Van de 1e snel zwanger, maar de 2e wil nog niet lukken

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Meijtje, 25 jan 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. derde

derde Bekend lid

21 jul 2013
    896
    0
    0
    Zuid-Holland
    Ik heb je testen gezien meijtje ze lopen mooi op!!

Het wel of niet een echo voor mn vakantie is inderdaad aan de ene kant een opluchting, (hoop ik natuurlijk) aan de andere kant lijkt dat van Naomi ook weer zo zenuwslopend inderdaad. Maar ik wil echt dan de dag voor we weg gaan pas en dan ben ik 8.6 weken, dus al een aardig eindje en als ze dan niets zouden zien is het gewoon niet goed. Aan de andere kant hou je ook een redelijk grote kans over dat het na die termijn nog mis kan gaan, pas na 12 weken heb je geloof ik wat minder kans op een mk? Het blijft dus even een afweging die ik zelf moet maken, maar ik denk toch dat het voor mij beter is het wel te laten doen. Ik ben zo onzeker dit keer, dat herken ik niet van mn vorige zwangerschappen. Ik zal morgen wel even bellen met hete echocentrum of ze het überhaupt doen om zo'n reden. En of er nog plek is op die dag, of evt de dag ervoor ofzo. Ik neem aan dat het dan wel inwendig wordt gedaan? Niet dat ik dat heel erg vind hoor, maar kan ik me wel beetje voorbereiden zeg maar :D

Meijtje is het bloeden gestopt?

2. Kacheltje

Kacheltje Bekend lid

8 mrt 2013
    929
    92
    28
    Ja ik denk dat ze het wel inwendig doen hoor...Heb je veel beter beeld.
    Ik zou het doen. ...Als het hartje klopt dan is er zeker minder kans op een mk hoor.

3. Meijtje

Meijtje VIP lid

24 nov 2011
    5.086
    187
    63
    @derde, ik zou 2 dagen voor weggaan doen. Is het een missed abortion, dan kun je de dag daarna ingpland worden en de dag daarna weg. Heb ik toen ook gehad/gedaan. Als je al bijna 9 weken bent het hartje klopt en alles heeft de goede maten is de kans op misgaan heel erg afgenomen. Er is altijd een kleine kans.

4. Meijtje

Meijtje VIP lid

24 nov 2011
    5.086
    187
    63
    @jori ja vandaag 3e test. Die was nog donkerder!
    Vandaag weer drupjes bloed, maar als dat alles is dan is dat zo.
    De testen lopen op, dus daar ga ik dan van uit.

5. Lizanne84

Lizanne84 Fanatiek lid

24 okt 2013
    1.533
    5
    38
    super meijtje! Deze keer komt het helemaal goed!

@Derde: ik ben ook wel veel meer ongerust dan bij de 1ste. Ik denk dat dat komt omdat we zo lang hebben moeten wachten op een zwangerschap ofzo. Ik ga wel afwachten tot de 11 weken echo omdat ondanks mijn ongerustheid ik er vertrouwen in heb dat het wel goed zit, maar je moet doen waar je je het beste bij voelt he.

@kacheltje: hoe is het nog met jou?

6. Kacheltje

Kacheltje Bekend lid

8 mrt 2013
    929
    92
    28
    Hier gaat het wel goed.....Zojuist controle gehad en alles is schoon. Ook de infectie waardes zijn weer goed. We hebben weer groen licht gekregen dus aan de klus maar weer ;)

7. Meijtje

Meijtje VIP lid

24 nov 2011
    5.086
    187
    63
    @kacheltje, gelukkig is alles schoon en de waardes goed. Nooit tof om mee te maken, maar jij had een bijzondere nasleep. Hopelijk mag de volgende zwangerschap snel volgen en gaat alles goed!

8. noamy

noamy Fanatiek lid

12 okt 2010
    3.671
    0
    0
    administratief medewerkster
    arnhem
    Eindelijk wat beter nieuws voor je kacheltje echt heel fijn voor je!!

9. Kacheltje

Kacheltje Bekend lid

8 mrt 2013
    929
    92
    28
    Bedankt meiden! Ik ben blij dat we groen licht hebben gekregen. Ik was even bang dat we moesten wachten ivm de complicaties maar gelukkig niet.

@ meijtje Je testen lopen echt goed op ! Mooi om te zien hoor. Geniet er lekker van!
    Hoe gaat het verder met iedereen ?

10. Lizanne84

Lizanne84 Fanatiek lid

24 okt 2013
    1.533
    5
    38
    @ kacheltje: ben super blij te horen dat jullie groen licht hebben. Nu duimen op een snelle zwangerschap die 9 maanden blijft duren!

@ hier: alles nog ok! wel af en toe een beetje misselijk nu na het eten en wat vermoeider maar absoluut niets om over te klagen.
    Morgen 6 weken zwanger, gaat best traag eigenlijk... :)
    En dochterlief is voor een week op vakantie met de grootouders. We zien haar zaterdagnamiddag pas terug dus dat is wel even minder :( We missen haar geklets nu al! :)

11. Meijtje

Meijtje VIP lid

24 nov 2011
    5.086
    187
    63
    @lizanne dat lijkt me een rare gewaarwording! Even geen kind.
    Ik geloof dat ik me gelijk ga vervelen, ze houdt me echt 24 uur of bezig, aan de andere kant ik wil ook wel eens de glaze kast uitruimen en schoonmaken, maar met die kleine is dat kansloos haha.
    Ik ben net 8 of 9 dagen korter... Aankomende week gaat wel snel moet 4 dagen werken, morgen af komt ml een dagje tussendoor naar huis, en het weekend weer druk met van alles en nog wat, dan zijn we alweer een week verder.
    Ene dag kruipt andere dag vliegt.

12. Jori

Jori Bekend lid

6 nov 2012
    864
    0
    16
    @ Kacheltje wat heerlijk dat jullie direkt weer aan de slag mogen! Ik hoop dat je helemaal niet meer ongesteld wordt en over een paar weken een prachtige test in handen hebt!

@ Lizanne wat ontzettend leuk dat dochterlief met opa en oma mee is! Maar kan me heel goed voorstellen dat je je kaal voelt!

@ Meijtje echt super hoor van je testen! Dit komt vast helemaal goed!

13. Meijtje

Meijtje VIP lid

24 nov 2011
    5.086
    187
    63
    @jori ik hoop het, al is mijn gevoel beter dan de andere 3, toen was ik al veel gereserveerder. Ondanks vandaag geen kwaaltjes te hebben, vind ik het wel spannend maar zeg ik niet direct dat deze niet leeft of niet goed gaat. Bij de vorige rond de 5 weken wel. Dus hoop nu dat mijn pech even klaar is en dat ik na dik een jaar nu eens een meevaller hebben op dat gebied.

14. Kacheltje

Kacheltje Bekend lid

8 mrt 2013
    929
    92
    28
    Ik begrijp dat het spannend is maar niet elke zwangerschap is hetzelfde....Misschien heb je deze keer 9 maanden lang geen kwaaltjes!
    Wij gaan over 3 weken een weekje met zn 2tjes weg....ik ben heel benieuwd hoe ons dat gaat bevallen. Denk dat het ons goed zal doen na deze hectische tijd. Als we terug komen gaan we nog een weekje met zn drietjes

15. noamy

noamy Fanatiek lid

12 okt 2010
    3.671
    0
    0
    administratief medewerkster
    arnhem
    Ik heb dit keer ook minder kwaaltjes
    Bij mn zoontje was ik van 8 tot week 14 echt heeeel ziek constant misselijk
    En nu alleen heeeel moe en savonds vaak misselijk....

16. Meijtje

Meijtje VIP lid

24 nov 2011
    5.086
    187
    63
    Bij mijn dochter geen kwalen,
    De 2 daarna was ik tot de dag van curretage misselijk en overgeven,
    De laatste mk niets en deze ook niets.

22 aug eerste echo 7,2 weken.... Ben benieuwd...

17. Kacheltje

Kacheltje Bekend lid

8 mrt 2013
    929
    92
    28
    Spannend Meijtje ! Dan kun je een mooi hartje zien kloppen....magisch moment

18. Kacheltje

Kacheltje Bekend lid

8 mrt 2013
    929
    92
    28
    Meijtje. ...Mag ik vragen hoe je cyclus was na de curretage? Weet echt niet wanneer ik mijn ei moet verwachten. ..Volgens mijn gewone cyclus vrijdag maar ik denk nu later ?

19. Meijtje

Meijtje VIP lid

24 nov 2011
    5.086
    187
    63
    @kacheltje. Ik moest na 2 weken terug komen, toen had ik net eisprong gehad.
    Omdat ik nog bloedde (werd in ene veel erger, bleek ongi) kon ik het eitje niet benutten en bijna 2 weken later werd ik ongesteld. Dus het viel redelijk in mijn ritme. Hebben ze niet gekeken naar je ei, hoever die was?

20. Kacheltje

Kacheltje Bekend lid

8 mrt 2013
    929
    92
    28
    Nee hebben ze niet naar gekeken. Ze zei alleen dat als alle hcg uit je lichaam was je weer ene eisprong kreeg en dat de meeste vrouwen binnen 2 maanden weer een menstruatie hadden. Ik ga gewoon heel veel klussen de komende tijd dan kunnen we hem niet missen ;)

Deel Deze Pagina