Pff ja het vliegt voorbij! Maar gezien deze zwangerschap fysiek veel zwaarder is vind ik dat stiekem niet zo erg hoor
Dat snap ik wel een geruststellende gedachten dat de kleine nu goede overlevingskansen heeft. Ik denk dat deze ook zwaarder wordt. Ik had de vorige zwangerschap op bi en maagzuur met 37 weken niets.... Nu heb ik veel meer kwalen. Hopelijk blijven mijn bekkens redelijk stabiel. Dat zou het lekkerst zijn.
Bij mij precies hetzelfde! Vorige keer was het goed te doen en inmiddels werk ik op advies van de gyn nog maar voor 50% ivm BI en veel harde buiken, maar het is voor een goed doel denk ik dan maar 😊
Vorige zwangerschap met 13 weken 50% en met 20 weken 100% in de Zw. Kon zonder krukken geen 5 meter lopen, dus ik was thuis. Thuiszorg gaat het dan niet worden. Nu ben ik morgen 10 weken en ik hoop dat ik langer inzetbaar ben
hier ook wat fitter dan bij de eerste zwangerschap heb wel n hoop kwaaltjes waaronder de reuma in mn rug die erg opspeelt mn bekken en heb ontzettend last weer van carpaal tunnelsyndroom....... vreselijk! majaaaa verder word ik soms toch nog behoorlijk onzeker..... heb de placenta weer voor liggen dus voel de kleine nog niet..... en heb over 3 weken pas weer n echo ben in staat om weer n pretecho te gaan doen van de week zo erg is dit he!
Noamy hier is pretecho in de inloop 27,50 10 minuutjes krijg je 2D 3D te zien. Ik hoop dat mn placenta gunstig ligt, eerste begon ik met ruim 15 weken af en door te voelen met 18 weken echt elke dag. Balen dat je placenta voor ligt. Ik ken het van pretecho. Ik ben ook zo onzeker... Ik zou graag elke week gaan. Pff
Dat is dan weer 1 voordeel van een intensieve zwangerschap met risico. Mijn gyn vond het de vorige keer zo sneu dat we zo vaak op controle moesten dat ze 1x per week wel ff met me keek hihi Vond ik heel fijn! Moest sowieso 2x per week aan de ctg dus dan weet je wel dat het goed zit maar was elke keer weer ff spannend bij het zoeken naar het hartje !
Meijtje welcome back! @Noamy balen! De placenta ligt dus ook nog over de bbm heen? Hier de 25e de 20-weken echo en ik hoop dat mn placenta dan al goed aan het schuiven is. Wat betreft BI: echt bijzonder vervelend maar wel goed dat jullie zo snel op rust gezet zijn/worden. Vaak wordt dit onderschat en lopen vrouwen blijvende schade op. Ikzelf heb bij de eerste geen BI gehad maar wel last van mn stuitje en mn schaambeen aan het eind van de zwangerschap. SInds vorige week heb ik nu al laatst van deze kwaaltjes......
Welkom terug Meijtje ! Wat fijn dat het de goede kant op gaat! Ik weet dat genieten moeilijk is maar probeer het! Geniet van het groeiende kindje in je buik
euhh denk t niet maar wel vooraan dus aan de voorkant van mn buik dit zelfde had ik ook bij mn zoontje dan voel je het later en is een echo maken vaak ook wat moeilijker..... echt balen dus ik heb Bechterew... reuma in mn rug en bekken daar heb ik meteen al last van...... ik doe ook te veel.....maja ik kan erg moeilijk stil zitten
Precies 10 weken. Maagje gezien, organen in aanleg, kloppende navelstreng, hersentjes zien er goed uit, het ruggetje is glad, beentjes armpjes waren lekker aan het bewegen, kwakje oogjes... Zo ontzettend mooi. We hebben nu nog maar 1% dat het mis gaat. Eindelijk! Eindelijk kunnen we genieten. Ik ben zo blij dat ik deze echo van mijn man gehad heb! Ze zijn zo leuk, we hebben 25 minuten gekeken voor onze 10 minuten echo, alles uitgebreid kijken bekijken, geweldig! En dat voor 27,50 geen geld voor wat we er voor terug gekregen hebben! Foto's in mijn album!l. Dank jullie meiden. Placenta komt waarschijnlijk voor, daar begint de dooier te versmelten met de rand, dus waarschijnlijk dat ik deze keer later wat voel. Maar ik heb alles over.... Als het maar overleeft en hopelijk gezond is.
Nu gaan genieten Meijtje!!! Ik hoop dat je alle spanning nu echt los kan gaan laten. Hier nog geen afspraak gemaakt bij gyn. Er kwam helaas wat anders tussen. Mijn schoonvader is ZEER plotseling overleden. Dus we worden geleefd deze week. Ik weet niet of er nog meer zijn, maar wij zijn gelovig en daarom mogen we weten dat de dood niet het einde is. Dat troost ons, maar daarmee is het gemis niet weg. Ik zit ergens rond m'n ei denk ik, of ik heb hem net gehad. Dus ik hoop dat de zaadjes van maandag wat langer leven. Nu is manlief namelijk niet thuis en volgens mij heb ik daar ook niet zo'n zin in. Heb behoorlijk slaap tekort... dus ga zo maar gauw.
Jeetje Mickey wat verschrikkelijk! Gecondoleerd en heel veel sterkte en steun voor jullie allemaal. In zo'n periode word je inderdaad geleefd. Dit gaat voor, hopelijk gaat de uitvaart zoals jullie in gedachten hebben. Wat een groot verlies en intens verdriet! Dikke knuf