Nee lijkt erop dat ik die complicatie oversla Ik moet maandag nog een keer op controle en dan zouden ze ook alle uitslagen hebben. Ben benieuwd!
Nee niet getest nog. Ga vanmiddag even richting kruidvat en miss morgen weer testen als er nog geen bloed is. Ik voel me eigenlijk precies als iedere ronde.
@kacheltje: oef! mocht ook wel eens meezitten voor jou nu he Hoop dat de uitslagen goed zijn! Ik duim alleszins @mamasmeisje: dat gevoel had ik ook de afgelopen ronde. Alleen ML dacht er anders over Die vond dat ik ineens echt wel niet meer voor rede vatbaar was. Maar zelf voelde ik de schouderpijn die ik altijd enkele dagen voor mijn NOD voel, mijn borsten waren iets gevoeliger zoals altijd voor mijn NOD maar niet meer gevoelig. Dus niets deed mij denken dat het deze keer wel gelukt was. Behalve dan misschien een dat ik ca 8 dagen voor NOD (rond innesteling?) ineens wel heel duizelig was.
Kacheltje gelukkig dat je die complicatie oversla. Je hebt al genoeg gehad. Ik hoop voor je dat het nu over is en dat je lichaam kan herstellen. Succes meid. @hier nee, bonusdochter zit hele tijd op mn lip en kijkt met alles mee wil mee boodschappen doen...lekker hoor, dus geen testen kunnen halen of kunnen testen. Als het blijft zitten wordt het 8 april. Mamasmeisje duim voor je!
@mamasmeisje en meijtje, voorzichtig gefeliciteerd dames! Ik ga voor jullie duimen dat ze lekker blijven zitten! @ kacheltje, jeetje wat een heftig verhaal!! Er blijft je werkelijk even niets bespaard zeg. Wel fijn dat je die laatste complicatie overslaat gelukkig. Ik hoop dat je je snel weer beter voelt en dat je snel weer een positieve test en een blijvertje hebt! @ alle zwangeren, ik duim voor goede echo's en, heel belangrijk, geniet ervan! @ kleine update hier, ons kleine mannetje groeit goed, beweegt lekker veel en alles gaat vooralsnog zoals het moet, nu 22 weken Wel placenta tegen de uitgang aan dus is de vraag of een natuurlijke bevalling mogelijk is, maar we wachten af...
@kacheltje gelukkig dat het iets beter gaat! @meitje en mamameisje ik hoop op een knaller de komende dagen voor jullie! @natalie fijn dat het goed gaat! Hopelijk kruipt de placenta nog mooi omhoog! Hier zojuist de echo gehad. @derde dit was de tweede. Gelukkig was mijn onzekerheid voor niks! Een mooi dartelend kindje gezien van 4,5 cm. Geniet van het weer meiden en ben heel benieuwd naar de testen!
Test komt zaterdag pas, vandaag zat bonusdochter er weer op. Dus morgen haalt mijn man het uit zn werk, ken ik voor mn werk even snel testen. Wel vroeg haha, zal wel even foto maken en later die ochtend uploaden.
En natalie hopelijk gaat de placenta nog voor de ingang weg! Anders wordt het een keizersnede. Hopen dat hij omhoog groeit en er voor weg gaat. @kacheltje hoe is het vandaag met je?
@ Meijtje. ...Spannend hoor zaterdag! Hier gaat het wel goed eigenlijk. ..heb alleen nog veel last van hoofdpijn maar dat zal de spanning en stress zijn die er uit komt. @ jori Wat fijn van de echo! Blijft altijd een speciaal moment he
Nog ff een berichtje van mij....Dit wil ik echt met jullie delen Ik heb bij de geboorte van mijn zoontje een prachtige armband gekregen met een hartje eraan waarin de naam van mijn zoontje gegraveerd staat. Nu krijg ik net een heel mooi cadeautje van mijn man. Namelijk nog zo een hartje maar heeft ie er 2 diamantjes in laten zetten. Ben helemaal onder de indruk van zijn gedachtegang! Ben super trots op mijn man hihi Ben er echt heel blij mij.....
Wat mooi om zo te gedenken. Ik heb een hangertje uit gran Canaria en een kindje op een blad van zandlava. Datlaatste kwam mijn man mee. Voor het verloren kind. Tranen in mijn ogen. Ik leef met je mee. Ik weet hoeveel het betekent. Hopelijk kun je er wat steun uit halen. Het is een afschuwelijk iets om mee te maken. Dikke knuf en wat lief dat hij zo aan jou denkt. Dikke knuffel
Vanavond toch bloed gaan verliezen. Morgen belt de gyn en ben erg benieuwd naar de bloeduitslagen. Nu dus de HSG. Laat maar komen. Geeft weer wat hoop in de maanden daarna.. @meijtje: duimen draaien voor zaterdag voor jou! Heb er een goed gevoel bij! @kacheltje: mooi gebaar zo'n armbandje!
Oh nee mamameisje! Heb je veel bloed verloren ? Wat zegt je gevoel ? Het hoeft niet meteen te betekenen dat het fout zit hè meid. ...Ik duim voor je! Ik zou het zeker bespreken met de gyn, misschien dat hij wat voor je kan doen. ( hcg meten of vroege echo )
@Kacheltje: ik krijg er helemaal kippenvel van om te lezen. Zo lief en attent van je man! Echt een mooi gebaar. @Mamasmeisje: balen Wel goed dat je er weer moed in hebt. Bij mij denk ik dat de hysteroscopie ook wel heeft geholpen. Daarbinnen eens alles schoon gemaakt. Misschien dat de HSG ook zo een invloed heeft. Ik duim alleszins!
Ben gewoon ongesteld geworden. hcg meten ed is dus niet nodig. Gyn heeft gebeld. Progesteron waardes zijn goed dus er is een eisprong geweest, geen chlamydia gehad. As vrijdag 8-8 HSG. Volgende week al.