Van de 1e snel zwanger, maar de 2e wil nog niet lukken

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Meijtje, 25 jan 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Kacheltje

Kacheltje Bekend lid

8 mrt 2013
    929
    92
    28
    Ja dat weer ik....Maar had een licht streepje verwacht en had eigenlijk al een beetje hoop op een eisprong.
    Maar de test was best flink positief nog. ..
    Ik zal het morgen horen !
    Ik moet om 10:40 uur

2. Meijtje

Meijtje VIP lid

24 nov 2011
    5.086
    187
    63
    Spannend meid! Hoop echt dat je niet weer van voren af aan moet beginnen.

3. noamy

noamy Fanatiek lid

12 okt 2010
    3.671
    0
    0
    administratief medewerkster
    arnhem
    Succes morgen meis
    Hopelijk valt het mee
    Je hebt wel genoeg voor je kiezen gehad .....

4. Droppie Drie

Droppie Drie Fanatiek lid

1 aug 2013
    1.735
    10
    38
    Kacheltje, hoe is het gegaan vanochtend?

5. Jori

Jori Bekend lid

6 nov 2012
    864
    0
    16
    @ kacheltje hoe is het gegaan vandaag?

@ mamameisje gelukkig viel de hsg mee. Wanneer nu verder?

@ Meijtje fijn dat het goed gaat! Verlies je nog bloed?

@Naomy wat leuk een pretecho! doe je ook geslachtsbepaling?

6. noamy

noamy Fanatiek lid

12 okt 2010
    3.671
    0
    0
    arnhem
    jep ofcourse!!!!!! Super nieuwsgierig

7. noamy

noamy Fanatiek lid

12 okt 2010
    3.671
    0
    0
    arnhem
    Kacheltje???!!!

8. Kacheltje

Kacheltje Bekend lid

8 mrt 2013
    929
    92
    28
    Nou ben niet veel wijzer geworden...
    Ik had een andere gyn en die zei dat het idd wel wat lang duurde. Meestal was het binnen 2 tot 3 weken wel weg en in sommige gevallen 6 weken ( maar dat gebeurde maar zelden)
    Het kon een restje zijn maar niet genoeg voor een curretage of een prille nieuwe zwangerschap maar ik zei meteen dat dat onmogelijk was want dan zou ik nooit zo positief testen met 3 weken.
    Hij heeft hcg geprikt en als ik binnen 2 weken geen menstruatie had dan moet ik terugkomen en van te voren weer prikken.
    Nu had ik vanmorgen een hele lichte test ( eindelijk) dus het is er bijna uit. Maar wat ik me nu afvraag....begint nu mijn cyclus pas, krijg ik elk moment mijn eisprong of word ik elk moment ongesteld ? Vind het verschrikkelijk dat ik niet weet waar ik zit in mn cyclus

9. noamy

noamy Fanatiek lid

12 okt 2010
    3.671
    0
    0
    arnhem
    Pfff wat een verhaal
    Gelukkig n lichte test nu!

Ik kan je niet helpen met je vraag......

10. Jori

Jori Bekend lid

6 nov 2012
    864
    0
    16
    Ooh kacheltje wat een hoop onduidelijkheid! Ik heb er geen ervaring mee maar soms lees je inderdaad dat vrouwen na de miskraam helemaal niet meer ongesteld zijn geworden.

Ik hoop dat je gauw meer duidelijkheid hebt!

11. Meijtje

Meijtje VIP lid

24 nov 2011
    5.086
    187
    63
    Kacheltje balen zeg! Maar wees wel, mocht je het niet vertrouwen dan moet je bellen, want vaak heeft je gevoel ook gelijk. Dan moet je echt niet afwachten! Over een paar dagen nog eens een test. Het kan zijn hoor dat je gelijk zwanger raakt en dat het gelijk weer verdubbeld en voortaan echt een afspraak bij eigen gyn, andere hebben ook geen vergelijkingsmateriaal. Die hebben het niet gezien. Balen dat het met zo'n omweg gaat en ja de kans is groot dat je met een week of 2 wel ongi wordt. (of dat je wel gelijk zwanger bent geraakt.)

Hoe voel je je en wat zegt je gevoel?

12. Droppie Drie

1 aug 2013
    1.735
    10
    38
    pff.. nog geen duidelijkheid, maar die lichte test duidt er denk ik wel op dat de hcg nog van de mk was en niet van een nwe zwangerschap. Maar waar je dan in je cyclus zit?! Ellendig als geduld hebben het enige is dat je kunt doen...

Hier begint de roze wolk eindelijk te komen. Sinds een paar wkn voel ik de kleine trappelen. Woensdag de 20 wkn echo. Hoop zo dat het kindje helemaal gezond is!

13. Meijtje

Meijtje VIP lid

24 nov 2011
    5.086
    187
    63
    Spannend droppie drie. Nu begint het echt te leven. Laat je het woensdag nog even weten?

14. Droppie Drie

1 aug 2013
    1.735
    10
    38
    Zal ik doen!

Ik reageer niet zo heel veel meer, maar lees & leef nog steeds met jullie mee!

15. Meijtje

Meijtje VIP lid

24 nov 2011
    5.086
    187
    63
    Hoe is het kacheltje?

Hoe is het met de andere meiden?

Hier al 2 weken bezig met een luizenplaag van bonusdochter, die blijkt al waarschijnlijk een jaar luizen te hebben. Er waren neten terug gevonden op haarpunten.... Nu 15 cm van der haar af en weer iedereen behandeld alles in de was, alles schoonmaken, echt ziekelijk, maar ze is erg laks, waarom zou ze kammen waarom zou ze der zooi netjes en los van elkaar wegvangen.... Ze heeft nu keuze, of wat doen, of haar wordt standje 1 geschoren, met die houding komen we niet van de luizen af namelijk en ik ben er enorm vattelijk voor, dus heb ze steeds zo over genomen en dan kam ik 3x op een dag.... Nu weer behandeld, hoop nu dat het klaar is.

16. Kacheltje

Kacheltje Bekend lid

8 mrt 2013
    929
    92
    28
    Oh dat is wel vervelend Meijtje! Hoe gaat het verder met haar? Is ze al een beetje gewend? En jullie ? Lijkt me een hele verandering opeens...

Hier nog steeds het gevoel alsof ik ongesteld moet worden. Dat is nu al een week zo...pff. ..

17. Meijtje

Meijtje VIP lid

24 nov 2011
    5.086
    187
    63
    @kacheltje dat schiet ook niet op! Heb je nog vloeiing of niet?

@gewend ja redelijk soms even wennen dat ik geen privacy meer heb, altijd een 14 jarige om me heen. Ga ik ergens heen, wil ze mee, zelf gaat ze nooit langer dan 10 minuten naar buiten. En dat eens in de 2 dagen. Dus dat is wel balen. Maar nog 2 weken en dan gaat ze naar school, dan is ze meer weg.
    Nu is het soms heel benauwend.

18. noamy

noamy Fanatiek lid

12 okt 2010
    3.671
    0
    0
    arnhem
    Oh jeee luizen ieeuuwww hahahaha
    Succes meitje!!!!

19. Kacheltje

Kacheltje Bekend lid

8 mrt 2013
    929
    92
    28
    Hier weer wat raars....Had afgelopen zaterdag nog maar een heel licht streepje en vandaag nog een keer getest om te kijken of ie nu negatief is en wat blijkt.....streepje is weer donkerder ??? Als ik niet beter zou weten zou ik nu denken dat ik weer zwanger ben maar het lijkt me onmogelijk. Dan zou ik een eisprong gehad hebben terwijl ik nog hcg in mn lichaam had en dat lijkt me onmogelijk. Voor nu ga ik er vanuit dat een van de testen niet huist is. Maar de enige manier om daar achter te komen is over 2 dagen weer testen. Grrr. ...Dat afwachten steeds *zucht*

20. noamy

noamy Fanatiek lid

12 okt 2010
    3.671
    0
    0
    arnhem
    Jeetje kacheltje
    T blijft allemaal bizar he
    Kan t niet dat je toch weer zwanger bent?!!

Deel Deze Pagina