mrt 2011
    1.304
    0
    36
    Brabant
    Heb er een hard hoofd in met een beetje hoop.
    Test is met middagurine en na de test heb ik bewust 3 grote koppen thee gedronken om mezelf ervan te weerhouden nog een test te doen. Heb nog action liggen. Wil idd vrijdag weer testen als ik niet al ongesteld ben dan.
    Maar ben blij dat jullie ook heel vaag iets zien. Zie zelf de streepjes beter als ik de test of foto op afstand hou en niet met mn neus er boven op :D

15. noamy

noamy Fanatiek lid

12 okt 2010
    3.671
    0
    0
    arnhem
    Mamameisje hahahahaha
    Ik moet echt omp je lachen!!
    Eerst n heel depri bericht en ineens n mooie test!!! Super tof!!
    Ik zie ze op alle twee
    En mijn ervaring mer sensitest is dat ik ze niet fijn vind...
    Ze tonen n veeeeel lichter streepje dan andere testen
    Ik zou morgen ochtend die van action doen
    Let maar op die os meteen n stuk duidelijker! !
    Ik zie de streepjes hier ook hoor!!!!! Jeeejjjj

16. Jori

Jori Bekend lid

6 nov 2012
    864
    0
    16
    Kacheltje wat heftig allemaal zeg! Je klinkt echt heel dapper maar verstop je gevoelens niet meid! Tis echt heftig wat je overkomt! Ik hoop dat je er gauw weer bovenop bent en ook weer gauw een positieve test in handen mag hebben! Dikke knuffel!

Meijtje ik kan je test foto niet zien maar als ik de anderen mag geloven: gefeliciteerd meid! Ik duim voor een plakbeebje!

@ mamameisje ik zie op beide foto's een streep dit lijkt echt heel goed voor 8 dpo! Inderdaad een kruidvat test halen en morgen of vrijdag met ochtendurine testen! Super hoor

Hier een top vakantie gehad en heerlijk genoten van ons gezinnetje. Verder heb ik zelf heeel weinig symptomen wat me best onzeker maakt. Soms vergeet ik zelfs dat ik zwanger ben. Morgen de termijnecho. Ik hoop dat alles goed is en dat het dan beter tot me door dringt.

17. derde

derde Bekend lid

21 jul 2013
    896
    0
    0
    Zuid-Holland
    Kacheltje, wat heftig allemaal! Heel veel sterkte en hoop dat je het goed kunt verwerken allemaal!

Meijtje en mamasmeisje, hopelijk lopen de testjes goed op! Ik kan die van meijtje ook niet zien helaas. En nu duimen voor plakbeebjes!

Jori, is het je eerste echo morgen? Spannend hoor! Ik herken het hoor, voel me nu wel moe en soms misselijk, maar verder vergeet ik af en toe ook dat ik zwa ger ben. Durf nog steeds niet te geloven ofzo. Denk dat het echte geloof er pas is na de echo, mocht die goed zijn, en dat is pas 2 sept, ik ben dan 11.5 dagen. Net zoiets als jij nu dus. Ik schrijf nu ook mee in een uitgerekend in maart topic en daar heeft de een na de ander een echo met zes weken, echt ongelofelijk! Helaas inmiddels al drie waar het niet goed zit, leeg vruchtzakje of echt miskraam. Dat maakt me nog onzekerder, het gaat bij zoveel mis terwijl ze geen bloeding hebben, dat lijkt mij het ergst dat er straks alleen een leeg zakje is of dat het hartje al snel gestopt is ofzo. Maar goed we moeten blijven geloven en hopen! Je kunt er helaas niets aan veranderen.
    Ik lees hier nog wel mee, maar reageer niet zo heel vaak. Maar leef echt mee hoor met iedereen en duim heel erg dat iedereen snel een posi test heeft en een plakbeeb!

Ove twee weken gaan wij nog met vakantie! Zo'n behoefte aan, ook al hoop ik dat ik me dan wel iets beter voel dan nu, ben soms echt niet vooruit te branden....

18. Kacheltje

Kacheltje Bekend lid

8 mrt 2013
    929
    92
    28
    @ mamameisje aaaaaahhhhhh!!!!! Ik zie hem :)
    Wat goed! Ohhh ik vind het echt super voor je. Zo'n test op 8 dpo met middagurine...netjes hoor! Ik duim voor je...

Gaat snel zo hè haha waren 2 vruchtbare maanden hier

19. Mamasmeisje

Mamasmeisje Fanatiek lid

29 mrt 2011
    1.304
    0
    36
    Brabant
    Dank jullie voor jullie positiviteit! Nu ik zelf nog :)

20. Meijtje

Meijtje VIP lid

24 nov 2011
    5.086
    187
    63
    @mamasmeisje hihi dat gevoel heb ik ook steeds. Hier nog geen bloed en bedankt meiden, ik hoop dat het nu voor ons mag blijven plakken en goed gaat met 'n allen

Deel Deze Pagina