@kacheltje: is er al iets meer duidelijkheid? Ik zag je testen in een ander topic verschijnen en volgens mij lopen ze toch ook op hoor!
Ja hier nog steeds geen duidelijkheid! Ik denk ook dat de testen oplopen maar zou bijna onmogelijk zijn zo snel. Heb maandag een afspraak bij de gyn omdat ik dinsdag op vakantie ga en als ik zwanger ben moet ik direct beginnen met bloedverdunners vandaar. ..Ik wil morgen nog een keer testen en als ze dan weer opgelopen zijn dan zou dit een goed teken kunnen zijn. Voor alsnog ben ik sceptisch en denk ik aan schommelende hormonen
Vandaag weer getest en helaas bijna negatief. Alleen weet ik nog steeds niet waar ik sta in mn cyclus! Word ik een van deze dagen ongesteld of begint mn cyclus nu pas ? Frustrerend dit. ...
Kacheltje, wat vervelend die wisselende testen! Ik zit inmiddels op een BLAUWE wolk! Gisteren 20 wkn echo gehad en het lijkt een gezonde jongen te worden. Helemaal in de wolken nu! Hoop dat jullie ook snel aan de beurt zijn...
@kacheltje: balen Hopelijk wordt het snel duidelijk waar je in je cyclus zit. Hebben ovulatietesten nu zin eigenlijk? Of beter gewoon eerst wachten op ongi? @droppie drie: gefeliciteerd! Een lief klein ventje erbij!
Kacheltje wat vervelend..... Droppie drie wat leuk een jongen! ! Wij nog afwachten tot maandag dan weten we t ook!!!!
Wat leuk droppie drie! Had je een jongen verwacht ? Meijtje wanneer heb jij je eerste echo ? Mamameisje Hoe gaat het met jou ?
In Meijtje haar profiel staat een goede echo van vandaag! Meijtje super hoor! Ben erg blij voor je! Tis je ook zo gegunt gezien je verleden!
Jammer meijtje dat er het heugelijke nieuws niet van jezelf hebben gehoord meteen!!! Ik zat een paar keer per dag te kijken of er n berichtje van je was!!maar gelukkig was de echo goed!!!!! Kacheltje hoe voel jij je Jori en hoe is het met jou Wij lopen vlak achter elkaar he!! Willen jullie weten wat t word Wij hebben as maandag de pret echo savonds Ben super benieuwd maar meer ook verlang ik erna onze beeb te zien en te zien dat alles goed gaat want ik vind t begin gewoon nu met de tweede werr erg spannend rn onzeker omdat je zo weinig merkt.... Verder gaat alles goed!!!
Ja hier gaat het wel. ..maandag weer afspraak bij de gyn en dinsdag lekker op vakantie. Kunnen we wel gebruiken Spannend hoor maandag....Succes !
Hoi allemaal, Hier ook alles goed, inmiddels 25 weken en middenin een verhuizing dus best druk! Meijtje, wat een goed nieuws!!! Het is je ontzettend gegund meid! Iedereen hier trouwens Kacheltje, ik hoop dat je snel duidelijkheid hebt En Noamy, veel plezier maandag! Droppiedrie, wat leuk! Ook een jongen, gefeliciteerd! Ik blijf het volgen!
Hey Naomy hier gaat alles zn gangetje! Vandaag heerlijk geshopt voor nieuwe positiekleding. Mijn man wil niet weten wat het wordt en ik vindt het zelf ook wel een leuke verassing Heeft hij ook nog wat te zeggen over de zwangerschap. Maandag weer controle en dan eind september 20 weken echo denk ik. Rond de 24 weken doen wij ook een pretecho! Wanneer heb jij de 20 weken echo? @ kacheltje succes bij de gynaecoloog! En heerlijk genieten van je vakantie! Even alles achter je laten (althans proberen) En veel plezier met klussen! @ Nathalie wat gaat dat alweer snel dat jij 25 weken bent! Doe rustig aan met de verhuizing (dat is heel moeilijk) Laat iedereen lekker die dozen sjouwen en jij gewoon inpakken en alles in goede banen leiden. Succes! Iedereen een (vruchtbaar) goed weekend!