Haha ik denk dat het er twee zijn Ik vind je test echt super duidelijk en vind het ongelofelijk Hoe snel ze gestegen zijn! Super meid ! Lekker ervan genieten. ...
We zijn ook 4 dagen verder he, dus moet ook positiever zijn. O ja vanmorgen een drupje bloed, maar test loopt nog op. Pfff kan ook nooit normaal!
Ohh ik begrijp je angst Meijtje! Maar je testen zijn echt super! Jammer dat het altijd met zoveel stress moet hè. ..Maar helaas zal dat altijd blijven als je al meerdere miskramen gehad hebt. Ik heb er iig heel veel vertrouwen in en blijf voor je duimen !
Mooie test hoor Meijtje! Hopelijk blijft het bij dat ene drupje bloed! Ben zelf ook blij dat HSG snel gaat gebeuren. 6 dagen daarna gaan we naar Fuerteventura op vakantie dus hopelijk klopt het dat je na HSG altijd iets meer vruchtbaar bent en kunnen we op vakantie alle stress en teleurstelling los laten. Dat laatste gaat sowieso lukken trouwens. Zijn enorm aan vakantie toe!
Mamasmeisje laten we hopen dat jullie dan daar 1 verwekken, wel mooi om te kunnen vertellen, daar was je in aanmaak haha. @kacheltje vandaag ook een paar drupjes, meer niet, maar dat geeft toch spanning al kan het er bij horen. Morgen weer testen
Meitje geweldig van je test! Heel veel vrouwen verliezen tijdens de zwangerschap beetjes bloed. Try to relax!
@noamy ik heb nog 1 test liggen, dus die maak ik op haha en kijken of die nog verder oploop, afgelopen ging rond die tijd fout, dus loopt hij op dan heb ik kans dat ik die 4,5 week voorbij ga. @jori na 3x mis gaat dat best moeilijk moet ik zeggen. Probeer positief gevoel te houden, maar soms dan komt er weer een drup en denk ik nee, niet weer, ik heb er al 3 moet die 4e er ook bij. Aan de andere kant heb ik een beter gevoel dan de andere 3, dus daar houd ik me dan maar aan vast
Meijtje, ik zie nog steeds geen testfoto, maar als ik het zo lees moet ik geloven dat je weer zwanger bent! Ik kan me goed voorstellen dat je weer zo onzeker bent hoor, zeker als je toch weer wat bloed verliest. Wel fijn dat je een goed gevoel hebt dit keer.laten we hopen dat je inderdaad een plakbeebje hebt! Je hebt al drie keer pech gehad, tijd voor heel veel geluk!!! En ik heb ook wel vier testen gedaan, hihi, had ze toch liggen en tja 1,50 voor twee testen (action) dan maakt het geld ook niets uit. Ondanks dat ik nooit eerder een mk heb gehad ben ik ook zo onzeker, dat ik me heel goed kan indenken hoe jij je dan nu wel niet moet voelen. Mijn duimen draaien overuren!!!! Hier toch weer de twijfel of ik niet voor de vakantie al een echo moet laten maken. Ik denk dat dat me toch meer rust geeft en zelfs mn man is het daar mee eens. Natuurlijk als het mis is ga ik ook niet lekker op vakantie, maar goed dan weten we wel waar we aan toe zijn. Ik kan pas maandag bellen, dus kan er nog twee nachtjes over slapen... Mamasmeisje veel sterkte, ik ken inderdaad meerdere verhalen waar het na de hsg binnen een of twee rondes raak was! Succes en alvast fijne vakantie!
@ derde. ..gewoon bellen en zeggen dat je ongerust bent. Je gaat toch net ff met een geruster gevoel op vakantie als je het hartje hebt zien kloppen! @ mamameisje Hoe is het gegaan met hsg ?
@derde ik wel, want bij mij zat het mis en was het daar misschien begonnen... Had ik niet aan moeten denken.om in het buitenland een mk te hebben en daar een echo om te controleren. Ik heb het bewust wel gedaan.
@ derde ik heb ook met 7 weken en 1 dag een echo gehad voor we op vakantie gingen. Dat wou de verloskundige sowieso zelf ook maar ik was hier ook heel blij mee. Ik zou het gewoon doen meid. Meijtje hoe gaat het? Heb je nog weer getest? en verlies je nog steeds een beetje bloed?
Nou mijn echo met 7 weken en 3 dagen werd ik alleen maar zenuwachtig door gemaakt omdat ze t niet goed konden zien Dus n hele poos extra in de zenuwen gezeten en uiteindelijk was alles goed en klopte mn termijn met de termijn echo gewoon ook weer!!! Bij iedereen is t dus anders. ....